1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Cutia automata la Audi A6 C7 - probleme diverse - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C7 (2011 - 2018)' creată de Menacesxt, 12 Mar 2015.

  1. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Verifica in primul rand sa nu se fi crepat carcasa filtrului de la cutie, cel exterior. Trebuie facuta o diagnoza sa vezi cauza acestor evenimente nefiresti.
     
  2. Yoromica

    Yoromica Silver Member

    Înscris:
    16 Mai 2018
    Locație:
    Castelnuovo Scrivia-Italia
    Masina:
    A6 C7 3.0 tdi CDUC s-tronic Golf 6 1.4 tsi CAVD DQ200 Polo 9N BBY
    Carcasa filtrului extern cum zice Marian. Este foarte problematică, ar trebui schimbată la fiecare schimb de ulei sa reduci riscurile. Se crapa din cauza mecanicilor care au mana prea tare și din cauza îmbătrînirii plasticului în timp. La reprezentanta nu o schimba la schimbul de ulei.
     
    micuzzu_marius apreciază asta.
  3. Tudor Virgil 2nd Gear Member

    Înscris:
    2 Aug 2017
    Locație:
    Prahova
    Masina:
    Q7 4M , 3.0 , 2015
    Buna dimineata.
    Am găsit o firma la Ploiești care ar avea un aparat ce schimba tot uleiul în cutie, nu am înțeles exact cum anume dat ei zic ca scot 8 litri sau câti sunt și baga înapoi aceeași cantitate, depinde de cutie. Ca si ulei îmi recomanda marca Divinol echivalent G052160A2. A mai folosit cineva acest tip de ulei sau a făcut o astfel de procedura la cutie ?
     
  4. borsy

    borsy Audi Expert

    Înscris:
    4 Noi 2013
    Locație:
    România
    Masina:
    Audi A6 C7 avant/S-tronic/2.0 TDI ultra-140kw CNHA
    Folosește doar OEM!
     
  5. Yoromica

    Yoromica Silver Member

    Înscris:
    16 Mai 2018
    Locație:
    Castelnuovo Scrivia-Italia
    Masina:
    A6 C7 3.0 tdi CDUC s-tronic Golf 6 1.4 tsi CAVD DQ200 Polo 9N BBY
    Am ajuns si eu astazi sa schimb iarăși uleiul si filtrele la cutie s-tronic. Am făcut 4800 de km cu kit Meyle (ulei,filtru intern și extern) o mizerie. Sa nu băgați în viața voastră asa ceva in cutie. Cand am dat uleiul original jos după 50000 km si am băgat Meyle, filtrele și uleiul ce au stat în cutie 50000 km arătau super ok. Dacă ați fi văzut cum arata 2 filtre Meyle și uleiul după 4800 km nu va vine sa credeti. N-am făcut poze pentru ca iti vine greață. Filtrele se transformă în muci și uleiul este o apa colorată urat mirositoare. Uleiul l-am schimbat din cauza ca făcea figuri cutia, venea miros de ars câteodată, mai smucea, fără nici o eroare. Dar eu deja o cunosc foarte bine și nu-i place de nici o culoare mizeria ce am bagat-o în ea. Asa ca de alte marci de uleiuri nu ma leg dar sincer Meyle este o mizerie. Pana la urma trec si eu de partea colegilor, decat sa faci probe cu cine stie ce fel de uleiuri te duci frumos la reprezentanta, plătești prețul corect și cumperi ulei si filtre originale. Eu pricep mai greu pentru ca sunt încăpățânat dar acum am priceput.
     
    flavius89, NEAMTZU, Caprita Emanuel și alți 3 apreciază asta.
  6. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    De acum incolo cumpara kit ZF.
    Pentru tiptronicul de pe C6 este 180-190€ kit-ul din poza. La C7 nu cred sa sara prea mult pretul.
    Cat despre manopera, sunt multe service-uri care respecta cu strictele instructiunile din ELSA.
     
