1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Soft Top la Cabrio Audi 80 - 90 - 100 (B3 - B4) - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Modele clasice' creată de Audi80Cabrio, 26 Aug 2009.

  1. MihaiBogdanIon

    MihaiBogdanIon 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Mai 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi 80 Cabriolet, 1.8, 2000
    Multumesc pt schema Dar din pacate Nu sunt cele ieftine sunt cele de jos #31 si 32. La dealer sunt 430 £ire bucata plus manopera destul de scumpa in UK

    Am platit 140 £ire pentu amandoua Acum trebuie sa gasesc pe cineva sa le monteze. Cred ca trebuie scos tot mecanismul.
     
  2. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Da, le-am incurcat ca ai omis sa pui poza data trecuta.
    Ti-am atasat tot ce am gasit in ELSA despre pistoanele sistemului.
     
    MihaiBogdanIon apreciază asta.
  3. MihaiBogdanIon

    MihaiBogdanIon 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Mai 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi 80 Cabriolet, 1.8, 2000
  4. MihaiBogdanIon

    MihaiBogdanIon 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Mai 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi 80 Cabriolet, 1.8, 2000
    Ai cumva si schema PAg 61-5
    Remove convertible top frame ?

    Nu am auzit de ELSA Cum pot avea acces la schite si instructiuni?

    Multumesc si o sa va tin la curent in legatura cu inlocuirea pistoanelor hidraulice.
    Macar Acum am idee ce trebuie facut .
     
  5. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
  6. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
  7. Lucian_kel

    Lucian_kel 2nd Gear Member

    Înscris:
    22 Oct 2017
    Locație:
    Trento - Italy / Iași
    Masina:
    Audi 80 cabrio 1994, 2.0 benzină ABK
    Salutare. Am găsit rezolvarea geamului spate, cu cheltuieli minime, muncă de negru, răbdare de chinez bătrân, însă satisfacție și rezultat maxim.
    Așadar, m-am dus la o firmă care comercializează pvc moale transparent pentru fabricarea jaluzelelor verticale ce despart camerele frigorifice ale depozitelor de mărfuri congelate.
    Acolo am găsit diverse mărimi și grosimi și am ales...ce am crezut eu ca se potrivește mai bine, si anume un material cu grosimea de 3mm (normal cred că e de 1.5mm maxim 2mm), cu o foarte ușoară tentă albăstruie. Materialul rezistă foarte bine la diferențe mari de temperatură și este f flexibil.
    Am măsurat, am tăiat, am prins provizoriu cu ace de croitorie și m-am apucat de cusut....de unul singur. Pentru fiecare gaură a trebuit să intru și să ies din mașină: bagă acul, trage ața, întinde ața, bagă acul.....10 ore de muncă. In doi timpul ar fi fost mai puțin de jumătate.
    Sunt mulțumit de rezultat, urmează alte lucrări.
     
    audi66 și MarianMaxx apreciază asta.
  8. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Pentru felul cum ai rezolvat ai toata aprecierea mea. Si crede-ma ca nu stiu/cred ca am scris pana acum mai mult de 3-4 mesaje de felul asta. :)
    Felul cusaturii este foarte bun pentru cineva care nu a mai facut asta niciodata si mai ales la o masina.
    Altii nu sunt in stare sa tine o cheie dreapta in mana si plang pe forum pentru ca nu sunt ajutati mai bine zis nu vor sa se ajute singuri, macar sa incerce sa faca ceva.
     
  9. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Asta da ambitie, felicitari ! :)
     
  10. Lucian_kel

    Lucian_kel 2nd Gear Member

    Înscris:
    22 Oct 2017
    Locație:
    Trento - Italy / Iași
    Masina:
    Audi 80 cabrio 1994, 2.0 benzină ABK
    Mulțumesc. Am rezolvat si problema decapotării electrice. Am citit mult pe forumurile străine și majoritatea spuneau că aceste mașini au o problemă foarte des întâlnită la cablurile din portbagaj, mai exact acele cabluri de pe stânga și dreapta ce se văd pe lângă balamale la deschiderea portbagajului.
    M-am uitat atent la ale mele si păreau noi (cel puțin cămașa ce acoperea firele era nouă), motiv pentru care am refuzat să cred că problema poate fi de acolo. Un amic neamț, de la care am mai cumpărat piese m-a convins cu greu sa tai totuși acea cămașă si sa verific firele.
    Am rămas blocat ... toate firele erau întrerupte de la închis/deschis portbagajul. Inițial le-am lipit si am făcut proba. BINGO: după ce am completat cu ulei hidraulic, decapotarea funcționează perfect. Reparația am dus-o la capăt cumpărând 2m de cablu nou (este nevoie de un cablu cu șapte fire, iar din cunoștințele mele știam că firul de la priza remorcilor/platformelor are asa ceva) si înlocuind bucata de cablu cu probleme.
    Am lăsat putin mai largă acea buclă pentru a avea mai multă flexibilitate. Decapotarea mă încântă pur și simplu, însă acum am altă problemă, și anume o mică pierdere de lichid hidraulic la pompă. Probabil de la prea mult deschis/închis manual, s-a forțat sistemul si a cedat ceva garnitură...
    Am încercat să o demontez însă nu am reușit. Cred că trebuie demontat mai întâi rezervorul.
    To be continued...
     
  11. Lucian_kel

    Lucian_kel 2nd Gear Member

    Înscris:
    22 Oct 2017
    Locație:
    Trento - Italy / Iași
    Masina:
    Audi 80 cabrio 1994, 2.0 benzină ABK
    Salutare. Audi 66, văd mai sus ca ai găsit ceva imagini cu procedura de demontare pt cabrio. Te rog, mă poți ajuta cu ceva informații despre demontarea pompei de decapotare? Am o pierdere de ulei (de la garnitura rezervorului cred) si nu reușesc să demontez pompa. E prinsă cu două șuruburi, iar cel din față e ascuns de rezervor, nu am poziție sa ajung la el. Sunt curios dacă se poate demonta fără a scoate si rezervorul. Mulțumesc.
     
  12. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Poftim. Ai 2 scheme in functie de pozitia rotii de rezerva.
     
  13. Lucian_kel

    Lucian_kel 2nd Gear Member

    Înscris:
    22 Oct 2017
    Locație:
    Trento - Italy / Iași
    Masina:
    Audi 80 cabrio 1994, 2.0 benzină ABK
    Mai bine de atât nu se putea. Mulțumesc mult. Însă, cred că voi fi nevoit să dau rezervorul jos pentru a avea acces la prinderea din față a pompei. Din materialul de la tine rezultă că în lateral, trebuia să existe o fereastră ovală care să ofere acces la acele trei șuruburi ce țin suportul pompei însă nu există. Așadar, acces la șurubul ce prinde pompa de suport este doar dacă se demontează rezervorul de benzină. Voi mai studia problema.
    Mulțumesc mult pentru ajutor.
     
  14. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Da, din cate vad ai dreptate. N-ai pentru ce.
     

Distribuie pagina asta