1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Injectoare 2.0 TDI motor Pumpe Duse - probleme si rezolvari

Discuție în 'Motoare si transmisii' creată de SIERRA, 13 Iul 2009.

  1. Singeorzan florin

    Singeorzan florin 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Apr 2017
    Locație:
    Bistrița-Năsăud
    Masina:
    Audi a6 2.0 2008 cod bre
    Bună ziua .Am si eu o întrebare legata de injectoare, unul îmi face figuri și vreau sa iau 4 bucăți dar codul este 03g1300073gx+,pot sa le pun pe astea? Motor 2.0l bre ..2008 .Mulțumesc
     
  2. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu ai invatat si nu te-ai interesat ca litera X la sfarsit inseamna piesa reconditionata ?

    Ca sa iti raspund la intrebare: da poti monta acele injectoare la motorul tau. Orice vrei sa cumperi, cumperi dupa ce demontezi piesa de pe masina ca sa vezi codul. La motorul tau injectoarele au codul 03G 130 073 G fara alta cifra sau litera la sfarsit iar 03G 130 073 GX adica X la sfarsit inseamna ca este reconditionat si il vei putea achizitiona doar cu piesa la schimb pe cel cu X la sfarsit.
     
  3. Singeorzan florin

    Singeorzan florin 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Apr 2017
    Locație:
    Bistrița-Năsăud
    Masina:
    Audi a6 2.0 2008 cod bre
    Salutare domnu Cristi,
    Stiam ca X înseamnă piesa reconditionata dar nu ma gândeam ca si injectoare, ele sunt second si de asta nu eram sigur iar codul meu de injector este 03G130073G+
     
    BogdanM1977 apreciază asta.
  4. Borda Lucian 3rd Gear Member

    Înscris:
    7 Iun 2016
    Locație:
    Gherla
    Masina:
    Audi A6 C6 2.0 TDI 140 HP 2005
    Stie cineva la cati NM se strang suruburile de la injectoare ca vreau sa le schimb toate 8 ? Multumesc
    Audi a6 c6 2005 2.0 tdi BLB
     
  5. Singeorzan florin

    Singeorzan florin 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Apr 2017
    Locație:
    Bistrița-Năsăud
    Masina:
    Audi a6 2.0 2008 cod bre
    Cauta pe forum si vei găsi detalii exact. Cuta demontare și montare pompă injector. Se strânge cu cheia dinamometrica 3 Nm.,pe urma in continuare 90 grade iar in continuare 180 grade. Succes
     
  6. CB927MF

    CB927MF Audi Expert

    Înscris:
    12 Iul 2008
    Locație:
    **VrAnCeA®**
    Masina:
    AUDI A6 1.9TDI AVF 131Cp 2002
    upload_2018-6-8_13-46-17.png

    Mai jos PDF-ul cu demontarea si montarea injectorului pe BLB e in italiana dar poate ajuta pozele.:)
     
    Ultima editare de un moderator: 8 Iun 2018
    ionutd84 apreciază asta.
  7. ionutd84

    ionutd84 4th Gear Member

    Înscris:
    9 Apr 2013
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    a62.0tdi, blb, stage 2
    salutare si aici!
    am si eu o intrebare: injectorul cu codul 03G130073G+ difera fata de cel cu 03G130073G ? am un injector cam slabut, vreau sa-l inlocuiesc, dar, ideea e ca merg cu peste 200cai si ma tem ca injectorul fara + nu face față la debit. cele fara + in coada, le am pe o masina lovita, motor azv.
    e vorba despre injectorul numarul 4, am vazut ca la multa lume, injectorul 4 face probleme, aveti idee si din ce cauza?multumesc!
     
  8. ButValentin

    ButValentin 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Aug 2018
    Locație:
    BRAȘOV
    Masina:
    Audi A3 8P 2.0d BMN 170cp 2008
    Salut baieti! Am citit ceva pe la paginile 16 parca ale acestui Topic. Ceva de o rechemare a autoturismelor pentru schimbarea de injectoare.
    Masina, Audi A3 8P BMN 170 cp 2008. Exista speranța sa bat un drum pana la reprezentanță?
    Am ceva probleme cu fumul alb la relanti dupa aproximativ 5-6 minute si imi danseaza puțin inj. 2 la relanti cand este rece motorul+/-1.5 dupa ce se incalzeate toate rămân in +/-0.3, sper si ma rog sa fie problema doar de la Kit-ul de o-ring. Dar în caz de ceva nu imi permit schimbarea injectoarelor. Părerea voastră? Sa fie doar de la o-ring'uri? Si exista speranța la rechemare.? Scuze in avans daca greșesc topicul/întreb aberații. Prima masina prima paranoie... Caut probleme probabil unde nu sunt.. In mers masina se prezinta impecabil... Dar totusi daca aveti idee astept un raspuns va mulțumesc!!!
     
  9. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu se mai aplica la masina ta acea rechemare. Injectoarele care le ai sunt piezo si din cate stiu nu se reconditioneaza, trebuie inlocuite. Am mai repetat asta pe forum.
    Vad ca esti din Brasov, vezi ca in Sinaia este o mare firma care reconditioneaza injectoare. Intreaba la Electromecanica OP (http://www.electromecanicaop.ro/) si la Mefin Sinaia (http://www.mefin.ro/start_r.htm). Ii gasesti repede singur pentru ca Sinaia nu este un mare oras.
    Pentru asta trebuia sa te gandesti inainte de a cumpara masina. Ce faci daca se strica ? O arunci ? De aia iti cumperi masina care iti permiti sa o intretii nu cea care iti permiti sa o cumperi la un anumit moment.

