1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Litrometrul / Sonda combustibil din rezervor - pompa din rezervor si rezervor combustibil la A6 C7

Discuție în 'Audi A6 C7 (2011 - 2018)' creată de succesio, 5 Oct 2015.

  1. Dany 07

    Dany 07 3rd Gear Member

    Înscris:
    4 Feb 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 Avant, cod motor: CGLC, 2.0 TDI 130kw, 2012
    Update: problema rezolvata . Multumesc colegilor care mi-au raspuns!
     
  2. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Cum ai rezolvat ? Care a fost problema ?
    Poate cineva mai are aceasta problema si ii este de ajutor rezolvarea.
     
  3. Dany 07

    Dany 07 3rd Gear Member

    Înscris:
    4 Feb 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 Avant, cod motor: CGLC, 2.0 TDI 130kw, 2012
    Reparatia dureaza 2 minute. Siguranta de la pompa de combustibil nu face contact corect. Sau mai bine zis oxideaza in timp. Un strat foarte fin de oxid. Se scoate siguranta si se curata pinii (de preferat cu smirghel fin) sau se inlocuieste cu alta siguranta. Cam asta e tot. Am scos pompa degeaba, dar am invatat ceva.
     
    Padree, AlinS și MarianMaxx apreciază asta.
  4. Morph3o

    Morph3o 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Ian 2018
    Locație:
    Braila Ro / Hamburg De
    Masina:
    Audi A6 3.0tdi quattro 2009
    Dany 07
    Care este siguranța ?
    Și eu întâmpin aceeași problema când îmi arată full cu range 2.000 km când gol cu range 0 km.
    Își revenise într-un timp dar de vreo săptămâna nu mai vrea deloc.
     
  5. Dany 07

    Dany 07 3rd Gear Member

    Înscris:
    4 Feb 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 Avant, cod motor: CGLC, 2.0 TDI 130kw, 2012
    Salut! Pe partea soferului, a doua siguranta de sus in jos, din blocul care e inspre motor. Vezi cartea masinii sau search google - a6 c7 fuel pump fuse. Sau ce varianta de A6 ai... Dupa procedura, da-i o scanare cu vcds. Ar trebu sa nu-ti mai apara eroarea dupa ce o stergi.
     
    Ultima editare: 19 Feb 2018
    Constantin Ionut Popa apreciază asta.
  6. Constantin Ionut Popa 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Sep 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6
    Salut! Aceeași problema rezolvată conform sfaturilor lui Dany 07. Mulțumesc.
     
  7. Dany 07

    Dany 07 3rd Gear Member

    Înscris:
    4 Feb 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 Avant, cod motor: CGLC, 2.0 TDI 130kw, 2012
    Ma bucur ca v-a ajutat! Cu placere!
     
  8. FantomA

    FantomA 3rd Gear Member

    Înscris:
    29 Oct 2008
    Locație:
    Târgoviște
    Masina:
    AUDI A6 C7 , 2.0 TDI, 190 CP, 2018
    De ceva timp cand alimentez cu carburant, imediat ce incerc sa cresc fluxul de combustibil, "sare pistolul", alimentarea devenind o corvoada. S-a mai confruntat cineva cu aceasta problema?

    Cautand pe google am gasit ceva, citez:
    "Inginerii Audi au dezvoltat un nou capac pentru sistemul de alimentare al modelelor echipate cu motoare TDI. Capacul respectiv este echipat cu un set de contacte care detectează prezenţa unei pompe de alimentare cu motorină, trădată de dimensiunile mai mari şi blochează fluxul de carburant în cazul în care nu simte pompa de motorină"

    Ceva idei? Multumesc!
     
    Alexandru Murariu apreciază asta.
  9. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Daca doar atunci face asa, apare spuma in exces in rezervor si este normal sa sa intample ce patesti.

    Ce ai citat tu de pe unde ai gasit este o contradictie de termeni sau o traducere prost facuta. Bafta.
     
