1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Audi A4 B6 1.9TDI quattro - a doua "masina"

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de arazvan2002, 4 Mar 2013.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Va salut din nou cu aceeasi bucurie ca si prima data!
    Dupa ceva framantari de upgrade, recarosare si alte idei de a schimba ceva la vechiul B5, am ajuns sa-mi caut un B6 quattro care sa mearga pe urmele primei. Desi gasisem una care se incadra mecanic in cerintele mele, adica 1.9 quattro, restul se potrivea ca nuca in perete. Cei carora nu le plac interioarele deschise la culoare si cu mahon stiu ce spun. Si asa cum ma tot framantam eu sa iau masina desi nu-mi placea, a aparut actuala pe autovit. M-a fermecat vizual din prima, am verificat dupa VIN ce zace in ea, m-am declarat multumit si fara a mai ezita vreo secunda, am plecat gripat cum eram tocmai in Tulcea dupa ea cu varu' alin_dexteru si alti 2 prieteni. Am condus B6-le lui Alin sa ma obisnuiesc cu ea (nu era prima data :D) si am surprins vanzatorul cand am inceput sa ii insir ce are masina, cred ca nici el nu stia exact. Asta multumita colegilor ce ofera pdf-urile pe VIN Decoder.

    Masina are 138mii km verificati cum m-am priceput eu, atat software cat si pe dedesubt (dupa cumparare) si cum totul in afara de frane este original, tind sa cred ca nu s-a umblat-schimbat niciodata nimic. Sunt cateva mici aspect unde se cunoaste ca a trecut ceva vreme peste ea dar din pacate sunt probleme generale ale modelului, gen butoane si manere cojite dar se vor rezovla in timp.

    Dotari (din ce imi aduc aminte):

    Quattro
    Suspensie sport OEM
    4 geamuri electrice
    Sunet active (ceva gen Bose cred..dar nu scrie in pdf de Bose)
    Climatronic
    Scaune sport
    Volan sport 3 spite
    Interior negru textil cu ornamente cromate :X
    Ornamente cromate exterioare
    Oglinzi retractabile si incalzite electrice
    Geamuri colorate
    Servotronic
    Computer bord

    Planuri de viitor, din pacate putin cam indepartat din cauza efortului financiar facut pentru achizitionare:

    Jante 17” OEM, posibil de S4 B5 pentru vara si actualele de iarna.
    Amortizoare noi/reconditionate cele actuale daca se poate
    Bara stabilizatoare spate RS4.
    Frane B7 3.0 tdi fata-spate
    Cruise control
    Iluminare: grille, support pahar, carti de vizita., manere deschidere usi,
    Schimbare butoane cu unele noi cu ornament cromat, manere plastic
    Cd-player OEM sau ce voi gasi
    Resoftare (cat de repede voi putea)
    Turbo GTB 1756VK si FMIC (probabil mult mai incolo) target 200cp –la anu’

    Saptamana asta intra in revizie pentru a repara ceea ce este absolut necesar si fiind si perioada cadourilor pentru fete, a primit un set de furtune metalice Goodridge. Cele stock sunt crapate.
    Pozele sunt cele de pe autovit. Nici eu nu as putea face unele mai bune.

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Martisorul pentru ea (pe 8 martie il primeste impreuna cu lichid Motul RBF660)

    [​IMG]

    Viitoarele butoane

    [​IMG]
     
    Ultima editare de un moderator: 5 Mar 2013
    Caracal apreciază asta.
  2. DeViAnS

    DeViAnS Gold Member

    Înscris:
    15 Sep 2011
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    A4, CGLC, 2013 - Quattro
    Arata foarte bine masina. E uimitor ca la anii astia mai gasesti masini cu asa putini km.
    Multa bafta cu ea!!
     
  3. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Felicitari pentru achizitie!Am vazut-o seara la intalnire, insa era prea intuneric pentru detalii.
    Motorul asta nu are moarte daca este intretinut, iar fata de altele are farmecul lui.
    Esti sigur ca masina are suspensie sport?Din poze pare normala.
    Butoanele respective sunt de Exeo, iar cele de la sofer vin bine in manerul de Exeo.
    Sa-ti aduca numai zambete!
     
  4. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Merci pentru urari!
    Suspensia e sport pentru ca se confirma si sub masina nu numai in pdf-ul dupa VIN. Pe langa a lui Alin e mult mai joasa. Daca se potrivesc manerele de Exeo, nu am nici o problema sa montez de Exeo cand voi face schimbarea. Oricum la momentul respectiv voiam sa iau manere noi de la Audi. O sa mai sap in sensul asta sau poate discutam pe topicul care se refera la chestii din astea. Le-am postat si acolo.
     
