1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Cutia automata la Audi A6 C7 - probleme diverse - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C7 (2011 - 2018)' creată de Menacesxt, 12 Mar 2015.

  1. Frunza Bogdan 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Ian 2018
    Locație:
    deva/timisoara
    Masina:
    Audi a6 c7 4g avant 2.0-TDI (2012) Multitronic 177cp
    Salut,
    Detin si eu un audi A6 C7 2012 Multitronic 177 cp si am observat ca, cateodata, cand apas pe kickdown motorul doar se tureaza si nimic mai mult. Daca aveti vreo idee, va rog spuneti, apreciez.
     
  2. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Posibil sa iti patineze, fa-i o scanare si vezi ce erori ai stocate.
    Daca nu sunt erori, ii dai de cap doar desfacand cutia.
     
  3. DGS_2007 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Dec 2008
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    A6, 3.0 TDI - CDUC, 2012
    Salut,
    Am citit mare parte din topic dar nu am gasit mentionat la S-Tronic (3.0 TDI 245 CP din 2012 - cod motor CDUC) se schimba/exista 2 filtre sau doar 1, cel cu carcasa din plastic mai dreptunghiular?
     
  4. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Doar unul. Daca carcasa filtrului nu a mai fost inlocuita pana acum, iti recomand sa o inlocuiesti. Sunt multi la care s-a crapat.
     
  5. 0218cristian

    0218cristian 3rd Gear Member

    Înscris:
    15 Ian 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A5 Facelift 3.0 TDI-Quattro/S-tronic Coupé
    Salut. Tot cduc am si eu. Cand am facut schimbul in reprezentanta au schimbat carcasa si au spus ca este obligatoriu la fiecare schimb. Este adevarat ca este din plastic si se poate crapa, risti sa rămâi cu tot uleiul in drum. Este doar vreo 70lei extra pe deviz daca nu ma insel.

    Trimis de pe al meu SM-G935F folosind Tapatalk
     
  6. DGS_2007 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Dec 2008
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    A6, 3.0 TDI - CDUC, 2012
    Multumesc pentru raspunsuri. Are cineva o poza mai clara la ce carcasa se refera, posibil sa fac eu ceva confuzie si nu vreau sa schimb aiurea iar in reprezentanta nu am incredere aici in Iasi.

    Eu am garnitura 6 si filtrul 19.

    647325800.png

    Am vazut cineva mai in urma a pus o poza cu ansamblul 1, schema e pentru Porsche.

    Porsche.png

    Se schimba doar cartusul si carcasa filtrului, fara a demonta baia de ulei si acel filtru 19?
     
    Ultima editare: 12 Iul 2018
  7. cata181

    cata181 Audi Expert

    Înscris:
    24 Sep 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 D4 3.0 TDI Quattro 190 kW (254 PS)
    Se schimba 1, 17 si 33

    Sent from my SM-G965F using Tapatalk
     
  8. alex2680

    alex2680 5th Gear Member

    Înscris:
    18 Noi 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 2.0 TDI Ultra S tronic, 2015
    Uleiul la S Tronic se schimba cand este cald sau cand e rece? Ca am sunat la doua reprezentante Audi, unii au zis ca trebuie sa le las masina peste noapte, ca sa il schimbe dimineata, iar ceilalti au spus ca nu are importanta.
    Multumesc.
     
  9. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Nu are importanta. La modelul ultra nu mai are filtru, deci nu au ce demonta. De obicei il schimba cand este rece, dar nivelul se face dupa ce il incalzesc. Vor sa lasi masina de pe o zi la alta pentru a verifica comportamentul cutiei dupa schimb, dar nu peste tot o fac.
     
    alex2680 apreciază asta.
  10. dentimarius

    dentimarius Gold Member

    Înscris:
    27 Feb 2013
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi Q7 4M, 11.2016, 3.0 TDI, cod motor CRTC
    Pai daca le duci masina in ziua programarii, mai ales vara....le duci cu motorul in 100 grade. Cine credeti ca se risca sa se joace cu ulei incins? Asta ar fi un prim motiv.
    Al doilea motiv. Nivelul uleiului in cutie se face la 32 grade. Daca le duci cutia incalzita la 90 cum sa o raceasca pana la 32? Este mult mai simplu ca atunci cand fac nivelul uleiul sa fie rece si lasa ei motorul pornit pana ajunge la 32 grade.
    Este destul de logic sa iti spuna sa le duci masina cu o zi inainte.
     
    alex2680 apreciază asta.
  11. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    La un service de cartier este posibil ca mecanicul dupa ce ajungi sa se apuce de ea, dar la reprezentanta trece 3-4 ore de cand ajungi si pana un mecanic se trezeste. La modelul ultra, ca despre asta vorbeam, are 3.5 litri de ulei. Operatiunea este simpla ca la schimbul uleiului de la motor.
    Pana se fac toate demersurile, se pune uleiul nou... poti sta linistit ca si cutia este rece. Reprezentantele se stie ca au un program special de lucru, dar asta nu indemana ca au dreptate. La reprezentanta din Italia este suficient sa lasi masina dimineata, iar dupa amiaza este gata.
     
    borsy și Aurel G apreciază asta.
  12. alex2680

    alex2680 5th Gear Member

    Înscris:
    18 Noi 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 2.0 TDI Ultra S tronic, 2015
    Mie mi s-a parut ciudat ca o reprezentanta din Bucuresti mi-a spus ca rezolva intr-o zi, lasandu-le masina de dimineata, iar alta reprezentanta din provincie a spus ca neaparat tb lasata peste noapte.
    Am inteles acum explicatiile voastre.
    Multumesc.
     
    bet apreciază asta.
  13. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    @alex2680 este vorba doar de politica fiecarei reprezentante
     
  14. rus ciprian 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Iun 2018
    Locație:
    Viena / Austria
    Masina:
    Audi A 6 Avant 2012 2.0(CGL) 177ps Diesel
    Da, 2 rulmenti au fost vinovati. Am si rezolvat problema :)
     
  15. Geo2015 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Iul 2018
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Audi a6 2015 CNHA
    Bună ziua
    Revin cu o întrebare
    A schimbat cineva uleiul ATF la cutia automata qlx 2.0 ultra 190 HP în alta parte decit la reprezentanta
    Dacă da va rog dacă puteți sa.mi spuneți unde și cum?
    Va multumesc
     
  16. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Pentru cat costa, te sfatuiesc sa mergi la reprezentanta.
     
  17. Geo2015 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Iul 2018
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Audi a6 2015 CNHA
    Mulțumesc MarianMaxx,
    Am citit postările tale, tot respectul, dar as dori o reprezentanta la care sa pot asista la aceasta manopera
    Sa vad ca se pune ulei G 055529A2 OE sa respecte o procedura și etc. Nu caut sa fac economii caut sa fac conform recomandării de producator
     
    dvr apreciază asta.
  18. BogdanelSKY 2nd Gear Member

    Înscris:
    20 Iul 2018
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A6 C6 4F, 3.0 Quattro, CDYA, 2009 Facelift
    Cum aflu ce fel de cutie este montată pe un A6 C7 3.0 din 2014 ? La ce cod să mă uit ?
     
  19. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Din 2014 toate cutiile sunt S-tronic, iar pe bi-tdi, tiptronic.
     
    Otel Andrei apreciază asta.
  20. D@ni3l

    D@ni3l 4th Gear Member

    Înscris:
    22 Iun 2018
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 C7.5 2016 Avant 2.0 Ultra 190 CP
    Va rog cu o parere, serviceul spune ca este cumva normal: AutoHold dezactivat, dupa eliberarea franei si fara acceleratie, in primi 5-10 m in functie de inclinatia drumului sau daca sunt bracate rotile, masina nu pleaca 100% lin, are unele "hopuri", asta pana se restabilizeaza turatia si viteza trece de 5-7 km/h.
    Daca se accelereaza pleaca lin, tot lin pleaca daca drumul are o usoara panta. Acelasi fenomen si in marsarier. Cutia S-tronic 7 rapoarte MY 2016. In rest nu are nici o problema la schimbarea treptelor sau orice alt fenomen anormal, indiferent de regim. Este normal acest comportament ?
     

Distribuie pagina asta