Audi AG dezvaluie in premiera primele informatii oficiale privind noul model AUDI RS3 sub sloganul "Big performance in a small package!" Highlights: motor 2.5 TFSI, 5 cilindri, Turbo (1,2 bar), 340 CP / 6.800 Rpm, 450 NM / 1.600-3.500 Rpm transmisie quattro, S-tronic cu 7 viteze performante: 0-100 Km/h in 4,6 secunde 250 km/h viteza maxima (limitata electronic) 9,1 l/100 km consum mediu 212 g CO2/km detalii: frane cu discuri ventilate 370 mm fata / 310 mm spate garda la sol scazuta cu 25 mm fata de A3 standard jante aliaj R19 cu anvelope 235/35 R19 fabricatia v-a avea loc in Gyor / Ungaria impreuna cu gama TT startul livrarilor: primavara 2011 pret 42.000 EUR Net in DE Video: http://www.youtube.com/watch?v=xy9SFd1ic_M
Frumoase cifre si litere.... Inca un baby in familia RS. 4.6 secunde in 0-100 nu ma asteptam , si acel consum , oricum sunt date din fabrica cel mai real aflam de la consumatori...
partial da, dar o multime componente doar se ansamblau acolo...cea mai mare si mai moderna sectie de motoare este in Ungaria...
Si eu ma intrebam acelasi lucru... probabil pentru a salva Kg, si toba finala cu care este echipat este mai mica decat cele standard
Au tot incercat sa economiseasca kg (si in detrimentul designului) si tot este mai greu decat TTRS cu 125kg
Eu cred ca puteau foarte bine sa pun inca o teava pe partea cealalta.( de preferat ambele trapezoidale ) Cat mai putea sa aiba? Maxim 50 de kg, dar cred ca respira mult mai bine motorul. In rest
Platforma TT este construita din aluminiu... cu exceptia spatelui - tot pentru o distributie mai buna a greutatii...
Din cate am inteles (si e o informatie trista) se va face numai in varianta sportback, nu si Coupe....stii ceva Miti? Referitor la evacuare...e singurul repros pe care il pot aduce acestei masini, cat si lansarea ei prea mult intarziata.
Daca as lucra la AUDI as proceda (din punct de vedere al marketing-ului) exact la fel, de ce sa lansez un model concurent pentru TT RS Coupe?! In privinta momentului de aparitie, e vorba tot de marketing - un nou vector de imagine pentru un model matur ce in urmatorii 2-3 ani se schimba.
Vorbim de un RS, te rog... Iar daca le-ar fi fost frica de concurenta cu TT-RS, nu il mai lansau, pur si simplu! Mai ales ca pe RS 3 vine echipat si cu cutie S-tronic. Din aceeasi ratiune probabil nu il vor face decat Sportback, Coupe-ul chiar ar fi concurat cu TT-RS (care este superior apropo, mai ales datorita caroseriei ASF)...dar nu imi zi ca o evacuare dubla pe laterale, care este un simbol RS, ar fi facut ca cele doua modele sa se "incalece"...
se pare ca noul audi rs3 poate fi comandat si in romania la pretul de 43.950 de euro fara tva.totodata motorul 2.5tfsi a fost desemnat cel mai bun motor din categoria sa. sursa:auto motor si sport
La pretul care il cer cei de la Audi pe el, face de ras multe masini in segmentul asta de pret si asta fara sa vorbim de tuning. Are tot ce ti-ai putea dori de la o masina, nu stiu daca ar fi ceva ceea ce nu are. Iar pentru cei cu alte gusturi, exista si in variante de TT, absoult dementiala Colegul nostru masimo cred ca a facut un sumar la masina asta in minte, si anume: 2.5T 340PS+REVO stage 3+Milltek+S-Tronic+Quattro+Launch Control= un mare pe 1/4 mila
Aici sincer nu ma pricep si anume daca cutia S-Tronic suporta 700PS. La o asemenea putere, probabil vorbim de un 500-600Nm cuplu, ceea ce ar pune foarte mare stres pe cutie. Oricum, chiar si fara ECU upgrade, folosind Launch Control-ul se pune foarte mare stres pe cutie. Insa stiu ca la REVO se face si DSG software, insa nu stiu sincer daca asta ar rezolva problema Off Topic: Felicitari pentru noul Touareg si cat mai multi km fara probleme e demential
Cu siguranta din cauza greutati au renunta la cealalta parte a tobei.Tot timpul RS-urile au avut probleme cu greutatea,dar si asa sunt super performante
Cutia DSG (S-Tronic) vine si pe Aventador. Asa ca nu se pune problema daca rezista, Normal ar trebui cel putin schimbata volanta cu ceva mult mai extrem insa deja vorbim de investitii exagerate. Modificari soft, motor, turbina, diferentiale, planetare, frane etc ... si astea necesita upgrade. Cu siguranta se pot scoate 700cp din RS3 insa intrebarea este care sunt costurile si care ar fi durabilitatea motorului la asemenea forta. Ma gandesc ca daca dai 50k euro pe masina plus 25k-30k euro upgrades deja te poti uita la Nissan Skyline R35 care spulbera orice Porsche Turbo, M3, M5, M6, RS4, RS6 ...