1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor cod BRB / BKE - 1.9 TDI - la Audi A4 B7 - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de CostinALN, 30 Iun 2013.

  1. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu se curata nimic. Se schimba capacul cu unul nou si original indiferent cat costa. Exista si garnitura separata dar o cumperi doar originala. Cand se pierde ulei pe acel capac tine minte ca acel capac este deformat deja. Nu vreti sa invatati nimic, din pacate.
    Scriem degeaba pe forum (adaugam pagini inutile si mesaje inutile) si tot voi va suparati cand vi se spune asta in mod repetitiv.
     
  2. Marianivanciu 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Iul 2019
    Locație:
    Fetesti
    Masina:
    Audi A4,1.9,2008
    Salut băieți , am și eu un A4 b7 1.9 TDI din 2007 fără DPF și îmi scoate un fum negru la accelerare . Am pus-o pe tester nu Îmi da nici o eroare , am schimbat și debitmetrul de aer , am cumpărat unul pe același cod , nou . Acum de curând am curățat și egr care era os ( full de funingine ) și problema persista . Azi am reușit sa ii fac și un log in mers . Care ar putea fi cauzele ?
     
  3. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Astea au probleme cu injectoarele, îți pot confirma colegii cu BRB cât de minunate sunt. Turbina merge bine, debitmetrul la fel. Dacă ai curățat și egr și tot au fum, nu are ce sa fie. Bănuiesc ca scoate fum și dacă o accelerezi pe loc.

    Sent from my ONEPLUS A6013 using Tapatalk
     
  4. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    Ce valoare ai la avans?
     
  5. Marianivanciu 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Iul 2019
    Locație:
    Fetesti
    Masina:
    Audi A4,1.9,2008
    Am verificat și injectoarele , valorile sunt ok , unul singur are valoarea mai mare , 0,70 dar mi se pare ok
     
  6. iondarie

    iondarie 5th Gear Member

    Înscris:
    11 Noi 2015
    Locație:
    Otopeni
    Masina:
    A4, BRB, 2007
    Nu te baza ca ai valori bune la injectoare. Aveam niste valori de ziceai ca sunt noi iar pe banc au fost praf...


    Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
     
  7. Marianivanciu 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Iul 2019
    Locație:
    Fetesti
    Masina:
    Audi A4,1.9,2008
    Ideea este ca doar când încep sa accelerez doar o fracțiune de secunda scoate acel fum negru , după dacă o țin constant in 3000/4000de ture nu scoate deloc
     
  8. iondarie

    iondarie 5th Gear Member

    Înscris:
    11 Noi 2015
    Locație:
    Otopeni
    Masina:
    A4, BRB, 2007
    Pai din moment ce nu mai exista dpf e normal un strop de fum...


    Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
     
  9. Marianivanciu 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Iul 2019
    Locație:
    Fetesti
    Masina:
    Audi A4,1.9,2008
    Nu e chiar un stop , e mai mult ...
     
  10. Marianivanciu 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Iul 2019
    Locație:
    Fetesti
    Masina:
    Audi A4,1.9,2008
    64336642-B0C0-4A12-95BA-3FFB5A1803A1.jpeg
     
  11. iondarie

    iondarie 5th Gear Member

    Înscris:
    11 Noi 2015
    Locație:
    Otopeni
    Masina:
    A4, BRB, 2007
    Valeu mama, regleazal intre -0,5 si -2,5 si vezi cum merge.

    La mine cel mai bine merge la -2,5


    Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
     
  12. Marianivanciu 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Iul 2019
    Locație:
    Fetesti
    Masina:
    Audi A4,1.9,2008
    Nu prea mai pot , șuruburile de avans sunt la maxim
     
  13. Marianivanciu 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Iul 2019
    Locație:
    Fetesti
    Masina:
    Audi A4,1.9,2008
    Singura varianta sa umblu iar la distribuție . Mecanicul care mi-a făcut distribuția nu o pune cu blocaje , el da semne pe curea . Bănuiesc ca nu e pusă bine la punct .
     
  14. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Inseamna ca este mecanicul clasic “stiu eu ce fac”.
    Du-te in alta parte.
     
  15. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    :applaus::hi:
    sa o faca pe banii lui de data asta.
     
  16. Marianivanciu 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Iul 2019
    Locație:
    Fetesti
    Masina:
    Audi A4,1.9,2008
    Asa ar trebui , dar am ales sa merg la alt mecanic . Măcar sa fie doar manopera paguba .
     
  17. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Pe banii tai ii spui tu ce sa faca...
    Reglajul de finete (avansul) nu face parte din distributie?
     
  18. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    Producatorul da interval +3 / -3 la acest tip de motor si tu ai -5.4. Misto.
    Distributia pe cala iese la -0.5. El ti-a facut-o "la ochi".
     
  19. Marianivanciu 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Iul 2019
    Locație:
    Fetesti
    Masina:
    Audi A4,1.9,2008
    Am reușit sa îl reglez la -0,5 , dar parca tot mai scoate putin fum . Mecanicul care mi-a pus-o la punct mi-a spus ca sa merg putin cu ea asa o perioada ca e posibil sa nu mAi scoată fum după ca trebuie sa se curețe putin la supape . A ta la -2,5 scoate fum ?
     
  20. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Nu ar trebui sa scoată fum nici la - 5 și cu atât mai puțin la - 2.5 sau - 0.5. Dacă nu dispare fumul, probabil problema e alta.

    Sent from my ONEPLUS A6013 using Tapatalk
     

Distribuie pagina asta