1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Tren de rulare, directie - suspensie sau rulmenti la A8 D3 - probleme - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A8 D3 (2003 - 2010)' creată de johnsmith1, 17 Feb 2011.

  1. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Sa nu fie un defect la cauciuc. Ai incercat sa o schimbi cu alta roata?
    La Q7 de exemplu, daca strangi rotile prea tare, risti sa deformezi fuzeta. Poate si la tine s-a intamplat la fel.
    Daca nu ai incercat inca treaba cu alta roata, incearca prima asta.
     
  2. AndreiValentin

    AndreiValentin 4th Gear Member

    Înscris:
    28 Sep 2014
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A8 3.0 TDI 2013
    nu e de la cauciuc sigur pentru ca am cumparat cauciucurile noi, iar cand aveam cauciucurile vechi faceau la fel.dar o sa incerc si asta,Face foarte urat si se simte ca nu e stabila
     
  3. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Sau poate fi ovalizata fuzeta . Verifica si acolo, fuzeta, butuc,rulment.
     
  4. AndreiValentin

    AndreiValentin 4th Gear Member

    Înscris:
    28 Sep 2014
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A8 3.0 TDI 2013
    pai de fuzeta nu s-a atins nimeni doar cand s-au montat bratele noi.O sa ma duc la service sa imi verifice fuzeta butucul si rulmentul , din alta parte nu are cum sa fie,am schimbat tot si tot asa face.
     
  5. billy77

    billy77 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Iun 2016
    Locație:
    Italia
    Masina:
    A8, 4.2tdi, 2006
    Salut, am o Vibrație in volan intre 80-110 kmh, vibrează si mașina, este vorba de un A8 4.2 TDI 2006. Problema a apărut după ce am schimbat cauciucurile de iarna cu cele de vara (noi) R19, va explic: înainte de asta mașina nu manifesta nici o problema, după ce am schimbat cauciucurile, le-am echilibrat a început sa aibă aceasta problema.Din acel moment a început sa vibreze volanul între 80-110 kmh si sa tragă dreapta. M-am întors, am făcut din nou echilibrarea roților odată pe aparat si cu rotile pe mașina cu un aparat special. Am făcut si convergenta de doua ori si nu s-a schimbat nimic, trage in continuare dreapta si vibrează volanul. Ultima data mi-au schimbat rotile de pe fata pe spate, spunându-mi ca rotile ar fi strâmbe.
    Va rog ajutați-mă cu o idee. Va mulțumesc anticipat.
     
  6. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu te-ai gandit ca poate fi un cauciuc deformat ?
     
  7. billy77

    billy77 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Iun 2016
    Locație:
    Italia
    Masina:
    A8, 4.2tdi, 2006
    Cauciucurile sunt noi (Pirelli) au maxim 600 km. M-am gândit ca ar fi o problema a cauciucurilor, dar mi se pare absurd. S-a întâlnit cineva cu aceasta problemă?
     
  8. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Tot din cauciucuri sau roti este problema. Verifica daca presiunea este cea corecta, daca au fost montate cu sensul de rotatie corect, cu ce putere au fost stranse.
     
  9. billy77

    billy77 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Iun 2016
    Locație:
    Italia
    Masina:
    A8, 4.2tdi, 2006
    Mulțumesc pentru raspun, am sa încerc si variantele spuse de tine. Ma gândeam sa mut cauciucurile pe alte jante ca să-mi dau semna dacă problema sunt jantele. Jantele au fost strânse cu cheia dinamometrică la forța corecta.
     
  10. billy77

    billy77 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Iun 2016
    Locație:
    Italia
    Masina:
    A8, 4.2tdi, 2006
    Salut, problema sa rezolvat in mare parte prin echilibrarea roților din nou. Rămâne sa schimb discurile de frâna ca sunt uzate si s-ar putea sa fie si asta cauza.
     
