Salutare tuturor, Zilele trecute mi-am comandat un Q2 1.4tfsi si am platit avansul la dealer. Ca si optionale am ajuns undeva pe la 8000euro doar cu chestiile care o sa le folosesc in mod regulat, cu exceptia acelui virtual cockpit care poate fi comandat doar cu navigatia mmi plus. Ma gandeam ca pe langa pretul nesimtit (vreo 2200 euro doar pe upgrade) nu prea isi are utilitatea la noi intrucat android auto + waze e o optiune mult mai buna, actualizata continuu si gratuita. Are cineva acel mmi plus + virtual cockpit sa-mi dea cateva a detalii despre integrarea lui cu android auto si avantajele care le are fata de mmi-ul standard in contextul android auto? Merita costul aditional? Mai am cateva zile la dispozitie sa pot schimba configuratia masinii si orice sfat e binevenit.
Bun, imi raspund eu la intrebare dupa ce am vorbit mai multe cu dealerul. Daca aveti un buget mai restrans clar nu merita upgrade-ul pentru ca nu ai nici o functionalitate reala aditionala. Cu toate acestea am facut upgrade-ul la VC pentru ca imi place cum arata si am primit un discount aditional pentru ca achit masina integral.
Scuze, abia acum am vazut mesajul tau... Am exact un Q2 1.4 tfsi, cutie automata cu mmi plus si virtual cockpit. Avantaje ? E cool, il vei folosi poate primele 2 luni dupa care te plictisesti, e interesant ca poti seta informatiile pe display dupa cum vrei tu... Si vei impresiona pe toata lumea care intra in masina... in afara de asta vei avea mari dureri de cap cu sincronizarea telefonului ( nu stiu pe android dar apple e total..., si nu in sensul bun), apoi designul e un pic banal (ma refer la CAR PLAY). Sincer aveam mai multe pretentii de la Audi. Acu ca ai comandat masina iti doresc sa te poarte sanatos si sa te bucuri de ea!
Mersi fain! Oarecum ma asteptam sa fie ceva probleme cu apple/android in special la partea de integrare. Ma gandeam ca o sa folosesc intr-o prima faza hartile de la audi, daca tot am 3 ani de abonament gratuit si interfata de telefon aproape exclusiv pentru apple music. Apropo, prin conexiunea bluetooth se pot selecta direct de pe MMI playlist-urile? Mie cam intr-o luna imi ajunge masina, sau cel putin asa mi-au spus baietii de la Autoworld.
Buna ziua.... Ma intereseaza acest tip de model pt o familie in devenire... As vrea sa stiu care sunt punctele forte ale acestui motor si daca sunt probleme cu el din perspective diferite , injectoare , turbina , s.a.m.d ? As vrea sa mai stiu daca are suficient porbagaj pt ustensile si cati litri ar avea pt Q2? Motorul cum se prezinta de 1.4tsi in buc.... Ps eu am un 1.9tdi 66kw/90cp credeti ca ar fi suficient pt daca as 'retograda' la acest 1.4? Multumesc...
Salut, Cred ca ar trebui sa deschizi un topic diferit Eu o sa ridic masina in 2-3 zile si o sa-ti pot raspunde la o parte din intrebari, cu exceptia celor referitoare la motor pentru ca nu ma pricep si nici nu ma pasioneaza.
Am deja 35.000 km facuti cu masina dintre care 7.000 km in vacanta din august 2018. Pe 30 august am facut revizia la Audi Cluj si singurul lucru pe care l-am reprosat la revizie a fost ca scartie franele. Explicatia este ca nu trebuie sa lasi masina nefolosita. Inca un lucru curios este ca are perioada de intretinere dinamica (adica mi-a cerut masina sa-i schimb uleiul dupa 12 mii km, apoi la 30, acum imi afiseaza pentru urmotorul schimb 60 mii. No comment ! Legat de probleme cu motor/cutie de viteze automata - nici una! Apropo de "retrogradare" la motor 1.4 tfsi, eu am avut un A5 cu motor de 2.0 tdi iar motorul asta e mult mai responsiv decat tdi-ul. Si sa nu uitam ca are 150 de cai. Mers pe nationala in sistem economic consum de 4.5 benzina, autostrada viteza medie 127 km/h pe 1800 km consum 7.2. Mers in limite de bun simt are un consum de 6.3 Am alimentat cu benzina atat de 95 cat si 100+, nu am vazut o diferenta semnificativa decat pe drum de munte sau in depasiri. La nivel de portbagaj este pe 2 etaje, foarte convenabil la plecatul in vacanta - imi intra 2 valize de cala culcate una peste alta, nu are roata de rezerva deci si spatiul din jurul subwoferului poate fi folosit.