  5. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Se observa forma diferita a butonului de blocat geamurile pe spate.
    Suspensia sport este un mare plus!Pe langa amortizoare sport si arcuri, barile stabilizatoare fac diferenta.Recomand insa un Upgrade!
     
  6. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Stiu la ce te referi dar am uitat sa trec bara stabilizatoare spate de rs4 22mm la lista de viitoare upgrade-uri :) Este in lista mea de piese. Costa vreo 450 lei.
    Presupun ca asta voiai sa spui. Altfel...be my guest:)
     
  7. B 26 VAM

    B 26 VAM 3rd Gear Member

    Înscris:
    17 Noi 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi RS6 C7.5
    O masina foarte frumoasa si cand ai un 1.9 quattro adica si consum bun si awd parca iti vine sa investesti cu placere in ea.
    Catalin, esti sigur ca butoanele sunt de exeo?
    Nu cumva sunt de a6 4f?
    Nu stiu daca s-au pus pe exeo cu crom, iar daca e asa cum spui tu, ai idee daca manerul ala merge si la a4?
    Eu cred ca butonul ala este diferit pentru ca asa vine la a6, cred ca la exeo manerul este la fel.
    Si inca o chestie, dupa ce vei monta butoanele vei observa ca exact butonul de blocare al geamurilor spate nu va mai functiona asta datorita faptului ca a6 are o diferenta la instalatie si trimite decat un impuls prin apasarea butonului nu ca la a4 b6 b7 si exeo in sistem on/off
     
    Ultima editare: 5 Mar 2013
  8. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    In primul rand da-mi voie sa te felicit pt noua achizitie ;) ,e o diferenta mare de la B5 la B6 :)

    Acum hai sa disecam putin ce vrei sa faci :)

    Turbina aia e prea mare(pt cei care nu stiu,e de pe 2,7tdi) pt flow-ul injectoarelor stock si vei avea lag marit,banuiesc ca nu-ti doresti asta;crede-ma,m-am documentat mult inainte de a o schimba pe a mea si BV43 se potriveste perfect cu injectoarele stock ;) ;asta daca nu ai de gand sa umbli si la injectoare :)

    Franele de pe 3,0tdi sunt aceleasi si pe 2,0TFSI ,cele pe care le am si eu;iti recomand sa le schimbi si pe spate.

    Bai nene,ce inseamna PARBRIZ INCALZIT,ca innebunesc daca mai citesc de asta :)

    In rest,masina are potential,depinde de tine si de finante ce vrei sa-i faci ;)

    Ce faci cu B5-ul,il vinzi?
     
  9. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Merci pentru felicitari! E diferenta intre ele cum e si intre B5 si alte marci.

    Chestiunea cu turbina e de viitor si sigur vom mai discuta dar ideea a pornit de la recomandarea tunerului care mi-a facut softul pe B5. A folosit aceeasi turbina pe G3 AFN si a scos pe dyno 197Hp, in plus, el are aceeasi masina ca mine. A pus turbina si FMIC si a scos aprox 201 si vreo 415Nm, evident fara catalizator. Chiar a mers o perioada fara soft si spunea ca nu era nici o diferenta in functionare, vreun lag sau ceva, fata de vnt17. Turbina e de 2.7 dar e facuta sa incarce foarte repede la turatii joase, asta si datorita versiunii noi de vane. Am impresia ca partea calda nu e asa mare cum te-ai astepta. (gen 2056 de pe 2.5). Nu cred ca e mai mare decat la B43. B43 e o varianta muuult mai comoda doar ca nu stiu daca se poate reconditiona ca un Garret si sunt si foarte rare. Am tot cautat si nu erau. Nu o sa umblu la injectoare pentru ca vreau sa pastrez ambreiajul cu DMF care momentan merge brici, in plus e daily driver, nu masina de curse.

    Franele chiar le-am vazut azi pe un 2.0 TFSI si cu jante pe 16, plus ca am gasit si in ELSA ca se pot pune pe spate discurile de S4 300mm ventilate si inca merg cu jante pe 16" ceea ce suna bine. Am oferta pentru setul de fata dar momentan nu e buget deloc.

    Parbriz incalzit e o traducere proasta la
    "Windshield in heat-insulating glass with sunshield"

    B5-ul din pacate se vinde. Astept sa faca rost de bani un vecin. E foarte hotarat doar ca banca l-a cam incurcat. As fi vrut sa il pastrez in locul unui Megane dar la cat s-a facut taxa la megane ar trebui sa o vand efectiv gratis.
     
