1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Tren de rulare - directie - suspensie - bucse sau rulmenti - audi 80 - 90 - 100 (B3 B4)

Discuție în 'Modele clasice' creată de johngotty, 25 Mai 2008.

  1. alex_hobeanu

    alex_hobeanu Bronze Member

    Înscris:
    10 Ian 2008
    Locație:
    California, USA
    Masina:
    A4 1.8T (AMB) quattro 2004 / A4 2.0T (CPMB) quattro 2014 / Q5 3.2 (CALB) 2012
    Din poza se pare ca bara stabilizatoare este montata invers, cu partea care trebuie sa fie in dreapta in stanga.
    Ti-am atasat 2 poze vechi cu un B3 cu motor 7A, se vede pivotul cu prindere in 3 suruburi care a existat doar pe motorizarea respectiva. Bara stabilizatoare este prima generatie. A doua generatie a avut bielete care se prindeau de suportul amortizorului iar bara stabilizatoare era complet diferita la capete.
     
  2. shumy

    shumy Silver Member

    Înscris:
    17 Noi 2009
    Locație:
    Focsani
    Masina:
    Audi 80 b4 ,1.6 CC, 74 kw, tip motor ADA (1994)
    Opinie

    Spuneti-mi si mie va rog frumos ce parere aveti despre bieletele antiruliu QWP si despre bucse calandru si bascula, Lemforder. Multumesc frumos!
     
  3. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Primele sunt o mizerie si restul nu mai au nevoie de comentarii fiind prima echipare la majoritatea producatorilor auto
     
  4. jonny 2nd Gear Member

    Înscris:
    17 Mar 2016
    Locație:
    bihor
    Masina:
    audi 80,b4 avant tdi 90cp 1993
    Buna seara,
    As avea o rugaminte daca ma poate ajuta cineva. Am un audi 80 B4 1,9 tdi (1Z) an 1993 De o luna am schimbat amortizoare, cap planetara dreapta, flansele cu rulment, pivoti trapez dreapta, cap de bara adica toata fata in afara de arcuri. Nu am schimbat bieletele antiruliu. Bucsele bara stabilizatoare sunt si ele aproape noi.
    Acum am o bataie pe partea dreapta care se aude cand trec peste orice groapa mica sau mare, pe partea stanga nici o problema. Cand virez stanga sau dreapta se aude un pocnit exact cum ar fi un inceput de cap planetara defect. Habar nu am ce poate fi,
    Piesele ce le-am montat pe masina au fost de calitate buna. Nu mai stiu ce sa schimb sau sa verific. La mecanici e asa naspa, am fost de trei ori la diferiti mecanici fiecare cu alta varianta. Va rog daca puteti sa ma ajutati cu un sfat, va multumesc.
     
  5. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Da, bataia ta poate fi cauzata si de bieletele antiruliu.
    De ce nu le-ai schimbat odata cu toate cele, sunt relativ ieftine.
     
  6. Ionut lucian

    Ionut lucian Gold Member

    Înscris:
    6 Apr 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 1,6 BENZINA "97
    Sau poate fi de la amortizoare. Poate nu tia pus inelele pe amortizor. Sunt niste inele de metal care fixeaza amortizorul in cartus.
     
  7. jonny 2nd Gear Member

    Înscris:
    17 Mar 2016
    Locație:
    bihor
    Masina:
    audi 80,b4 avant tdi 90cp 1993
    Nu am reusit sa schimb inca si bieletele antiruliu. Amortizoarele noi nu aveau inel deasupra dar am luat dupa cele vechi si am pus pe astea noi doua inele. La amortizorul din dreapta cand l-a scos din cartusul ala (nu stiu cum se numeste sigur) era plin de vaselina in jurul lui. Trebuie sa fie montat sub amortizor, o saiba, un distantier ?

    Mai am o problema: cate odata imi tremura masina cand pornesc de pe loc, zici ca se rupe, apas ambreiajul si pornesc atunci nu mai face nimic. Am fost la doi mecanici diferiti, unul a zis ca e volanta altul bucsele jug motor. Daca ma iau dupa fiecare ajung sa imi cumpar masina noua din piese.
     
  8. Xtremer

    Xtremer Bronze Member

    Înscris:
    15 Noi 2010
    Locație:
    Iași
    Masina:
    80, 1.9 TDI, 1993
    Chestia cu tremuratul masinii am patit-o si eu, inca mai 'tremura' roata cand plec usor de pe loc, dar in volan nu mai resimt nimic. Nu are nimic amortizorul sub el. Daca amortizoarele tale vechi erau pe ulei si erau praf e normal sa aiba 'vaselina' cand l-ai scos de-acolo. Vezi sa ai si burduful de protectie pt pistonul amortizorului. Flansele le-ai schimbat? Nu te mai du la ala care ti-a zis ca e volanta. Din ce stiu eu, o volanta cu masa simpla nu are cum sa se uzeze.
     
  9. jonny 2nd Gear Member

    Înscris:
    17 Mar 2016
    Locație:
    bihor
    Masina:
    audi 80,b4 avant tdi 90cp 1993
    Kit de protectie praf am pus, flansele sunt Lemforder noi, am avut marca Toprun la flanse care dupa 2 luni au fost gata. Saptamana viitoare schimb bieletele antiruliu si bucsele jug motor apoi vad ce o mai fi. O bag iar in service sper ca de data asta o sa ii dau de capat. Va multumesc
     
  10. adi83 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Sep 2016
    Locație:
    IASI
    Masina:
    AUDI 80
    Salut tuturor,
    Sunt nou pe forum. Am un audi 80 tdi variant luat acum 2 luni si va rog sa-mi spuneti cum se demonteaza jugul sau cadrul motor pentru inlocuirea celor 4 bucsi. Multumesc.
     
  11. Claudiu Ziros

    Claudiu Ziros Bronze Member

    Înscris:
    9 Noi 2011
    Locație:
    Voiteg - Timiș
    Masina:
    00' Audi A4 B5 1.8T quattro AWT & 91' Audi 80 B3 1.9 TDI 1Z & 97'Audi A4 B5 1.9 TDI AHU
    Adi 83: ca sa iti raspund la intrebare si sa te dumiresc: ai 4 suruburi care tin basculele de jug si inca unu sau doua care au un suport de cutie mi se pare. Fiind B4 motorul ar trebui sa ramana suspendat pe suporti, prins de lonjeroane.
     
  12. DraQuTzU

    DraQuTzU 6th Gear Member

    Înscris:
    19 Apr 2009
    Locație:
    Bistrita
    Masina:
    Audi b4
    Salut colegii, am si eu o problema cam urata. Ultima interventie asupra masinii a fost urmatoarea:
    Schimbat rulment stanga fata
    Schimbat telescop + flansa amortizor - ambele
    Schimbat 1 capat de bara, era foarte bun dar avea burduful ciupit.
    Reglat directie.

    Tin sa precizez ca masina nu avea alte jocuri, altfel as fi schimbat tot ce era nevoie.

    Masina merge ok, nici o problema dar la viteza parca merge pe toate cararile numai cum trebuie nu.
    Cel putin asta e senzatia pe care o am cand o conduc, la peste 100 km/h merge cum vrea ea ( ma refer la directie).
    Verificat joc volan, ambele roti misca la cel mai mic joc facut din volan.
    Zilele astea o sa intru pe sub ea deoarece ceva nu e clar aici.

    Astept pareri din partea voastra. Poate voi v-ati lovit de asa ceva.
     
  13. Xtremer

    Xtremer Bronze Member

    Înscris:
    15 Noi 2010
    Locație:
    Iași
    Masina:
    80, 1.9 TDI, 1993
    Pe drum drept cu volanul tinut ferm, daca accelerezi/franezi puternic pleaca de pe directie? in mers constant (pe liber) pleaca intr-o parte ? Daca dai drumul volanului trage intr-o parte? Era ideal sa schimbi ambele capete de bara.
     
  14. DraQuTzU

    DraQuTzU 6th Gear Member

    Înscris:
    19 Apr 2009
    Locație:
    Bistrita
    Masina:
    Audi b4
    Am verificat capetele de bara, era bune amandoua, dar la unul cred ca eu am reusit sa ciupesc burduful, si l-am schimbat, in fine.
    Nu masina nu pleaca de pe directie, nici macar nu trage volanul in vreo parte.
    Din ce am observat, cel mai accentuat se simte cand schimb banda, cand trec peste axul drumului, tare imi e ca au cedat de tot bucsile de la jug, si de acolo am sezatia aia ciudata.
     
  15. cobi

    cobi Gold Member

    Înscris:
    14 Mar 2011
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Ex :Audi
    Ai schimbat bieletele ?
     
  16. Piglet80Avant 5th Gear Member

    Înscris:
    13 Sep 2013
    Locație:
    București
    Masina:
    audi 80 avant ABK
    Jocul sau leganatul stanga-dreapta , dupa ce are ceva viteza masina , poate sa fie si de la bucsile de punte spate .
    Daca puntea s-ar inclina , ar schimba unghiul de fuga ( unghiul de fuga in mers este afectat de toate rotile , adica conteaza si cele din spate ) .
    Verifica daca ai urme de uzura pe interiorul anvelopelor .
    Daca ai avea bucsile de la jug sa fie atat de uzate , incat sa afecteze ungiul de fuga pentru ca se misca in ele , ar bate de nu ai mai sta in masina .
    Eu am avut ceva probleme cu unghiul de fuga , adica nu l-a nimerit din prima . Senzatia era ca am o singura roata pe fata , pe centru masinii , parca cernea la cea mai mica miscare de volan , am refacut unghiul si a fost ok . Am facut lucrarea in loc specializat la om care asta face tota ziua .
    Acelasi simtom , de mers anapoda la dupa viteza mai mare poate fi si din cauza amortizoarelor , chiar daca nu sunt curse , nu mai au aceeasi duritate .
    Mai multe detalii de cum se comporta , sa nu batem campii !
    Spor .
     
  17. jonny 2nd Gear Member

    Înscris:
    17 Mar 2016
    Locație:
    bihor
    Masina:
    audi 80,b4 avant tdi 90cp 1993
    Salut,
    Verifică bielete antiruliu sau bucsele de la bara antiruliu, bucsele de la puntea spate sau poate ai galma in cauciuc, ori ceva janta cu probleme.
     
  18. Xtremer

    Xtremer Bronze Member

    Înscris:
    15 Noi 2010
    Locație:
    Iași
    Masina:
    80, 1.9 TDI, 1993
    Salut. Cred ca ar trebui sa-mi inlocuiesc (iar) bucsele pe fata si posibil si bieletele antiruliu, desi au doar 2 ani si 15-16k km...dar erau un brand mai ieftin din ce tin minte. Legat de bucse, merita investitia pentru un set de bucse poliuretanice?
     
  19. cobi

    cobi Gold Member

    Înscris:
    14 Mar 2011
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Ex :Audi
    Diferenta de pret nu e asa de mare incat sa zici ca nu-ti permiti . Parerea mea este sa le iei .
     
  20. Xtremer

    Xtremer Bronze Member

    Înscris:
    15 Noi 2010
    Locație:
    Iași
    Masina:
    80, 1.9 TDI, 1993
    Diferenta de pret e semnificativa. 30-40 lei o bucsa pt bratul fata de la TRW comparativ cu ~100lei una poliuretanica. Asta doar pentru una singura.
     

Distribuie pagina asta