1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor diesel 3.0 TDI la A6 C7 - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C7 (2011 - 2018)' creată de sel, 15 Iul 2016.

  1. danuuu

    danuuu 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Sep 2009
    Locație:
    Adjud
    Masina:
    audi a6 c7 2.0 177 cp
    Salutare.a avut cineva probleme cu injectoatele la 3.0 bitdi 313 cp sau le-a revizuit careva?Tot caut sa cumpăr a6 bitdi si in mai toate istoricele verificate(4 maeini pana acum),toate au avut intervenție pe injectoare.
     
  2. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Pai daca au fost schimbate injectoarele sau altceva ce problema este cu achizitia ? E chiar bine daca s-a remediat pe acolo. Nu intrebam ceva despre ce nu detinem. Nu mai cumperi Audi pentru ca au fost schimbate injectoarele sau sunt probleme la injectoare ? Daca iti place o cumperi si iti asumi costurile ulterioare. Asta cu injectoarele nu reprezinta nimic ca si cheltuiala ulterioara. :) Crede-ma
     
    gicu apreciază asta.
  3. gicu

    gicu Silver Member

    Înscris:
    2 Feb 2008
    Locație:
    Gropești București
    Masina:
    Audi Allroad biTDI 2014,Mercedes ML 250 2013
    Nici o interventie la masina pe injectoare, doar usor miros de gaze arse in habitaclu uneori. Am investigat problema si am schimbat saibele de foc , o ring urile, suruburile si capacele. In cazul meu doar injectorul 5 era cu problema. Acele saibe se aplatizeaza si dau un joc . Am avut neplacuta surpriza sa constat pe 5 ,surubul care tinea injectorul s-a desfacut ca si cand aproape nu ar fi fost strans. Am comandat totul pe original. Dupa modificare mirosul a disparut si masina se simte mai elastica. Nu observ o mare diferenta, dar cu siguranta efectul nu este unul placebo. Sigur aveti si alternative mai ieftine, gen Bosch, este alegerea voastra. Va recomand calduros sa verificati aceste saibe daca aveti peste 100.000 km. Cristi sunt 100% de acord cu tine. Atunci cand achizitionezi asemenea motoare iti asumi cheltuielile cu ele. Rasplata va fi pe masura celor care le apreciaza.....la drum lung
     
    Ionut Stoian și Caprita Emanuel apreciază asta.
  4. Flavius D

    Flavius D 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Feb 2018
    Locație:
    Valcea
    Masina:
    Audi A6 S Line 3.0 TDI Quattro 245 cp 2012
    Salut,
    Am un a6 c7 din 2012 motor 3.0 tdi quattro 245 cp. Am schimbat la injectoarele 1, 2 si 3 cu toate garniturile ca aveam ceva scapari de gaze inclusiv scurgeri de ulei. Saibele de cupru care le comandasem erau de grosimea 1.5 mm, cele in cauza folosite au aproximativ 2.5 mm. Le-am montat pe cele noi dar de atunci intra in limp mode daca o calc putin mai agresiv. Pe VCDS am eroare pe partea injectoarelor cu pricina, nu specifica anume care. Oare conteaza grosimea saibelor ca nu sunt echivalente cu celelalte 3 ? Atasez o poza cu saibele. Multumesc.
     
  5. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Flavius saibele la injectoare se monteaza doar cele originale obligatoriu, nimic altceva.
     
    gicu și Flavius D apreciază asta.
  6. Tivadar

    Tivadar 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Feb 2018
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi
    Buna tuturor. Ma confrunt cu o problema misterioasă la un 3l TDI 313cp precizez ca pe diagnoza nu am nici o eroare, este imaculat totul! Problema sta in felul urmator: masina merge f bine schimba perfect insa cand dau kickdown turometrul pleaca rapid pana in limitare revine pe 4000 de ture dupa care urca f lent in acelas timp motorul urla dar putere nimic, fac pedale ca la daciile timpuri si o ia ,pleaca rapid pana in listare dupa care se repeta problema.... Ce ar tr sa verific sau a mai confruntat cineva problema? Multumesc pt atentie.
     
  7. Flavius D

    Flavius D 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Feb 2018
    Locație:
    Valcea
    Masina:
    Audi A6 S Line 3.0 TDI Quattro 245 cp 2012
    Salut,

    Incearca o regenerare fortata a DPF-ului cu VCDS si vezi ce se intampla.
     
  8. Yoromica

    Yoromica Silver Member

    Înscris:
    16 Mai 2018
    Locație:
    Castelnuovo Scrivia-Italia
    Masina:
    A6 C7 3.0 tdi CDUC s-tronic Golf 6 1.4 tsi CAVD DQ200 Polo 9N BBY
    Ce sa se întâmple? Regenerarile forțate le faci doar daca ai nevoie și după consultarea valorilor de încărcare ale filtrului. Nu se fac asa la nimereală sa vedem ce se intampla.
     
