1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Temptation: Black A4 B6 avant, 1.9TDI AVF 2003

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de ovidiutm, 29 Aug 2012.

  1. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Microbul Audi a facut sa imi indrept atentia spre inca un Audi.
    Astfel, in urma cu cateva zile, am cumparat un A4 B6 avant, 1.9TDI, motor AVF din 2003, culoare Black ebony.
    Cateva din dotari:
    - scaune sport + incalzire
    - 4 geamuri electrice
    - cruise control
    - computer de bord color
    - navi mic
    - pachet lumini interior
    - pachet crom exterior
    - primul B6 la care vad airbag lateral in bancheta de spate.
    Desi masina mai are cateva lucruri de rezolvat, per total, dupa 1600 km ma declar multumit de achizitie.

    Upgrade-uri realizate ulterior:
    - volan s-line
    - schimbator s-line
    - praguri S4
    - jante S4


    [​IMG] [​IMG] [​IMG]

    [​IMG] [​IMG] [​IMG]
    [​IMG] [​IMG] [​IMG]

    WAUZZZ8E63A338449

    WAUZZZ8E43A004694
    WAUZZZ8E43A150142
     
    Ultima editare: 15 Iun 2014
  2. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu stiam eu de ce vrei capac la motor :) Sa o stapanesti sanatos.

    O zi buna
     
  3. alexmtz

    alexmtz 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Mai 2011
    Locație:
    Râmnicu Vâlcea
    Masina:
    A4 B6 1.9 AVF 2004
    Nu era de ajuns ca te invidiam pentru b5, acum te invidiez si pentru asta :).
    S-o stapanesti sanatos si fara incidente! Si daca nu sunt indiscret imi poti spune cat ai dat pe ea? (fie aici fie pe pm :p )
     
  4. nelutu_petrican

    nelutu_petrican Silver Member

    Înscris:
    15 Mar 2010
    Locație:
    Târgu Neamț / Gura Humorului
    Masina:
    A4 B6 QUATTRO 2.5TeDeI , cel mai PROST motor.. dupa BLB bineinteles :), si alta marca din 3 litere
    Welcome in the club (B6)! Cu siguranta o sa avem de invatat destule lucruri interesante despre B6, venind din partea ta.
    Masina e frumoasa, sa o stapanesti sanatos. Ai prins si ceva dotari interesante precum BC color, pachet lumini sau 4 geamuri electrice. Mai are nevoie de putina atentie pe ici pe colo, dar cu siguranta tu o sa ii oferi tot ce-i mai bun asa cum ai facut si cu celelalte.
     
    Ultima editare de un moderator: 27 Feb 2013
  5. anarchy

    anarchy Gold Member

    Înscris:
    15 Dec 2007
    Locație:
    Wild West
    Masina:
    A6 C7 3.0TDI
    super masinuta !!!!!
    sa va poarte sanatosi si sa aveti grija de ea :)
     
  6. mik15

    mik15 Platinum Member

    Înscris:
    8 Aug 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    VW Touareg 3.0TDi
    hai ca ti-ai mai dat de lucru putin :)...sunt cateva lucruri de pus la punct ca sa nu mai vorbim de modificarile ce vor urma ;), sunt sigur ca te vor tine ocupat o vreme. Oricum, masinuta arata bine, imi place Avant-ul!
     
  7. george

    george Gold Member

    Înscris:
    21 Feb 2008
    Locație:
    Iași
    Masina:
    [quattro] - A4 B8.5 2013 & Q5 8R 2017
    Ohooooo, felicitari Ovidiu, sa va poarte sanatosi si fara evenimente nedorite !
    Ca posesor de masini negre, iti pot spune ca ti-ai facut de munca la cum te stiu, e practic imposibil sa fie curate prea mult timp :) In schimb, cand e curata, isi face toti banii negrul :icon_thumright:

    Sunt tare curios cat timp va sta in starea actuala :)
     
  8. klaudyu

    klaudyu Silver Member

    Înscris:
    15 Mar 2008
    Locație:
    Rebrișoara
    Masina:
    Audi A4 1.9 TDI 131 cp 2002
    Ai inteles ca trebuie sa fie...neagra.:p Felicitari inca o data!
     
  9. is11wzr

    is11wzr 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Mai 2010
    Locație:
    iasi
    Masina:
    audi a4 , 1.9 , 2006
    Sa o porti cu placere si la cat mai multe modificari!!
     
