Bun venit..sa ai noroc de ea si cati mai multi km fara probleme.. O raritate masina ta,chiar de mult nu mai vazusem..numa sa scapi de stema de vw,ca e usor de confundat cu golf I
Bun venit pe forum, foarte tare masina , stiam unul in Cj exact aceeasi culoare, din poze pare o masina bine intretinuta, sa ai grija de ea....apropo de cat timp o ai in proprietate si cati km are la bord?....Sa o stapanesti sanatos !
bun venit printre noi.masina ta nu este cumva un polo?am avut si noi cu cativa ani in urma unul,dar era polo nu audi.orice ar fi este foarte bine intretinuta
WoW! Nu credeam sa mai existe vreunul in RO (asta daca chiar e 50 si nu Polo). Au fost produse numai 180.000, intre '74-'78. Sa-l stapanesti fara incidente si sa-l intretii corespunzator! Nu uita sa te bucuri de el!
Ai putea sa pui mai multe poze cu ea eventual si cu interiorul...apropo ce rol are cercul de deasupra busonului de alimentare(din cate am vazut pe net este prezenta pe ambele aripi spate) ?
Eu cred ca este Audi 50 , doar cu grila de VW . Foarte faina masina , si foarte bine intretinuta , sa mai pui poze cu ea Bine ai venit printre noi Dc nu pui la masina o stema de Audi ? Si o alta intrebare : Dc are masina ta mai multi cai frumosi , ca a mea ? )
Bina ai venit pe forum! Te rog prezinta-ne in detalii tot ce poti despre aceasta masina! AUDI 50 este o masina extrem de importanta in istoria grupului VAG, iar "viata" ei este o mostra de marsavie/parsivenie din partea conducerii VW de la acea vreme. Au lansat acest proiect "super-mini" pe platforma A01 (typ 86) sub brandul AUDI, pentru a nu risca o primire "nasoala" din partea pietei (la acel moment imaginea AUDI era mai "proasta" decat cea VW), iar dupa ce au vazut ca modelul are succes (se batea cu modele de genul: Renault 5, Fiat 127, Autobianchi A112. etc.) l-au lansat si sub brand VW cu numele de POLO in 1975 ... si DERBY in 1977 (coupe cu un portbagaj mai mare). De ce spuneam ca este o masina importanta? Acest model a stat si la baza platformei VW GOLF Mk1... Masinile au fost vandute in paralel pana la retragerea AUDI 50, diferentele dintre ele fiind de ordinul echiparii standard (mai bogat in cazul AUDI) si al pretului (mai mic in cazul VW). Productia: start 1974 - finish 1978, in 180.812 bucati vandute doar in EU (VW POLO peste 750.000 bucati...) Motorizare: 4L, 1.093 cmc, benzina, cu axa cu came in blocul motor, 50 CP - "LS" sau 60 CP "GL" Caroseria: coupe cu 3 usi, motor montat transversal fata, tractiune fata
clar trebuie sa-i pui o sigla corespunzatoare,merita masinuta bine ai venit si felicitari pentru pastrarea in conditii exceptionale
Pe la cele doua cerculete iese aerul din habitaclu cand inchizi usa/haionul si cand ai sistemul de ventilatie pornit. Mai toate masinile pana in '90 aveau asa ceva, sub diferite forme. Ulterior au inceput sa mascheze aceste guri de aerisire sub bara spate, pe lateral.
boresque multumesc pentru clarificari, deasemenea multumim Miti pentru lectia de istorie Audi predata, intradevar un model super...cand o sa-mi permita bugetul intentionez si eu achizitia unui astfel de model Audi mai vechi in stare cat mai originala, masina pe care sa o folosesc doar pentru intalnirile club Audi
Va multumesc pentru primirea in randul vostru. Va multumesc pentru primire si pt atentia pe care mi-o acordati. As pune mai multe poze, dar sunt prea mari,peste 488KB, am sa mai caut. Este intr-adevar Audi 50, o am de 15 ani, iar inaintea mea a fost in propietatea unui prieten, navigator, timp de trei ani, care la randul lui a cumparat-o din Belgia, tara unde a si fost asamblata. Emblema de W e pusa de mine pt ca atunci cand am mers la RAR sa o inscriu, desteptul de acolo, i-a dat un ocol, si a notat in acte ca fiind W Polo. In fata nu avea emblema, iar usa din spate, care banuiesc ca a fost schimbata avea insemnele Volkswagen POLO, desi in acte era Audi 50. Eu fiind la prima masina, ma si grabeam, nu am intervenit, si a ramas asa. Despre istoria marcii, cam asta este din ce am aflat si eu, cea prezentata de Miti, singura inadvertenta ar fi ca axul cu came este in chiulasa si nu in blocul motor. Un amanunt in plus ar fi ca pe absolut toate piesele sunt ambele insemne, si cel de W si cel de Audi, acesta fiind unul din lucrurile care m-a facut sa nu intrevin cand mi s-au facut acte de W. Am obesrvat ca se obisnuieste sa se raspunda la o intrebare in acest club: "ce-si poate dori mai mult cineva care are un Audi?" Raspunsul meu este inca un Audi, A3 in 3 usi.
Cercurile de pe stalpi sunt aerisiri. Am sa fac poze si cu interiorul, caci nu am.Interiorul e original si in stare buna, ma simt bine in ea cand conduc, atata vreau sa-i schimb husele ca s-au invechit. Pot sa remarc bancheta din spate, deosebit de confortabila, si parca ar fi noua, e din burete.Ce nu ma satisface in acest moment centurile de siguranta, care nu prea revin la zero, decat ajutate.
Bine ai venit in randul nostru. Masinuta arata destul de bine dar se pot face inca multe Cred ca am mai vazut un singur exemplar si imi aduc aminte ca in prima instanta am ras deoarece puteam sa jur ca este un vw polo Nu se intampla in tara ci in Ungaria. Dupa mai multa documentare am ramas uimit ca era un Audi si mi-a parut rau ca nu i-am facut cateva poze. In legatura cu redimensiunea pozelor poti sa folosesti acest tutorial: http://www.clubaudi.ro/masina-mea-p...forum-si-redimensionarea-simpla-acestora.html Mai vrem poze Sa o stapanesti sanatos si cat mai multi km lipsiti de probleme
Bine ai venit! Cred ca esti posesorul celui mai vechi Audi de pe forum. Felicitari pentru ca ai grija de aceasta masina rara si sper sa o tii cat mai mult in stare buna. Si, vorba colegilor, mai baga poze
Dar nu ai nici o greseala! Multumesc mult pentru urari! Despre greseli stai linistit ca nu ai niciuna, si chiar daca aveai, altii( de la care avem pretentii) au mai multe. Masina, ma gandesc si eu ca e taricica, pt ca am mers de curand cu 140/h cu inca doua persoane inauntru, dar nu era maxim ce putea, ca nu aveam unde sa-i dau. Pe autostrada inca nu am iesit ca nu am avut treaba.