Buna ziua, revin pe acest topic cu alte cateva intrebari. V-am spus mai sus ca vreau sa imi achizitionez un a8 la pretul de 5.000-6.000. S-au schimbat putin planurile si buget pentru masina a ajuns la suma de 10.000. In octombrie doresc sa achizitionez masina si deja am inceput sa caut cateva modele. Doresc sa aflu de la voi, la cat ma ajunge revizia la ea(ulei,filtre) in reprezentanta dar si cumparate de pe internet si dusa la un mecanic doar ca sa le schimbe (chestiile cumparate de mine) . La ce probleme sa ma astept de la masina? am auzit de la cineva ca ar avea probleme la pernele de aer, ceea ce ma cam ingrjoreaza, avand in vedere pretul unei perne de aer. Va las mai jos cateva link-uri cu modelele care mi-au atras atentia . http://www.olx.ro/oferta/audi-a8-2005-ID6FnBC.html . Acesta este "principaul" sa zic asa, am vorbit cu proprietarul si a zis ca poate dovedi toate schimburile facute prin facutri, si cum precizeaza si in anunt, are si garantie la AC. Mi se pare cam dubios ca schimbat toate pernele de aer, dar cine stie.. poate sunt paranoic. Si acesta este inca o varianta : http://www.olx.ro/oferta/vand-audi-a8-individual-138-000km-ID6Jf9i.html Multumesc si o zi buna sa aveti.
salut, prima masina o cunosc,cel putin 2 perne si compresorul s-au schimbat dar nu noi .ci second hand din cate stiu.Totodata s-a facut o investitie cam de 100 de mil in ea acum 2 luni.
Pe scurt loterie. Am vazut foarte multe a8-uri care in poze erau boboc si in realitate nu stiam cum sa plec mai repede... In orice caz la km sa nu te uiti ca nu exista cu km reali nimic decat sa ai vreo ruda care sa stie masina sau eventual sa aibe full istoric la ea la reprezentanta. Cum dracu din 2004-2007 au 200K iar din 2014 tot 200K? Era lumea mai saraca? era mai putina benzina? din contra....benzina era ieftina ca braga si chiar mai multi bani inainte de 2008 deci km la greu...Daca e intretinuta corespunzator duce mult si bine, daca s-a mers loco... si in 150 mii se distruge o masina. Tine de noroc ... A8-ul e full de electronica deci dupa ce o cumperi cauta rapid preventiv pe cineva care se pricepe la electronica. La a8 nu ai nevoie de mecanic ci ai nevoie de de electronist. Un brat ti-l schimbi si tu daca stai la curte dar cand vine vorba de erori si interpretari, e nevoie de pricepere si experienta ca altfel schimbi N senzori si cu greu ajungi la problema care probabil era de vina o mufa sau izolare imperfecta...Dar si asa daca iti schimbi un brat s-ar putea sa dereglezi anumiti senzori care necesita adaptare. Daca schimbi o perna de aer.. e nevoie de readaptare, de facut anumit masuratori etc etc. Nu e cea mai complicata chestie dar trebuie sa umble cineva care a mai avut de a face cu astfel de sisteme care sunt delicate si care fac ca masina sa mearga in parametrii si sa te poti bucura confortul oferit. Cu siguranta nu o vei duce la reprezentanta care te rupe la bani si pe langa asta nici nu rezolva problema. Revizia la un 3.0 tdi e in jur de 800 -1000de ron la service standard si in jur de 1500-2000 uleiul in cutie. Depinde de ulei, marca consumabile. Consumul la 3.0 tdi in oras sub 13 nu scade, in afara 7-8-9 depinde cum mergi pe unde mergi...In bucuresti 14+ Succes si spor la cautare.
Masinile ieftine nu sunt ieftine degeaba.Daca e buna proprietarul tine la pret.dar daca e pardaf si vrea sa scape repede de ea o da pe nimic, iar tu la randul tau o sa bagi bani de o sa te plictisesti in ea.Trebuie sa te tina buzunarul sa poti intretiune masina asa cum trebuie, ca daca o carpesti nu faci nimic.Si km intradevar e loterie, eu la a mea am 400k cu carte service de la fabricatie originala nu manarita sau chestii.Numai eu am facut 100k cu ea de cand am luat-o.
Deci sa inteleg ca , cam toate modelele pe care le gasesc au kilometrii da-ti inapoi. @AndreiValentin , ai spus ca, cunosti masina, cunosti de asemenea si starea tehnica? isi merita banii?. De fapt, la 10k euro, sunt sanse sa gasesc un a8 intr-o stare buna care nu necesita investitii? Si o ultima chestie, cineva a zis de service-uri, am citit unele comentarii in care ziceau ca revizia pentru un a8 este in jur de 1000-1200 lei(filtre si ulei) Acuma sunt constient ca preturile difera de la service la service, poate ma puteti lamuri mai in detaliu, cred ca as iesi mai ieftin cu filtrele si uleiul cumparat de mine si schimbate de cineva care se pricepe. O dimineata placuta.
