1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor 1.8 - 2.0 TFSI la Audi A5 - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'A5 B8 (2007-2016)' creată de EuState, 7 Iun 2008.

  1. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Sare (impropriu spus). Intinzatoarele sunt cu probleme. Cel putin motorul vechi 1.8 si 2.0 TFSI fabricat pana in facelift, era praf din punctul asta de vedere. Citeste si tu toate topicurile despre motorul asta existente pe forum. Bafta.
     
  2. SnickersSNK 2nd Gear Member

    Înscris:
    13 Mar 2018
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A5,1.8 TFSI,2012
    la motoarele pana in facelift auzisem si eu.. toc.ai daia te am intrebat :). Cand e motorul rece si la mine se aude un zgomot ca de tachet dar doar pana se incalzeste motorul.. dupa aceea nu mai face. Un mecanic mi a zis ca e de la un tachet pana se incarca cu ulei.. sau ceva de genul asta.
     
  3. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    La motoarele asta nu mai e vechea poveste cu tachetii ca la masinile de acum 40 ani. Tine sub urmarire zgomotul si daca se accentueaza desfaci motorul urgent.
     
    SnickersSNK apreciază asta.
  4. SnickersSNK 2nd Gear Member

    Înscris:
    13 Mar 2018
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A5,1.8 TFSI,2012
    am inteles. Dupa ce se incalzeste nu se mai aude deloc.. ai idee asa in mare.. de la ce ar putea sa fie? Eu ma gandeam la o rola.. dar aia ar fi facut zgomot mereu.. lantul de distributie se auzea la fel mereu si cand accelerai.. deci as exclude astea 2 posibilitati.
     
  5. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    Fa o constatare la cineva priceput. De la zgomot de culbutor pana la zgomot de rola ,lant ....
     
  6. SnickersSNK 2nd Gear Member

    Înscris:
    13 Mar 2018
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A5,1.8 TFSI,2012
    Eu am zks ca ar fi de la rola :). Mecanicul a zis ca a r fi culbutor pt ca dupa ce motorul se incalzeste nu se mai aude deloc
     
  7. wembleyu 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Apr 2018
    Locație:
    Pitesti
    Masina:
    A5 B8, 1.8 TFSI, S-line, 184 Cp, 2013
    Am fost din nou azi la reprezentanta audi. După teste și teste a rămas sa ia legătura cu cei de la suport tehnic din Bucuresti, care i au comunicat ca nu au mai auzit de problema asta la noi in RO.
    Mecanicii de la reprezentanta nu se bagă sa-l desfacă pentru ca N au experiența... la alte service uri la fel nu se bagă ca nu au aparatura necesară... etc.
     
  8. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Cum adica mecanicii de la reprezentanta nu au experienta sa iti desfaca un 1.8 TFSI ? Atunci cine il desface, Mafalda ?
    Schimba de urgenta reprezentanta si roaga-i pe viitor sa fie mai atenti cand completeaza cu lichid de parbriz sa nu cumva sa il toarne in motor.
     
    faraonul apreciază asta.
  9. ryoraul

    ryoraul Bronze Member

    Înscris:
    8 Feb 2013
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B5 2001 AVANT 1.9 TDI AJM
    Nici la reprezentanta din Baia Mare nu sunt mai buni, la fel de dezastru.
     
  10. Adrian nn 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Mai 2018
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    A5,1.8 TFSI,2008
    Salut,
    Detin un A5,1.8TFSI 170CP, an 2008. Acum cateva zile i-am schimbat uleiul, am trecut de la Mobil1 5w30, la Motul 10w40, si astazi am dechis busonul de la ulei si-am simtit un morios destul de puternic de benzina. Este normal ? Inainte nu-mi aduc aminte sa fi avut acest miros. S fie uleiul prea gros si sa-mi fi afectat segmentii in asa scurt timp ? Multumesc!
     
  11. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    De unde ti-a venit ideea aia "stralucita" de a pune acel ulei cu acea vascozitate ? De ce nu repari motorul ? Nu stie nimeni ce ai fara sa se investigheze la fata locului. Repara si remediaza pierderile de ulei asa cum trebuie. Ai toate informatiile pe forum. Cand ti-ai cumprat masina trebuia deja sa stii ce probleme o sa ai.
     
