Buna ziua, Am si eu o problema aparuta la cutia de viteze la un Audi A7 3.0 TDI quattro, S-tronic(7+1). Pornind masina dimineata punand cutia in Drive mi-a aparut pe bord GEARBOX MALFUNCTION (You can continue driving). Motorul masinii sta turat in 1.000 ture desi pun cutia in neutru si fara nici un consumator pornit. Am dus-o la service si mi s-a spus ca este MECHATRONICUL. S-a mai lovit cineva de aceasta problema? Va multumesc.
Si eu am schimbat kitul de reparatie la mechatronic Este in jur de 1900 lei . La kata tehnics bucuresti
Salut Exact problema asta am întâmpinat-o și eu la A7 ,mi-a apărut mesajul GEARBOX MALFUNCTION (You can continue driving). Se aprindea uneori, adică ceva clar nu era Ok ,pana intr-o zi când nu mi-a mai pornit (nu mai vedea cutia pe parcare) M-am stresat și eu puțin câteva zile ca ma speriau cu fel și fel de probleme ca ar fi Mecatronic, cutia ...și niște prețuri de reaparatie nu prea mici Mi-a mai zis cineva, ca ar fi cablajele, tot aici pe forum ,sa dovedit ca are dreptate iar reparația m-a costat undeva la 1500 lei in reprezentanta Încearcă prima data varianta asta, dacă ceva nu este Ok acolo ( oxidat ) vin problemele astea
Salut Flake, Mi-a cerut 500 de euro pentrut reparatie, chestia nasoala este ca tocmai ce schimbasem uleiul+filtre. Acelasi simptom l-ai avut ? Salut Bogdan86, Cei de la service au pus tester-ul, teste, etc si au zis ca e mechatronicul.
Pana sa schimbi mecatronicul verifica cablajele, 80% din toți “meseriasi “ care i-am întrebat ziceau ca este mecatronicul clar Sunt niște pini, mufe care se schimba (oxideaza și nu mai comunica, întrerup comunicarea). Dacă vrei merg la mașina și-ți fac poze la deviz cu ce s-a făcut la mașina pentru rezolvarea problemei. Cu siguranța 95% ai aceeași problema care am avut-o și eu.
Merci Bogdan, am sunat la service in urma informatiilor tale si mi-au zis ca e mechatronicul. Le-am comunicat cele spuse de tine si au zis ca au verificat cablajele. Comunic aici dupa ce se rezolva problema.
Salut, Am revenit cu vesti. A fost circuitul printat si doua dintre valve nu mai lucrau in parametri. Problema s-a rezolvat. Spor si fara evenimente
Buna. Detin un A7 3.0 204 PS 2011 si de ceva timp la plecarea usoara de pe loc trepideaza. Ce inseamna plecare ușoară? În aglomerație iau piciorul de pe frână, masina incepe usor sa plece dar daca o mai ajut putin din accelerație incepe sa trepideze iar când o calc mai tare trec trepidatiile si se comporta normal. Are cineva idee ce ar putea fi ? A-ti mai intalnit probleme de acest gen?
Asa am patit si eu . Doar ce schimbasem uleiul . Dar nu e problema pentru ca il recupereaza si il baga inapoi . Alin Lunca da, sunt probleme frecvente trepidatiile, inseamna ca ai uzura la ambreiaje. Dar pana nu sunt foarte deranjante lasa asa
Salutare, 3.0 tdi 245cp s-tronic cod:NPB Urmeaza sa schimb uleiul la cutie, pentru prima data de cand dețin masina. Ultima revizie la cutie fost la 120.000 acum având 190.000! Ca eroare am gearbox overheating, please adapt your style drive, mi-a aparut doar de doua ori in trafic. Sa fie din cauza uleiului ?
Salut, Ai rezolvat problema cu vuiet la roti? Asa am si eu, e rulmentul pe dreapta fata...sunt programat la schimb rulment plus ulei cutie viteze zilele astea! Revin dupa schimb cu noutati daca au disparut problemele!!
Salut! Am in principiu aceeasi problema doar ca nu reusesc sa comand separat blocul de valve. As vrea sa le schimb pe toate ca sa nu mai fie probleme pe viitor. Din pacate peste tot nu il pot comanda separat si gasesc cu tot cu mecatronic. tu de unde le-ai luat sau ma ajuta daca ai un cod de piesa. Multumesc!
Am schimbat si eu uleiul la cutie, s tronic, toate bune, s a scurs 5,5 litri, s au bagat tot cam 5,5-5,6 litri pana la nivel, schimbat filtrul care era negru. A mers fara probleme circa 500 km, apoi iar a inceput sa faca urat sa dea eroarea gearbox overheating... cred ca mai raman cablajele sa le schimb, altceva nu stiu ce mai pot face la ea...deja ma scoate din sarite...) Eroarea apare cand si cand...se limiteaza, vreo 5 secunde apoi dispare...:P
Am schimbat kit de mechatronic, a mers cam 20 de km, apoi iar eroarea de overheating, acum la fiecare accelerare, iar cand reduceam dispărea, face asa cam de 40 de ori apoi imi da gearbox malfunction, mai tare au stricat mecanicii am impresia! Azi imi schimba iar kitul
Nu mi-a mai recunoscut nici mie cutia, am gasit ulei in aceste mufe, sunt mufele care intra in mechatronic? Trebuie sa mai ma uit, de unde uleiul. Imi poate spune inca odata cineva, vad pareri diferite, se schimba uleiul si filtrul cutiei de viteze? Daca da, la cat timp,si unde recomandati..
Ce ai tu in poza este caseta de direcție! Mufa de la cutie este mai in spate si in lateral pe partea stanga! Eu unul nu iti vad tipul cutiei, nu ai poza, nimic! Nu avem cum sa ne dam seama daca se schimba la tine! Eu din ce stiu la multitronic si s-tronic se schimba la fiecare 60k, la mine ca este s-tronic se schimba si filtru interior si exterior!
Am inteles. Deasupra celor 2 mufe, sunt 2 suruburi, unul era iesit. De la ce sunt cele 2 suruburi ? Daca te uiti, sunt cele 2 canale, un canal este fara surub, imi era desfacut si am dat de el cand am atins cu mana. Si de unde ar putea proveni uleiul scurs in mufe ? A7 3.0 tdi 2011 , automatic 7 trepte..
alecsoviki pentru ca sa nu iti fie sterse mesajele pe viitor te rog, sa modifici/completezi profilul tau cu masina ce o detii (in speta Audi), adica: tipul masinii, model, an de fabricatie, tipul motor/capacitate cilindrica si obligatoriu cod motor pentru ca data viitoare, daca mai pui intrebari, sa nu stam sa ghicim despre ce tip de masina si motorizare vorbesti. Uita-te la profilul meu si ai sa intelegi, cum trebuie sa arate si profilul tau. Multumesc.