1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor cod BPW la A4 B7 - probleme diverse - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de mircea911, 11 Sep 2012.

  1. grigo112

    grigo112 Bronze Member

    Înscris:
    3 Noi 2009
    Locație:
    Reghin
    Masina:
    A6 C6, 2.0 TDI. BRF, Audi A4 B7, Avant, 2.0TDI, BRD
    Din cate stiu cand este luata chiuloasa jos, daca ar fi ceva de la pistoane/segmenti cand invarti motorul cu mana ar trebuii sa simti ca agata undeva, sa vezi zgarieturi pe cilindri
     
    Ultima editare: 27 Noi 2018
  2. Soare Daniel

    Soare Daniel 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Sep 2017
    Locație:
    Găești
    Masina:
    Audi a4 b7 2.0 tdi 2006 BPW
    Buna dimineata, ma poate ajuta si pe mine cineva cu un sfat, o informatie; dimineata la prima cheie invarte 15-20 secunde apoi porneste, daca a pornit motorul si a mers 3-5 secunde apoi o repornesc, porneste la sfert. Baterie noua de 1 sapt, 85 A si 800 curenti pornire, bujii noi puse aseara, toate 4. Faza cu pozitiile aprinse nu merge la mine. Valori injectoare bune, filtru motorina de 4000 km, problema asta o am de 2 sapt si nu stiu ce ar mai putea fi. Pe tester nici o eroare, toate valorile sunt bune. Motor 2.0 tdi cod bpw.
     
  3. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    In primul rand mesajul a fost mutat unde trebuia sa citesti si pe urma sa scrii. Citeste la pagina 56 din acest topic. Daca nu rezolvi cum scrie acolo in prima faza schimbi pompa tandem cu una nou originala sau marca Pierburg, nu alta marca. La cati km are masina ta, pompa ta tandem a obosit mai mult ca sigur. Cred ca nici nu ai nimerit la mecanicul care stie ce are de facut.
     
    Soare Daniel apreciază asta.
  4. Soare Daniel

    Soare Daniel 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Sep 2017
    Locație:
    Găești
    Masina:
    Audi a4 b7 2.0 tdi 2006 BPW
    Multumesc. O sa incerc si varianta asta.

    Dar totusi, daca este pompa tandem nu ar trebui sa aiba aceleasi simptome mereu? La mine porneste foarte greu la prima cheie doar cand afara este sub-2,-3 grade.
     
  5. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Trebuie facute niste teste. Cum faci astea sunt scrise in topicul asta si alte multe topicuri. Trebuie verificati niste senzori pentru temperatura combustibil si asa mai departe, etc., etc. Nu ai nimerit nici mecanicul care trebuie si nici diagnosticianul pe partea de electrica, senzori, etc, si care are VCDS de preferat original cu licenta.
     
  6. George ionut Oseaca 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Noi 2017
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Audi A4 B7 - 2.0 TDI ( BPW ) 2006 140 CP
    Salutare,
    Nu am scăpat de întreruperi în mers după schimbarea Egr-ului cu unul nou original, asa ca am inlocuit si debitmetru cu unul nou bosch pentru că nu lucra în parametri, după schimbare masina nu mai scoate fum alb-albastrui deloc, trage foarte bine ... este o diferență enormă, parca este alta masina.
    Cei drept nu am scăpat de întreruperi definitiv, am sa-mi îndrept atenția spre traseul vaccumatic, furtune, senzori, actuator ( mi se pare ca iese doar jumate) si turbina în ultima instanță.
    Va rog, mă puteți ajuta cu coduri/poze
    la furtunul care iese din turbo si la senzorul N75?

    Mulțumesc
     
    Ultima editare: 6 Dec 2018
  7. Vasi Caraibot

    Vasi Caraibot 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Iul 2017
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 diesel 2.0 TDI cod.BPW an 2006
    Senzor presiune N75

    [​IMG]
     
  8. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Pentru întreruperi fa loguri în mers, sa nu schimbi toată mașina. Codul de valva N75 caută-l după cea existenta pe mașină sau după seria de caroserie.

    Sent from my HTC 10 using Tapatalk
     
  9. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Vasi Caraibot apreciază asta.
  10. Soare Daniel

    Soare Daniel 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Sep 2017
    Locație:
    Găești
    Masina:
    Audi a4 b7 2.0 tdi 2006 BPW
    Multumim mult Cristi.
     
  11. grigo112

    grigo112 Bronze Member

    Înscris:
    3 Noi 2009
    Locație:
    Reghin
    Masina:
    A6 C6, 2.0 TDI. BRF, Audi A4 B7, Avant, 2.0TDI, BRD
    Am incercat aproape toate variantele. A ramas doar turbo de verificat. Nici un mecanic cu care am vorbit nu stie exact ce are. Motorul merge rotund



     
    Vasi Caraibot apreciază asta.
  12. Vasi Caraibot

    Vasi Caraibot 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Iul 2017
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 diesel 2.0 TDI cod.BPW an 2006
    Ulei îți consuma ?
     
  13. grigo112

    grigo112 Bronze Member

    Înscris:
    3 Noi 2009
    Locație:
    Reghin
    Masina:
    A6 C6, 2.0 TDI. BRF, Audi A4 B7, Avant, 2.0TDI, BRD
    Foarte putin, fumul miroase putin, putin a ulei. De tras, trage masina, motorul merge rotund, deci exclus piston fisurat, daca era piston fisurat atunci nu mergea rotund.
     
  14. Vasi Caraibot

    Vasi Caraibot 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Iul 2017
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 diesel 2.0 TDI cod.BPW an 2006
    Pai și mie îmi mergea rotund motorul și îmi trăgea, și tot așa îmi scotea fum ca și in videoclipurile postate de tine. Am recondiționat turbo și zicea mecanicul ca a curățat filtrul epurator din capac (am înțeles ca nu se poate curată dar ce sa zic). Acum mai îmi scoate fum alb doar dacă o las pornita pe loc ( poate cum ii frig afara) in mers nu scoate deloc.
     
  15. grigo112

    grigo112 Bronze Member

    Înscris:
    3 Noi 2009
    Locație:
    Reghin
    Masina:
    A6 C6, 2.0 TDI. BRF, Audi A4 B7, Avant, 2.0TDI, BRD
    De la turbo era problema?
     
  16. Vasi Caraibot

    Vasi Caraibot 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Iul 2017
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 diesel 2.0 TDI cod.BPW an 2006
    La mine da. Deci, sa îți explic simptomele ce le făcea mașina:
    - mult fum alb (ca și in video) in mers și de pe loc
    - consuma puțin ulei
    - fumul avea miros de ulei
    Rezolvarea:
    -recondiționat turbo
    -curățat filtrul epururator din capac (suflat)
     
  17. grigo112

    grigo112 Bronze Member

    Înscris:
    3 Noi 2009
    Locație:
    Reghin
    Masina:
    A6 C6, 2.0 TDI. BRF, Audi A4 B7, Avant, 2.0TDI, BRD
    Eu am incercat cu alt capac de pe alta masina, dar nimic, am incercat pe urma cu un capac de pe 1.9 116cp,, sunt identice, le-am schimbat intre ele rezultat 0, daca era capacul trebuia sa fumege si cel de 1.9. Am incercat cu alte injectoare, am schimbat chiulasa, nimic, acum ramane turbo, sper sa fie de acolo problema
     
  18. Vasi Caraibot

    Vasi Caraibot 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Iul 2017
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 diesel 2.0 TDI cod.BPW an 2006
    Posibil sa fie și la tine tot turbina. Bafta colegu.
     
  19. grigo112

    grigo112 Bronze Member

    Înscris:
    3 Noi 2009
    Locație:
    Reghin
    Masina:
    A6 C6, 2.0 TDI. BRF, Audi A4 B7, Avant, 2.0TDI, BRD
    Cam asta e jocul la turbina
     
    Vasi Caraibot apreciază asta.
  20. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ai joc destul de mare. Este permis intr-o anumita masura, numai stiu acum cifra exacta dar in niciun caz ce ai tu acolo.
    Sigur ai ceva bucse/semering-uri uzate.
     

Distribuie pagina asta