    Yoromica apreciază asta.
  7. Yoromica

    Yoromica Silver Member

    Înscris:
    16 Mai 2018
    Locație:
    Castelnuovo Scrivia-Italia
    Masina:
    A6 C7 3.0 tdi CDUC s-tronic Golf 6 1.4 tsi CAVD DQ200 Polo 9N BBY
    Dacă aș fi avut biturbo cu cutie ZF fi sigur ca ala il cumpăram. Am s-tronic si am facut si eu o încercare. Nu recomand. În legătură cu instructiunile din elsa le urmez și eu cu strictețe pentru ca la ales service-uri chiar n-am nervi. Eu fac eu stric pe banii mei. Apropo cand l-am schimbat anul trecut în iarna ,nucugheri ma intrebat daca sunt sigur ca e ce trebuie. A avut dreptate nu e ce trebuie:)
     
    Ultima editare: 10 Aug 2019
  8. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Impropriu spus ca nu este ZF.

    Da o cautare pe Google dupa “ZF PDK”, cutie ce se regaseste pe Porsche si ai sa vezi faimosul S-Tronic. :)

    Gasesti pe majoritatea site-urilor de piese auto online kit complet OE, asta a cam ramas ultima solutie.
     
  9. Yoromica

    Yoromica Silver Member

    Înscris:
    16 Mai 2018
    Locație:
    Castelnuovo Scrivia-Italia
    Masina:
    A6 C7 3.0 tdi CDUC s-tronic Golf 6 1.4 tsi CAVD DQ200 Polo 9N BBY
    Ulei OE de pe net am senzatia ca este contrafăcut, daca tot iei oe iei direct de la audi. Dacă demontezi mechatronic-ul la s-tronic pe toate componentele scrie Borg Warner.
     
  10. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Sunt afiliati ai reprezentatelor pe eBay, nu toate sunt contrafacute.
    Ce P/N are uleiul pt. cutia ta ?
     
  11. Yoromica

    Yoromica Silver Member

    Înscris:
    16 Mai 2018
    Locație:
    Castelnuovo Scrivia-Italia
    Masina:
    A6 C7 3.0 tdi CDUC s-tronic Golf 6 1.4 tsi CAVD DQ200 Polo 9N BBY
    G052529A2 cam toate kit-urile nu contin faimosul capac de plastic de la filtrul extern care explodează în mers. Eu am ales Meyle pentru ca conținea și acel capac. Am gresit. Capacul acela trebuie obligatoriu schimbat la mai mulți km sau ani sau schimbat tot corpul filtrului pentru ca este din plastic.
     
    Ultima editare: 11 Aug 2019
  12. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    E 25-26€/l uleiul OE pt. cutia ta direct din dealer VW/Audi, deci original 100%.
    Restul, le cumperi tot OE. Doar asa ai siguranta unui lucru bine facut.
     
  13. Yoromica

    Yoromica Silver Member

    Înscris:
    16 Mai 2018
    Locație:
    Castelnuovo Scrivia-Italia
    Masina:
    A6 C7 3.0 tdi CDUC s-tronic Golf 6 1.4 tsi CAVD DQ200 Polo 9N BBY
    La concluzia asta am ajuns și eu. 30 este litru cu reducere 25 .
     
  14. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Daca n-ai vrut sa faci experiente pe banii altora :)
    Acum ca ai facut pe-ai tai vad ca ai priceput ;)
     
    NEAMTZU, dvr și Yoromica apreciază asta.
  15. marianu

    marianu Silver Member

    Înscris:
    31 Aug 2011
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A6 2019 2.0 204 cp
    Salut,
    As vrea sa fac schimbul la ulei la cutie multitronic model PCF. Voi ati inlocuit si acel filtru existent la intrarea conductelor de racire ?
     
  16. Tudor Virgil 2nd Gear Member

    Înscris:
    2 Aug 2017
    Locație:
    Prahova
    Masina:
    Q7 4M , 3.0 , 2015
    Înlocuiește, cred ca vorbești de filtrul extern. Nu sunt expert dar din ce zic băieții pe forum îl schimbi de fiecare data când schimbi uleiul.
     
  17. Audia6 ultra 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Aug 2019
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi a6
    Salut. Ai gasit unde era problema ? Si eu ma confrunt cu aceasta problema. La plecarea din rampa in ralantiu cand eliberez frana in "scapa" o data, dupa care pleaca. La fel imi face si in marche-arriere.
     
  18. Marius_Stanica

    Marius_Stanica 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Mar 2016
    Locație:
    Suceava, Milano
    Masina:
    Audi A6 Avant, 2.0tdi CGLC 130Kw, multitronic, 2012
    Salut tuturor.
    Din cauza huruitului uni rulment roata dreapta fata si nefiind sigur ca acesta e vinovatul, am cerut o diagnoza la cutia de viteze.
    E o cutie PCF 8+1 multitronic montata pe A6 4g cu motor CGLC 130 kW, asemanatoare cu cele de pe alte modele de Audi, din ce am vazut in ETKA.
    Recomandarea mea este sa rezolvati cat mai urgent problema smuciturilor care apar din cauza uzurii lamelelor ambreiajului.
    Altfel, in timp, apar uzuri la axele satelitilor (sunt 6) angrenajului hepicicloidal din interiorul ambreiajului prin largirea gaurilor din carcasa, ducand la blocarea acestuia si a distrugerii dintilor.
    Din pacate eu am facut prea tarziu diagnoza si a trebuit sa schimb ambreiajul cu totul, la pretul de 8.000 de lei piesa (ambreiaj complet cod 0AW323911AP).
    Costul final al reparatiei a fost de 10.000 lei.
    Acum nu mai smuceste, nu mai pleaca inapoi in rampa (probata la 45° la iesirea din garaj).
    Practic, daca dadeam atentie acestor probleme de la inceput, scapam doar cu schimbarea discurilor, la un cost de aproximativ 4.000 de lei cu tot cu schimb de ulei.
    O alta recomandare este sa nu conduceti masina majoritatea timpului in M pentru ca lantul ramane fix pe variatoare in functie de treapta de viteza in care sunteti.
    Astfel lantul roade tot timpul in aceeasi pozitie si se creeaza niste santuri pe variatoare ce dau socuri in timpul mersului.
    Folosind cutia in D, lantul culiseaza pe tot diametrul discului variator, uzandu-l uniform.

    Angrenaj planetar ambreiaj_001.jpg

    InkedCarcasa ambreiaj_LI.jpg Sateliti.jpg

    Cam astea sunt problemele care le-am sesizat in momentul desfacerii cutiei, care s-a facut in prezenta mea.
    Toate aceste probleme de ambreiaj ce apar la cutia 8+1 sunt din cauza materialului foarte slab din care e facuta carcasa, ce duce la largirea gaurilor (incercuite in a 2-a foto) si mai tarziu la blocarea angreajului cu consecinte pe care le puteti imagina.

    Din pacate nu am reusit sa fac poze cu cutia demontata.
    Ce am atasat este ceva similar gasit pe net doar ca sa pot explica tot ce am scris mai sus.
    As ruga administatorii, daca vad necesar, sa repete postarea si la celelalte modele de Audi care folosesc cutii similare.
    Sper sa fi fost in spiritul forumului si sa ajut ceilalti posesori la repararea cutiilor cu cat mai putine costuri.
     
    Daser, Caprita Emanuel, marianu și alți 4 apreciază asta.
  19. Audia6 ultra 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Aug 2019
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi a6
    Salut,
    Si la mine la plecarea din rampa a inceput sa dea un soc dupa care merge normal (am S-tronic). Saptamana asta ma duc la service sa vedem unde este problema.
     
  20. marianu

    marianu Silver Member

    Înscris:
    31 Aug 2011
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A6 2019 2.0 204 cp
    citi km are masina?schimburile au fost facute la timp?
     

Distribuie pagina asta