1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Suspensie - directie - tren rulare - planetare - rulmenti la Audi A5 (B8)

Discuție în 'A5 B8 (2007-2016)' creată de jaguarxkr, 9 Iun 2013.

  1. Marius!

    Marius! 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Oct 2018
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi A5 , 2.0 177 cp, 2013
    Cristi, probabil amortizoarele Bilstein nu apar ca si amortizoare dedicade dupa seria de sasiu, dar tocmai asta spuneam, ca le-am cumparat pe cele standard (normale).

    Nu le-am cumparat pe cele sport. Acelea aveau alt cod.

    Insist pe subiect in speranta ca vor invata si alti colegi din petania mea. Sper totusi ca am ales gresit sa trec pe Bilstein, dar vom afla.

    Multumesc!
     
  2. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Bilstein B4 sunt amortizoare foarte ok, nu ai facut o alegere proasta.
    Le am eu pe C6 deoarece sunt singurii care au avut echivalenta pentru suspensia sport.
     
    Marius! apreciază asta.
  3. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu cumperi daca nu exista compatiblitate conform seriei de sasiu. De aici ai aceasta problema.
     
    Marius! apreciază asta.
  4. Marius!

    Marius! 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Oct 2018
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi A5 , 2.0 177 cp, 2013
    Salutare colegi,

    In primul rand va multumesc pentru opinile legate de amortizoarele Bilstein.

    In schimb, vin catre voi cu o problema foarte enervanta care a aparut de astazi.
    Mai exact, la mici denivelari se aude din partea de spate un scartait ( ca un fotoliu mai vechi de se misca din toate incheieturile) Initial am crezut ca este de la ce aveam prin portbagaj dar se pare ca persista acest scartait enervant!
    Amortizoarele sunt noi, flansele la fel.

    Am mai observat ca se aude mai ciudat si daca balansez masina ( apasari repetate in spate )

    Nu stiu cum sa descriu mai bine zgomotul dar sper ca nu sunt singurul cu porcaria asta de zgomot si este o rezolvare.

    Va multumesc inca o data!
     
  5. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu ai cum sa rezolvi asemnea probleme stand in fata tastaturii. La un service = mecanic competent iti vei da aseama (in anumite limite) de unde provin zgomotele.
     
    Marius! apreciază asta.
  6. Marius!

    Marius! 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Oct 2018
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi A5 , 2.0 177 cp, 2013
    Salut Cristi,

    Asta urmeaza sa fac maine, dar speram sa merg putin pregatit catre mecanic...

    Stii tu,, multi mecanici, putini meseriasi".

    Multumesc!
     
  7. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu ai ce raspuns sa astepti. Trebuie anumite investigatii si tin sa te anunt ca ai "toate sansele" sa nu iti dai seama de unde provine zgomotul.
     
    Marius! apreciază asta.
  8. Marius!

    Marius! 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Oct 2018
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi A5 , 2.0 177 cp, 2013
    Inteleg...

    Deja incepe sa imi dea batai de cap masina si chiar nu ma mai tin nervii sa tot caut rahaturi mici care apar la ea.

    Cred ca o sa zboare curand la vanzare! Este prea buna pentru drumurile noastre de *****!

    Revin cu raspuns la problema dupa vizita la ,, meserias". Eu sper sa fie ceva la arcuri, suspensie sau bucse ceva.

    A aparut deodata mizeria asta de zgomot!

    Mersi Cristi!
     
  9. Dynamix 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Ian 2019
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi A5 2.7 2011
    Buna ziua,

    Am un Audi A5 2011 2.7 TDI 190 Cai , De la o vreme cand virez spre dreapta se aude un vajait / huruit puternic iar cand virez spre stanga sunetul se amelioreaza.... Am comandat astazi un rulment pe care il voi pune pe partea stanga ( din cate mio spus mecanicul ) sper ca asta sa rezolve problema

    Destii ar putea fii de la altceva rulmentul? Nu asi vrea sa il schimb dejeaba... Tin sa precisez ca la viteze de 50+ imi cam vibreaza sub picioare si nu inteleg de ce... Am facut service recent...
     
  10. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Asculta mecanicul si inlocuieste rulmentul.
     
  11. AditzaN1

    AditzaN1 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Mai 2019
    Locație:
    Tulcea
    Masina:
    Audi A5
    Va salut . Am la roata spate dreapta o tacaneala ce se accentuează odată ce măresc viteza ca si cum ar fi o piatră între șanțurile de la cauciuc . Am schimbat odată rulmentul acum 2 saptamani a dispărut sunetul si iar a reapărut în această seară. Mentionez ca e 3.0 quattro . Mentionez ca am distantiere pe rotile din spate de 20. Oare sa influenteze cu ceva ? Ma puteti ajuta cu o parere ce ar putea fi ?
     
  12. Horațiu Julean

    Horațiu Julean 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Apr 2016
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A5 2.0 TDI Sportback , 2014, 150 CP, CJCD
    Salutare tuturor. Poate să-mi facă cineva o recomandare pentru rulmenți față la masina din semnătură? Să nu fie de "buget" dar nici de "Bugatti" :). Mulțumesc
     
  13. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    NTN/SNR.
     
  14. Tykazs 2nd Gear Member

    Înscris:
    21 Dec 2014
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A5 2.0TDI, 2014, 177PH SPORTBACK/ A3, 2.0TDI, 2004
    Salutari. Am citit toate paginile subiectului si nu gasesc rezolvare la problema mea. Detin un a5, 2.0 tdi, 177cp cu 220000km. Incepand de asta iarna a inceput sa se auda un zgomot ca un carait, ca o frecare fier pe fier din partea dreapta la treceri peste denivelari. La inceput se auzea doar cand era masina plina. Cand a dat caldura a inceput sa se accentueze si acum se aude rau de tot cu masina goala la mici denivelari, la viraj stanga cand masina se lasa din inertie pe partea dreapta. Se aude chiar si cand franez si se lasa masina de bot in jos. Prima data am zis ca sunt amortizoarele. Asa ca le-am schimba cu tot cu flanse. Dar nimic! Tot asa se auzea. Le-am inlocuit degeaba. Apoi, am schimba bucsi bara stabilizatoare si bielete antiruliu. Tot degeaba am aruncat banii si pe ele. Erau impecabile cele date jos. Am desfacut tot ce inseamna pivot si le-am verificat scotand burdufurile e cauciuc insa sunt impecabile! Au vaselina alba in interior si nu au pic de joc. Am mai fortat strangerea suruburilor puntii fata insa erau destul de stranse. Singurul element care nu l-am dat jos sa il verific este bratul inferior care pleaca de sub fuzeta spre partea spate si are o bucsa mare oscilanta in parte unde se prinde pe sasiu. Asta e greu de scos insa cu toata articulatia desfacuta, fuzeta pivoteaza normal in pivotul acestui brat si nu are joc.
    Aveti va rog o idee? Nu m-as apuca sa dau cu banii sa schimb tot ce e in articulatii si sa ma trezesc fara rezolvare mai ales ca au fost verificate amanuntit.
    Poate s-a mai lovit cineva care nu a postat aici.
    Multumesc
     
  15. Tykazs 2nd Gear Member

    Înscris:
    21 Dec 2014
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A5 2.0TDI, 2014, 177PH SPORTBACK/ A3, 2.0TDI, 2004
    Problema rezolvata. Montaj gresit flansa amortizor dreapta. O protectie ce trebuia sa fie montata direct pe cap amortizor a fost pusa intre flansa si bumper-ul cilindric al amortizorului. Neavand suprafata perfecta de contact scartaia semnificativ. Acum e liniste.
     
  16. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Maimute.
     
    lowlife apreciază asta.
  17. gabi_bertone

    gabi_bertone 2nd Gear Member

    Înscris:
    5 Apr 2016
    Locație:
    Pitești
    Masina:
    Audi A5 coupe 2.0 Tdi quattro 2011
    O scurta intrebare: care amortizoare sunt mai rigide, Sachs sau Bilstein B4? Va intreb pentru o suspensie 1BA pentru un A5. As merge pe Bilstein dar mi-e teama sa nu fac o alegere gresita. Multumesc.
     
  18. Nicu Rini 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Sep 2020
    Locație:
    pidsadsa
    Masina:
    audi a5
    In urma cu ceva timp mi a aparut eroare : suspension system fault.
    Am pus o pe tester si mi a dat urmatoarea eroare : g289 (senzor nivel faruri)

    Dupa ceva timp am observat ca suspensia nu mai lucreaza (mod dinamic, comfort, etc) si am pus iar testerul. A aparut o alta eroare comform ca modurile suspensiei sunt limitate.

    Are treaba senzorul de nivel al suspensiei electrice de pe fata dreapta (senzor nivel faruri, eroare g289) cu suspensia, sau senzorul de nivel faruri care da eroare g289 nu are treaba cu senzorul al suspensiei electrice ?

    Multumesc
     
  19. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    De ce nu il remediezi problema si ne zici si noua dupa ?
     
  20. gabi_bertone

    gabi_bertone 2nd Gear Member

    Înscris:
    5 Apr 2016
    Locație:
    Pitești
    Masina:
    Audi A5 coupe 2.0 Tdi quattro 2011
    Salutare,
    Am schimbat toate amortizoarele + flansele + protectiile pe Sachs. Am inlocuit si bratele superioare o data cu ele.
    Inainte se auzea un cloncanit la viteza foarte mica la trecerile de nivel. Zgomot care credeam ca va disparea la schimbarea amortizoarelor dar acest lucru nu s-a intamplat. Mecanicul mi-a recomandat sa schimbam si bieletele antiruliu + bucsele de la bara stabilzatoare dar degeaba.
    Am mers si la un alt service pentru o a doua parere. Initial mecanicul zicea ca e posibil sa fie din caseta de directie dar dupa un test in mers a zis ca nu e zgomot din caseta dar ca nici nu stie de unde ar putea proveni acel cloncanit.
    A mai avut cineva problema asta? Sau de la ce ar mai putea proveni acel cloncanit?
     

Distribuie pagina asta