    Ionut Stoian apreciază asta.
  9. Flavius D

    Flavius D 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Feb 2018
    Locație:
    Valcea
    Masina:
    Audi A6 S Line 3.0 TDI Quattro 245 cp 2012
    Am trecut prin problema asemanatoare, cu regenerarea fortata a DPF-ului am scapat de probleme.
    Nici o interventie de atunci nu s-a efectuat.
     
  10. Tivadar

    Tivadar 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Feb 2018
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi
    Nu este incarcat filtrul nici macar 50% si tin sa spun ca nu o plimb prin oras numai extern.
     
  11. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    aici greseala este din start pentru ca ar fi trebuit sa le demontezi pe toate si sa le inlocuiesti ...
    Cum spun baietii cu originale obligatoriu !

    Incerca sa faci un log in mers ( testare), la tine din ceea ce spui pare a fi ceva legat de supra-alimentare. Asa din spatele unui calulator putem doar sa ne dam cu parerea ceea ce nu cred ca este benefic
     
    cata181 apreciază asta.
  12. Tivadar

    Tivadar 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Feb 2018
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi
    Azi am facut test in timpul mersului cu un mecanic. Ce e suspect faptul că nu vede kickdownul cand este actionat si debitmetrul are valoare nepotrivită baremului... astea doua lucruri. Turbina tine presiunea , dpf este in regula. Tin sa spun ca daca nu "agresez" pedala, merge perfect.
     
    pullerxxx apreciază asta.
  13. Tivadar

    Tivadar 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Feb 2018
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi
    Imi poate spune cineva unde gasesc seria motorului pe bloc? Multumesc
     
  14. Audi A6 3.0 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Mai 2019
    Locație:
    Vâlcea
    Masina:
    Audi a6 3.0 tdi 2013
    La un Audi A6 C7 3.0 biturbo 313 cai 2013 la câti km se face distribuția ?
     
  15. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Nu are termen pentru ca este pe lant. Se schimba cand bate tare sau daca sunt alte probleme.
     
  16. tiby120 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Apr 2019
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    A6C7 3.0 245CP 2012
    Salutare! Ma bag si eu in seama si intreb: a schimbat cineva pana la urma simeringul buclucas ? Cel cu pierderea de ulei intre cutie si motor? La CDUC quattro? Cum e mai simplu? Cu motor sau cutie date jos. Am auzit pareri impartite ca ar fi mai simplu cu motorul dat jos. Nu stiu ce sa cred. Si daca a facut cineva si are o recomandare de service in jurul sau in Bucuresti, poate imi da si mie un nr de tel sau ceva. De preferat sa mai lase sa vin cu piesele mele.
     
  17. Yoromica

    Yoromica Silver Member

    Înscris:
    16 Mai 2018
    Locație:
    Castelnuovo Scrivia-Italia
    Masina:
    A6 C7 3.0 tdi CDUC s-tronic Golf 6 1.4 tsi CAVD DQ200 Polo 9N BBY
    Trebuie să fi sigur ca simeringul ii problema. De obicei curge intre baia mare și bloc motor pe la suruburile lungi din spate de la electromotor. Si mai curge prin filetul suruburilor cu care este prinsă volanta de vibrochen. Pe la simering puține curg. Este și raport de la Audi exact cu treaba asta daca te uiti mai în spate in topic. Baia nu o poti da jos cu motorul pe masina si cele mai multe pe acolo curg.
     
    Caprita Emanuel, tiby120 și cata181 apreciază asta.
  18. tiby120 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Apr 2019
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    A6C7 3.0 245CP 2012
    Iti multumesc pentru sfat. O sa mai investighez problema putin sa vad exact.
     
  19. tiby120 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Apr 2019
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    A6C7 3.0 245CP 2012
    Yoromica, tu parca ziceai prin noiembrie anul trecut ca aveai pierdere de ulei. Ai rezolvat pana la urma si cum? Ce a fost? Simering, etansare baie superioara?
     
  20. Yoromica

    Yoromica Silver Member

    Înscris:
    16 Mai 2018
    Locație:
    Castelnuovo Scrivia-Italia
    Masina:
    A6 C7 3.0 tdi CDUC s-tronic Golf 6 1.4 tsi CAVD DQ200 Polo 9N BBY
    N-am rezolvat, se prelinge din interiorul carcasei de la volanta,pierde foarte putin. Atat ca murdareste tot pe acolo ,radiator cutie viteze,caseta directie. Trebuie dat motorul jos.
     

Distribuie pagina asta