1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

A4 B8 2.0 TFSI S-Line

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de K U L, 7 Noi 2012.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. K U L

    K U L Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 4G 3.0 BITDI
    Salutare tuturor.
    Dupa o pauza de aproximativ 2 luni si zeci de masini cautate si verificate, am gasit in sfarsit ceea ce-mi doream.
    Este vorba despre un A4 B8 2.0 TFSI s-line de 211 cai, tractiune fata. Masina am gasit-o in Italia, am fost in prima faza sa o vad, am testat-o, am fost si la reprezentanta unde a facut reviziile sa vad istoricul.... in concluzie toate bune, dupa cateva zile de cugetare m-am hotarat sa o iau.

    Printre dotarile cele mai importante:
    4L6 Breakaway interior rear view mirror, automatically dimming
    7MG Emission standard EU5
    D2D 4-cyl. gasoline engine 2.0 l/155 kW 16V turbo FSI
    6XK Exterior mirrors: automatically dimming,electrically foldable/adjustable/heated
    8BP Bi-functional headlight with gas discharge lamp
    8K4 Separate daytime running lights NAR
    8Q3 Automatic headlight-range adjustment dynamic (self-adjusting while driving)
    9AQ Air conditioning plus
    5TG Decorative aluminum inserts
    9Q4 Multi-function display/on-board computer with check control
    7Q2 Navigation system with color screen
    7X4 Park distance control, front and rear
    8YQ Radio "HIGH"
    3NZ Rear seat bench unsplit, backrest split folding
    3L5 Electric seat adjustment for both front seats
    N7K Alcantara/leather seat covering
    1BV Sports suspension/shock absorption
    4X4 Side air bag, front and rear with curtain air bag
    4KC Side and rear windows in heat-insulating glass
    E4J "S-line"
    1N3 Speed-related variable steering assist (Servotronic)
    2PU Leather trimmed multi-function sports steering wheel
    9ZF Mobile phone preparation with hands-free speaking system
    7K6 Flat tire indicator
    H7U Tires 245/40 R 18 93Y
    G0K 6-speed manual transmission
    C8S Alloy wheels 8J x 18
    4GF Windshield in heat-insulating glass
    8N6 Windshield wiper intermittent control with light/rain sensor
    Q1D Sports front seats
    QQ1 With additional lights (interior lighting)
    Audi music interface
     
    Alexitull apreciază asta.
  2. george

    george Gold Member

    Înscris:
    21 Feb 2008
    Locație:
    Iași
    Masina:
    [quattro] - A4 B8.5 2013 & Q5 8R 2017
    Iar te-ai ales cu o super masina!
    Frumoasa, dotata si cu un motor capabil ... Sa o stapanesti sanatos si fara evenimente nedorite !
    Sunt putine modificarile pe care le poti face dar iti voi spune totusi spor la modificari :)
     
  3. tilu

    tilu Bronze Member

    Înscris:
    23 Oct 2009
    Locație:
    Târgu Mureș
    Masina:
    Audi A3 8V 2.0 TDI DSG
    In primul rand, sa o stapanesti sanatos!
    In opinia mea, modelul acesta arata foarte bine, poate chiar cel mai bine, imbracat in negru.
    Cat despre dotarile masinii...sunt exact ceea ce ai nevoie astfel incat sa ai parte mereu de zambete la volan:rock:
    In ceea ce priveste motorizarea, am inteles ca nu are probleme, banuiesc ca ai fost multumit de fostul TFSI daca ai ales sa continui pe aceeasi directie.
    Ai dreptate, momentul e destul de delicat pentru cumpararea unei masini Sh, piata este extrem de saraca in oferte. Iar daca ai posibilitatea sa le verifici istoricul...atunci alegerea devine si mai anevoioasa!

    Nu-ti pun intrebarea "porno", care ii sperie pe posesorii de diesel dar care au totusi vise ero(t)ice in care conduc o benzinara de 211 CP:)
     
  4. Mitzone

    Mitzone 4th Gear Member

    Înscris:
    24 Noi 2010
    Locație:
    Tulcea / București
    Masina:
    A4 B7 , 3.0 TDI BKN ,2006
    Felicitari Lucian pentru noua achizitie , sa o stapanesti sanatos si in conditii maxime de siguranta , culoarea arata bestial , se vede ca a fost ingrijita. Dotarile sunt mai mult decat suficiente pentru un comfort cat mai bun dar sunt sigur ca pe viitor o sa mai "completezi" un pic lista de optiuni a masinii.
     
  5. marian_milea

    marian_milea 4th Gear Member

    Înscris:
    29 Noi 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A6,C6,2.0tfsi 2010
    Bravo frate marfa rau masina,sa o stapanesti sanatos si poate dai si tu sticla aia de wisky mult promisa
    sa ai grija de viitoarea mea masina
    abia astept sa vad cum merge
     
  6. eKKoMan82

    eKKoMan82 5th Gear Member

    Înscris:
    16 Dec 2011
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A7 2011
    Superba masina! S Line int/ext, motor, alcantara+leather, jante, culoare, praguri, leds leds leds everywhere :)....tot imi place! Felicitari!
     
  7. K U L

    K U L Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 4G 3.0 BITDI
    Va multumesc pentru urari.
    Acum trag tare cu inmatricularea, la sfarsitul saptamanii trebuie sa plec inapoi in Franta.
    Legat de modificari, o sa pun la un moment dat stopuri cu led si o sa schimb tips-urile ca sunt negre. In rest, nu prea vad ce sa-i mai fac.

    marian_milea Stai usor sa ma bucur si eu de ea cativa ani asa; tu poti oricum sa incepi sa pui bani deoparte :p
     
  8. JuN1oR

    JuN1oR 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Sep 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 b7, 2,5 TDI BDG, 2006
    Senzationala masina KUL sa te bucuri de ea, aste foarte bine echipata... Felicitari !!!
     
  9. CipryD

    CipryD 4th Gear Member

    Înscris:
    2 Aug 2012
    Locație:
    Alba Iulia
    Masina:
    Audi A4 B7 '08 2.0 TDI BPW
    Foarte frumoasa masina, sa te bucuri de ea!!! Si nu stiu de ce presimt dar tu vei gasi ceva chestii de modificat la ea pe langa ce ai spus :P
     
  10. Alekxxx

    Alekxxx 2nd Gear Member

    Înscris:
    9 Mar 2012
    Locație:
    București / Craiova
    Masina:
    Audi B8 (CAHA) S-Line
    Frumoase dotari S-Line int exterior mai ales o schimba radical;). S-o stapanesti sanatos!

    Am vazut ca ultima masina era un B7 quattro. De ce ai renuntat la integrala?
     
  11. K U L

    K U L Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 4G 3.0 BITDI
    Multumesc pentru urari, este adevarat ca e posibil in timp sa gasesc si alte lucruri de modificat.

    Faza cu quattro este ca timp de 3 ani cat am avut B7-ele nu m-am folosit prea mult de el. La plecari de pe loc in forta ajuta mult, insa iarna daca da 30-40cm de zapada oricum nu ies cu masina pentru ca e prea joasa, devine plug si am ramas impotmolit oricum. Asa era B7-ele si asa e si asta acum, ambele prea joase.
    Quattro se merita daca ai suspensie standard zic eu si max o luna/doua. In rest, cam consuma 1L la suta degeaba. Si personal pe drumuri de munte, viraje in forta, nu prea vad diferenta dintre a avea quattro sau nu, mai importanta e suspensia pt a sta bine pe viraje.

    Masina asta am gasit-o asa si mi-a placut mult, am acceptat-o si fara quattro.

    Legat de consum, B7-ele cu rotile pe 18" lua cam 9 in afara orasului pe drum national cu depasiri, accelerari, franari etc., asta a luat 7.4 tot cu roti pe 18" pe drumul Cluj-Bucuresti. Eu sunt multumit de consum, este un progres fata de prima generatie de 2.0tfsi.
     
  12. bet

    bet Gold Member

    Înscris:
    1 Apr 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 4G 2O12
    Wau superba masina! Sa o stapanesti sanatos.
    In legatura cu quattro si eu sint de aceeasi parere, eu pana acum nu am simtit in nici un fel lipsa quattro, sa nu mai vorbim de un consum de 14-15% in Bucuresti, in trafic de bara la bara, asta pe un b7 cu motor de 2 litri.
    Cat despre modificari ,asa am zis si eu la inceput, dar cu putina vointa se gasesc destule.
     
  13. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    Felicitari, mult noroc si satisfactii la volanul acestei masini!

    Intradevar un exemplar bine asezonat! Sa o stapanesti sanatos!

    Cum e diferenta intre fosta si actuala? Ma refer la feeling-ul general.
     
  14. mik15

    mik15 Platinum Member

    Înscris:
    8 Aug 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    VW Touareg 3.0TDi
    welcome back :) ! foarte frumoasa masina si bine dotata, imi place, multi km iti doresc si cat mai putine probleme! Referitor la Quattro, vad ca parerile sunt impartite, parerea mea insa este ca diferentele sunt clar sesizabile atunci cand conduci pe un drum virajat spre limita masinii, efectul subvirator e mult mai prezent la FWD in comparatie cu Quattro ca sa nu mai vorbesc de efectul psihologic, si nu numai, pe care mi-l da cand conduc in conditii de drum alunescos(ploaie, zapada, etc), apoi e definitoriu pentru Audi!

