1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Cutia de viteze automata la A7 - diverse probleme cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A7' creată de adiyyyyta, 17 Noi 2013.

  1. Flake

    Flake 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Dec 2014
    Locație:
    Alba iulia
    Masina:
    Audi A7 3.0TDI 245cp 2011
    Am si eu o problema la care sper sa aflu ca nu e o problema grava :)
    De 2 saptamani am achizitionat un Audi A7 2011. 3.0diesel 245 cp. 141000 km reali(de la o cunostiinta) toate bune si frumoase. Masina mergea perfect ,cutia la fel, fara socuri ,schimba frumos. Am decis sa schimb uleiul din cutie. a fost schimbat doar la 66000km.
    Zis si facut . Intreb un prieten sa imi recomande pe cineva. ma indruma spre Soft tuning (atelier auto din bucuresti)
    Comand 2 tipuri de ulei(7 litri si unul de 5 litri)2 filtre ,garnitura baie. totul pe original. Las masina de seara acolo sa fie rece dimineata , se apuca oamenii de treaba totul ok , Pana am ajuns eu la atelier dimineata deja scosese uleiul vechi . A pus uleiul nou filtru etc... pornesc masina pe elevator verifica nivelul etc... zice ca totul e ok.
    Dupa ce am plecat de acolo am simtit la plecarea de pe loc un tremurat/trepidat ...daca accelerez usor nu se simte. doar daca pleci mai tare putin. Inainte de a schimba uleiul nu a facut absolut deloc 100%. Am facut vreo 400km si tot asa face. Am sunat la servis sa le spun problema iar raspunsul lor a fost: la aproape toate schimburile de ulei apare treaba aceasta deoarece uleiul nou a ''spalat'' nu stiu ce depuneri si inainte de aceea nu sa simtit. Si ca ar fi uzat ambreajul.

    Bun. dar de ce pana acum nu a facut deloc treaba asta ??a mai patit cineva ??
     
  2. 0218cristian

    0218cristian 3rd Gear Member

    Înscris:
    15 Ian 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A5 Facelift 3.0 TDI-Quattro/S-tronic Coupé
    Salut, incerc sa iti raspund eu cu doar o completare. Din propria experienta si din cele citite pe forumuri prin alte tari, intre un schimbat perfect lin si unul cu mici socuri pot sa fie un + sau - 250g de diferenta in nivelul uleiului.
    Eu primul schimb l-am facut la Kata Technik, initial multumit, apoi masina avea mici socuri in 3>2 si 2>3 doar la cald.
    Nu era ceva sa ma deranjeze dar Stronicul e departe de a fi o cutie nepretentioasa.
    Dupa asta am decis sa mai bag o fisa in alta parte, mai precis dupa 5000km, si am schimbat uleiul iar, de data asta la Audi Nurvil Valcea.
    `Problema` s-a rezolvat si se simte mult mai bine cand schimba.
    Nu spun ca este din aceasta cauza si la tine dar merita sa verifici.
    Inca ceva, stiu ca se schimba de obicei doar un ulei, cel de 7l. Sa nu intelegem gresit, sunt de acord cu faptul ca nici un ulei existent nu isi pastreaza calitatea pe un interval de ani/km nedefinit, dar mi-au recomandat cei de la Nurvil sa nu il schimb.
     
  3. Flake

    Flake 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Dec 2014
    Locație:
    Alba iulia
    Masina:
    Audi A7 3.0TDI 245cp 2011
    Mersi de raspuns . O sa verific nivelul la un alt service...eu am vrut sa fie totul ok . De aceea am schimbat si al doilea ulei :)
    Asa de curios la tine cat a intrat . La mine a bagat fix 6 litrii . Intradevar la 2-3 , 3-2 se simte si la mine . Fata de restul treptelor care merg mult mai lin ...
     
    0218cristian apreciază asta.
  4. 0218cristian

    0218cristian 3rd Gear Member

    Înscris:
    15 Ian 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A5 Facelift 3.0 TDI-Quattro/S-tronic Coupé
    Te rog sa ne spui ce si cum ai rezolvat si daca se poate unde. :)
     
  5. Stuleanic

    Stuleanic 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Oct 2017
    Locație:
    Maramures
    Masina:
    Audi a7 3.0tdi 2011
    Salut, Am o problema cu cutia s tronic (245cp 2011) , la plecare de pe loc cand las frana se simte o smucitura. cutia la rece schimba bine, cand conduc in oras mai mult de 30 min la plecare de la semafor smuceste foarte tare in rest schimba perfect. Ce componenta ar fi uzata la cutie?
     
  6. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Stai sa ne uitam in globul de cristal ? Tu citesti ce ai scris ?
    Nu te supara, dar de unde crezi ca noi ghicim ce s-a uzat / stricat in cutia ta de viteze fara sa fie desfacuta ?

    Fa diagnoza si fa niste teste la cineva care repara aceasta cutie automata. Dupa ce ai facut tot ce era de facut (reparatii, demontare, curatare senzori si asa mai departe) si ai epuizat toate solutiile, intrebi pe forum. Tu ai procedat exact invers. Bafta.
     
  7. Stuleanic

    Stuleanic 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Oct 2017
    Locație:
    Maramures
    Masina:
    Audi a7 3.0tdi 2011
    Urmeaza sa o duc la reprezentanta, m-au programat in 2 saptamani. Eram doar curios , ma gandeam ca gasesc pe cineva care are aceleasi simptome. Multumesc
     
  8. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Este greu de ghicit, din pacate. Masinile astea pline de electronica nu mai au cum sa se repare fara sa ai acces la calculator. Bafta.
     