  10. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    Cu turbina nu ma mai bag,vezi tu ce iese :)

    Franele de 3,0tdi si 2,0TFSI 320x30mm intra si pe jante de 16;da,se poate pune frane de S4 spate(va trebui sa schimbi sau sa renunti la protectie),eu am pus tot de 2,0TFSI solide de 280mm.

    Sper ca scapi de playerul ala,e oribil!


    Succes,asteptam cu interes modificarile ;)
     
  11. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Cornel, sa stii ca exista parbriz incalzit pe B6&7.Am vrut eu sa montez, insa costurile pentru a-l face functional duceau la 1000 euro si m-am lasat.
    @Vam mai cercetez problema zilele astea si revin cu info. completa.
     
  12. Alin-Albulescu

    Alin-Albulescu 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Sep 2010
    Locație:
    Târgoviște
    Masina:
    A4 1.9 tdi quattro 2004
    Audi pentru mine si varul meu este o boala grea de care nu putem sa ne vindecam (nici nu vrem). Referitor la parbriz incalzit eu am sau cel putin am avut, a crapat din cauza mecanismului de la stergatoare care sa rupt si bratul stergatorului a batut in parbriz si la crapat. Cum am observat asta, e simplu, daca masina era plina de zapada, parbrizu inghetat etc. Porneam masina si apasam pe butonul de dezaburire a parbrizului si in maxim 2-3 min pe parbriz nu mai era nimik si in plus cand puneai mana era cald, dupa incident am vrut sa il inlocuiesc cu unul asemanator, am fost la reprezentanta si cand mi.au spus pretul am fugit asta e tot ce pot sa va spun si sper sa nu gresesc
     
  13. raavi

    raavi 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Sep 2012
    Locație:
    Buzau
    Masina:
    A6 C7 2017 3.0 TDI
    Felicitari pentru achizitie :d in sfarsit ai luat ce vroiai. Culoarea e la fel ca a mea..ai grija la ce animalute trag la ea:))
     
  14. george

    george Gold Member

    Înscris:
    21 Feb 2008
    Locație:
    Iași
    Masina:
    [quattro] - A4 B8.5 2013 & Q5 8R 2017
    Foarte bine arata masina Razvan! :applaus:
    Sa te bucuri de ea si spor la upgradeuri iti doresc!
     
  15. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    Principiul de functionare a acestui parbriz incalzit(o fi ca la luneta)?unde e situatat butonul de incalzire?
     
  16. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Ca sa lamurim problema definitiv atasez PN-urile din ETKA, parbrizul incalzit si cablajul :) deci incalzirea este electrica.

    Pt Alin: Tu n-ai avut parbriz incalzit. N-ai pierdut nimic cand l-ai schimbat.
     
  17. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    Eu unul nu am inteles nimic din postul tau Razvane :) ;mai usor mi-ar fi sa mi sa raspunda la intrebarile din postul 15.

    Si la mine in VIN scrie "Windshield in heat-insulating glass
    with sunshield" si tot nu m-am prins ca am asa ceva si cum se activeaza :)

    Chiar m-ati facut curios,altfel nu asi fi insistat pe tema asta ;)
     
  18. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Pai daca are cablaj cu 2 fire, presupun ca e ceva in genul lunetei, dar probabil ca mai pe margine, nu cred ca are cineva parbrizul dungat :) Chestia cu VIN-ul e o prostie, probabil sa sunt geamurile mai speciale cumva. O fi termopane :))))
     
    Ultima editare de un moderator: 5 Mar 2013
  19. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    Poate ne explica careva si cum sta treaba exact cu parbrizul asta incalzit :)
     
  20. Cata-CMC-

    Cata-CMC- 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Oct 2008
    Locație:
    Drobeta-Turnu Severin
    Masina:
    Audi A6 2.0 TDi BRE Multitronic 140 CP 2007, Opel Astra H 1,7 CDTI EcoFlex 110 CP 2009
    Frumoasa masinuta s-o stapanesti sanatos si fara evenimente neplacute :)
    Referitor la parbrizul incalzit: un prieten are un VW Sharan si are parbriz incalzit are buton separat in bord iar pe parbriz are niste dungulite aproape insesizabile in partea de sus a parbrizului. La Audi probabil se activeaza odata cu pornirea dezaburirii lunetei la fel cum sunt si oglinzile... cred.
     
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta