1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Cutia automata la Audi A5 (B8) - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'A5 B8 (2007-2016)' creată de Moldovan Dan, 28 Feb 2013.

  1. snipe 3rd Gear Member

    Înscris:
    16 Oct 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    S5 Sportback 3.0 TFSI CREC 2015
    Erorile apar tot timpul ? Din ce am mai vazut pare sa fie din mecatronic eroarea/erorile. O verificare de nivel a uleiului nu se poate face, al catelea schimb de ulei la cutie e ? Oricum cel mai sigur intr-un service cu ceva experienta in S-tronic se poate vedea, dar in Bucuresti nu prea stiu. Am vazut ca Florin@Caractere avea un feedback pozitiv pe vwforum, cred ca e prezent si aici cu Florin@service.
     
  2. jaguarxkr

    jaguarxkr 6th Gear Member

    Înscris:
    23 Oct 2012
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A5 Sportback 3.0 TDI 2011
    E al doilea schimb de ulei, la 120.000 km. Eroarea apare in cca. 50 km dupa ce o sterg, Prima data a aparut o vibratie pe care o simt la relanti, apoi, la 2 saptamani distanta a aparut si eroarea pe softul de diagnoza (in bord nu am nicun martor aprins). Ciudat este ca am efectuat o reparatie la un cablaj al unui senzor de temepratura ce a necesitat deconectarea ECU iar, imediat dupa reconectare a aparut aceasta eroare ( 7980 - RPM Signal from ECU - P0726 00 [038] Implausible signal).
     
  3. snipe 3rd Gear Member

    Înscris:
    16 Oct 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    S5 Sportback 3.0 TFSI CREC 2015
    Din ce am vazut amandoua erorile apar in legatura cu mecatronicul, dar parerea mea e sa gasesesti un service/mecanic bun pe asa ceva. Si barladi de pe forum a avut niste probleme cu aceeasi cutie dar pe un A7 si a fost multumit de solutie la un mecanic in Ploiesti. Ai putea sa il contactezi si pe el sa vezi ce ai de facut. Acum sunt si kituri de reparatie ptr mecatronic, ambreiaje si costurile sunt mai ok dar nu in reprezentante, din pacate reprezentantele mai mult sa schimbe cu totul piesele nu fac, cel putin la S-tronic ar fi in stare sa schimbe cutia cu totul. Daca din cauza Nurvil-lui au aparut probleme e si mai trist, aveam o parere mai buna despre ei dacat fata de restul dar doar din auzite. Sa ne tii la curent cum s-a rezolvat.
     
    Ultima editare: 25 Aug 2016
  4. bodyvl

    bodyvl 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Noi 2009
    Locație:
    Rm.Valcea / Bucuresti
    Masina:
    A5, 2.0 TDI ,2011, multitronic
    Salut , am si eu o problema cu un audi a5 , 2.0 , multitronic , 2011 si mai exact la cutie .. Cred :)
    La plecarea de pe loc ( si inainte si inapoi ) daca dau drumul la pedala de frana sa plece singura si abia dupa ce s a pus in miscare apas acceleratia nu e nicio problema. In schimb daca , fiind pe loc , apas direct acceleratia face o smucitura iar apoi revine. In mers nu se simte absolut nimic. Doar la plecarea de pe loc. sfaturi , pareri ? Daca ma poate contacta prin mesaj sau whatsapp cu un raspuns ar fi ideal. 0746501850 Multumesc
     
  5. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ideal ar fi sa citesti tot topicul si sa faci o scanare cu VCDS sa vezi ce erori ai stocate.
    Poti scapa cu un simplu schimb de ulei sau cu interventie asupra cutiei. Pe forum nu vei afla raspuns la problema ta deoarece are mai multe cauze, cauze care le poti elimina doar la un service/mecanic bun pe acest tip de cutie.
     
  6. bodyvl

    bodyvl 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Noi 2009
    Locație:
    Rm.Valcea / Bucuresti
    Masina:
    A5, 2.0 TDI ,2011, multitronic
    Astazi o sa merg sa fac o scanare. Un mecanic bun imi poate recomanda cineva ?
     
  7. bodyvl

    bodyvl 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Noi 2009
    Locație:
    Rm.Valcea / Bucuresti
    Masina:
    A5, 2.0 TDI ,2011, multitronic
    Am facut scanare... Nicio eroare nimic.. Mi-au zis ca ar putea fi ambreiajele sau nivelul de ulei in cutie...ambreiajele sunt undeva la 60 mil.. Nu pot merge pe premisa ca POATE... Adica sa le schimb si apoi sa fie la fel..ce ziceti ? :(
     
  8. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Tu chiar nu intelegi ca intai trebuie cutia desfacuta si dupa aia incepi a cumpara piese ?
     
  9. Zuzg7 5th Gear Member

    Înscris:
    19 Oct 2009
    Locație:
    Tămași
    Masina:
    A5 Cabrio 3.0 Tdi MB R350 Cdi
    Iti recomand KataTechnik - am fost cu 2 masini:
    - personala( A5 3.0 tdi ) pt schimb ulei (stronic) si upgrade cutie ( momentan in studiu ) ;
    - a fratelui ( Bmw E93 330d ) pentru remediere socuri la schimbare viteze - unde altii vorbeau de mecatronic , etc - s-a rezolvat cu o readaptare a cutiei din soft
     
    Marius619 și bodyvl apreciază asta.
  10. Anghel Romeo 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Oct 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi
    Salut. Scuze pt deranj, am si eu o intrebare. Am si eu un A5 si am probleme cu cutia, in sensul ca imi suturi cand sta pe loc si amvazut ca si tu ai intampinat niste probleme similare.
    As vrea sa te intreb daca tu ai rezolvat si unde? Imi poti recomanda un service auto? Multumesc.

    Pe larg. Am urmatorea problema: de cand s-a racit vremea (poate este doar o coincidenta), pana se incalzeste masina, cand stationez in drive/sport, masina da niste suturi, cateodata cate 5-6-7 suturi odata. Dupa ce circul 5-10 minute, mai face doar din cand in cand (intr-o zi face, in 3 zile nu face) insa da doar cate un singur soc la 1 secunda dupa ce masina se opreste din mers. Cand masina este in miscare totul pare ok, desi cand schimba treptele 2 si 3 se simte, spre deosebire de treptele 4-5-6-7 cand nici nu iti dai seama.
    Aceste suturi se manifesta sub forma unor socuri, ca si cand masina ar vrea sa plece singura, ca si cum te-ar lovi cineva din spate si te arunca in fata dar totusi nu te misti dupa loc. In bord si pe tester nu da nicio eroare, am verificat uleiul la cutie si este ok.
    Am vazut 3 mecanici dar niciunul nu a putut sa-mi zica sigur ce are, ultimul a opinat ca ar putea fi volanta pentru ca flambeaza si cica da socuri in cutie.
    Am citit toate postarile de la aceasta categorie si am vazut ca au mai avut si altii probleme similare dar niciunul nu a prezentat cum a rezolvat problema.
    Deci, imi poate spune careva va rog care este cauza, cum s-a rezolvat si mai ales unde ati rezolvat si cu ce costuri?
    Multumesc frumos.
     
  11. George Bukkosi 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Mar 2016
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Audi A5 3.0 TDI quattro SLine
    Buna seara,

    Anul trecut am achizitionat un Audi A5 3.0 TDI din Germania, fabricat 2012, cutie 7 trepte S-tronic, iar aseara mi s-a intamplat nefericita intamplare ca timp de 3 secunde, in vreme ce mergeam sa-mi apara urmatorul mesaj: "Gearbox overheating, please adapt driving style". Tin sa mentionez ca ma aflam intr-o panta iar acceleratia mea nu mai raspundea in acel moment. Dupa acel scurt timp totul a revenit la normal, iar mesajul a disparut de pe ecran. Am fost destul de surprins, deoarece conduceam cu viteza redusa, nu intr-un stil sportiv, iar cutia mea nu a dat niciun semn de vreo problema pana acum (smucituri, schimbari tarzii de viteza, etc). Mai mult de atat, masina mea are 160.000km si a trecut prin doua schimburi de ulei la cutie, unul la 61.000km si celalalt la 120.000km, ambele cu ulei original la Audi, totul fiind verificat dupa seria de sasiu. In timpul zilei de astazi experienta s-a repetat, insa pe o perioada de 1 secunda, iar de aceasta data nu eram in panta. Am fost la reprezentanta Cardinal Motors Constanta (big dislike pentru atitudine si relatia cu clientii) si m-au programat abia pe 4 martie la o constatare. Acum as vrea sa va intreb pe voi, daca ati patit vreodata asa ceva si daca este cazul sa ma alarmez sau este pur si simplu ceva banal..

    Va multumesc anticipat!
     
  12. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Citeste topicul pentru cutie din aria A6 4G, ai acolo tot ce trebuie sa stii.
     
    George Bukkosi apreciază asta.
  13. WRB 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Ian 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A5, 2009 3.0 TDI
    Salutare,

    Am si eu un audi A5 3.0 TDI, cei de la reprezentanta(am vorbit cu o reprezentanta din Constanta si doua din Bucuresti) mi-au spus ca nu se schimba uleiul la cutia de viteze(dupa ce am dat seria masinii). Intrebarea mea este daca il schimb se poate strica ceva? stiu ca pare stupida intrebarea doar ca nu mi se pare normal sa nu schimb uleiul la cutie. Ma astept ca acel ulei sa se arda in timp.

    Ce parere aveti?

    Am uitat sa specific audi-ul este din 2009 si are 137 000 km.

    Robert
     
  14. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Daca pui ulei OE si se respecta procedura de schimb si cantitatea, nu strici nimic.
     
  15. WRB 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Ian 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A5, 2009 3.0 TDI
    Multumesc de sfat, am vazut ca multa lume recomanda sa faci schimbul in afara tarii. Peste doua saptamani o sa plec in Budapesta si ma gandeam sa fac schimbul acolo. Ce imi sugerezi?

    Totusi intrtebarea mea este... de ce ar sugera producatorul sa nu schimbi uleiul la cutie? Mi se pare putin absurd:)

    Robert
     
  16. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Pentru ca la ei in program si conform normelor de service pentru anumite piese si componente nu au intretinere iar cutia ta de viteze nu are intretinere conform cu aceste proceduri . Ei fac ce spun procedurile lor pentru service chiar daca realitatea concreta este alta. Despre treaba asta am mai discutat pe forum de zeci de ori. Citeste toate topicurile despre cutia automata la Audi, ca sunt multe pe forum si s-a mai dezbatut acest subiect. Bafta
     
  17. cvalexandru 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Dec 2016
    Locație:
    germania
    Masina:
    au a5 2.7 2008
    Buna ziua,
    Am un audi A5 2.7 tdi cupe 8+1 viteze automat an 2008 motorul are 187.000 de km. Azi am iesit cu masina sa merg la munca si dintr-o data motorul a început să trepideze in treapta D si nu am mai plecat de pe loc. Mentionez ca in marce-arrierer merge. Am bagat-o pe tester si nu imi da nimic sau sa imi arate ceva in bord efectiv nimic. Motorul se aude si merge bine dar cand o schimb in treapta D începe să tremure. Aveti idei sau ceva sfaturi ? Sunt in Germania. Multumesc.
     
  18. Maria cristina 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Mar 2017
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A5, quattro 2.0 2013
    Buna ziua,
    Am un audi, a5, quattro, s-tronic, 2013 , 209000 km. Am o problema la cutie, mai exact dupa ce se incalzeste daca opresc, dupa ce schimba din d2 in d1, smuceste o data puternic (initial pe manual nu facea, dar acum face) am fost la reprezentanta si nu are nici o eroare, cei de acolo au facut un upgrade de soft (la recomandarea fabricii) si au zis sa revin dupa ce fac 1000 km, am verificat uleiul din cutie si au zis ca este in regula ( ca arata ok si este suficient). A mai avut cineva aceeasi problema? Cei de la reprezentanta au zis ca nu stiu ce ar putea avea, sa mergem cei 1000 km si mai vedem dupa, poate isi revine, desi probabilitatea este foarte mica.
     
    Ultima editare de un moderator: 21 Apr 2017
  19. Klause21

    Klause21 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Ian 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A5 sportback 8T, 2.0 TDI (CAGA) , 2011, 143CP
    WRB - daca ai cutie multitronic ai nevoie de schimb ulei ( este o cutie cu mentenanta ) acelasi raspuns mi-au spus si mie cei din reprezentante in Bucuresti ca nu trebuie sa schimb uleiul unii la 120.000 si altii la 180.000. Ca sa mentii cutia buna trebuie schimbat la 60000 . Da telefon in afara si intreaba acolo si vei vedea ca asta iti vor spune. La noi iti spun numai prostii si te fac sa pleci acasa ca apoi sa te duci cand e prea tarziu si sa schimbi toata cutia..

    cvalexandru ti-a picat cutia , exact asa am patit si eu si a trebui schimbata , se putea repara dar reparatia era una de forma , o cutie noua in tara este 9000Euro atat mi au cerut mie la reprentanta.

    Maria Cristina neaparat trebuie sa mergi cu ea la tester. Nu recomand reprezentanta (cei de acolo spun clar sa o schimbi ), te amana pana iti cade de tot cutia adica ceea ce am patit si eu. Mi-au spus ca tot e in regula pana mi-a picat si mi-au spus ca s-a stricat. Eu am gasit un service ce repara cutii si sunt foarte multumit de ei (schimb ulei , filtre, tester, manopera)
     
    Dobritan sorin apreciază asta.
  20. Maria cristina 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Mar 2017
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A5, quattro 2.0 2013
    Klause21 Imi poti zice unde ai fost tu? Eu sunt din Craiova si nu prea am unde sa merg aici sau cel putin nu stiu eu. Multumesc frumos.
     

Distribuie pagina asta