  12. alexkida5 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Feb 2018
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    A5
    Salut baieti, am cumparat de curand un a5 2.0 tfsi 211 cp quattro 2012. Avea o problema: la relanti incepea sa se zguduie masina. Problema s a rezolvat schimband epuratorul de gaze. Acum merge lin dar a aparut un zgomot la motor ca un greieras iar cand accelerez pe loc se aude si un zgomot metalic mai surd. A intampinat cineva ceva asemanator? Mecanicul nu-i da de cap. Martorul e aprins dar ma gandesc ca trebuie sters pt ca a fost inlocuita piesa. Multumesc anticipat.
     
  13. SnickersSNK 2nd Gear Member

    Înscris:
    13 Mar 2018
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A5,1.8 TFSI,2012
    epuratorul de gaze este valva aia PCV? cat te a costat?
     
  14. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Ai pus piesa originala? Am un prieten care a pus aftermarket pe b7 si apoi a pus OE de buna ce era.
    La B8 OE costa 320-380lei. Poate 350. Cred ca e aceeasi.
     
  15. iBacau

    iBacau 2nd Gear Member

    Înscris:
    10 Mai 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    A5, 2.0 TFSI CDNC 211HP, 2011
    O întrebare: conducerea exclusiv urban(Bucuresti) in modul Drive poate dauna in timp unui 2.0 TFSI CDNC in timp?

    Știu ca la diesel(DPF, egr etc) trebuia condus turat din când in când.

    In cazul TFSI exista ceva similar ?

    Mă refer in special la nivelul relativ mic al turatiei motorului in utilizarea de zi cu zi.
     
    Ultima editare: 11 Mai 2018
  16. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu.
     
    iBacau apreciază asta.
  17. iBacau

    iBacau 2nd Gear Member

    Înscris:
    10 Mai 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    A5, 2.0 TFSI CDNC 211HP, 2011
  18. Alexandru93 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Apr 2018
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A5, 1.8 TFSI,2011
    Salut tuturor! Am un Audi A5 1.8 TFSI cod motor CDHB care consuma ulei. Dupa ce am citit pe forum am ajuns la concluzia ca pistoanele care imi trebuiesc sunt cele cu codul 06H107065 DL. Pe ksmotorshop nu mai sunt in stock si dupa ce le-am trimis un mail au zis ca nu se stie exact cand o sa intre iar in stock. Mi-au oferit ca alternativa piston - 40761620 KOLBENSCHMIDT - 06H107065BF. Singura diferenta este ca:
    40761620 uses 800077510050 (DSF type wiper seal – double tapered with spiral expander). 41197620 uses 800113810050 (SLF type wiper seal – steel lamination ring without expander).
    Ma puteti ajuta cu un sfat, sa astept ca cele 06H107065 DL sa intre iar in stock, sau sa le iau pe cele propuse de ei ? Multumesc anticipat.
     
  19. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Eu am gasit ca 40251600 ar fi cele potrivite pt 1.8tfsi. Cauta codurile pe net pe forumuri de rusi.
    Ai grija ca pistoanele OE pt care ceri cod sa fie cele corecte - design revizuit si diametru bolt biela 21mm, pt ca in mod oficial iti vor fi recomandate pistoane revizuite cu diametru bolt biela 23mm si posibil de aici sa fi dat de KS-uri obscure.

    PS: de ce sunt asa scumpe? La epiesa erau pana in 1600 lei per set. La un magazin local de incredere erau 400-450 bucata. Nu incerci la importatori care si vand? De exemplu augsburg. Un cod dat de tine e 135 euro bucata. Un piston original (nu-ti dau codul, ca e pt 2.0tfsi) costa 197 euro.
     
  20. Alexandru93 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Apr 2018
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A5, 1.8 TFSI,2011
    Toate pistoanele pe care le-am gasit au diametru bolt 23 mm si necesita si biele noi. Codul 06H107065DL imi apare ca ar fi cel nou. Am intrat pe cateva forumuri de rusi si am observat ca acestea ar fi piesele.
     

Distribuie pagina asta