1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Nivel ulei - martor nivel ulei la minim - avertizare presiune ulei la minim - motor diesel la A6 C7

Discuție în 'Audi A6 C7 (2011 - 2018)' creată de Driller, 28 Iun 2015.

  1. marianu

    marianu Silver Member

    Înscris:
    31 Aug 2011
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A6 2019 2.0 204 cp
    sigur il consuma si nu se pierde?stiu ca motorul de 3 ltr are o buba la semeringul palier.o inspectie ar fi buna.
    ps:si eu folosesc tot Motul si e ok.
     
  2. Sergiu Catrici 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Ian 2016
    Locație:
    Neufahrn bei Freising, Germania
    Masina:
    A6 C7 2.0TDI 2012 177cp
    Buna, am dat capacul de plastic de deasupra motorului jos si am văzut ca este loc pt joja.
    Știe cineva un cod pt joja pt 2.0 TDI.
    Parca as fi mai sigur sa ma uit pe joja decât pe MMI.
    Mersi.
     
    tm29jna apreciază asta.
  3. cristea

    cristea 5th Gear Member

    Înscris:
    25 Oct 2013
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    A6 c7 2.0 TDI 177HP COD CGLC COD CUTIE NSL
    Buna seara, de doua zile am aprins in bord martorul de ulei cum ca ar fi pe minim,nu am facut mai mult de 20 de km in aceste 2 zile,e prima data cand imi apare constant fara sa dispara.
    Din ce am inteles si din ce am citit si aici http://www.clubaudi.ro/threads/joja...vertizare-presiune-ulei-la-motor-a6-c6.38671/ ar fi sa adaug ulei,doar ca mi se pare ciudat ,ca de la ultimul schimb de ulei am facut cam 10k km niciodata n-am depasit 13~14k km neavand probleme cu martorul de ulei.
    Sa ma duc sa ii fac o diagnoza ?Ar fi la mijloc senzorul sau pompa de ulei? Sau sa ii adaug ulei, pentru ca mie imi zice sa adaug 1 litru iar aici intru la banuieli!Multumesc
     
  4. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Citeste topicul dedicat, despre nivelul si avertizarea de minim a uleiului, din aria A4 B8. Este o problema cu noile motoare de care nu ai cum sa scapi fara sa schimbi tot motorul. Citeste acel topic.
     
    cristea apreciază asta.
  5. lillejhon

    lillejhon 6th Gear Member

    Înscris:
    11 Sep 2016
    Locație:
    Hamburg
    Masina:
    Audi A6 4G 2.0 TDI CGLC 6+1 manuala
    cristea Posibil sa fie senzorul sau chiar ti-a consumat ceva ulei. Daca tot au trecut 10k km de la ultimul schimb, fa schimbul de ulei si vezi dupa cum se manifesta.
     
    Corfar apreciază asta.
  6. cristea

    cristea 5th Gear Member

    Înscris:
    25 Oct 2013
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    A6 c7 2.0 TDI 177HP COD CGLC COD CUTIE NSL
    La fiecare schimb de ulei s-au bagat 5Litri fix , masina avand 180k km dar nu cred ca acesta ar fi motivul,maine o sa completez cu 500ml si am sa ii fac si o diagnoza sa vedem daca apare ceva.
    Schimbul de ulei era programat sa il fac in octombrie avand drum in tara!
    Cristi am citit in aria a4 b8,mi se par putini inca km ca sa ajungi sa schimbi motorul,totusi vazand ca am intampinat aceasta problema cred ca am sa ii schimb senzorul si pompa de ulei ca sa nu am surprize( sper sa ma tina bine inca o luna )
     
  7. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Eu iti doresc sa nu am dreptate. Daca umbli la pompa de ulei rectifica si axul de 100 mm care intra in balansier, ca sa stii o treaba, pentru ca problema uzurii axului din balansier nu s-a remediat nici la motorul tau si de aici alte probleme ulterioare. Bafta
     
    kojak13 apreciază asta.
  8. Sergiu Catrici 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Ian 2016
    Locație:
    Neufahrn bei Freising, Germania
    Masina:
    A6 C7 2.0TDI 2012 177cp
    Salut.
    Eu am fost la Audi si mi-a spus ca este totul in regula. Este in regula pana la 500ml/1000km.
    Când am luat masina aveam 84.000 km, am luat-o cu service-ul făcut si am mers 30.000km (ca așa au spus toți prieteni) după 22.000 km am completat 500ml ulei crezând ca este normal după atâția km si doua drumuri de România.
    Am făcut service-ul eu si după 10.000 km a început sa consume ulei, de la 10.000-15.000 km am completat vreo 2,5l am mers după 15.000km si am făcut service-ul.
    După ce am făcut service-ul in 7500km am completat 1,5l si linia este mai jos, nu este la plin.
    Toate service-utile făcute la Audi si acum am 140.000km reali.
    Audi zice ca este normal,sincer m-am saturat, totul este normal : apa, ulei ,tacanit(unii zic ca este de la pompa de înaltă), tot este normal.
    După ei ar fii normal sa schimbi uleiul 30.000km,
    In cutie la 60.000km si motorul la 120.000km.
    Motorul de 2.0TDI este o mare teapa părerea mea.
    Si dacă schimbam motorul, pana la urma luam tot unul second si cât timp nu ar sa consume si ăla?
    Bafta.
     