  10. FantomA

    FantomA 3rd Gear Member

    Înscris:
    29 Oct 2008
    Locație:
    Târgoviște
    Masina:
    AUDI A6 C7 , 2.0 TDI, 190 CP, 2018
    Face tot timpul, indiferent de unde alimentez. Ideea este ca pot alimenta doar cu "tzaraita" ....
     
  11. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    O curiozitate; daca alimenteaza un angajat de la Peco in locul tau, tot asa face?
     
  12. FantomA

    FantomA 3rd Gear Member

    Înscris:
    29 Oct 2008
    Locație:
    Târgoviște
    Masina:
    AUDI A6 C7 , 2.0 TDI, 190 CP, 2018
    Da, se intampla la fel. Sunt intrebat constant daca am probleme pe partea de alimentare.
     
  13. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Clapeta aia din interior este fixata bine, cand o apesi se deschide total? Singura explicatie este ca poate ramane putin deschisa si franeaza intr-un fel fluxul de motorina cand alimentezi.
     
  14. FantomA

    FantomA 3rd Gear Member

    Înscris:
    29 Oct 2008
    Locație:
    Târgoviște
    Masina:
    AUDI A6 C7 , 2.0 TDI, 190 CP, 2018
    Pare a se deschide, pistolul intra tot (si cu el intrat complet si cu el mai scos, tot asa se manifesta) ....
     
  15. CiprianM 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Mar 2017
    Locație:
    brasov
    Masina:
    Audi A6 C,7 2.0, 2012 Multitronic
    Salut,
    Astazi mi-a aparut eroarea "Tank System Malfunction. Contact workshop!" dupa ce am spalat masina. Am oprit-repornit si a aparut din nou, am alimentat cu motorina si mergea corect fara sa mai apara eroarea la repornire dupa alimentare. Din ce am citit pe forum inteleg ca trebuie schimbata pompa din rezervor sau problema este la sigurante ? sau problema de la sigurante apare dupa ce schimbi pompa ? Merci de ajutor
     
  16. Dany 07

    Dany 07 3rd Gear Member

    Înscris:
    4 Feb 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 Avant, cod motor: CGLC, 2.0 TDI 130kw, 2012
    Problema apare fara sa schimbi pompa. A nu se confunda pompa cu litrometrul. Sunt 2 piese separate, dar litrometrul este prins pe corpul pompei. La mine s-a rezolvat initial cu smirgheluirea lamelelor sigurantei de la pompa de combustibil. Pe acel traseu electric vine si semnalul de la litrometru (rezistenta electrica- acel mesaj cand zice rezistance too high in citirea erorii cu vcds). Iarna trecuta, in 2017-2018 am rezolvat-o asa. Pana in decembrie 2018 a mers fara probleme, n-a mai dat eroarea. In decembrie anul trecut a dat iar, am repetat procedura si si-a revenit. Mai da eroarea sporadic de atunci, la pornirea masinii, dar isi revine dupa 5 minute de mers. Nu stiu exact de unde este problema. Cand am un raspuns final, o sa postez aici.
     
  17. CiprianM 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Mar 2017
    Locație:
    brasov
    Masina:
    Audi A6 C,7 2.0, 2012 Multitronic
    Am fost la service, am pus masina pe teste si a aparut ca era eroare de capac. Deci, probabil inghetase capacul. Am scapat. Zi faina si merci pentru raspuns.
     
  18. Dany 07

    Dany 07 3rd Gear Member

    Înscris:
    4 Feb 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 Avant, cod motor: CGLC, 2.0 TDI 130kw, 2012
    Asta chiar n-am mai auzit-o .... eroare de capac ? Care capac ? :) si ce eroare era mai exact ? Mersi.
     
  19. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Capacul busonului de alimentare.
     
  20. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Motorasul de la capacul de la alimentare, mai exact. Este cunoscut ca se strica destul de des pe unele masini.
     

Distribuie pagina asta