1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Resoftare / Tuning / Modificare motor 2.0 TDI - discutii diverse

Discuție în 'Motor' creată de bigarel, 8 Dec 2008.

  1. DragosM90 4th Gear Member

    Înscris:
    4 Noi 2014
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B8, 2.0TDI CAGA, 2008
    Mai trebuie modificat ceva? Difera prinderile?
     
  2. anarchy

    anarchy Gold Member

    Înscris:
    15 Dec 2007
    Locație:
    Wild West
    Masina:
    A6 C7 3.0TDI
    Nu. E plug and play
     
  3. Pinichi

    Pinichi 3rd Gear Member

    Înscris:
    20 Dec 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B8,5 Allroad 2l CNHA 190 CP. AN 2014 Facelift
    Octavian Birta ,ai facut resoftarea pana la urma?
     
  4. Octavian Birta

    Octavian Birta 2nd Gear Member

    Înscris:
    30 Iun 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 (4G2) 2.0 TDI (CNHA) 190CP S-Tronic 2014
    Salut. Am scris pe forum atunci ca am renuntat la resoftare dupa 2 saptamani din cauza faptului ca nu era adaptat si pentru cutie. Stiu ca si @mabalaru vroia sa-si faca la momentul respectiv dar nu am detalii, intreaba-l direct daca a mai facut, etc.

    Sent from my SM-G965F using Tapatalk
     
  5. anarchy

    anarchy Gold Member

    Înscris:
    15 Dec 2007
    Locație:
    Wild West
    Masina:
    A6 C7 3.0TDI
    lui @mabalaru i-am facut eu soft atat la motor cat si la cutie... totul ok de atunci.
     
  6. Pinichi

    Pinichi 3rd Gear Member

    Înscris:
    20 Dec 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B8,5 Allroad 2l CNHA 190 CP. AN 2014 Facelift
    Ok! Multumesc!
     
  7. Sebisebisebi Bronze Member

    Înscris:
    4 Apr 2016
    Locație:
    Satu mare
    Masina:
    A3 8p 2.0 tdi BKD 2005
    Pentru cunoscatori am si eu o intrebare despre turbina de pe bkd 140cp.

    Ce parere aveti despre aceasta turbina, ce presiune maxima fara sa chinuiasca tine, pana la ce putere ar rezista?

    (Nu de alta da am ajuns la capatul nerviilor, tind sa cred ca GT1749V turbina originala nu e capabila sa tina nici cei 140cp stock.
    Spun asta pentru ca am ajuns la a6-a turbina... am zis ca asta e ultima originala.
    Pana acum am avut originala pe masina...3 reconditionate, una second originala neumblata in ea si acum am ultima turbina doar ca am pus un miez melett in ea.)

    Am impresia ca turbina asta nu e capabila nici pentru ceea ce a fost proiectata sa faca, masina e un a3 8p bkd, fara soft e stock, am de gand sa o duc pe la 230cp dar daca toate turbinele sunt ca asta.... nam nicio sansa :p

    Am de gand ori sa pun una originala de 2.7 ori un gtb2260vk (doar ca e cam piperata...), am gasit o turbina gtb2265vzk hibrida cu interne de 3.0 ce parere aveti despre asta, e ceva de ea sau mai bine sa o las :))).

    Revenind la turbina originala ce parere aveti despre ea?
     
  8. anarchy

    anarchy Gold Member

    Înscris:
    15 Dec 2007
    Locație:
    Wild West
    Masina:
    A6 C7 3.0TDI
    Eu am facut acu 2 ani a3 cu bkd la 188hp cu turbina originala si merge fara probleme de atunci. Din ce spui, la tine, problema nu e turbina ci doar e afectata de problema reala.
     
  9. kng_bv

    kng_bv Gold Member

    Înscris:
    5 Dec 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 B8 Avant 2.0, 2011 200+CP A3 quattro, 1.8T, 2000 400+CP
    1.6 boost e cam maximum recomandat pentru turbina aia.

    1756VK e ok pentru targetul tau de 230 CP, sau 1752 hibrid (parte calda de ARL si fluture de 2052V) cu care faci ~210-215CP fara mari batai de cap, cu egt decent si fara stres pe motor.
     
    anarchy apreciază asta.
  10. Sebisebisebi Bronze Member

    Înscris:
    4 Apr 2016
    Locație:
    Satu mare
    Masina:
    A3 8p 2.0 tdi BKD 2005
    Problema reala la ce te referi?...

    Daca te referi la ungere, ea este ok, verificata de fiecare data.

    Daca te referi la suprapresiune, asta era primadata la prima turbina, la 2200 de ture facea peste 2.6bar la cat se oprea masuratoarea, astealalte fac presiune decenta in jur de 1.4 in sarcina.
     
  11. anarchy

    anarchy Gold Member

    Înscris:
    15 Dec 2007
    Locație:
    Wild West
    Masina:
    A6 C7 3.0TDI
  12. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Si i s-a raspuns dar el tot spera ca forumul face o magie si ii repara lui masina defecta din cu totul alta cauza dar nu turbina. Turbina pica din alte cauze nu se defecteaza ea de capul ei. Sunt si cunosc masini cu sute de mii de km si turbine originale dar la care motor nu s-a umblat de catre toate maimutele si facute softuri aiurea de catre alte maimute.