    Masina ta nu are nimic si acele corectii la injectoare sunt foarte bune. Nu mai cauta probleme acolo unde nu sunt si nu mai pune intrebari inutile.

    Inainte de a mai pune intrebari te rog sa citesti toate topicurile care te intereseaza. Nu ne repetam cu intrebari la care exista deja raspunsul pe forum pentru ca aceste mesaje sunt sterse direct si fara explicatii. Acum am facut o exceptie.
     
    kng_bv și ButValentin apreciază asta.
  10. ButValentin

    ButValentin 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Aug 2018
    Locație:
    BRAȘOV
    Masina:
    Audi A3 8P 2.0d BMN 170cp 2008
    Mersi din suflet pentru raspuns si imi cer scuze pentru intrebarea banală.
    Si eu zic ca pot sa stau liniștit uitându-mă la parametrii dar totuși fumul acela alb ma dispera la relanti. Din experiența ta, sa fie oare de la O-ring'uri sau alta cauza? Scuze de off-topic, Iti multumesc, Cristi.
     
  11. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Pot fi zeci de cauze. Dar nu despre asta discutam aici. Intai invata masina care o ai si lasa intrebarile inutile. Citeste toate topicurile din aria masinii care o ai si nu numai. Bafta
     
    ButValentin apreciază asta.
  12. gogota_69 5th Gear Member

    Înscris:
    23 Noi 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A6 2.0 TDI BRE 2008- WAUZZZ4F38N085959
    Salutare,
    Imi poate spune cineva cum pot verifica cablajul de la injectoare? Multumesc anticipat
     
  13. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Vizual (sa nu fie copt, crapat, etc.) si cu un multimetru verifici continuitatea cablajului, daca ai suspiciuni ca este intrerupt.
    Strange si pinii cu un cleste mic daca tot umbli acolo.
     
    TalosCosmin apreciază asta.
  14. Audisss 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Feb 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 2.0 TDI(BPW) 140CP
    salut cred ca am si eu o problema cu injectorul 4 la al meu A4 2.0 TDI cod motor BPW. dupa ce ajunge la 90 grade,incepe sa urce valoarea la 1,80-2,50 fluctueaza tot timpul si o ia tremuratul rau de tot.
    acum 1 saptamana a mers foarte urat ,nu mai avea forta deloc abia am reusit sa fac cuplu cu turatii la 2500 si abia se misca. dupa asta si-a revenit a mers si merge foarte bine am ramas doar cu acel tremurat la relanti.
    am fost in service dar pe tester nu apare absolut nici o eroare la nimic,s-a constatat aceeasi problema ca valoarea pe injectorul 4 fluctueaza. momentan nu am nimic sigur ca asta ar fi buba...speram sa ma ajutati voi cu ceva parerri si sfaturi pt ca nu stiu daca sa schimb injectorul sau nu...

    multumesc!
     
  15. mariano

    mariano 4th Gear Member

    Înscris:
    29 Mai 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 2.0 TDI cod motor BRE an 2006
    Sfatul ce ți-l pot da gratis este sa nu mai astepti. Pune mana si da jos injectorul 4 cel putin, pune-l pe un banc de testare, vezi ce valori înregistrează, daca este bun il pastrezi, daca are valori mari, orienteaza-te catre un injector second pe care musai să-l probezi inainte de a-l pune pe masina, schimbi oringurile, suruburi noi, strangere ca la carte, cama jos maxim, strangere conform manualului si cam atat.
    Daca vrei detalii cauta-ma in M.P.
     
  16. Audisss 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Feb 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 2.0 TDI(BPW) 140CP
    Din moment ce sare peste 2,din cate stiu la 3.0 e valoare maxima admisa , deci teoretic e pe moarte acel injector. Daca il demontez de ce sa mai il testez daca imi da deja valoare prea mare ? L-as schimba direct dar cei de la dezmembrari imi cer cod de injector, dar nu il am pentru ca e inca pe masina.
    Pot fi injectoare diferite pe acelasi cod de motor BPW?!
     
  17. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Daca inca ai montate injectoarele de fabrica, pot sa fie doar codurile din imagine, care sunt compatibile intre ele.
     
  18. Audisss 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Feb 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 2.0 TDI(BPW) 140CP
    Multumesc.
     
  19. Adriian91

    Adriian91 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Ian 2018
    Locație:
    Tulcea
    Masina:
    A4 b7 Avant 2.0Tdi, BRD 2007
    Va salut,
    Azi, crezând că am probleme cu un injector (avea valoarea +2.4 si trepida masina de am zis ca se dezmembreaza singura ) iar restul il compensau am luat din dezmembrari altul, aceeași problema, aceeași evaloare avea
    Am facut rocadă injectorul 1 ( cel cu probleme) cu injectorul 4, am verificat pe tester exact aceleași valori am.
    Deci am pus 3 injectoare pe acelasi cilindru si am aceleași valori. Nu stiu ce sa ii mai fac. Am verificat si continuitatea cablajelor si sunt ok. Avansul e pe 0, am incercat si cu el pe -1.5 dar degeaba. Ce ar putea fi ? Masina este cea din profil. Multumesc.
     
    blue19 apreciază asta.
  20. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    Ai omis etapa cea mai simpla si mai ieftina cu care trebuia sa incepi : test de compresie.
    Rocada trebuia facuta cu injectoru 3.
     

Distribuie pagina asta