  10. grigo112

    grigo112 Bronze Member

    Înscris:
    3 Noi 2009
    Locație:
    Reghin
    Masina:
    A6 C6, 2.0 TDI. BRF, Audi A4 B7, Avant, 2.0TDI, BRD
    multi km fara probleme, cum e diferenta de la B5 la B6?
     
  11. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    Sa o folosesti sanatos si cat mai mult spor la modificari!
    Astept cu nerabdare sa vad cum se va transforma in ceva deosebit!
     
  12. danny_dny

    danny_dny 6th Gear Member

    Înscris:
    27 Mai 2012
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A4 B6 Avant 1.9 TDi AVF 2004 + A4 b8.5 2.0 Tdi cglc -pcg 2013 s-line
    frumos frate "geaman"

    ai grija de masina si masina va avea grija de tine!
     
  13. Claudiu Ziros

    Claudiu Ziros Bronze Member

    Înscris:
    9 Noi 2011
    Locație:
    Voiteg - Timiș
    Masina:
    00' Audi A4 B5 1.8T quattro AWT & 91' Audi 80 B3 1.9 TDI 1Z & 97'Audi A4 B5 1.9 TDI AHU
    S-o folosesti sanatos! sper ca nu te apuci de demontat volanu de pe b5 si nuca si mai stiu eu ce:gun2: glumeam :p stiu ca no sa faci asta. spor la treaba Ovi ca ii un nou proiect pentru tine:)
     
  14. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Multumesc frumos tuturor pentru urari.
    grigo112, exista clar diferenta intre B5 si B6. Cu toate astea B5-ul are tot respectul meu, desi mai veche, m-a purtat atat prin tara cat si in afara tarii fara vreo problema. Daca in 4 ani B6-le o sa imi fie la fel de fiabil, promit sa mai cumpar unul. ;)
    George, mici modificari va suferi imediat. Insa RAR-ul, filtrele, uleiul, distributia si vreo 2 plastice mi-au mai scos din buzunar vreo cateva sute de euro. Asadar, o voi lua mai incet intrucat mai am un proiect in desfasurare, proiect ce nu implica nici una din masini.
    klaudyu, nu am tintit spre negru insa asa a fost sa fie. Celelelate masini care imi mai trezisera interesul erau toate argintii pana la gri sobolan insa, s-au dovedit a fi tepe respectiv cu vicii ascunse. E tot mai greu sa gasesti o masina buna...
    macristian1, daca ai stii ce m-a distrat mesajul tau cand ai spus ca poate daca tai din plastic o sa se potriveasca pe masina mea (B5)... am vrut sa te sun dar m-am gandit sa imi prezint masina ca te prinzi tu de ce intrebam de plastice... inca mai zambesc...oare daca tai din el merge si pe B5? :)
    nelutu_petrican, la cate s-au facut si cate s-au spus despre B6 nu cred ca mai pot reinventa roata. Insa voi incerca sa o tin intr-o linie OEM, placuta si dotata.
    alexmtz, nu fi invidios... taxa de poluare e 2130 euro! O sa o platesc cand o sa zboare porcii! :)
    De ce are sticker verde? Pentru ca are montat filtru de particule fara de care in unele orase din Germania, nu ai voie sa intri in centru.
    Masina, cartea de service si inca cateva stickere cu schimb de ulei, respectiv cu schimbul de distributie, arata ca avea 197.000 km. Eu sunt putin mai reticient in ceea ce priveste numarul de km, daca ma iau dupa cateva plastice, aripioara de la scaun si presul soferului arata de mai mult. Volanul, schimbatorul si manetele par insa neuzate. Dupa ce am pornit motorul si am auzit sunetul impecabil, apoi dupa ce am constatat ca nu bate directia (am gasit si in Germania gropi) sincer, nici nu ma intereseaza daca km aia sunt sau nu reali. Dar, nu fi tristi... in scurt timp toate elementele (vreo 4 la numar) ce prezinta uzura vor fi inlocuite.
    Iar daca pana acum nu m-ati urat, de acum sigur o veti face: masina a costat 4300 euro la care se mai adauga drumul dus cu o masina si intors cu doua, vignetele si numerele.

