1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Audi A5 3.0 TDI, coupe

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de daniel_hnatec, 11 Ian 2015.

  1. daniel_hnatec 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Iul 2014
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A5,3.0TDI,2011, ~300 cp; Mitsubishi 3000GT VR-4,1997,320 cp, Ibiza Cupra TDI
    Va salut, de cateva luni am renuntat la Leon-ul meu FR diesel in favoarea unui Audi.
    Dupa ce am cautat ~3 luni, multe telefoane si verificari ale seriilor de sasiu (majoritatea cu km dati inapoi), am gasit-o, A5, coupe, 3.0 TDI, automat in 7 trepte, 115.000 km, din 2011, foarte incantat de masina.
    Primele modificari:
    - volan tesit cu padele, de pe modelul facelift;
    - schimbator de viteze model facelift;
    - DPF off si soft putere = ~300 cp si 600 Nm, pentru a nu avea nicio problema de fiabilitate la cutie.

    Desi nu aveam nicio problema cu filtrul de particule, nu s-a aprins niciun bec si functiona normal, am decis sa merg, la indrumarea unui prieten, la Iasi si am facut lucrarea, de care sunt foarte multumit.

    Cateva poze din interior, zilele urmatoare, dupa ce o spal atasez poze si din exterior.

    As vrea sa ii cumpar tot ce este necesar pentru facelift: bara completa de RS sau macar S-line, faruri cu calculatoare si capota. Oare mai am nevoie si de alte piese necesare transformarii ?
     
    Ultima editare de un moderator: 11 Ian 2015
  2. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Bafta cu masina si sa te bucuri de ea. Te asteptam pe la intalniri.

    O zi buna
     
    Ultima editare: 11 Ian 2015
  3. daniel_hnatec 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Iul 2014
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A5,3.0TDI,2011, ~300 cp; Mitsubishi 3000GT VR-4,1997,320 cp, Ibiza Cupra TDI
    Multumesc, o sa vin.
    Spor.
     
  4. ryoraul

    ryoraul Bronze Member

    Înscris:
    8 Feb 2013
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B5 2001 AVANT 1.9 TDI AJM
    Pune poze si cu exteriorul masinii.
     
  5. eKKoMan82

    eKKoMan82 5th Gear Member

    Înscris:
    16 Dec 2011
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A7 2011
    Superb volanul, schimbatorul si masina.
    Imi place mult A5 si sunt curios sa vad pozele de exterior.

    Legat de exterior : la spate merita investit si pus stopurile de facelift. Exista aici pe forum un coleg (Marius24) care a facut asa ceva si te poate indruma. El are un A5 deosebit de misto : http://www.clubaudi.ro/masina-mea-prezentarea-membrilor/31544-audi-a5-8.html.

    In fata, eu personal nu sunt atras de farurile facelift, mi se par prea mici... am impresia ca daca Audi continua asa o sa ajungem in 3-4 ani sa fie doar o linie in fata in loc de faruri. Bara RS5 cu farurile care le ai acum cred ca ar merge cel mai bine. Poate o grila RS5 black/glossy :), depinde de ce culoare are masina.

    Multa bafta si multe poze pe aici!
     
    Ultima editare: 12 Ian 2015
  6. curt.darius

    curt.darius 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Dec 2014
    Locație:
    Stuttgart
    Masina:
    Audi A6 C7 - S-Line - 2.0 TFSI (CDNB) 179CP
    Felicitari si multi KM fara probleme iti doresc. Imi place foarte mult volanul si schimbatorul de pe facelift.
     
  7. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    Bun venit!
    Din primele poze si descrieri masina e trasnet!

    Ganduri mari si interesante!
    Iti urez bafta si mult spor la modificarea masinii asa cum ti-o doresti!
     
