1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

TT Mk1 8N - norma de poluare a motorului - Euro ?

Discuție în 'Audi TT Mk1 (8N) (1998 - 2006)' creată de gheorghe, 5 Dec 2007.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. gheorghe 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Dec 2007
    Locație:
    baia mare
    Masina:
    audi a4b5 cod afn 1997
    Va salut,
    As avea o intrebare la voi: intentionez sa cumpar un TT euro 3 (de euro 4 n-am bani) si vreau sa stiu care din ele sint euro 3 ? cum imi dau seama de asta? primele editii de TT de prin anii 98-99 sint euro 3? sau 2? Mentionez ca il iau din germania la SH.Ma tem sa nu iau vreun euro 2 si sa platesc taxa aia imensa aplicata la euro 2.

    Merci mult.
     
  2. V8TDI

    V8TDI Gold Member

    Înscris:
    21 Noi 2007
    Locație:
    la casa
    Masina:
    Q7 4.2 TDI. De la Abt.
    Salutare.
    1. Cel mai sigur e sa scrie in talonul/brief-ul masinii ca este EURO3
    2. Si mai sigur, cand ai actele (talonul, brief-ul si cartea de service cu datele de pe coperta interioara, cod motor, cutie, consum etc.) le dai repede pe fax/mail la cineva de la RAR (daca cunosti, daca nu la cineva care se poate duce cu ele la RAR) si-ti verifica daca este sau nu EURO3. Verificatul n-ar trebui sa dureze mai mult de cateva ore (teoretic :think:)

    Mai exista si varianta de rezerva 3. sa obtii de la AUDI (Ingolstadt, Neckarsulm, dealer etc.) sau TUV o adeverinta ca masina este EURO3 si cu asta sa te prezinti apoi la RAR. Problema e ca nu stiu daca astia o vor lua in calcul, asa ca mai bine alegi varianta 2.

    Bafta si sa ne tii la curent cum a fost.
     
  3. al1n

    al1n 2nd Gear Member

    Înscris:
    3 Dec 2007
    Locație:
    alba iulia
    Masina:
    audi tt, 1,8 l,180 cai, albastru interior-exterior
    eu am luat teapa cu euro 3 la tt

    nu te baza pe varianta 3, eu m-am bazat si.... TEAPA. vezi ca sunt 2 serii de motor la tt-uri unul e APP si celalalt nu-l mai stiu, dar nu-l lua pe asta( APP)
     
  4. gheorghe 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Dec 2007
    Locație:
    baia mare
    Masina:
    audi a4b5 cod afn 1997
    Merci mult de raspunsuri.
    As mai avea o intrebare: dupa anul si luna de fabricatie, mi-as putea da seama ce euro are? cum e la majoritatea vw-urilor...
     
  5. V8TDI

    V8TDI Gold Member

    Înscris:
    21 Noi 2007
    Locație:
    la casa
    Masina:
    Q7 4.2 TDI. De la Abt.
    Nu. O masina care in Germania e euro 3 sau chiar D4 poate sa fie incadrata in Romania ca euro2 :wacko:. Ti-o spun din experienta. Se pare ca noi trebuie sa fim mereu cu un coi inainte si de aceea norma europeana EURO3 are la noi un alt inteles decat in celelalte tari (mai mult sau mai putin) europene :(. ASA CA NU TE BAZA DECAT PE CE SPUNE RAR-UL!!!
     
