1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Tuning motor 1.9 TDI - discutii diverse

Discuție în 'Motor' creată de c0rl30n3_don, 25 Noi 2007.

  1. Steelman 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Ian 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A4,1.9 TDI AVB,2002
    Turbina de pe mașină nu e cea stock de AVB,a fost schimbată cu una de 131 CP (GT1749VA).Legat de senzorul MAP tunerul nu mi-a zis că ar trebui schimbat,nu știam că citește doar 2.5 bar..Sa înțeleg că ar trebui să îl schimb cu unul de AWX?
     
  2. Clauu Gold Member

    Înscris:
    2 Iul 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    ̶A̶4̶ ̶B̶8̶,̶ ̶2̶.̶0̶d̶ ̶-̶ ̶C̶J̶C̶B̶,̶ ̶2̶0̶1̶2̶ A1 8X, 1.4tfsi, CAXA, 2012
    Cred ca prima data mai bine schimbi tunerul :) Senzorul ala map nu se schimba asa pur si simplu, implica si modificari in soft de catre tuner, el trebuia sa-ti zica tot ce ai de facut. Iti va trebui unul de 3 sau 4b, baietii iti pot confirma, dar degeaba il iei ca fara modificari in soft nu va functiona, vei strica motorul.
    Ia legatura cu cineva avizat, ai atat de multe optiuni bune inclusiv aici pe forum, chiar in acest topic ;)
     
    Ultima editare: 19 Mar 2019
    kng_bv și Bogdan123 apreciază asta.
  3. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Steelman tu te-ai aruncat cu capul inainte asa aiurea fara sa citesti nimic si fara sa cunosti nimic. Te-ai dus la uniii care sunt praf. Inainte de a face ceva la masina, orice, citeste bine luni de zile invata si pe urma iei decizia. Tu ai ales sa procedezi invers si suporti consecintele.
     
    Bogdan123 apreciază asta.
  4. Steelman 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Ian 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A4,1.9 TDI AVB,2002
    Daca citeam și știam eu destule mi-aș fi făcut eu softul și nu mai apelam la nimeni..Am zis sa nu îmi bat capul și să mă las pe mana cuiva care se pricepe dar nu întotdeauna dai peste persoana potrivită.
    Ce părere aveți de turbina asta de 131 cp cu interne de ARL,am văzut că este o firma din Iași care modifica așa ceva și zic că duce undeva la 1,65 bar safe?
     
  5. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Mie mi-a "vandut" cineva un pont foarte bun (din pacate dupa ce am vandut deja masina), carcase de la turbo de BRD BV43 cu miez de BV43A-0138 03L145702E (eticheta galbena)de la CAHA. E plug and play si tine mai multa presiune si spool mai rapid, fiindca turbina e net superioara (compresor MFS din fabrica, mai usor si cu alt design, paleti turbina diferiti). Poate @kng_bv sau @anarchy ne pot spune ce potential are o turbina de CAHA. Din aceasta cauza nu as merge pe un hibrid din GT1749VA cand exista o alta turbina gandita pentru putere mai mare si facuta sa mearga cu temperaturi mai mari in evacuare (situatie in care poti ajunge cand maresti puterea).
    miez caha brd.jpg turbo bv43 cr170  pd170_2.jpg
     
    Gabi_KGT și Clauu apreciază asta.
  6. kng_bv

    kng_bv Gold Member

    Înscris:
    5 Dec 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 B8 Avant 2.0, 2011 200+CP A3 quattro, 1.8T, 2000 400+CP
    Turbina de CAHA merge 1.7 boost pe 2.0 TDI mult si bine (650 Kg/h la 4000 rpm, 325 Kg/h la 2000). Doar ca nu trebuie exagerat peste 4000 rpm cu boost-ul. Sunt turbine care merg la viteze ametitoare chiar si pe soft stock (180-190.000 rpm).
     