  8. stefan550

    stefan550 Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Ex: S4 Quattro, CGXC 3.0 TFSI, 2013
    Foarte frumoasa masina, sa te poarte multi km fara probleme! Nu stiu cat conteaza, insa, eu sunt de parere ca fata de RS5 arata mult mai bine cu farurile pe care le are masina ta in momentul asta. Stopurile de facelift sunt o investitie care iti va schimba masina radical. Abia astept sa vad ce urmeaza, imi place foarte mult Audi-ul A5.
     
  9. daniel_hnatec 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Iul 2014
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A5,3.0TDI,2011, ~300 cp; Mitsubishi 3000GT VR-4,1997,320 cp, Ibiza Cupra TDI
    Multumesc. Volanul si schimbatorul au fost prima investitie, sunt mult mai ok decat cele pe care le avea.

    O poza cu masina, desi e murdara, urmeaza in week-end spalarea si mai multe poze.

    In plus am luat niste etrieri cu 6 pistonase de la Porsche Cayenne, un model mai rar de etrier pe care vroiam sa le adaptez pe 3000GT, dar probabil le voi monta pe A5.
    Am un amic cu un Golf 5 GTI si are montate frane de la TTRs, cu 4 pistonase pe fata si franeaza foarte bine, acesta fiind motivul pentru care ma gandesc la un upp grade la frane.
    Varianta etrieri Porsche cu 6 pistonase cu discuri si placute este mult mai ieftina atat la investitie cat si in timp fata de franele de Rs5.

    Si etrierii
     
    Ultima editare de un moderator: 4 Feb 2015
  10. daniel_hnatec 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Iul 2014
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A5,3.0TDI,2011, ~300 cp; Mitsubishi 3000GT VR-4,1997,320 cp, Ibiza Cupra TDI
    Momentan am renuntat la etrierii de Porsche si am luat un kit complet de RS5 cu 8 pistonase pe fata, cu discuri de 365x34 mm, din cate imi amintesc si pentru spate etrierii pentru discurile de 330x22, pe care astept cu nerabdare sa vad cum va frana.

    O poza cu etrierul de RS5 si una cu cel de Porsche, pe discurile fata.
     
  11. R.Z.V.

    R.Z.V. Gold Member

    Înscris:
    28 Ian 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 2.0T 2007
    Franele stock nu te multumeau sau doar ai dorit un upgrade la sistemul de franare? Foarte misto kit-ul de RS5, banuiesc ca nu poti sa mai pui jante mai mici de 19" de acum incolo..
     
  12. daniel_hnatec 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Iul 2014
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A5,3.0TDI,2011, ~300 cp; Mitsubishi 3000GT VR-4,1997,320 cp, Ibiza Cupra TDI
    Vroiam un upgrade la frane pentru ca am un prieten ce si-a montat pe un Golf 5 GTI frane de TTRs si franeaza mult mai bine.
    Jantele originale le am pe 19, din acest motiv nu inseamna un "deranj" atat de mare schimbarea franelor fata + spate, insa cred ca se pot pune minim 18.
    O imbunatatire sensibil mai buna a franelor s-ar face doar inlocuind furtunele de frana cu unele metalice.
     
  13. mik15

    mik15 Platinum Member

    Înscris:
    8 Aug 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    VW Touareg 3.0TDi
    minim 18'' intra pe discurile de 365mm cu etrierii cu 8 pistonase, exact la fel am avut pe C5 RS6 si configuratia a fost folosita, printre altele, si pe Gallardo. Ai varianta cu 8 placute de frana pe fata sau cu 4?
     
  14. daniel_hnatec 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Iul 2014
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A5,3.0TDI,2011, ~300 cp; Mitsubishi 3000GT VR-4,1997,320 cp, Ibiza Cupra TDI
    Sunt varianta cu 4 placute de frana pe fiecare etrier, cate doua, una langa cealalta, pe fiecare parte.
    Marea necunoscuta era daca se potrivesc plug & play pe fuzeta de A5, pe forumurile din afara unii spun ca se potrbeste direct, altii ca ar trebuii schimbate fuzetele, aparatorile de praf, etc, insa am incercat ieri sa pun un etrier, pentru proba si sunt direct fit, aparatoarea de noroi trtebuie indoite putin ca sa "intre" etrierul , dar se potrivesc perfect (probabil aparatoarele de la RS5 sunt putin mai mari in diametru, dar cred ca sunt ok si asa, setul este aproape 300 euro pentru niste table),
    Daca s-au potrivit pe fata, cu siguranta pe spate nu ar trebui sa fie probleme,
     