  6. Georgekey

    Georgekey 6th Gear Member

    Înscris:
    13 Aug 2007
    Locație:
    ATENA
    Masina:
    AUDI TT 225 TQ BAM 2001
    TT-ul de prima generatia(1998-2005) se imparta in 2 tipuri:
    A) Euro2/D2 bex-1998-bex-2000 cu c0duri de motor AJQ (180HP) , APX (225HP)
    B) Euro3/D3 bex 2000-2005 cu coduri de motor : AUQ (180HP/2WD), ARY (180HP/4WD), AUM(150HP/2002+),BAM (225HP/240HP).Asta pentru modele europeane!! Pentru modele americane sunt alte coduri care nu exist aici !!!
    (AWW/AWP/AMU etc) :)
     
  7. gheorghe 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Dec 2007
    Locație:
    baia mare
    Masina:
    audi a4b5 cod afn 1997
    Merci mult de informatii, mi-au fost f. utile.Intr-o luna/luna jumate ma duc sa vad ce gasesc :)
     
  8. Georgekey

    Georgekey 6th Gear Member

    Înscris:
    13 Aug 2007
    Locație:
    ATENA
    Masina:
    AUDI TT 225 TQ BAM 2001
    Daca vrei parerea mea cauta un TT cu cod de motor BAM (euro 3) 2000-2005
    (225 1.8T quattro 6 gear manual) este cel mai reusit model de TT mkI!!
     
  9. ding

    ding 2nd Gear Member

    Înscris:
    23 Noi 2007
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    TT Roadster 1.8 (2004)
    E foarte riscant iei asa ceva second-hand. Genul de om, care cumpara motorul asta in general baga tare la viteza, iar masina - oricat de bine e facuta - se uzeaza mai repede. In plus marea majoritate o mai si tuneaza, iar tu n-ai de unde sa stii, nici sa verifici, daca a iesit bine sau nu.
    Eu mi-am luat una cu motor AUM (tot euro 3), cu 150 cai -- initial am vrut de 180 cai, dar m-am indragostit de asta.
    Mi se pare suficienta puterea motorului, mai ales in Romania.
    Acuma depinde de stilul si de temperametul tau.

    Un sfat:
    E foarte important sa nu-ti iei S-Line, cu suspensii mai tari si roti de 17'': o sa fie imposibil sa circuli in oras. Chiar si cu suspensiile normale si roti de 16'' se simte fiecare crapatura pe asfalt.

    Un alt sfat:
    Ia-ti o decapotabila! :)
     
  10. cristi231077

    cristi231077 Audi Expert

    Înscris:
    5 Sep 2007
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    <<<<===
    La cat praf e in orasele noastre ..... nu stiu daca e chiar asa de indicat o decapotabila. :think:
    Un priten de-al meu si-a vandut decapotabila tocmai din cauza asta, cu toate ca era spectacol masina. :)
     
    Ultima editare: 14 Dec 2007
  11. dentocrat 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Oct 2007
    Locație:
    Roman
    Masina:
    AUDI A4 1.9 TDI 2001
    Faza e ca eu am platit aberatia de prima inmatriculate pt TT-ul meu ca pt o masina euro4 desi are un AUQ fabricat in 2000 iar modificata stiu sigur ca n-a fost ! Nu stiu ce sa mai cred ! Sa fi eu tras teapa Finantelor ??!!?:p
     
  12. Georgekey

    Georgekey 6th Gear Member

    Înscris:
    13 Aug 2007
    Locație:
    ATENA
    Masina:
    AUDI TT 225 TQ BAM 2001
    Fratele meu BAM-ul nu se compara cu AUM este de 1000 de ori mai rezistent !!!In primul rind bam-ul este singur euro 3 care poarta pistoane forjate MAHLE.
    Motorul este tare sofisticat si poarta cele mai bune materiale biele,supape,cuzinete............................................etc!!!.
    Si al meu tot tunat este si il fortez zi de zi la limita ,am 130000km si nu am nicio problema.


    Ps.Nu fi sigur ca poti sa mi dai tu sfaturi pentru aceasta masina!!
     
