1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Jante si Anvelope Audi A4 B8 - ce alegem - ce se potriveste

Discuție în 'Jante / Anvelope' creată de VorteXz, 31 Mar 2009.

  1. MDU

    MDU Gold Member

    Înscris:
    30 Oct 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 quattro, 2.0 TDI CGLC, 2014
    O sa arunc atunci un ochi si pe Borbet, sper doar sa gasesc un model care sa imi placa si sa aiba gaura centrala de 66,6, nu sunt fan al inelelor de centrare.
     
  2. MDU

    MDU Gold Member

    Înscris:
    30 Oct 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 quattro, 2.0 TDI CGLC, 2014
    In cele din urma am ales jantele de la Mak, modelul se numeste Stadt si sunt 8Jx18 cu ET47; nu e nevoie de inele de centrare pentru ele, se potrivesc perfect la B8. Momentan am montat pe ele anvelope Debica UHP2 XL 245/40R18, iar daca totul se prezinta bine sezonul asta atunci e posibil sa fac un upgrade in sezonul urmator. Ce am remarcat din start e ca anvelopele astea sunt destul de zgomotoase, o sa revin cu un feedback mai detaliat dupa ce mai adun niste km cu ele.
    Daca a mai avut cineva Debica il rog sa-si impartaseasca propriile pareri.
     
  3. borsy

    borsy Audi Expert

    Înscris:
    4 Noi 2013
    Locație:
    România
    Masina:
    Audi A6 C7 avant/S-tronic/2.0 TDI ultra-140kw CNHA
    Eu am ( si colegul nucugheri), dar nici pe departe zgomotoase. Fac comparația cu cele de iarnă (2 Dunlop sport 3D AO si 2 Michelin Alpin 5 Max Performance).
     
  4. MDU

    MDU Gold Member

    Înscris:
    30 Oct 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 quattro, 2.0 TDI CGLC, 2014
    Si eu am comparat tot cu cele de iarna, Falken Eurowinter HS01 doar ca alea erau alta dimensiune, 225/55R16, si nu erau XL. Poate ca de la XL li se trage, asa scriu unele site-uri. In fine nu ar fi asta o problema pentru mine ci mai mult o observatie.
     
  5. Sergio

    Sergio 6th Gear Member

    Înscris:
    20 Oct 2016
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi a4 b8 2.0 TFSI
    Small question, ce brand recomandati pentru distantiere, sparco sau eibach? Chiar nu stiu care sa il aleg.
     
  6. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Oricare.
     
  7. dnblover

    dnblover 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Oct 2017
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    A4 B8 CFKA 2.0 TFSI 2010 132 KW (179 CP) Flexible Fuel
    Am o intrebare: imi poate spune cineva, daca este vreo diferenta intre cele doua preturi?

    Acelasi site, doar ca cel de jos este pentru angajatii continental automotive systems, iar cel de sus este cel normal. Aceeasi firma pret sub 50%. Ideea este ca am cumparat 4 cauciucuri cu 2000 lei de pe portalul de unde beneficiaza angajatii conti de un discount, iar pe site cu 900 de lei iti cumperi 4 cauciucuri fara a fi angajat conti.
    pret site.PNG pret conti.PNG
     
    bobalex18 apreciază asta.
  8. borsy

    borsy Audi Expert

    Înscris:
    4 Noi 2013
    Locație:
    România
    Masina:
    Audi A6 C7 avant/S-tronic/2.0 TDI ultra-140kw CNHA
    Probabil au un DOT mai mare de 4-5 ani, sau cu defecte.
     
  9. dnblover

    dnblover 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Oct 2017
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    A4 B8 CFKA 2.0 TFSI 2010 132 KW (179 CP) Flexible Fuel
    Presupun ca pentru orice deviatie, ar trebui specificata, pentru a preveni cumparatorul. Eu unul nu vad nici o diferenta.
     
    bobalex18 apreciază asta.
  10. ener2k 2nd Gear Member

    Înscris:
    22 Feb 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B9 2.0 TDI 190 CP (cod motor DETA) s-tronic 2017
    Va salut. Am citit ca jantele pe 17 recomandate pt A4 8k au ET 43-45. Credeti ca ar fi ok jantele din imaginea atasata pt un A4 B8.5 berlina? Vreau sa montez cauciucuri 225 50 R17, ele avand ET 37 si 7.5 J. Momentan pe masina am jante pe 16, 225 55 cu ET 45, 7.5 J (din ce am găsit pe net; nu am avut inspiratia sa ma uit pe jante inainte de a le monta).
    Atasez foto cu jantele vechi si jantele "noi".
    Jante vechi:
    [​IMG]
    Jante noi:

    [​IMG]

    Sent from my Huawei P10 using Tapatalk
     
  11. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Daca au 7.5J sunt perfecte pentru 225/50/17. ET37 e si mai bine ca arata mai bine pe masina, fiind cativa mm mai in afara.

    Sent from my ASUS_Z00UD using Tapatalk
     
    ener2k apreciază asta.
  12. ener2k 2nd Gear Member

    Înscris:
    22 Feb 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B9 2.0 TDI 190 CP (cod motor DETA) s-tronic 2017
    Multumesc. O alta problema. Am trecut la jantele de vara si am 2 seturi de suruburi (asa mi-a dat neamtul), unele mai scurte si altele mai lungi si nu stiu care ar trebui puse pe jantele de aluminiu. Filetul are aceeasi lungime, de fapt, dar difera capatul. Atasez foto pt exemplificare. Stanga sau dreapta, sau nu are importanta ?

