Buna ziua, sunt detinatorul unui Audi A8 D2. Am luat-o second hand de la o ruda. Acesta mi-a zis ca a fost schimbata pompa de benzina la un moment dat, si a fost montat sorbul gresit. Problema este ca daca ajung la jumate de rezervor (in bord) motorul se opreste, ca si cum as ramane fara benzina. Banuiesc ca sorbul este montat prea sus in rezervor. Se poate face ceva acasa? Daca da, cum? Sau este necesar sa ma duc la un "mecanic"? Multumesc Anticipat L.E.: Am uitat sa specific ca atunci cand acu ajunge la jumate pot baga ~40L, si stiu ca rezervoru ar trebui sa aibe 80...de aici am tras concluzia ca ar fi sorbul si nu senzorul acela de nivel.
Salut.Am aceeasi problema ca si tine,la o motorizare identica.Am inlocuit tot ce gasesti in rezervor (pompa alimentare,conducte,litometrul) + filtrul de benzina.Nu da nicio eroare pe tester.Nu stie nimeni ce are.Daca afli care este cauza sa ma anunti si pe mine.Eu momentan m-am dat batut.
Ms de respuns...sincer m-ai cam desunflat. Mi-a zis cineva ca a vazut asaceva pe un VW. Zicea ca rezolvarea ar fi cum ca sorbu sta pe un brat telescopic si acela ar trebui extins. Din moment ce spui ca ai schimbat toate cele pe la rezervor, ai habar daca este asaceva acolo?
Nu stiu care este sistemul la Vw,dar la A8 iti zic sigur ca nu este asa ceva.Sorbul sta fix.Nu ii poti modifica pozitia.
audi S8 2000 Salut, De 2 saptamani sunt posesorul unui S8 din 2000. Perosana de la care am cumparat-o mi-a spus ca masina are exact aceeasi problema cu rezervorul. Cica s-ar rezolva punand testul pe masina..se pare ca nu e chiar asa de usor din ce am auzit la colegi aici Oare cei de la audi i-ar da cumva de cap??
Litrometru rezervor, sonda de combustibil, pompa rezervor Domnilor, la A8, 4d2, pompa de combustibil sta in rezervor intr-o montura ciudata. Daca nu se asaza bine in porcaria aia, aveti probeme mari. Aceasta pompa are sorbul ca intr-o galetuse. Acea galetusa are un plititor separat fate de cele 2 plutitoare din rezervor. De aceea arata pe bord cantitatea corecta de motorina, dar motorul nu porneste. Atentie mare pentru cei care doresc demontarea acestei pompe, la inlocuire trebuie schimbate toate garniturile, iar demontarea si montare este dificila. Eu am reusit sa o scot din rezervor dupa 2 ore de chin.
Salut , am o problema cu al meu A8 2.5 TDi , mai exact curge motorina de fiecare data cand ii fac plinul . Mentionez ca scurgerile sunt de la sonda dar ca sa explic mai bine am gasit o pagina unde arata problema cu garniturile . Am incercat sa caut pe internet sau prin magazine de piese dar nici unul nu a putut gasi ce aveam nevoie . http://members.rennlist.com/drive944...ak_repair.html
Revenind la problema cu scurgerea de combustibil iata cateva poze cu problema si garniturile pe care nu reusesc sa le gasesc .
Salut, Am avut si eu o problema similara cu pompa de benzina, in sensul ca nu puteam alimenta mai mult de 30L de benzina, iar dupa consumarea acesteia motorul se oprea. Am crezut initial ca este vreo electrovana montata pe alimentarea cu combustibil, dar nu. Mentionez ca pompa de benzina a fost inlocuita si cea veche am gasit-o in portbagaj. Azi am desfacut din nou pompa de benzina si am constatat urmatoarele: - pompa de benzina ''nu era ce trebuie'' pt. ca in partea care se monteaza in sorb nu avea decat un stut, in loc de doua ( cel mic trage benzina din rezervor, iar prin cel mare se duce la motor). - am luat pompa cea ''veche'', care avea 2 stuturi in partea de jos, am pus-o la loc si surpriza... merge. - plutitorul din rezervorul din stanga era blocat cu un colier de plastic in pozitia gol si pe care l-am desfacut. Atasez 2 link-uri utile de pe youtube http://www.youtube.com/watch?v=rgOUgUm2JpY http://www.youtube.com/watch?v=no5K_Ri6xBA
Indicator motorina - Sonda Litrometrica rezervor - Rezervor combustibil la A8 D2 - probleme diverse - cauze si rezolvari Va salut. O întrebare am pentru cei avizați: Dacă am probleme pe la sonda sau pe la plutitor sau orice alta problema la rezervor, este posibil să-mi taie alimentarea în mers? Am un sfert rezervorul plin, însă dacă merg aproximativ 1km mașină se oprește și pornește numai cu spray. De curând i-am schimbat pompa de motorina din spate și mi-e frica ca nu a pus-o la loc cum trebuie. Precizez ca este vorba de un A8 D2,2.5 tdi... Când mi-a schimbat pompa, mecanicul mi-a spus ca furtunul de tur era pus pe retur și vice-versa... Însă de când a umblat acolo, mașină are numai probleme. Întrebarea mea este, exista vreun senzor sau ECU poate tăia alimentarea în mers, lui dându-i eroare ca și cum nu as avea destul carburant în rezervor? Mulțumesc.
O zi buna, Nu am rezolvat problema din pacate dar am facut un experiment. Mam echipat cu un bidon de 10L de benzina si am plecat cu intentia de a afla unde se opreste motorul. Se opreste la un sfert, cel putin asa indica bordu. In materie de litri...mai erau cca 30L in rezervor (facand plinu cu 50). Motorul nu se opreste instant, tuseste, tremura, face ca toate cele. Cand lam scos pe liber a cazut la relantiu si mergea normal, cand am revenit in viteza (sarcina) iar dadea sa moara. Mam oprit, am pus bidonul, era ca nou.... Nu e posibil sa extind sorbu intrun fel cu un furtun sau ceva similar? Pentru cine a desfactu si stie cei acolo.
Salutare, De dimineata am vrut sa pornesc masina este vorba de un audi A8 D2 motor 2.5 tdi 150 cp si nu a pornit. Intr-un final am pornit-o pe spray, am oprit-o si n-a mai pornit. Am observat aer pe insalatie mai precis pe furtunul de tur care duce in pompa. Am pus alimentare pe direct dintr-un bidon de 5 litri, porneste perfect si merge dar imi sta martorul de la bujii aprins adica palpaie. Precizez ca motorina am aproximativ jumatate in rezervor. Oare care ar fi problema ? Multumesc.