    Ca si planuri de viitor, i-as face poate o evacuare dubla, pe ambele parti, arata parca mai bine fata de una singura, in rest doar chestii minore, S-line mi se pare frumos asa cum vine din fabrica!
     
  15. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Superba masina Kul!Sa iti aduca numai satisfactii!
    Legat de Quattro, dupa 4 ani de condus masina AWD, nu m-as mai intoarce la FWD pentru nimic.Am codus in timpul asta mai multe masini FWD si senzatia este diferita indiferent de marca si putere.De la plecarile de pe loc mai in forta sau pe ud-nisip unde doar o calci si se duce, la comportamentul pe curbe, toate sunt diferite.
    O masina cu FWD este mai vioaie si motorul il simti mai flexibil, iar consumul este mai bun.
    Per total ~200 de cai pe puntea fata mi-se par prea multi si fara rost indiferent de anvelope, dimensiuni jante sau abilitatile soferului.
     
  16. K U L

    K U L Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 4G 3.0 BITDI
    Va multumesc tuturor pentru mesaje, parerile despre quattro sunt impartite, asa ca nu are rost sa dezvoltam prea mult subiectul aici.
    Eu sunt foarte multumit de masina momentan, merge superb si se simt caii foarte bine din treapta a 2-a in sus, cand nu mai rupe aderenta.

    Diferentele fata de B7 sunt cam asa:
    - suspensie considerabil mai rigida, insa mai stabila in viraje rapide (suspensia la B7 era PR-1BE, la B8 este PR-1BV.....posibil, desi ambele sunt sport, sa fie o diferenta de duritate)
    - mai silentioasa, evacuarea nu se mai aude asa de tare
    - acceleratia nu e la fel de violenta la B8 pentru ca eram obisnuit cu B7-ele resoftat; nu stiu daca are rost sa ii fac si B8-ului resoftare avand in vedere ca e FWD

    In weekend plec la drum vreo 2000km, revin cu impresii saptamana viitoare.
     
  17. is11wzr

    is11wzr 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Mai 2010
    Locație:
    iasi
    Masina:
    audi a4 , 1.9 , 2006
    Foarte frumosa , sa o porti cu placere ;)
     
  18. K U L

    K U L Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 4G 3.0 BITDI
    Multumesc is11wzr.

    Am facut si consumul Bucuresti-Albertville si sunt placut impresionat, am scos 6.7 pe computer pe 2240km. Am facut si la pompa verificarea cu litri bagati vs. km efectuati si mi-a iesit 6.8, deci per ansamblu chiar ok pentru un benzinar turbo. Am mers in limita normala pe autostrazi 130-135km/h.
    Scaunele sport fac toti banii, confortul in scaun si pozitia la volan sunt perfecte.

    Singurul dezavantaj, cum ziceam si zilele trecute e suspensia care mi-a asezat rinichii cu cativa cm mai jos probabil pe drumurile din localitati. Si in Franta e ca in RO, in afara sunt drumurile ok, in localitate sunt canale la 5-10m, denivelari, damburi pt incetinit, portiuni cu asfalt ras prost semnalizate....:motz:

    Si am constatat ca la B8 cand incetinesti din maneta de pilot automat pune singura frana, deci as deduce ca e destul de usor de facut un retrofit la ACC, ca tot vorbeam de upgrade-uri :)
     
  19. dnutz

    dnutz 3rd Gear Member

    Înscris:
    7 Aug 2010
    Locație:
    Helsinki
    Masina:
    A4 B8 1.8T 215CP ABT
    Salut, f frumoasa masina. Sa o conduci sanatos si fara evenimente!!
    Numai bine!
     
  20. george

    george Gold Member

    Înscris:
    21 Feb 2008
    Locație:
    Iași
    Masina:
    [quattro] - A4 B8.5 2013 & Q5 8R 2017
    Daca vei sta mai mult acolo se merita doar din cauza autostrazilor sa faci acest retrofit dar odata intors in tara o sa il folosesti foarte rar.
    Nu cred ca e foarte greu de realizat si chiar zilele trecute am vazut o parte din piesele necesare pe Ebay in schimb mi se pare cam scump. Acel senzor din grila proiectorului costa intre 180 si 250 de euro, iar calculatorul lui inca ~200 de euro. Iti va mai trebui grila noua, cablajul, codari si sper sa nu fi omis ceva ....

    Apropo, eu la un drum lung scot un consum situat intre 5.7 si 6.5 in functie de cat de tare o calc deci consumul tau mi se pare unul foarte bun.
    Sa te plimbe sanatos in continuare ! :racer:
     
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta