1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Audi A4 B8 - ZEN

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de dr_dumi, 10 Oct 2012.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. dr_dumi

    dr_dumi Bronze Member

    Înscris:
    12 Mai 2008
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi A4 B9 190 CP Quattro
    Sosi momentul sa imi prezint si eu masinuta, acum ca este proaspat inmatriculata.
    Cum cativa dintre voi stitu weekend-ul trecut am dat o fuga pana la Cluj si mi-am luat-o.
    Un A4 B8 2.0 TDI 143cp Combi ca oricare altul, mai putin in mintea mea. Imi place la nebunie masina si nu pot spune ca nu am avut masini in ultima vreme cu care sa nu pot sa o compar. A4-ul asta e de vis in schimb. Sigur mai mult in viziunea mea..
    Nu exceleaza prin dotari, as putea enumara doar cateva mai importante:

    - Navigatie
    - Scaune sport
    - Leduri fata/spate
    - Sensori de parcare fata/spate
    - MMI 3G (ca o fi 3G+ asta inca nu mi-am dat seama si nici nu stiu cum)
    - Start/Stop (e destul de ok si asta pana la urma cand traficul mi-o permite)
    - Suspensie sport (asta am aflat din VIN Decoder :whistle2:)

    Masina are in prezent 188000 km insa nu prea isi arata deloc etatea, atat la exterior cat si la interior.
    Ieri am reusit sa fac toate demersurile si sa o inmatriculez abia asteptam sa o vad efectiv pe numele meu, foarte mici taxele apropo de asta, taxa de prima inmatriculare a fost jos palaria iar RCA-ul nu mai spun.
    Consumul este decent, de fapt este foarte decent, iar condusul este o placere.

    Voi atasa weeked-ul care vine niste poze mai noi cu masina deocamdata tot ce am sunt cele de duminica trecuta.

    Proiecte de viitor cu masina asta nu prea sunt. Este o masina foarte frumoasa care in viziunea mea este perfecta asa cum este. Cel mai probabil am sa ii pun niste folii pe geamurile din spate si poate undeva la vara care urmeaza niste jante pe 18. Astea pe 17 cu care a venit ea, nu ma atrag de nici o culoare.
    Probabil va urma o resoftare la 170 cp, din ce am citit este safe si fara prea multe dureri de cap.

    Azi i-am schimbat presurile (venise cu unele gri de mocheta) cu unele de cauciuc, m-am gandit ca va fi nasol iarna cu mocirla de afara sa te urci in masina pe mocheta aia gri, o faceam varza.. Si mi-am sablat oglinzile, just in case..:busted_cop:
     
  2. mik15

    mik15 Platinum Member

    Înscris:
    8 Aug 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    VW Touareg 3.0TDi
    felicitari pentru noua achizitie, in sfarsit ti-ai luat una buna :), nu ca Allroad-ul nu ar fi fost bun, dar ultimele 2 au fost cam jalnice, no offense! Sa te poarte multi km fara probleme si sa te bucuri de ea, vad ca esti foarte incantat, e frumoasa masina si ai destule posibilitati de-a face upgrade-uri la ea!
     
  3. dr_dumi

    dr_dumi Bronze Member

    Înscris:
    12 Mai 2008
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi A4 B9 190 CP Quattro
    Deci da, sa fiu mai precis ultima a fost cea mai jalnica masina avuta de mine vreodata, ever!! Cu toate ca accelera mult mai bine decat motorul de 2.0, oricum astea sunt deja detalii neimportante la momentul actual, iar seria 7 nu pot spune ca a fost asa de jalnica, doar ca avea pb alea la cutie..
    Intr-adevar A6-le Allroad a fost in opinia mea un mic tanculet, si probabil este in ochii multor oameni. Chiar ma gandeam, oare cum o sa fie iarna asta daca va fi una la fel de grea ca cea trecuta cu tractiunea doar fata la A4, mi-o fi oare de ajuns cu cauciucurile de iarna sau sa ma inarmez cu rabdare si lanturi?
     
  4. mik15

    mik15 Platinum Member

    Înscris:
    8 Aug 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    VW Touareg 3.0TDi
    evident nu va fi la fel usor fara Quattro :), dar cu cauciucuri bune, skills si rabdare te vei descurca, si chiar de nu iesi din nameti, cel putin vei sta intr-un interior placut asteptand sa vina cineva sa te impinga :) !
     
  5. dr_dumi

    dr_dumi Bronze Member

    Înscris:
    12 Mai 2008
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi A4 B9 190 CP Quattro
    Cel mai mult mi-e teama de spoilerul ala din fata sa nu se distruga iarna asta, in cazul in care vor fi zapezi mari :( Pare destul de jos
     
  6. mik15

    mik15 Platinum Member

    Înscris:
    8 Aug 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    VW Touareg 3.0TDi
    Allroad-ul are are unghiuri de atac si degajare care iti permit iesiri in nametii aia :), unde mai pui si suspensia reglabila...mi se pare masina ideala, vorba lui Clarkson, care mai e rostul unui Range Rover daca exista Allroad? :)
     
  7. xxxxxxx 6th Gear Member

    Înscris:
    23 Sep 2010
    Locație:
    Baia-Mare
    Masina:
    Audi A4 2.0 TDI CAGA E4+ 2009
    Superba alegere, sa il folosesti sanatos, nu te poti plange de dotari, cat despre bara fata, tot ma gandesc si eu ce voi face la iarna...nu vad nici o alta solutie decat parcarea cand e zapada mare :)
     
  8. dr_dumi

    dr_dumi Bronze Member

    Înscris:
    12 Mai 2008
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi A4 B9 190 CP Quattro
    Am fost pana la mare azi, si la un consum de 130km/h pe tempomat mi-a luat un 6.3%. La B8 presupun ca nu se mai aplica regula cu, consum economic la ora 12 pe ceas, sau? Nu de alta dar acolo este 160 km/h, zic si eu. Unde ar fi consumul cel mai economic dpdv al vitezei in tr 6?
    Ieri am adaugat cornering-ul + acele miscatoare la punerea contactului. Interesant. Aparent am din fabrica ambele stopuri de marsalier, credeam ca am doar unul. Deci e bine. Mi-e fost un pic teama sa ma dau la ea pe autostrada din cauza distributiei care am depasit cu 9000 km punctul schimbarii ei, insa ma ocup saptamana asta.
     
  9. dr_dumi

    dr_dumi Bronze Member

    Înscris:
    12 Mai 2008
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi A4 B9 190 CP Quattro
    intre timp...

    Ieri am reusit sa schimb distributia. Fix la 190000 km s-a intamplat asta, aviz celor care nu au schimbat-o pana acum (producatorul recomanda schimbarea prima oara la 180000 km) se poate merge cu ea presupun destul de safe si pana la 190k km insa dupa o mica inspectie pe interiorul curelei, am putut observa zone in care erau incretituri serioase ale dintilor curelei. Deci clar trebuia schimbata distributia.
    Toata operatiunea a durat undeva nu mai mult de 3 ore. Asta m-a uimit intr-un fel. Ori masina e facuta de asa natura sa faciliteze mult mai mult operatiunea in sine, ori skillurile celui care mi-a schimbat distributia au fost foarte bune. Eu tind mai mult catre varianta b.
    Astazi am cumparat si cauciucurile de iarna si am reusit sa ii cumpar si roata de rezerva. Pt cei care nu au roata de rezerva, in caz ca va hotarati sa o puneti, aveti in vedere faptul ca, chiar daca este roata de rezerva de tipul "gogoasa" nu va incapea daca nu eliminati kitul acela de pana sau cum ii zice, se scoate foarte usor de acolo, asa ca fapt divers.
    Cam atat deocamdata, pana acum, cum spuneam si mai devreme, foarte multumit de masinuta :)
     
  10. Alekxxx

    Alekxxx 2nd Gear Member

    Înscris:
    9 Mar 2012
    Locație:
    București / Craiova
    Masina:
    Audi B8 (CAHA) S-Line
    De unde ai luat roata de rezerva? 125/70/19 presupun?
     
  11. dr_dumi

    dr_dumi Bronze Member

    Înscris:
    12 Mai 2008
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi A4 B9 190 CP Quattro
    De la un samsar din Autovit.
     
  12. M3K

    M3K 3rd Gear Member

    Înscris:
    30 Sep 2012
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A4 B9 - 2016 - 2.0 TDI 190 CP - avant - S-Tronic, DETA
    cat i-ai dat samsarului? eu am gasit doar pe net, pe okazii, vrea vreo 800 lei pe ea.
     
  13. dr_dumi

    dr_dumi Bronze Member

    Înscris:
    12 Mai 2008
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi A4 B9 190 CP Quattro
    50 euro + kitul meu de pana, mai exact spuma si compresorul.

    ImageUploadedByTapatalk1354301370.672019.jpg
     
  14. dr_dumi

    dr_dumi Bronze Member

    Înscris:
    12 Mai 2008
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi A4 B9 190 CP Quattro
    Cateva poze mai recente. Urmeaza revizia de primavara, ulei + filtre, curatarea sistemului AC si inlocuirea parbrizului. Singura problema de la achizitie pana in prezent a fost arderea unui bec xenon, problema ce s-a remediat rapid si ieftin.

    ImageUploadedByTapatalk1364197605.858666.jpg

    ImageUploadedByTapatalk1364197623.823297.jpg

    ImageUploadedByTapatalk1364197641.106276.jpg
     
  15. ajaccio 2nd Gear Member

    Înscris:
    17 Sep 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 2.0 Tdi 2008
    Cat te-a dus cu totul schimbatul distributiei? Intreb ca urmeaza si la mine.
     
  16. dr_dumi

    dr_dumi Bronze Member

    Înscris:
    12 Mai 2008
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi A4 B9 190 CP Quattro
    Salut, undeva in jurul sumei de 1700 lei piese+manopera. Piesele evident aceleasi care ti le-ar monta Audi Romania, doar ca la pret mult mai bun. Daca vrei sa stii de unde le-am luat, astept PM.
    Spor


    Sent from my iPhone 5
     
  17. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    Foarte frumoasa masina!
    Sa o folosesti sanatos!

    Tare imi plac stopurile alea cu led!
    Care iti sunt impresiile dupa cateva luni bune de condus B8-ul ?
     
    Ultima editare de un moderator: 28 Mar 2013
  18. dr_dumi

    dr_dumi Bronze Member

    Înscris:
    12 Mai 2008
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi A4 B9 190 CP Quattro
    Este o masina speciala, mi-a placut foarte mult masina, vorbesc oarecum la trecut pt ca am pus-o deja la vanzare. Nu ma nemultumeste cu absolut nimic, poate un pic lipsa spatiului. Locurile din spate sunt destul de mici sa zic asa si asta este un minus in opinia mea.
    La pretul care il are B8-ul in prezent pot spune ca este un best buy, nu ii lipseste nimic, si cred ca fata de alte marci auto B8-ul trebuie serios avut in vedere la achizitionarea unei masini din aceasta clasa.
    Apropo de masina per total, as putea zice ca am o dilema: daca o sa o dau, nu prea vad ce as putea sa imi iau in jurul sumei pe care o sa iau pe ea. Conditia de baza este sa fie o masina un pic mai mare la interior si eventual mai multi caluti. Tin minte cand am mers sa iau Audi-ul pe autostrada, acceleratia s-a taiat la 218 km/h. Nu ca as fi eu vitezoman insa motorul de 2000 ii cam mic pt ce as vrea eu..
    Cochetez cu un S80 2009-2010, sa vedem.


    Sent from my iPhone 5
     
  19. ajaccio 2nd Gear Member

    Înscris:
    17 Sep 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 2.0 Tdi 2008
    Intr-adevar daca te gandesti care are un ampatament de 2,8m te astepti sa fie ceva spatiu mai mult la locurile din spate.Am avut si eu ceva ganduri sa o vand pe a mea...dar la fel ca si tine ma gandeam ce as putea lua de aceiasi bani?!
    Daca spatiu cauti...eu zic un E60 sau Mondeo cu facelift.Oricum e frumoasa masina ta..spor la vanzare la un pret cat mai bun.Sunt curios si eu sa vad cum mai merge piata.
     
  20. dr_dumi

    dr_dumi Bronze Member

    Înscris:
    12 Mai 2008
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi A4 B9 190 CP Quattro
    E60-ul pe care il caut eu nu se lasa gasit asa usor. Pana acum am cam mers pe idea de schimb, dadeam masina pe care o aveam la momentul respectiv si luam alta +/- diferenta sau chiar schimb/schimb
    Problema e ca majoritatea E60-urilor ce sunt pe piata sunt varza cand vine vorba de dotari. Am avut un E60 535D pretty full, iar acum cand ma uit ca masina sa aibe pachet M, scaune ventilate/incalzite, active pe viraje, eventual trapa si prologic 7, toate astea la un loc este foarte greu sa gasesti impreuna. Si daca totusi le gasesti, sunt la un pret astronomic, care nu prea merita platit. De ce? Simplu, la banii aia deja nu te mai uiti la E60, te uiti la F10. Basca sa nu mai spun ca daca vreau toate dotarile alea la un loc, nu pot sa le gasesc pe un 520/525, va trebui sa ma uit de la 530 in sus. Placerea costa.

    Legat de Mondeo nu prea stiu multe. Cand am fost in toamna sa iau Audi-ul din Cluj am mers cu nasimiu el avand Mondeo. Motorul de pe 1.8D de la Ford mi s-a parut a se comporta cu ce am eu acum. Tin minte ca la intoarcere pe Ploiesti-Bucuresti am zis, hai sa vedem cat in "blana" merg masinile. A fost tare distractiv sa vedem ca amandoi eram cu pedala la podea, eu 218, el presupun ca la fel ca eram in paralel si mai mult nu a mers.. Sa nu zic cat a durat sa ajungem acolo :D
    Ca spatiu, mondeo este mai generos decat A4, ce sa zic, alta serie, nu se pot compara cele 2. Si preturile sunt altele la fel ca si dotarile.
    Nu stiu la ce sa ma orientez si spre ce sa merg exact. A inceput sa imi placa avanturile, cred ca mi-a intrat in sange de cand am avut allroad-ul ala :)
    Cred ca daca vand Audi-ul o sa imi iau un XC 70 de la mama lui din Suedia si asta basta (imi place si allroad-ul C5 insa ma tem tare de pernele alea, nu sunt genul low rider)
     
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta