1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor cod AAN 2.2 20v Turbo - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Linia de modele S' creată de kellu, 18 Mar 2008.

  1. kellu

    kellu Platinum Member

    Înscris:
    19 Aug 2007
    Locație:
    Mioveni
    Masina:
    Opel Corsa
    Furtun intercooler

    Am pierdut furtunul de la intercooler si asta din cauza ca e masina prea joasa. Am dat in niste hopuri cand veneam de la Brasov si cred ca s-a slabit din coliere, iar mai pe seara la o liniuta pe autostrada l-a scuipat de tot si nu l-am mai gasit. Pana fac rost de bani sa iau altul, i-am pus un bidon de plastic, dar problema e ca furtunul era conic, un capat mai subtire (cel de la turbina) si unul mai gros (cel care intra in intercooler) si bidonul e drept, iar din cauza asta cred ca am urmatoarea problema: daca o calc violent nu urca in ture decat pana la 4000 si se pune in unghii. Daca o iau progresiv urca normal pana la 6500-7000. Oare asta sa fie problema? Furtunul respectiv? Ca pana acuma nu-mi facea asa :think:

    P.s. masina se stie, dar pentru membrii mai noi este un S4 model '93 motor AAN 5 cilindri turbo
     
  2. adibose

    adibose 6th Gear Member

    Înscris:
    1 Aug 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    2007 - A4 B7 Avant 1.9TDi
    okk Kellu, acolo ai BIG pressure my friend! e normal sa faca asa!
    NU mai merge cu ea in felul asta! daca tragi mizerie pe acolo refaci motorul si nu cred ca ai vrea!
    orice furtun slab sau prost care apare pe traseul Filtru Aer --> Turbina --> intercooler --> admisie, Sugruma efectiv masina!
    Iti recomand sa nu mai mergi asa cu ea.

    pentru Audi S4 C4 - exista furtune speciale
    asta este??

    [​IMG]


    Costa 140$ fara transport!


    SAU
    [​IMG]

    costa 319$ tot kitul , nu se vinde separat.
     
    Ultima editare: 18 Mar 2008
    wss apreciază asta.
  3. cristi231077

    cristi231077 Audi Expert

    Înscris:
    5 Sep 2007
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    <<<<===
    Se pare ca o sa te cam coste liniuta aia, macar ai grija acum si asculta sfatul lui Adi sa nu faci alta boacana.
     
  4. kellu

    kellu Platinum Member

    Înscris:
    19 Aug 2007
    Locație:
    Mioveni
    Masina:
    Opel Corsa
    nu e ala, e celalalt de jos, uite in poza asta.... nr 14... e 38 de euro pe producator, deci in magazin ajunge undeva la 200 ron
     
  5. kellu

    kellu Platinum Member

    Înscris:
    19 Aug 2007
    Locație:
    Mioveni
    Masina:
    Opel Corsa
    asta e - cel incercuit de mine.
    Si asa cum am zis si mai sus, se vinde si separat
     
  6. lemieux@curbside

    lemieux@curbside 2nd Gear Member

    Înscris:
    28 Mar 2008
    Locație:
    Philly/Bucuresti
    Masina:
    2001 Audi S4 biturbo 2.7T ASP STG3+ ~600HP/570lbsTQ (just GO no show ! ;)
    NU mai merge cu masina !!!!!!!!!!!!!!
    ori o sa inghita ceva sa iti beleasca motorul , o sa mearga turbo pina ii sare mustarul si o sa mearga si LEAN ca MAFul nu mai masoara aerul ce intra in motor = BYE BYE motor !!! :motz:
     
    wss apreciază asta.
  7. kellu

    kellu Platinum Member

    Înscris:
    19 Aug 2007
    Locație:
    Mioveni
    Masina:
    Opel Corsa
    eu nu mai merg acuma cu el :)... ca am vandut masina... dar l-am atentionat pe celalalt proprietar despre problema si a zis ca prima investitie in masina e furtunul respectiv care costa 250 ron
     
  8. adibose

    adibose 6th Gear Member

    Înscris:
    1 Aug 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    2007 - A4 B7 Avant 1.9TDi
    f bine, sa-i zici neaparat sa cumpere furtunul ca e pacat de motor.
    cei de la ECS nu vand separat furtunul siliconic, de aia ziceam eu k e KIT. dar pe original evident ca vine si separat :) oricum tin-l aproape pe nou proprieter
     
  9. bulldog_cox

    bulldog_cox 6th Gear Member

    Înscris:
    30 Ian 2008
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    S6 C4 2.2T 169kw
    Salut, mi-am luat si eu un S6 c4 2.2turbo 1996....pana aici bine
    ieri am intampinat o problema:((
    , adica am ajuns in poma cu cam putina benzina,pe bord imi arata ca mai am de facut 30 km in momentul cand asteptam sa alimentez,eram in pompa imi asteptam randul, si dintr-o data o inceput sa nu mai mearga rotund,am bagat full benzina,dupa 2 km tot asa mergea, am oprit, am miscat de 2-3 mufe pe acolo si-o revenit,toate bune pana aseara cand i-am dat un ”jar” pana i-a taiat benzina si de atunci merge prost, nu mai merge rotund si azi am descoperit ca problema vine undeva de la pistonul 5,cand scot mufa de la infector nu se simte nici o diferenta,deci masina merge in 4 pistoane:(, miercuri am programare la service pentru ca imi bate ceva pe fata si o sa fie pusa pe tester, sper sa nu fie prea mare problema....:(
     
  10. ManiAcuV6 Banned

    Înscris:
    31 Aug 2007
    Locație:
    IASI sau BOTOSANI
    Masina:
    Audi A4 B6 2001 AWX
    Recomand sa verifici pompa de benzina.S-ar putea sa fie putin obosita. In legatura cu cilindrul 5 incearca sa verifici bobina de inductie. E FOARTE posibil sa fie ea de vina. :thumbs-up:
     
  11. vcosmin 3rd Gear Member

    Înscris:
    3 Mai 2008
    Locație:
    Băile Herculane
    Masina:
    Audi S4, 1992
    Pe tester nu iti apara problemele legate de parte de aprindere, din pacate. Daca iti intrerupre in relantiu sunt POS-urile, 90%, daca intreruper in sarcin, sunt Bobinele, pt orice eventualiate, curata contactele la POS, si la MAF. Daca sunt bobinele sunt scumpe, pos-urile la fel/ :(
     
  12. bulldog_cox

    bulldog_cox 6th Gear Member

    Înscris:
    30 Ian 2008
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    S6 C4 2.2T 169kw
    poi merge in 4 pistoane....cum merge dacia in 3 pistoane:( scuze de comparatie
    nu stiu ce sa aiba, am masurat daca vine curent la injector, ala functioneaza normal,:(
    miercuri am programare la service care vb lumea ca e cel mai bun din judet
     
  13. bulldog_cox

    bulldog_cox 6th Gear Member

    Înscris:
    30 Ian 2008
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    S6 C4 2.2T 169kw
    multumesc,
    ce sunt POS si MAF?scuze ca intreb
    intrerupe si la relanti si in sarcina, nu trage cum trebuie, traba e ca am ramas cu putina benzina chiar in benzinarie, ma mai gandesc si la chestia ca poate o tras minzerie.....dar dupa aceea si-a revenit, a mers normal pana cand am accelerat-o de ia taiat benzina, dar scurt si eram in treapta 1 dar nu cu plecare de pe loc, din mers......
     
  14. Rapier

    Rapier Gold Member

    Înscris:
    22 Aug 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A5 Sportback, 2.0 TDi (CNHA), 2016
    MAF = Mass Air Flow (senzor). Este senzorul ce masoara cantitatea de aer care este "trasa" de afara pentru a folosi la amestecul din motor. Functie de aceasta valoare se ajusteaza corespunzator de catre ECU (Engine Control Unit), cantitatea de carburant din amestec. Este de obicei amplasat pe racordul dintre filtrul de aer si motor (spre turbina la motoarele turbo)

    POS recunosc ca nu stiu nici eu ce reprezinta decat la comercianti (Point Of Sale)...in auto nu stiu ce este, poate vcosmin iti da un raspuns
     
  15. vcosmin 3rd Gear Member

    Înscris:
    3 Mai 2008
    Locație:
    Băile Herculane
    Masina:
    Audi S4, 1992
    POS - power output stage, sau ceva pe aproape :P , e vb de astea
    http://forums.audiworld.com/s4s6/msgs/83085.phtml .
     
  16. adibose

    adibose 6th Gear Member

    Înscris:
    1 Aug 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    2007 - A4 B7 Avant 1.9TDi
    prima data verifica bobina si bujia de la cyl5. daca spui ca nu simte knd o scoti...e simptoma clara de bobina. dar cine stie..
    MAF-ul nu cred e defect in cazul asta.
    ia-le pe rand.
     
  17. bulldog_cox

    bulldog_cox 6th Gear Member

    Înscris:
    30 Ian 2008
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    S6 C4 2.2T 169kw
    presupun ca MAF din cate am inteles este debitmetru d aer, i-am scos si curatat mufa si debitmetru lucreaza, adica se simte diferenta cand scot mufa.
    la bobina de pe cilindrul 5 nu stiu cum sa umblu, treaba e ca am pus bujia pe ea si i-am dat la automat si nu o facut nimic, dupa acare am pus bujia pe bobina de pe cilindru 1 si prietenul care tinea bujia... a suferit consecintele, binentele stia ce o sa se intample....
    bujia cand am desfacut-o nu era suficient stransa, ma gandesc maine sa caut mufa (daca legatura e cu mufa) de la bobina cindrului 5 si sa o curat.
     
    Ultima editare: 30 Noi 2008
  18. bulldog_cox

    bulldog_cox 6th Gear Member

    Înscris:
    30 Ian 2008
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    S6 C4 2.2T 169kw
    la service mi-o zis ca e bobina, am comandat alta bobina+pipa pentru pistonul 5, dupa ce o scot din service cred ca ii schimb si celelalt pipe, una dintre ele are capatul rupt.
    cred ca bobinele sunt la fel, nu?
    stie cineva?
     
  19. vcosmin 3rd Gear Member

    Înscris:
    3 Mai 2008
    Locație:
    Băile Herculane
    Masina:
    Audi S4, 1992
    Bobinele sunt la fel. Sa imi spui si mie daca poti cat costa una. Principala lor problema e caldura, adika din cauza asta se duc, ar tb sa iti iei un capac cu grila ca sa aeriseasca mai bine.
     
  20. bulldog_cox

    bulldog_cox 6th Gear Member

    Înscris:
    30 Ian 2008
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    S6 C4 2.2T 169kw
    dau 680RON cu tot cu TVA,un prieten o zis ca se pot aduce doar pe original deci cred ca e original
    ai idee unde gasesc capac cu gila?capacul ce este acum este cel original.
     

Distribuie pagina asta