  9. Florin 35 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Feb 2018
    Locație:
    Munchen
    Masina:
    Audi A7
    Salut,
    Sunt bucuros sa găsesc acest forum. Am cumpărat si eu un audi A7 si mi-a apărut in bord aceeași problema, cu cutia atomata de viteze,
    Mâine ma duc la reprezentanta Audi, sa o pun pe test. In modul manual functioneaza si nu apare avertizarea. Credeti ca stiti ce poate avea ?
     
  10. web 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Noi 2013
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A7
    Am întâmpinat de curand o alta problema cu mașina , de data aceasta cu mecatronicul .
    Pe scurt mașina nu mai pornea deloc , îmi apărea doar eroarea switch N or P. După ce am dus-o la service am constat ca a curs lichidul de răcire prin cablaj și a afectat și mufa mama și cea tata
    După schimbare cablaj , mufe, electrovalva vasului de expansiune si ulei, a apărut alta problema mașina pornește și merge dar DOAR IN MARȘARIER. Rămâne blocată in N, nu o pot trece in Drive pentru calibrare. Trebuie sa iau contactul ca sa o pot scoate din Neutru. Ce s-a întâmplat ? Are cineva vreo idee sau s-a lovit de așa ceva ? O sa vin luni și cu codul de eroare.
     
  11. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Probabil mufele respective au afectat cumva mecatronicul. La scanare nu ai erori ?
     
  12. web 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Noi 2013
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A7
    Da o eroare statica vad luni care exact și va zic , ce anume la mufe sa afecteze mecatronicul așa dintr-o data doar pentru faptul ca am schimbat cablajul ? Și mai exact s-ar strica calculatorul sau tot sistemul ?
     
  13. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Cum ce anume la mufe ? Un scurt in mufa mama crezi ca e ok pentru mechatronic (care are destula electronica pe el) ?

    upload_2018-2-10_2-43-39.png
     
  14. web 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Noi 2013
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A7
    Stai ca nu înțeleg: mufa mama este la cablajul mașinii și tata, pe calculatorul cu piesele din imaginea ta ? Scurt și dacă s-ar fi făcut pe cablajul mașinii nu ar fi afectat cu nimic calculatorul sau alta parte electrică a mecatronicul pentru ca era deja demontat.
     
  15. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pai te contrazici singur ? Mecatronicul era sau nu pe masina cand ai constatat ca exista antigel in mufa ?

    Nu stiu ce ati taiat, legat si inadit voi acolo dar tu trebuia sa rezolvi problema ca la carte, adica schimbat ambele cablaje afectate, te costa in jur de 200 €.
     
  16. web 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Noi 2013
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A7
    Nu am umblat eu clar , mașina este la reprezentata in Ploiesti . Tu zici ca scurtul a apărut atunci când a curs lichid in mufa , dar lichidul ăla a stat ceva timp acolo pentru ca ei au găsit mufele defecte cu un pin rupt care sa corodat in timp ( vezi prima poza ) calculatorul la cutie sau cum ii zice ar fi funcțional . Acum am lipit Pinul ăla rupt și mașina are cu totul alta simptoma ... poate nu ma exprim cum trebuie tot o încurcătura . Și nu este vorba despre 200€ au comandat și schimbat totul nou suma este deja cu mult peste , dar ma pun sa schimb acum tot mecatronicul care costa undeva la 2000€ plus plus dar nici ei nu sunt siguri ca ăla ar fi de vina.
     
  17. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    web mie imi da cu virgula: cum adica masina este in reprezentanta Audi la Ploiesti si tu ne intrebi pe noi ? Cum crezi tu ca noi stim mai bine fata de reprezentanta cum iti repari masina ?

    Asa cum ti-a spus si audi66 noi nu ghicim ce s-a facut la masina. Si da, poate s-a stricat mecatornicul cutiei. Ce este asa greu de crezut ?
     
  18. web 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Noi 2013
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A7
    Stai puțin nu ma certa ca nu simt nevoia , vreau sa știu dacă sa mai lovit cineva de așa ceva , pentru ca nici ei nu știu sigur ce ar fi . Și ma interesează posibile rezolvări , este tot mecatronicul defect sau doar calculatorul , se poate repara sau se schimba , sa fie alt ceva defect , etc ...
     
  19. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Ti s-a spus ce trebuia sa faci de la inceput. Noi nu avem de unde sa stim din fata calculatorului ce si de unde este problema ta. Este o perceptie gresita ca forumul rezolva problema. Nu, nu forumul o rezolva ci un meserias profesionist indiferent unde lucreaza el, in particular sau la reprezentanta.
     
  20. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    @web Eu in poza vad o mufa taiata, deci cea noua a fost inadita pe cablajul existent ? Cum adica ati lipit pin-ul ?
    Ori ai schimbat cele 2 cablaje noi cum ai zis, ori au fost reperate la fel, cum ai zis ?
    Calculatorul ar fi functional ? Cum ai dedus asta daca masina ta porneste doar in R ?

    Dupa ce schimbi cele 2 cablaje din pozele de mai sus, plus kit-ul de reperatie cablaj al mechatronic-ului din poza atasata si problema tot persista, te indrepti catre inlocuirea mechatronic-ului.
     

Distribuie pagina asta