  11. dhan67

    dhan67 Silver Member

    Înscris:
    26 Aug 2014
    Locație:
    LOGROÑO,LA RIOJA,ESPAÑA
    Masina:
    Audi A6/C7 Avant, 2.0 tdi 177 cp,multitronic, an fab. 2014,luna octombrie
    Nu cred ca au treaba discurile de frina cu vibratia in mers la anumite viteze.Chiar daca sunt uzate sau strimbe masina vibreaza numai la apasarea frinei.
    Totusi, de ce nu iei in considerare un defect al unuia dintre cauciucuri chiar daca sunt noi?
    Sau mai vazut cazuri sa fie defecte din fabricatie.
    Asa cum au spus si colegii, ar fi cea mai plauzibila problema.
     
    billy77 apreciază asta.
  12. apokalypsm

    apokalypsm Silver Member

    Înscris:
    21 Aug 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 3.0 TDI ASB Tiptronic quattro 2005
    Salutare. Am o problema in sensul ca daca iau dreapta mult la viteze mai mici de 30 kph se aude o data sau de doua ori "clanc". Am fost la mecanicul meu si la inca un servis au tras de tot si pare ok. Bucsele de la brate sunt schimbate toate, bara torsiune ok, pivotii suna a plin. Explicatia tuturor a fost ca un pivot e pe duca, dar nu se stie care. Precizez ca pe dynamic face cel mai tare, pe auto asa si asa, iar pe lift aproape deloc. Multumesc anticipat.
     
  13. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    De unde se aude acest zgomot ? Nu poate sa provina de la diferentialul de la cutia automata ? Asa face acum la mine. Uneori se aude sub schimbator, alteori pare ca duce la roata fata dreapta, alteori in spate.
     
  14. isvaly

    isvaly Gold Member

    Înscris:
    25 Aug 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A4,A6,A8,Q7,
    Sigur nu te-ai dus unde trebuie .
    La reprezentanta o constatare nu costa mult poti incerca ..
     
  15. AndreiValentin

    AndreiValentin 4th Gear Member

    Înscris:
    28 Sep 2014
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A8 3.0 TDI 2013
    Update era o problema simpla cauzata de anvelope:wtf: am schimbat anvelopele problema a disparut.Asta dupa ce am schimbat cam toate ansamblele pe la roti :applaus:,inclusiv planetarele si fuzeta.
    Macar acum totul e nou pe ea.
     
  16. apokalypsm

    apokalypsm Silver Member

    Înscris:
    21 Aug 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 3.0 TDI ASB Tiptronic quattro 2005
    Salutare. Am schimbat bieletele antiruliu, sunetul continua, este din nou bara stabilizatoare. A gasit cineva o solutie pentru schimbarea bucselor de la bara. Eu am cumparat acum cativa ani buni bara cu totul, a tinut 100k fix pe drumurile patriei.
     
  17. Schelet77 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Dec 2016
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi A8 3.0TDI 2007
    Servus, am un Audi A8 3.0TDI Quattro din 2007 am avut probleme cu caseta de direcție troncănea în volan pe orice fel de drum.
    La un moment dat a început să curgă uleiul pe partea stângă și se auzea un huruit la pompă din lipsă de ulei.
    Am fost la un mecanic și mi-a zis că a cedat semeringul de la casetă pe partea stângă.
    Am demontat caseta și am trimis-o la firma Tureal din București să o repare.
    Am montat caseta din nou nu curge dar troncanitul în volan a rămas.
    Cineva mi-a spus că cei de la service trebuiau să o regleze puțin să nu mai troncane cică are un șurub de reglare o fi adevărat?
    Ca simptom când dau cu piciorul în roata din stânga se aude același troncanit in volan și afară și în mașină.
     
  18. ionradan

    ionradan 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Mar 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A8 D3 2008 3.0 TDI 171 kw motor tip ASB
    Salut. Ai reusit sa rezolvi cu bucsele de la bara stabilizatoare? Ca am si eu aceeasi problema si as vrea sa incerc o reparatie. De asemenea, as vrea sa stiu daca cineva a schimbat la acest tip de masina bucsele de la bratele oscilante superioare fata? Multumesc!
     
  19. djxme200

    djxme200 Silver Member

    Înscris:
    31 Ian 2011
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B9 avant, 2.0tdi, quattro, 2016 Ex A8, 3.0TDI, 2006, B&O
    Am schimbat si eu bara, se pare ca se pot lipi alte bucse pe bara, sau chiar aceleasi, insa din spusele mecanicului nu va tine mai mult de 1 an fara reaparitia zgomotului.
     
  20. apokalypsm

    apokalypsm Silver Member

    Înscris:
    21 Aug 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 3.0 TDI ASB Tiptronic quattro 2005
    Salutare, ma poate ajuta cineva cu o parere, daca schimbi un brat de sus din cele 2 exista vreo sansa sa se duca si al doilea rapid pentru ca unul e rigid si al doilea are uzura?
     

Distribuie pagina asta