Deci masina arata intr-un mare fel , de parca ieri a iesit pe portile fabricii. Sa te plimbe fara probleme inca 1.000.000 km.
Eu as lasa vopseaua originala.Dupa ce ca arata intr-un mare fel, mai e si o masina de-a dreptul geniala! :hubbahubba Ai mare grija cu ea in Romania!
Nu e vopseaua originala. A fost revopsita de un amator. Un video: https://www.youtube.com/watch?v=Llk7FWgNE30
Frumoasa tare de tot , impecabila , sa o porti cu cea mai mare placere si sa te tina foarte multi kilometri . Adevarat ca este o raritate ! Eu apreciez foarte mult site-urile de genul , din afara tarii , unde poti incarca 10000 de poze cu masina , din fiecare unghi , sa se fiecare defect ... La noi iti da voie pagina sa pui 10 poze si gata ...
o masina foarte frumoasa, sa o stapanesti sanatos !!! multi km fara probleme si pastreaz-o fara rugina si cat mai originala
Foarte frumoasa si felicitari pentru alegerea unei masini clasice intr-o era in care toata lumea cauta mașini cât mai noi si sofisticate. Cat mai multi km si fara incidente.
Foarte faina masina, sa o stapanesti sanatos...parca ieri a iesit pe poarta fabricii de la Ingolstadt
Multumesc de urari baieti ! Filmuletul a fost facut pe drumul spre Paltinis, Sibiu. Nu stiu daca ati vazut, dar in pozele din USA masina are stopuri si faruri stock. In filmuletul de pe youtube puteti vedea: -faruri de audi b2 90 -stopuri de audi v8 complet rosii Masinii i-au fost schimbate si toate fluidele si distributia. Ca dotari: - Aer conditionat functional - Pilot automat functional - Incalzire in scaune - nefunctional - Trapa electrica - functionala - 4x geamuri electrice - functionale Am inspectat masina pe dedesubt si nu are 1 mm de rugina. Este incredibil pentru o masina la varsta ei. Alt lucru incredibil este faptul ca nu se vede nicio urma de accident pe nicaieri. Din pacate nu se poate inmatricula decat in 2017 ca vehicul istoric. Pana atunci va ramane la garaj. Ascunsa :D
foarte bine arata masina, nu cred sa mai fie vreunul la noi in tara. 2 ani or sa treaca repejor si apoi poti circula cu ea legal inmatriculata. Ce companie de shipping ai folosit? a fost door to door sau ce modalitate ai ales? container sau ro-ro? ma intereseaza pentru ca o sa am si eu nevoie de serviciile uneia in viitor. mersi.
Mai exista in tara masina asta: https://www.youtube.com/watch?v=90p-MgYxKXI Este in Bistrita Nasaud. Si arata absolut incredibil. Are foarte putini km, am vazut-o intamplator cand treceam prin BN. A fost tinuta intr-un garaj in USA toata viata si de aia are putini km. Mult mai ingrijita ca a mea. Absolut incredibila. Cum arata a mea in poze asa arata asta in realitate. Cred ca vederea acestei masini m-a impulsionat mai mult sa imi aduc si eu una din state. Alte 4000 prin Romania nu mai stiu sa fie. Modelul european, adica Audi 90 B2 Quattro se mai gasesc. Am vandut eu una, HAHA, acum 2 saptamani. Am vorbit si cu proprietarul 4000-ului din BN si e un baiat foarte de treaba si ne tot chinuim sa ne intalnim la o cafea (cam greu cu distanta dintre noi). Masina am luat-o de la un dealer din New York si omul a fost de treaba si mi-a dus-o el la port si mi-a trimis-o. Nu am nici cea mai mica idee cum a trimis-o. Dar pot sa iti zic ca a fost 850 de dolari transportul si pe factura de la transport scria 650... Vanzatorul a zis ca e o greseala... dar ce dreaq sa mai zic? Transportul a fost facut din New York pana in Bremerhaven. Eu mai am multe chestii quattro si ma bate gandul sa ii fac conversie la 2.2t. Adica motorul care s-a pus pe Audi S2, S4 S6, RS2, 200, sau UR Quattro (ultima generatie). Si as face si conversie de tren de rulare catre Audi S2 Coupe. Este "bolt on" totul. Am tot, tren de rulare, motoare de 2.2t noi, etc dar ma tot intreb daca nu cumva ar fii mai bine sa o tin originala.