    Ultima editare: 14 Dec 2007
  13. al1n

    al1n 2nd Gear Member

    Înscris:
    3 Dec 2007
    Locație:
    alba iulia
    Masina:
    audi tt, 1,8 l,180 cai, albastru interior-exterior
    eu am un tt cu seria la motor APP si mie nu mi-a recunoscut rar-ul ca fiind euro 3. a trebuit sa merg la rar bucuresti sa fac testul dinamic si abia dupa aceea au recunoscut ca tt-ul meu are euro 3. pe cartea din germania a masinii scria D4 si in germania D4 avea corespondent euro 3, dar in romania ii doar euro 2.

    BAFTA
     
  14. V8TDI

    V8TDI Gold Member

    Înscris:
    21 Noi 2007
    Locație:
    la casa
    Masina:
    Q7 4.2 TDI. De la Abt.
    Salutare, spune-mi si mie te rog cat te-a costat testul asta si cum e, ce iti face concret?
     
  15. al1n

    al1n 2nd Gear Member

    Înscris:
    3 Dec 2007
    Locație:
    alba iulia
    Masina:
    audi tt, 1,8 l,180 cai, albastru interior-exterior
    primul test m-a costat 27500000 in lei vechi si a trebuit sa duc masina la rar voluntari bucuresti unde am fost nevoit sa las masina 2 zile pt teste.eu nu am avut voie sa asist la teste si primul test nu l-am trecut. al 2 test a fost ceva mai ieftin 14500000 si abia atreia oara l-am luat si ultima oara m-a costat 14500000. intr-un test is mai multe verificari: emisiile de CO2, hidrocarburile si mai is inca 2 dar nu mi le mai aduc aminte, tt-ul meu nu a trecut la hidrocarburi pt care testul se face cu motorul rece(intre 50-60 grade celsius). acum tot chinu prin care am trecut sunt doar amintiri neplacute si sper sa nu mai pateasca nimeni ce am patit eu, dar totul a meritat ca acum ma bucur de tt-ul meu si asa stiu sa-l pretuiesc mai mult
     
  16. V8TDI

    V8TDI Gold Member

    Înscris:
    21 Noi 2007
    Locație:
    la casa
    Masina:
    Q7 4.2 TDI. De la Abt.
    Merci de informatii. Si sa-l stapanesti sanatos.
     
  17. ding

    ding 2nd Gear Member

    Înscris:
    23 Noi 2007
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    TT Roadster 1.8 (2004)
    Mi-sunt clare diferentele intre motoare.
    Nu tie iti dau sfaturi, ci omului care vrea sa cumpere masina.

    Nu inteleg de ce te-ai enervat asa? Stiu ce masina ai, stiu ca-i tunata tare si n-am spus cu nici un cuvant ca nu-i buna. Eu ma bucur ca n-ai probleme, ca te pricepi si tii la ea, dar gandeste-te ca nu toti proprietarii sunt asa.

    Tot ce am zis e ca e mai riscant sa-ti iei asa ceva, decat una cu motor mai slab, standard. Atentie: vorbesc de second hand.
     
  18. Georgekey

    Georgekey 6th Gear Member

    Înscris:
    13 Aug 2007
    Locație:
    ATENA
    Masina:
    AUDI TT 225 TQ BAM 2001
    Nu m-am enervat!! Daca a aparut asa scuze:)
     
  19. orgonaskaroly

    orgonaskaroly Audi Expert

    Înscris:
    14 Oct 2007
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4
    Asa cum au spus baietii, daca ai gasit masina care-ti place suna in tara si verifica la RAR! Multi au luat teapa! Nu e mare lucru sa trimiti prin fax datele masinii la RAR si aia o sa-ti spuna exact daca corespunde normelor Euro 3
     
  20. Vlad04NOZ

    Vlad04NOZ Gold Member

    Înscris:
    20 Sep 2007
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    Audi B3 1.8S & Audi A4 B5 Avant
    Salut ,

    Atentie corespondentul la D3 din Germania nu e Euro 3 ci Euro 2, daca nu ma insel:rolleyes: , dar sunt aproape sigur ca D3 nu este = cu Euro 3.....
    Bafta la ales masina:icon_thumright::p
     
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta