1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Filtrul de Particule / DPF si sistemul AdBlue cu SRC la A6 C7 (4G) - curatare - inlocuire

Discuție în 'Audi A6 C7 (2011 - 2018)' creată de Cristi Florin, 4 Noi 2016.

  1. Stn 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Aug 2019
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi A6 Ultra S-tronic 190cp - 2014
    Pinichi
    In urma discutiilor cu 3 specialisti (mai mult sau mai putin, nu stiu ce ii recomanda), am inteles ca in timp, anularea sistemului AdBlue are impact asupra filtrului de particule. Poate am inteles eu gresit dar are sens.

    Sa va spun si patania mea: de vreo saptamana am intampinat ceva probleme cu sistemul de adblue, initial s-a aprins martorul “check engine”, am programat la service pentru o diagnoza, intre timp a aparut eroarea “AdBlue system fault, no reatart in 1000 km”. Am fost la diagnoza, mi-au spus ca trebuie schimbata pompa de adblue (cred ca injector se numeste). Intre timp am discutat cu 3 oameni care se ocupa de chiptuning (nu ma pricep foarte bine, in orice caz, pe partea de soft) si mi au recomandat sa nu platesc 5-6000 de lei pentru a inlocui pompa, sa merg sa anulez sistemul de adblue din soft. Am fost la unul dintre ei, a rezolvat aceasta anulare si dupa o zi si vreo 70km parcursi, surpriza, a aparut din nou martorul “check engine”. M-am intors la acest mecanic, mi-a spus ca este filtrul de particule si ca trebuie scos/anulat. Am decis sa revin la softul original si sa schimb aceasta pompa de adblue, a resoftat omul masina, bineinteles ca “adblue system faul” s-a aprins. Am plecat, pe drum am decis sa programez in service inlocuirea pompei, intre timp au disparut erorile din bord, am parcurs cam 50-80 de km de atunci.
    Are cineva o idee despre ce s-a intamplat? Adblue alimentez doar cand sunt instiintat de masina, este drept ca am pus solutie cumparata din benzinariile MOL. Masina merge cam 50% in oras, merg destul de des la drumuri lungi. Mentionez ca are in jur de 130.000 de km.
    Multumec anticipat pentru orice parere/ solutie.
     
  2. Nicolcea

    Nicolcea 3rd Gear Member

    Înscris:
    18 Dec 2010
    Locație:
    Targu Jiu
    Masina:
    Audi A8 D4 (CTBA) 3.0 diesel , 2015
    Eu pentru a remedia problema am inlocuit tot sistemul SCR (pompa adblue , conducte , un calculator si injectorul) , aveam erorile p20e8 si p20fe .
    Pompa de adblue nu este acelasi lucru cu injectorul cum ai spus tu .
    Pompa de adblue este montata in interiorul rezervoeului ( costa in jur de 4500 lei) iar injectorul (1800 lei) este montat in partea dreapta fata in capul filtrului de particule.
    Am atasat 2 poze cu pompa si injectorul sa iti faci o idee.
     
  3. Pinichi

    Pinichi 3rd Gear Member

    Înscris:
    20 Dec 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B8,5 Allroad 2l CNHA 190 CP. AN 2014 Facelift
    Nebunie curata cu sistemul asta..din cauza lui este si o bujie 750 de roni!:(
     
  4. flavius89

    flavius89 6th Gear Member

    Înscris:
    12 Mai 2009
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A6 C7 Avant 2.0d Cglc Multitronic - Stage1
    a curatat cineva dintre noi DPF-ul fizic prin firmele care fac asta prin diverse metode?
     
  5. Bogdan123

    Bogdan123 6th Gear Member

    Înscris:
    30 Mar 2014
    Locație:
    Mioveni - Argeș - ROMÂNIA
    Masina:
    Audi A4 B9, cod motor DETA, an 2018
    Da, am curatat eu, de mai multe ori la mai multe autoturisme. Dupa cateva mii de kilometrii masinile s-au intors cu aceeasi problema adica DPF infundat. Intotdeauna supraincarcarea DPF si infundarea lui este un efect si nu o cauza. Cauza trebuie cautata in sistemul de injectie ce nu este in parametrii si/sau consumul marit de ulei care ajuns in camera de ardere produce funingine si infunda DPF. Am vazut masina cu 750.000 de km ce avea DPF in perfecta stare de functionare si am vazut masina cu 160.000 km ce avea DPF infundat.

    [​IMG]
     
    Ionut Stancu și Caprita Emanuel apreciază asta.
  6. seftaka

    seftaka Silver Member

    Înscris:
    7 Iul 2016
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Ex: Audi A6 2.0 TDI CGLD 2012 & Porsche Cayenne 3.0d 2016
    Cei mai multi opresc regenerarea, desi nu recunosc. Poate nici nu isi dau seama de asta. Am avut 5 masini diesel cu dpf si niciodata probleme.
     
    11TUN apreciază asta.
  7. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Cum vi se par aceste valori de la DPF pentru 206.000km? Din intamplare am gasit o voce in care te atentioneaza cat mai este autonomia pana la completarea cu AdBlue.
    Immagine.jpg
    20190907_202547.jpg
     
  8. LeThaL2019 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Aug 2019
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Audi SQ5 3.0 Tdi 2014
    Am tot cautat sa vad un video sau tutorial,pentru montarea unui led care iti arata cand DPF ul isi face regenerarea,pentru Audi.Am vazut pentru Insigna si stiu de la finul meu care are Insigna ca nu mai are nici o problema la momentul asta.
     
  9. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu exista asa ceva la grupul VAG. Terminati cu prostiile si lasati masina in pace daca ea functioneaza. Am mai auzit tampenia asta mentionata pe alte forumuri. O prostie.
     
  10. borsy

    borsy Audi Expert

    Înscris:
    4 Noi 2013
    Locație:
    România
    Masina:
    Audi A6 C7 avant/S-tronic/2.0 TDI ultra-140kw CNHA
    Nu e deloc o prostie, am avut timp de 4 ani acel led și era excelent! Că acum nu se poate, e cu totul altceva, dar nu poți afirma că e prostie.
     
    LeThaL2019 apreciază asta.
  11. flavius89

    flavius89 6th Gear Member

    Înscris:
    12 Mai 2009
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A6 C7 Avant 2.0d Cglc Multitronic - Stage1
    Subscriu! Este un must have să ai un martor ce sa fie activ când e în regenerare. Multi nenorocesc dpf urile din pricina asta fără sa și dea seama ca opresc motorul când nu trebuie.
     
  12. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    Cand e pe regenerare sunt suficiente simptome ca sa-ti dai seama ,trebuie doar sa faci putina atentie.
    Intreruperea unei regenerari nu genereaza colmatarea dpf-ului .
     
  13. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Daca se intrerupe regenerarea atunci cand se opreste motorul nu se intampla nimic rau cu DPF-ul. Mai aveti de invatat, din pacate, despre functionarea unui motor cu DPF.
     
  14. pronet

    pronet Bronze Member

    Înscris:
    7 Mai 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    VW Tiguan 5N 2.0 TDI, 2014
    Pe principiul respectiv..ar trebui un martor / led ptr fiecare posibila avertizare. Invatati sa va conduceti masinile, sa va dati seama de anumite procese...nu doar gata, sus pe volan si atat.
     
  15. borsy

    borsy Audi Expert

    Înscris:
    4 Noi 2013
    Locație:
    România
    Masina:
    Audi A6 C7 avant/S-tronic/2.0 TDI ultra-140kw CNHA
    Nu contest, nu sunt mecanic de meserie, nu e domeniul meu de activitate, știu doar atât; când am trecut de pe benzinar, pe un diesel cu DPF, neștiind prea bine principiul de funcționare, tot mi se aprindea în bord "filter particle full, please keep driving", asta până am aflat de pe forumul mărcii respective despre ledul cu pricina care avea un principiu simplu de funcționare; când pornea regenerarea, automat pornea și încălzirea în oglinzi.

    Ideea era că odată aprins ledul schimbam stilul de condus, ieșeam din oraș, îmi prelungeam drumul, sau ocoleam, etc., și niciodată nu am mai avut respectivul mesaj.

    În fine, fiecare știe mai bine ce și cum, oricum nimeni nu deține adevărul absolut.

    L.E

    pronet, sunt persoane care nu stăpânesc prea bine domeniul, sau nu sunt obligați să cunoască, sau mașina mai este condusă și de soție, sau etc..

    Eu îmi cunosc foarte bine mașina, dar de ex. săptămâna trecută am observat regenerările după ce am parcat în curte, două ori la rând; crezi că am mai plecat?
     
    Ultima editare: 14 Sep 2019
    Flo1980 și Caprita Emanuel apreciază asta.
  16. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    Atunci cand o sa intrerupi un numar de regenerari care afecteaza functionarea dpf-ului o sa se aprinda in bord martorul dpf care te scoate la drum.
    Va bateti capul prea mult.
     
    ianis365 apreciază asta.
  17. borsy

    borsy Audi Expert

    Înscris:
    4 Noi 2013
    Locație:
    România
    Masina:
    Audi A6 C7 avant/S-tronic/2.0 TDI ultra-140kw CNHA
    Eu nu am întrerupt regenerarea, am lăsat-o așa, doar că după 150 km revine, staționar e arderea particulelor foarte slabă, e un compromis acceptat atâta timp cât nu ai ce face.

    Știu, știu, de ce nu ți-ai luat benzină, etc., am crescut la țară, îmi plac tractoarele. :)

    Eu am încetat de mult timp să îmi mai bat capul, am suficiente lucruri care să mă facă să mi-l bat, nu mai am nevoie și de la un fier. :)
     
    Caprita Emanuel apreciază asta.
  18. pronet

    pronet Bronze Member

    Înscris:
    7 Mai 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    VW Tiguan 5N 2.0 TDI, 2014
    Nu cred ca trebuie cine stie ce diploma sau PhD in domeniu ca sa conduci o masina cu dpf. Chiar daca esti novice, ar trebui macar sa citesti modul de functionare din cartea masinii. Sau..daca manifesti comoditate / indolenta...iti asumi resp comportament. Refuz sa cred ca trebuie cursuri speciale ptr condus diesel cu dpf. Pana la urma e doar o masina, nu naveta spatiala.
     
  19. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Asa arata un DPF la 200k de la un 2.0TDI ultra 190CP. Avea oil ash volume la 0.19 l.

    IMG_20190913_002034_853.jpg
     
  20. borsy

    borsy Audi Expert

    Înscris:
    4 Noi 2013
    Locație:
    România
    Masina:
    Audi A6 C7 avant/S-tronic/2.0 TDI ultra-140kw CNHA
    Când analfabetismul funcțional e de aproximativ 40%, ce să înțeleagă x sau y. Avem pe forum colegi care abia știu să lege o propoziție, darămite să înțeleagă principul de funcționare al unui motor cu DPF.

    Oricum am divagat de la subiect......

    Marian, motive pot fi multe de s-a ajuns in situația aia.
     
    pronet apreciază asta.

Distribuie pagina asta