    Sebi ai primit raspuns si pe vwforum. In cate locuri pe netul asta infinit trebuie sa scrii pentru ca sa intelegi ce trebuie sa faci si cum sa procedezi ?
    Asta nu este in forum unde facem caterinca proasta si scriem aiurea si inutil repetand intrebarile si raspunsurile.
     
    anarchy apreciază asta.
  13. Mrz

    Mrz 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Ian 2018
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi A3 8P2 quattro 2.0 tdi 170 cp an2007
    Salut,
    As dori un mic ajutor sfat îndrumare pentru a modifica o turbina la un A3 2.0 tdi 170 cp Quattro cod motor BMN 2007.
    Vreau sa trec la o turbina de 3.0 tdi cu acționare vacuumatica cum este și a mea
    Ma interesează de pe ce mașini se poate lua turbina de 3.0 sa vina ok doar urmand sa-i fac flansa adaptoare pe galeriile mele.
     
  14. kng_bv

    kng_bv Gold Member

    Înscris:
    5 Dec 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 B8 Avant 2.0, 2011 200+CP A3 quattro, 1.8T, 2000 400+CP
    ia legatura cu colegul @MacMac si vezi daca te poate ajuta.
     
  15. kng_bv

    kng_bv Gold Member

    Înscris:
    5 Dec 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 B8 Avant 2.0, 2011 200+CP A3 quattro, 1.8T, 2000 400+CP
    Cam asta se poate obtine din 2.0 TDI fara chiulasa portata, fara fum si fara sa se exagereze.
    EGT sub 550 grade celsius
    Turbo 2260vk nativ
    Injectoare mari
    CP3
    FMIC
    Senzor rail 2200 bari
    MAP 4 bari

    Componentele upgrade sunt de la colegul @MacMac ,deci daca doriti upgrade, puteti apela cu incredere.
     
    malita florin și MacMac apreciază asta.
  16. Frunza Bogdan 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Ian 2018
    Locație:
    deva/timisoara
    Masina:
    Audi a6 c7 4g avant 2.0-TDI (2012) Multitronic 177cp
    Salut,
    As avea si eu niste nelamuriri inainte sa ma arunc cu capul inainte sa stric ceva. Detin un audi A6 C7 tdi 2.0 177cp multitronic 2012 cu 200 000 km la bord si ma gandesc sa fac un downgrade pentru fixul de dieselgate + un stage 1 eventual cu limita de 200 cp si 400nm
    Mi-a zis cineva din Timisoara (de unde sunt) care se ocupa cu asa ceva ca nu recomanda downgrade pentru dieselgate. Oare de ce ?
    In principiu am gasit 2 tuneri care ar putea face stage 1:
    rs tunning din Sibiu cu care am vorbit la telefon si parea foarte deschis si
    profi SI dyno tuning Timisoara care nu face dieselgate fix, doar stage 1. Am zis de ei pentru ca au cele mai bune reviews pe facebook si cele mai multe
     
  17. kng_bv

    kng_bv Gold Member

    Înscris:
    5 Dec 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 B8 Avant 2.0, 2011 200+CP A3 quattro, 1.8T, 2000 400+CP
    Uita de ambii. Primii nu fac nici macar diagnoza pe masina, al 2-lea este praf la capitolul soft. Ia legatura cu colegul @anarchy pentru un soft corect, pe dyno in Timisoara
     
    anarchy și Frunza Bogdan apreciază asta.
  18. anarchy

    anarchy Gold Member

    Înscris:
    15 Dec 2007
    Locație:
    Wild West
    Masina:
    A6 C7 3.0TDI
    multumesc de recomandare ionut.
    Bogdan : nici eu nu recomand downgrade dar pot sa iti fac daca doresti.
    la randul meu, il recomand pe kng_bv (ionut) in brasov
     
  19. kng_bv

    kng_bv Gold Member

    Înscris:
    5 Dec 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 B8 Avant 2.0, 2011 200+CP A3 quattro, 1.8T, 2000 400+CP
    Regenerare mai des dictata de soft, fara probleme mecanice = mai putin timp filtrul incarcat, nu apuca sa se pietrifice depunerile. Regenerari rare si lungi, necesita temperaturi mai mari, stres mai mare pe materiale, etc. Nici eu nu recomand downgrade, exceptand cazul in care regenerarile sunt exagerate (< 100 km) si masina nu are nici o problema mecanica.
     
    DeViAnS, arazvan2002, MDU și încă o persoană apreciază asta.
  20. Frunza Bogdan 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Ian 2018
    Locație:
    deva/timisoara
    Masina:
    Audi a6 c7 4g avant 2.0-TDI (2012) Multitronic 177cp
    Tocmai ca destul de des (sub 100km ) patesc sa ramana ventilatorul pornit dupa ce ajung acasa (CRED ca asta e un semn al regenerarii ? ). Cateodata si daca fac drumuri scurte in oras de fiecare data ramane pornit ventilatorul de la radiator. Eu caut acuma o solutie sa capat un boost de putere fara sa afectez prea mult durata de viata a masinii, in special a cutiei multitronic de care mi-e frica pentru ca altfel in secunda urmatoare as face stage 1. Ma gandeam ca un downgrade de la dieselgate mi-ar da boost-ul acela de putere sa ma lecuiesc ...
     
    raff67 apreciază asta.

Distribuie pagina asta