Nu cred ca sunt sanse sa iesi mai ieftin de 800 ron daca pui ulei si filtre de calitate. De exemplu ulei Motul si filtre Hengst cam pe acolo costa. Daca vrei ulei mai ieftine poti folosi Fuchs sau Valvoline, dar la filtre nu e cazul sa te zgarcesti.
daca te gandesti la costurile reviziei ar trebuii sa te gandesti si la consumul masinii, la taxe si la eventualele probleme care pot aparea.Chiar daca are schimbat elementele importante oricand poate pica altceva, iar pentru asta trebuie sa scoti ceva.Cel mai bine te uiti dupa o masina ingrijita cu revizii facute periodic si de calitate in care sa nu fii nevoit sa mai bagi bani continuu.Sunt destule la 5-6000 dar masinile alea daca le pot numii asa, trebuiesc o investitie tot de acelasi pret pentru a fi numinte intradevar masini. Intradevar masina o cunosc de la o cunostinta a avut-o,stiu ca s-a investit ceva in ea dar nu stiu la momentul actual ce si cum sta treaba.
Cu 10000€ abia te apropii de un A6 C6 intr-o stare buna cu cel putin 200000km, la A8 iti mao trebuie vreo 2-3 mii peste. Ce ai de verificat....o gramada. Incepand cu vcds, perne, electronica, proba rece proba calda, proba in forta, cutia e loterie si primul lucru pe care trebuie sa il faci e sa te opresti direct la primul service si sa ii faci revizie...circa 1800-2100 ron. Elementele de suspensie....care nu sunt deloc ieftine. O revizie relativ ieftina este undeva la 800ron ...una ca la carte 1000-1100 . Kilometrii imi este ireal cand aud sub 200000 .....e aprope imposibil mai ales ca persoana care a detinut-o prima oara a folosit-o 100% in drumuri externe(nu este masina familiarizata cu orasul). Nu conteaza ce motorizare vei alege,dat daca o vei folosi in oras iti spun cu regret te v-a usca de bani. 4,2 este un motor cu regimuri mari de folosinta si in niciun caz nu ii v-a conveni treapta 4 si 50-60 kmph in oras. Si cel mai important aspect, daca nu ai o medie de intretinere de cel putin 200€ luna ,asta in ideea ca nu dai de alte belele mai mari, STAI IN BANCA TA.
Salut, am nevoie de un sfat. Am gasit un Audi A8 din 2009 3.0 tdi, al unui prieten f bun, factura a fost 109.000 euro nou si nu stiu ce sa fac. El vrea acum 17.000 e, are toate dotarile posibile... de la masaj, congelator, tv, etc 150.000km si este foarte intretinuta. ce sa fac ?
Nu stiam ca am voie, multumesc de raspuns. Astea sunt detaliile. Audi A8 Long, Quattro, facelift 2009, intretinuta impecabil ! - 147000 km - Taxa este platita integral si nerecuperata. - Reviziile (ulei + filtre) facute periodic. - Roti de vara pe 18. - Culoare : Bleumarin inchis. DOTARI DE TOP - 236 CP - Adaptive lights. - Alarma antifurt, protectie interioara, protectie anti tractare. - Avertizare acustica la parcare. - Instalatie de spalare a farurilor + reglare automata a farurilor. - Jaluzele luneta + geamuri laterale actionate electric. - Ornamente interioare - lemn mahon. - Pachet pentru fumatori (scrumiera fata - spate iluminate electric + brichete). - Volan piele multifunctional, incalzit electric, comenzi + padele, reglabil electric in inaltime si adancime. - Pachet lumini interioare si exterioare. - Oglinzi make-up iluminate. - Iluminare in tehnica LED pentru: podea, buzunare usi, actionare exterioara usi, spatiul de sub ogle nzile exterioare si manere usi (se activeaza la inchiderea si deschiderea portierelor). - Pachet portbagaj: plasa bagaje, carlige bagaje, priza 12 V. - Piele neagra + Alchantara perforata. - Portbagaj cu deschidere/inchidere automata - deschidere din cheie sau din tasta de la usa soferului, inchiderea se face din tasta de pe interiorul capacului portbagajului. - Instalatie telefon mobil cu bluetooth, cu microfon integrat in plafon, banda duala, cu accesare si prin MMI. - Scaune fata si scaune spate Confort, reglabile electric, cu 4 memorii pentru conturul fiecaruia, toate avand functiile de incalzire si ventilatie cu 6 trepte. Masaj in toate cele 4 scaune ! - Reglaj lombar electric pentru toate 4 scaune. - Consola lumini ambientale, atat in fata cat si in spate, pentru pasageri. - Centuri fata reglabile electric. - Oglinzi actionate electric, rabatabile, cu memorie si activare automata antiorbire. - CD player + DVD player pentru MMI, amplasat in torpedo. - Sistem de navigatie prin satelit, 3 D, Plus. - Frigider + congelator, cu o capacitate de pana la 6 sticle de 0,5 l si 2 doze de 0,3 l, situat intre cele doua fotolii din spate. - Sistem de conducere "Adaptive Cruise Control" - masina franeaza si accelereaza singura, in functie de distanta pana la masina din fata. - Pilot automat. - Computer de bord complet. - Suspensie pneumatica, cu 4 niveluri de reglare ( Lift, Confort, Automatic, Dinamic ). - Climatronic cu 6 zone. - Bi-xenon Adaptive Cornering. - Lumini ambientale LED fata, stopuri LED. - Sistem Soft Close pentru toate cele 4 portiere + portbagaj. - Stergatoare parbriz automate. - TV fata auto escamotabil + TV spate ( tetiera dreapta ). - Senzori parcare fata + spate. - Senzori ploaie. - Senzori de lumina. - Senzori presiune anvelope.
E un pret corect pentru o asemenea masina, mai ales ca o iei de la o cunostinta in care ai incredere.