  9. lillejhon

    lillejhon 6th Gear Member

    Înscris:
    11 Sep 2016
    Locație:
    Hamburg
    Masina:
    Audi A6 4G 2.0 TDI CGLC 6+1 manuala
    Sincer mi se pare mult 500ml in 1000km, eu am acelasi motor si intre schimburi de ulei (facute la 14-15k km) nu completez deloc. Cei drept nivelul uleiului pe MMI e la 75% inainte de revizie. Daca mergi foarte tare pe autostrada 200km/h + posibil de aici consumul de ulei mai ridicat.
     
  10. Sergiu Catrici 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Ian 2016
    Locație:
    Neufahrn bei Freising, Germania
    Masina:
    A6 C7 2.0TDI 2012 177cp
    Si mie mi se pare mult pt ca la 30.000km cum spune Audi ca se face service-ul ar trebui completați 15l ulei,adică de 3 ori cantitatea uleiului din motor.
    Ce este drept mai merg câteodată la 200km/h pe autostrada, dar nu in toată ziua si mergeam si cu masini mai vechi, dar nu am avut probleme din astea.
     
  11. apokalypsm

    apokalypsm Silver Member

    Înscris:
    21 Aug 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 3.0 TDI ASB Tiptronic quattro 2005
    La 3.0 TDI consul de carte e de maxim 1L/5000km. Cred ca la 2.0 TDI e asemanator.
     
    nae77 apreciază asta.
  12. seftaka

    seftaka Silver Member

    Înscris:
    7 Iul 2016
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Ex: Audi A6 2.0 TDI CGLD 2012 & Porsche Cayenne 3.0d 2016
    Consumul ala e dat asa, gen ca o toleranta a motorului. Asta nu inseamna ca e normal sa consume atat. La mine s-a facut revizia, dupa 28 000 km, ulei nu s-a completat, nivel aproximativ 70% pe MMI, in momentul schimbului
     
  13. cristea

    cristea 5th Gear Member

    Înscris:
    25 Oct 2013
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    A6 c7 2.0 TDI 177HP COD CGLC COD CUTIE NSL
    Astazi am adaugat doar 500ml de ulei iar la pornire am vazut ca si-a revenit ,pe ecran imi afiseaza nivel scazut inca, de aceea vreau sa vad cum va reactiona inca luna viitoare!
    Mersi Cristi despre informatia cu axul,am sa analizez si aceasta problema!
    Eu nu am fost cu masina la reprezentanta sa cer sfaturi si nici nu voi merge!
    In afara discutiei vreau sa precizez ca respect foarte mult aceasta masina,nu fac accelerari bruste,incalzesc de fiecare data 3~4 min motorul,etc.Dat fiind si numarul de km cred ca e normal ca sa aiba unele simptome.
    Rog pe cineva daca imi poate da cele 2 coduri de la senzorul de presiune si cel de la pompa de ulei.Multumesc
    Scuzati meniul in italiana,m-am obisnuit asa cu el!!))))
     
  14. Master89

    Master89 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Mai 2013
    Locație:
    Titu
    Masina:
    Audi A6 Avant 2014 2.0 TDI Ultra CNHA
    Salut,
    Sunt proaspat posesorul unui A6 C7(2.0 TDI ULTRA 140kw CNHA). Am facut schimbul de ulei si am pus 5l. Cand verific nivelul de ulei pe MMI imi arata nivelul maxim si mesajul “Please reduce oil level”. Dupa cateva cautari am descoperit ca trebuia sa pun 4.7 litri. Credeti ca ar trebui sa mai scot din el, sau nu este problema ?
    Multumesc anticipat.
     
  15. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Da, scoate... altfel vei avea mereu avertizare la pornire si in plus am inteles ca este daunator nivelul prea mare. Eu am pus la schimb, din intuitie, doar 4.7 litri... urmand sa controlez in ziua urmatoare. La inceput imi indica intre minim si maxim, la doua zile dupa imi arata maxim si spune ca totul este ok.
     
  16. Master89

    Master89 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Mai 2013
    Locație:
    Titu
    Masina:
    Audi A6 Avant 2014 2.0 TDI Ultra CNHA
    In regula,voi mai scoate.Nu am mesaj la pornire ci doar cand verific nivelul de ulei in MMI.
     
  17. seftaka

    seftaka Silver Member

    Înscris:
    7 Iul 2016
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Ex: Audi A6 2.0 TDI CGLD 2012 & Porsche Cayenne 3.0d 2016
    Lasa-l asa. Mie la reprezentanta mi-au pus in plus circa 300-400 ml, ca i se parea la baietas ca mai trebuie dupa joja. In MMI mi-a aratat asa nivel marit, dupa 2 saptamani a disparut.
     
  18. Axy

    Axy 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Ian 2016
    Locație:
    Iași
    Masina:
    A6 2.0tdi 2012 CGLC. A6 3.0tdi 2006 BMK. A4 1.9tdi 2002 AWX.A4 1.9tdi 2004 AVF
    Am gasit acest cod 04L103634 pentru joja ulei. Oare e bun ? Vreau sa imi comand joja sa fiu sigur ca nivelul de ulei este corect. Multumesc.
     
  19. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Vrei sa ghicim noi codul tau de motor ?
     
  20. Axy

    Axy 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Ian 2016
    Locație:
    Iași
    Masina:
    A6 2.0tdi 2012 CGLC. A6 3.0tdi 2006 BMK. A4 1.9tdi 2002 AWX.A4 1.9tdi 2004 AVF
    CGLC
     

Distribuie pagina asta