    La schimbul de roti le-am montat pe cele din dreapta si acum ma mustra constiinta ca poate am gresit. Deci trebuie sa le schimb cu cele din foto stanga ?

    [​IMG][​IMG]
     
  13. sorinaciu

    sorinaciu Bronze Member

    Înscris:
    25 Aug 2012
    Locație:
    Drobeta-Turnu Severin
    Masina:
    Ex Audi A4 B8
    ener2k@
    La jantele de aliaj pui suruburile mai lungi, celelalte sunt pentru jante de tabla
     
    ener2k apreciază asta.
  14. ener2k 2nd Gear Member

    Înscris:
    22 Feb 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B9 2.0 TDI 190 CP (cod motor DETA) s-tronic 2017
    Dar filetul vad ca are aceeasi lungime. Practic doar capatul e diferit. Care e ratiunea de a monta suruburile mai lungi in acest caz ?
     
  15. sorinaciu

    sorinaciu Bronze Member

    Înscris:
    25 Aug 2012
    Locație:
    Drobeta-Turnu Severin
    Masina:
    Ex Audi A4 B8
    Filetul, intradevar are aceeasi lungime, dar daca observi, mai are o portiune fara filet si de asemenea, acel guler se potriveste mai bine pe janta de aliaj.
     
    ener2k apreciază asta.
  16. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    enerk si restul care tot pomeniti de prezoane in sus prezoane in jos, nu vreti sa invatati nimic si nici sa cititi. Am mai scris ce voi spune mai jos, pe forum, de zeci de ori pana acum.

    Nu meritati voi sa va fie sterse direct mesajele ? meritati, ca va este lene sa cititi si nu vreti sa invatati nimic.

    In primul rand nu mai bateti campii ca aveti prezoane la roti ca nu vreau sa cred ca sunteti analfabeti cu cont pe "feisbuciuc". :)
    Sa va scoateti asta din cap ca rade lumea de voi. Voi aveti la roti suruburi si atat.

    Suruburile roata (pentru ca prezoanele sunt altceva si existau la Dacie acele prezoane iar prezon in traducere inseamna suruburi prizonier si sunt cele din poza 1) care le ai tu acum montate pe masina le poti monta si la alte jante.

    Dupa cum spuneam, prezon era la Dacia 1300, deci cine a ramas la acel stadiu ? Google nu este infailibil. Oricine poate da informatii care sa fie pe Google, dar asta nu inseamna ca sunt adevarate.

    Prezon = surub prizonier nedemontabil sau greu demontabil. Sunt masini care au prezoane iar rotile stau prinse cu piulite. La masina ta ai suruburi de roti. Ai mai jos o imagine cu un prezon. Surubul poti sa il vezi la masina personala si in ultimele 2 poze.

    Acum revenind la dilema ta. Din fabrica pe jante de aliaj si tabla se monteaza surub semisferic (ball radius sau ball seat - explicat in pozele atasate mai jos) si nu se intampla nimic daca ai montat un asemenea surub. Intradevar prinderea jantelor de aliaj cu surubul model conical seat este mai ferma dar nu se intampla nimic daca nu ai asemenea suruburi la roata si le ai pe cele semisferice.
     
    arazvan2002 și Bogdan123 apreciază asta.
  17. marian344

    marian344 6th Gear Member

    Înscris:
    30 Apr 2011
    Locație:
    Satu Mare
    Masina:
    Audi Q3 - 2.0 TDI-2016 -110KW- CUVC / Audi A4 B6 Cabrio 1,8T 120 kw-BFB
  18. MDU

    MDU Gold Member

    Înscris:
    30 Oct 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 quattro, 2.0 TDI CGLC, 2014
    Sunt compatibile ca prindere dar nu ti-as recomanda din cauza ET-ului prea mic care o va face sa iasa mai in afara. Roata va fi mai grea decat ce ai tu in prezent si daca mai iese si in afara (deci cu centrul de greutate mai departe de suspensia masinii) asta inseamna in timp un stres considerabil pentru articulatii. As cauta ceva cu un ET ceva mai mare.
     
    marian344 apreciază asta.
  19. Thek1d

    Thek1d 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Feb 2018
    Locație:
    Cluj Napoca
    Masina:
    A4 B8, 2.0 TDI, CAGA
    Va salut. Sunt in cautarea unor jante de vara R18. Ma gandesc la modelul Japan Racing JR25 - http://www.ejante.ro/c/jante-aliaj/janta-aliaj-japan-racing-jr25-95x18-5x112-et40-bronze/74155

    Daca ma poate lamuri si pe mine cineva cu o chestiune. Dimensiunile jantelor sunt 9.5Jx18 cu ET40. Ingrijorarea mea este legata de latimea aia de 9.5J. Imi intra pe un B8 fara sa am probleme? Precizez ca suspensia este stock pe masina. Cauciucuri as vrea sa pun 245/40, care am vazut ca ar fi minimul care intra pe latimea aia.

    P.S: aleg latimea asta pentru ca cele 8.5J sunt mai scumpe, Multumesc!
     
  20. MDU

    MDU Gold Member

    Înscris:
    30 Oct 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 quattro, 2.0 TDI CGLC, 2014
    Eu zic ca sunt cam late jantele, dar nu bag mana-n foc ca nu merg puse pe masina ta. Pe mine m-ar pune pe ganduri si greutatea, ai idee cat cantaresc? La un CAGA de 143 cai s-ar putea sa faca masina mai greoaie.
     

Distribuie pagina asta