1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Audi RS3 Sportback

Discuție în 'Linia de modele RS' creată de Miti Bucur, 22 Noi 2010.

  1. Miti Bucur

    Miti Bucur Gold Member

    Înscris:
    23 Iun 2008
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    AUDI
    :) Audi AG dezvaluie in premiera primele informatii oficiale privind noul model AUDI RS3 sub sloganul "Big performance in a small package!"

    Highlights:

    motor
    2.5 TFSI, 5 cilindri, Turbo (1,2 bar), 340 CP / 6.800 Rpm, 450 NM / 1.600-3.500 Rpm

    transmisie
    quattro, S-tronic cu 7 viteze

    performante:
    0-100 Km/h in 4,6 secunde
    250 km/h viteza maxima (limitata electronic)
    9,1 l/100 km consum mediu
    212 g CO2/km

    detalii:
    frane cu discuri ventilate 370 mm fata / 310 mm spate
    garda la sol scazuta cu 25 mm fata de A3 standard
    jante aliaj R19 cu anvelope 235/35 R19
    fabricatia v-a avea loc in Gyor / Ungaria impreuna cu gama TT
    startul livrarilor: primavara 2011
    pret 42.000 EUR Net in DE

    Video:
    http://www.youtube.com/watch?v=xy9SFd1ic_M
     
  2. iCsq

    iCsq 3rd Gear Member

    Înscris:
    1 Noi 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi a6 allroad 2.5 TDI (BAU) 04' / Audi A3 (8l) 1.6 97'
    Frumoase cifre si litere.... Inca un baby in familia RS. 4.6 secunde in 0-100 nu ma asteptam , si acel consum , oricum sunt date din fabrica cel mai real aflam de la consumatori...
     
  3. DOOM

    DOOM Moderator Staff Member

    Înscris:
    13 Iul 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 35TDI MY2022 / Audi A1 1.6TDI MY2012
    Frumos :) RS-urile nu se faceau toate la Ingolstadt pana acum?
     
  4. Miti Bucur

    Miti Bucur Gold Member

    Înscris:
    23 Iun 2008
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    AUDI
    partial da, dar o multime componente doar se ansamblau acolo...cea mai mare si mai moderna sectie de motoare este in Ungaria...
     
    Ultima editare de un moderator: 23 Noi 2010
  5. mircea0xm

    mircea0xm 4th Gear Member

    Înscris:
    29 Mar 2010
    Locație:
    Mihăileşti
    Masina:
    Audi Q7 2018
    Arata foarte bine, dar de ce nu au pus 2 tevi de esapament cate una pe fiecare parte ?:respekt:
     
  6. Miti Bucur

    Miti Bucur Gold Member

    Înscris:
    23 Iun 2008
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    AUDI
    Si eu ma intrebam acelasi lucru... probabil pentru a salva Kg, si toba finala cu care este echipat este mai mica decat cele standard
     
    Ultima editare de un moderator: 23 Noi 2010
  7. Dr.Silviu

    Dr.Silviu Gold Member

    Înscris:
    13 Mar 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 2007
    Au tot incercat sa economiseasca kg (si in detrimentul designului) si tot este mai greu decat TTRS cu 125kg
     
  8. mircea0xm

    mircea0xm 4th Gear Member

    Înscris:
    29 Mar 2010
    Locație:
    Mihăileşti
    Masina:
    Audi Q7 2018
    Eu cred ca puteau foarte bine sa pun inca o teava pe partea cealalta.( de preferat ambele trapezoidale:p ) Cat mai putea sa aiba? Maxim 50 de kg, dar cred ca respira mult mai bine motorul. In rest:respekt:
     
  9. Miti Bucur

    Miti Bucur Gold Member

    Înscris:
    23 Iun 2008
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    AUDI
    Platforma TT este construita din aluminiu... cu exceptia spatelui - tot pentru o distributie mai buna a greutatii...
     
  10. Gorobete

    Gorobete Gold Member

    Înscris:
    29 Mai 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Trocarici
    Din cate am inteles (si e o informatie trista) se va face numai in varianta sportback, nu si Coupe....stii ceva Miti?:ermm:

    Referitor la evacuare...e singurul repros pe care il pot aduce acestei masini, cat si lansarea ei prea mult intarziata.
     
  11. Miti Bucur

    Miti Bucur Gold Member

    Înscris:
    23 Iun 2008
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    AUDI
    Daca as lucra la AUDI as proceda (din punct de vedere al marketing-ului) exact la fel, de ce sa lansez un model concurent pentru TT RS Coupe?!
    In privinta momentului de aparitie, e vorba tot de marketing - un nou vector de imagine pentru un model matur ce in urmatorii 2-3 ani se schimba.
     
  12. Gorobete

    Gorobete Gold Member

    Înscris:
    29 Mai 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Trocarici
    Vorbim de un RS, te rog... Iar daca le-ar fi fost frica de concurenta cu TT-RS, nu il mai lansau, pur si simplu! Mai ales ca pe RS 3 vine echipat si cu cutie S-tronic. Din aceeasi ratiune probabil nu il vor face decat Sportback, Coupe-ul chiar ar fi concurat cu TT-RS (care este superior apropo, mai ales datorita caroseriei ASF)...dar nu imi zi ca o evacuare dubla pe laterale, care este un simbol RS, ar fi facut ca cele doua modele sa se "incalece"... :)
     
  13. monkteo

    monkteo 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Sep 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 3.0T 290cp 2010
    in sfarsit frana de mana e frana de mana , nu buton !
    scaunele din fata arata demential .
     
  14. CristiAuD

    CristiAuD Silver Member

    Înscris:
    30 Dec 2008
    Locație:
    Ro
    Masina:
    alta marca
    se pare ca noul audi rs3 poate fi comandat si in romania la pretul de 43.950 de euro fara tva.totodata motorul 2.5tfsi a fost desemnat cel mai bun motor din categoria sa.
    sursa:auto motor si sport
     
  15. masimo

    masimo Silver Member

    Înscris:
    29 Iul 2008
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    Audi A5 3.0 TDI with REVO Stage 3 DPF Bypass Software,VW Touareg 3.0 TDI,2011
  16. bogdel.david

    bogdel.david Bronze Member

    Înscris:
    2 Iul 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 3.0 TDI quattro - Mercedes-Benz C240 4matic
    La pretul care il cer cei de la Audi pe el, face de ras multe masini in segmentul asta de pret si asta fara sa vorbim de tuning. Are tot ce ti-ai putea dori de la o masina, nu stiu daca ar fi ceva ceea ce nu are. Iar pentru cei cu alte gusturi, exista si in variante de TT, absoult dementiala :)

    Colegul nostru masimo cred ca a facut un sumar la masina asta in minte, si anume: 2.5T 340PS+REVO stage 3+Milltek+S-Tronic+Quattro+Launch Control= un mare :respekt: pe 1/4 mila ;) :wub:
     
    Ultima editare: 9 Mai 2011
  17. masimo

    masimo Silver Member

    Înscris:
    29 Iul 2008
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    Audi A5 3.0 TDI with REVO Stage 3 DPF Bypass Software,VW Touareg 3.0 TDI,2011
    Aici putem vorbi chiar de un stage 4...700+?:whistle2:
     
  18. bogdel.david

    bogdel.david Bronze Member

    Înscris:
    2 Iul 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 3.0 TDI quattro - Mercedes-Benz C240 4matic
    Aici sincer nu ma pricep :) si anume daca cutia S-Tronic suporta 700PS. La o asemenea putere, probabil vorbim de un 500-600Nm cuplu, ceea ce ar pune foarte mare stres pe cutie. Oricum, chiar si fara ECU upgrade, folosind Launch Control-ul se pune foarte mare stres pe cutie. Insa stiu ca la REVO se face si DSG software, insa nu stiu sincer daca asta ar rezolva problema :(

    Off Topic: Felicitari pentru noul Touareg si cat mai multi km fara probleme :) e demential :wub:
     
  19. fabrizio

    fabrizio 6th Gear Member

    Înscris:
    15 Iul 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 C6 4F,2.0 TDI 2005+A6 C5 ALLROAD,2.5 TDI 2001+A8 D2,2.5 TDI 1999
    Cu siguranta din cauza greutati au renunta la cealalta parte a tobei.Tot timpul RS-urile au avut probleme cu greutatea,dar si asa sunt super performante
     
  20. wug

    wug Platinum Member

    Înscris:
    1 Oct 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C6 Avant 2.0 Tdi BRE 2007
    Cutia DSG (S-Tronic) vine si pe Aventador. Asa ca nu se pune problema daca rezista, Normal ar trebui cel putin schimbata volanta cu ceva mult mai extrem insa deja vorbim de investitii exagerate. Modificari soft, motor, turbina, diferentiale, planetare, frane etc ... si astea necesita upgrade. Cu siguranta se pot scoate 700cp din RS3 insa intrebarea este care sunt costurile si care ar fi durabilitatea motorului la asemenea forta. Ma gandesc ca daca dai 50k euro pe masina plus 25k-30k euro upgrades deja te poti uita la Nissan Skyline R35 care spulbera orice Porsche Turbo, M3, M5, M6, RS4, RS6 ...
     

Distribuie pagina asta