  7. Ingo Burlea 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Apr 2019
    Locație:
    Sighisoara
    Masina:
    Audi A3 2001
    Salutare tuturor,

    Am un audi a3 8l 1.9tdi ASZ si as dori un upgrade de turbo, intrebarea mea este daca s-ar potrivi o turbina de pe 2.0tdi bmm sau bmp din punct de vedere al spatiului ocupat si al "conecticii". Internele turbinei vor fi schimbate oriucum, ma intereseaza doar daca se potriveste :)

    Multumesc anticipat
     
  8. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Eu din câte știu turbo de BMM e orientat în sus iar la tine în jos ( atârnă de galerie). Ca sa montezi pe alea (probabil vrei sa faci um hibrid sau sa bagi miez de GTB1756VK) sigur mai trebuie alta admisie, alte furtune de evacuare, ulei... Deci practic sa replici cam tot ce e pe mașinile alea. Pune turbo de arl, eventual cu alt compresor MFS și e de ajuns. Când ai turbo prea mare, ajungi sa ai nevoie de mult mai multe.

    Sent from my ONEPLUS A6013 using Tapatalk
     
  9. Ingo Burlea 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Apr 2019
    Locație:
    Sighisoara
    Masina:
    Audi A3 2001
    Multumesc de raspuns, probabil asta o sa si fac, e mult mai simplu..
     
  10. Fllorin SRY 2nd Gear Member

    Înscris:
    18 Noi 2018
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi a4 b6
    Salutare,
    O parere pentru a ajunge undeva la 250 cp pentru un 1.9 de 131 cp el fiind stock acum? Vreau sa ajung cu el pe la 250 si cel mai mult ma intereseaza ce turbina si injectoare mi-ar trebui ? Despre restul stiu ce am de facut. M-am gandit la o turbina de 2.0 dar nu stiu ce injectoare.
     
  11. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Este ca nu ai citit nimic din acest topic si din restul topicurilor despre tuning la motorul 1.9 TDI ?
     
  12. Fllorin SRY 2nd Gear Member

    Înscris:
    18 Noi 2018
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi a4 b6
    Am citit sincer si tot ce am inteles este vorba despre turbina de 2.0 ca s-ar potrivi in rest despre injectoare ca ar merge cele de ARL daca nu gresesc.
     
  13. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu gresesti.
     
  14. Fllorin SRY 2nd Gear Member

    Înscris:
    18 Noi 2018
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi a4 b6
    Ok multumesc frumos si presupun ca mai mult de 250 nu urca?bine asta poate viitor momentan doar pana acolo vreau sa ajung
     
  15. bios83bog

    bios83bog 2nd Gear Member

    Înscris:
    5 Dec 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 Avant, 1.9 tdi AFN, 1998
    Urca mult și bine. Depinde de câți bani ai de investit. [emoji12]
     
  16. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Ce zici tu acolo e vorba de 200 cp și la asta mai adaugi și al doilea intercooler lateral sau unul frontal.
    Pentru 250 cp e vorba de multi bani, cam încă odată prețul unui A4 B6 decent și nu e absolut nimic plug and play.
     
  17. Fllorin SRY 2nd Gear Member

    Înscris:
    18 Noi 2018
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi a4 b6
    Preturile pieselor nu sunt o problema..din cat am inteles turbina de 2.0 s ar potrivi si in rest injectoarele presupun ca nu au nevoie de vreo adaptare decat diuze noi..intercooler evacuare egr anulat de astea deja am inceput sa ma ocup..ce ma intereseaza cel mai tare este turbina daca zici ca nu este plug and play cum o adaptez?difera la galerie?
     
  18. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    Cred ca doar prinderea furtunului de S, la AVF e cu clips la 2.0 e cu colier.
     
  19. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Florin descoperim apa calda dupa 30 ani de cand s-a fabricat si s-a facut tuning la motorul asta ? Sau crezi ca acest forum este facebook ? :)
     
  20. Fllorin SRY 2nd Gear Member

    Înscris:
    18 Noi 2018
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi a4 b6
    Nu cred nimic doar am spus ca nu conteaza costurile eu am cerut parerea doar pentru piese nu si pentru preturile lor..
     

Distribuie pagina asta