  15. mik15

    mik15 Platinum Member

    Înscris:
    8 Aug 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    VW Touareg 3.0TDi
    pe spate, daca tin bine minte, nu e nicio diferenta intre etrierii standard si cei de RS, sunt identici, doar discurile sunt mai mari si atat, placutele sunt ca la orice alt Audi. Se vede din pret, cele de fata sunt de 4-5 ori mai scumpe fata de cele de pe spate :)
     
  16. daniel_hnatec 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Iul 2014
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A5,3.0TDI,2011, ~300 cp; Mitsubishi 3000GT VR-4,1997,320 cp, Ibiza Cupra TDI
    Etrierii spate pt RS5 sunt mai masivi decat cei de A5 (cel putin decat cei pe care ii am eu pe ea). Standard am pe spate discuri pline, probabil de ~10 mm, iar cei de la RS5 sunt pentru discuri de 22 mm, ceea ce cred ca inseamna ca au "deschiderea" mai mare.
    Ii montez zilele urmatoare, momentan astept furtunele metalice de frana si revin cu poze si impresii.
     
  17. daniel_hnatec 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Iul 2014
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A5,3.0TDI,2011, ~300 cp; Mitsubishi 3000GT VR-4,1997,320 cp, Ibiza Cupra TDI
    Am montat etrierii si discurile.
    Pe fata s-au potrivit direct, doar aparatoarea de noroi este mai mica decat cea care ar trebui, dar pe spate este diferita fuzeta cel mai probabil pentru ca nu sta bine etrierul, iese in afara cam 5 mm fata de cum ar trebui sa fie.
     
  18. Megatron Gold Member

    Înscris:
    25 Iun 2012
    Locație:
    Franţa / Zalău - Romania
    Masina:
    Audi
    Foarte foarte tare! Imi plac enorm!

    Cum ai rezolvat pe spate pana la urma? Cum iese in afara?
     
  19. barladi

    barladi Gold Member

    Înscris:
    10 Dec 2008
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A7 3.0 Tdi (CDUC)- cca 300 CP
    Foarte interesanta modificarea. Sa le porti cu placere. Daca nu este confidential, ne poti spune un pret la kitul de franare pe fata (discuri+etrieri)
     
  20. daniel_hnatec 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Iul 2014
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A5,3.0TDI,2011, ~300 cp; Mitsubishi 3000GT VR-4,1997,320 cp, Ibiza Cupra TDI
    Pe spate am facut o tiganie de moment, adica am polizat cam 4 mm din fuzeta, la prindere. Urmeaza sa comand fuzetele care trebuie, dar nu pare sa aiba nicio problema asa cum este momentan.
    Am castigat licitatia la setul de etrieri fata + discurile fata + etrierii spate, la pachet, cu 1890 euro. Nu stiu cat ar fi doar pentru fata, dar probabil tot pe acolo.
    Am preferat sa iau etrieri + discuri si pentru puntea spate, a fost mai scump in ansamblu, dar cred ca este o solutie mult mai buna pentru ca pe fata am trecut de la discuri de 330 si etrierii stock la discuri de 356 si etrierii cu 8 pistonase, ceea ce inseamna ca frana este mult mai performanta, iar pe spate aveam etrierii stock si discurile de 300 care n uerau ventilate. Pentru o franare echilibrata am decis sa trec si pe spate la discurile ventilate de 330.
    Frana este mult mai buna, si echilibrata acum, cred ca daca puneam doar frane pe fata, aveam impresia ca ma "pune in cap".
     

Distribuie pagina asta