    Azi am vizitat si RAR-ul de unde am plecat cu aceeasi impresia ca in 2010 cand am inmatriculat ultima oara B5-ul... cred ca i-as da cu capul de bordura pe toti. Lucrurile se misca greu, pilosii se baga in fata iar unii sunt nevoiti sa dea spaga ca sa nu fie respinsi pentru ca au un bec ars pe numar... in timp ce la toba altora iese fum de nu se mai vede masina. Personal nu am fost nici intr-un caz, nici in altul, insa mi se face greata cand vad felul in care lucram in tara asta. Intr-o tara plina de ingineri, ei sunt ingineri specialisti... seria de motor nu stiu unde sa o caute, seria de sasiu o basbaie, nu stiu nici acum ce dimeniuni de cauciucuri sunt omoloigate pe masini si iau decizii majore in numele productorului si bazate pe experienta lor, fara nici cea mai mica indoiala ca s-ar insela.

    [​IMG] [​IMG] [​IMG]

    [​IMG] [​IMG] [​IMG]

    Claudiu, nimic din ce am montat pe B5 nu va fi demontat si remontat pe B6, chiar daca volanul si nuca apartin B6-ului. In seara asta am schimbat volanul in 4 spite ce era pe masina cu unul din cele de mai jos. Dilema era ca nu stiam care sa il pun:

    [​IMG] [​IMG]
     
  15. Claudiu Ziros

    Claudiu Ziros Bronze Member

    Înscris:
    9 Noi 2011
    Locație:
    Voiteg - Timiș
    Masina:
    00' Audi A4 B5 1.8T quattro AWT & 91' Audi 80 B3 1.9 TDI 1Z & 97'Audi A4 B5 1.9 TDI AHU
    sper ca l-ai pus ala cu perforata, desii parca mai bine ar merge celalalt cu nuca si maneru de la frana de mana , dar mie imi place ala cu pielea perforata:p . daca nu sun prea indiscret, ce se mai aude de grila aia de s4 de care iti ziceam eu odata pt b6?
     
  16. danny_dny

    danny_dny 6th Gear Member

    Înscris:
    27 Mai 2012
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A4 B6 Avant 1.9 TDi AVF 2004 + A4 b8.5 2.0 Tdi cglc -pcg 2013 s-line
    bun pret! se pare ca in aceasi perioada cautam masini in germania! oare sa fiu invidios?

    si eu am facut rar-ul ieri! si ia ghici! am roti 205/55 R19 dupa cum citesc ei!
     
    Ultima editare: 30 Aug 2012
  17. Felicitari pentru achizitie ,mie unul imi place foarte mult masina,sper ca pe asta sa o lasi cat mai OEM :D ,pretul este unul foarte bun ,un alt membru a dat 6000 cam pe aceiasi masina dar cu niste dotari extra.Iti doresc sa te bucuri de masina la maxim si sa fii ferit de evenimente neplacute .
     
  18. grigo112

    grigo112 Bronze Member

    Înscris:
    3 Noi 2009
    Locație:
    Reghin
    Masina:
    A6 C6, 2.0 TDI. BRF, Audi A4 B7, Avant, 2.0TDI, BRD
    ce-ai de gand sa faci cu taxa? ii dai in judecata fara sa-o platesti? si astepti sentita?
     
  19. t_qua77ro Banned

    Înscris:
    29 Dec 2011
    Locație:
    1
    Masina:
    2
    Frumos B6, Ovidiu. :o:
    Nici bine nu l-ai luat si deja ai inceput upgradeurile :p
    Cat mai multi km fara probleme!
     
  20. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Claudiu, nu stiu ca nu am fost sa o vad. Mergem sa o cumparam? :)
    grigo112, exact asta voi face.
    gaby.1773, nu ma pot abtine. ;)


    Ieri am facut un mic ugrade, torpedou frigorific:

    [​IMG] [​IMG] [​IMG]

    Pentru cei care au ratat codul pieselor din topicul lui rotitza:
    furtun: 8E1 816 311
    diuza: 8E0 820 701 4PK


    [​IMG] [​IMG]

    Se demonteaza torpedoul, se extrage dopul (foto 1) dezvaluind un orificiu (foto 2) in care se introduce furtunul ce se fixeaza prin rasucire la 90 grade (foto 3), se face un semn pe spatele torpedoului si se taie un orificiu pentru conducta. Apoi se fixeaza cu diuza si gata, intra aerul rece si in torpedou.

    [​IMG] [​IMG] [​IMG]

    Cu ocazia asta am desfacut si mecanismul de glisare a usii torpedoului pentru a face cursa mai usoara la deschis. Desi ma asteptam sa fie cu rotite dintate si un arc, am fost surprins sa descopar ca isi face singur presiune nagativa intr-un recipient. Una peste alta, desi m-a surpins modul de gandire a mecanismului, tot o banalitate ramane.
     

Distribuie pagina asta