1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Caseta Directie - Curea - Pompa Servodirectie la B3 - B4 (80 - 90) - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Modele clasice' creată de Dj Topi, 1 Ian 2008.

  1. Dj Topi

    Dj Topi 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Ian 2008
    Locație:
    Spain
    Masina:
    Audi 80 1.9 D 91'
    Salutare si bine v-am gasit, de multa vreme cautam asa ceva..un fan club al tuturor pasionatilor de audi..sa treceam la problema ..am un audi 80 din 92' 1.9 diesel si am o problema la directie , cand virez mai strans se aude ceva scartait undeva in spatele vonalui ca si cum 2 bucati de metal ar freca una peste asta.Am desfacut volanul am luat jos tot ce era in jurul volanului dar nu se vede sa frece ceva...nu stiu de unde poate sa vina sunetul asta..si problema mai mare ar fi ca nu am servo/directie iar pe langa ca volanul se misca greu acuma tot odata cu sunetul asta volanul se invarte si mai greu..va rog sa ma ajutati cu un sfat ceva...mersi
     
  2. Dj Topi

    Dj Topi 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Ian 2008
    Locație:
    Spain
    Masina:
    Audi 80 1.9 D 91'
    Am rezolvat problema cu volanul...am luat jos volanul tot iar chestia era de la arcul ce e pus pe axul volanului..o sa fac si poze sa vedeti unde se afla acest arc..trebuia sa il ung putin cu vaselina :) daca o sa aveti probleme cu asa ceva sper ca acest subiect sa fie de folos:icon_thumright:
     
  3. specter

    specter 4th Gear Member

    Înscris:
    30 Oct 2007
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 b7 20tdi 2007
    chiar te rog ca si mie imi scartaie volanul cei drept am un a4 din 2004 da nu l-am desfacut inca ...sper sa fie la fel de simplu si la mine sa rezolv ...dar nu imi scartaie mereu ...astept sa pui poze sa ma lamuresc ...
     
  4. Dj Topi

    Dj Topi 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Ian 2008
    Locație:
    Spain
    Masina:
    Audi 80 1.9 D 91'
    In sfarsit am facut si pozele :) am fost ceva mai ocupat sapamana asta iar acuma in weekend am reusit sa mai lucrez una alta la ea...Sper sa iti rezolvi si tu problema! Bafta!
     
  5. bartcip

    bartcip 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Dec 2007
    Locație:
    cluj
    Masina:
    A4
    Nu Reusesc

    Buna. Am Si Eu Aceeasi Problema Doar Ca Eu Nu Reusesc Sa Dau Jos Capacul Acela De Pe Volan Sa Pot Ajunge La Acel Arc De Care Spui Tu. La Mine Am Doua Suruburi In Spatele Volanului Pe Care Nu Reusesc Sa Le Desfac, Ori Sunt Stranse Prea Tare Ori Nu Stiu Eu Cum Se Procedeaza. Poate Imi Dai Tu Ceva Idei Ca Prea Ma Supara Acel Scartait . Eu Am Un Audi A4 Din 2001. Cred Ca Diferenta Nu Sunt. Multumesc Anticipat
     
  6. Scarabeux 6th Gear Member

    Înscris:
    23 Ian 2008
    Locație:
    Voluntari, Ilfov
    Masina:
    B4 1,9TDI,1993,1Z/ B5 1,9TDI, 2000,AHH
    La B3-ul meu, fara airbag, se trage pur si simplu de acel capac, si iese. Dar cred ca undeva pe forum am vazut informatii privind desfacerea volanului cu airbag. Da-i un search, ca sigur gasesti ceva.:footy:
     
  7. dorutzu

    dorutzu Silver Member

    Înscris:
    8 Sep 2007
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    1.6 + 2.0
    Ultima editare de un moderator: 21 Noi 2012
  8. Old School

    Old School 2nd Gear Member

    Înscris:
    3 Iul 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi '80 Tdi
    :(Salut si iertare ca intervin in discutie...aceiasi problema am avut cu mult timp in urma.Am rezolvat aceasta problema dar vezi tu deschizand capacul de deasupra volanului am rupt unul din cele 4 sisteme de prindere ale capacului situate pe volan.:crying: De atunci caut mereu si nu gasesc acea chestie de plastic care blocheaza capacul pe volan.Te intreb si pe tine ca poate poti stii de unde as putea cumpara asa ceva noua sau SH.:think: Multumesc anticipat.
     
    Ultima editare de un moderator: 21 Noi 2012
  9. ravven 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Apr 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi 90, 1.6D, 1990
    Salut baieti! Imi cer scuze ca deschid un nou thread dar nu am gasit deloc ceva care sa semene cu problema mea. Mi s-a stricat pompa de servo directie .. imi arunca lichid peste tot. Problema e ca am fost la mecanic .. nu este alta solutie decat alta pompa si din lipsa de bani pentru moment ( si pentru a ajunge acasa ) mi-a scos cureaua de servo. Intrebarea este ... are ceva daca merg asa cu masina o perioada pana reusesc sa rezolv problema ? Dauneaza casetei de directie sau altor piese ? De volan trag foarte greu si ma gandesc sa nu afecteze.

    Multumesc.
     
  10. alex_hobeanu

    alex_hobeanu Bronze Member

    Înscris:
    10 Ian 2008
    Locație:
    California, USA
    Masina:
    A4 1.8T (AMB) quattro 2004 / A4 2.0T (CPMB) quattro 2014 / Q5 3.2 (CALB) 2012
    La B3/B4 (nu ai spus ce masina este) poti sa mergi fara pompa, dar sa ai grija sa existe ceva lichid de servo in rezervor. Caseta de directie este asezata mai jos decat rezervorul si atat timp cat exista lichid in rezervor caseta are lichid in interior. Pompe gasesti la dezmembrari la 100-150 de ron, dar sa ai grija la lichid pentru ca este un tip special G002000 / VW TL 521 46.
     
    Jhonson apreciază asta.
  11. ravven 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Apr 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi 90, 1.6D, 1990
    Salut, multumesc pentru raspuns.
    Masina este un Audi 90 care original a avut motor de 2.3 E 136cp.Acum are un motor adaptat de golf 2 de 1.6D (schimbare facuta de fostul proprietar) si problema e ca e adaptata pompa.. are fulia modificata si nu prea gasesc ceva sa se potriveasca si am impresia ca o perioada de timp o sa trebuiasca sa merg fara servo cu toate ca e destul de greu.
     
  12. alex_hobeanu

    alex_hobeanu Bronze Member

    Înscris:
    10 Ian 2008
    Locație:
    California, USA
    Masina:
    A4 1.8T (AMB) quattro 2004 / A4 2.0T (CPMB) quattro 2014 / Q5 3.2 (CALB) 2012
    Pompa de servo de pe NG (Audi 90 2,3 E) este cea din poza. Din cate stiu eu si pompele de golf 2 si 3 erau la fel, doar ca prinderea este diferita. Fulia este prinsa in 3 suruburi si se poate demonta, la fel si sistemul de prindere de motor. Codul ei este 026.145.155B
     
  13. ravven 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Apr 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi 90, 1.6D, 1990
    Da aceasta este pompa. Doar ca la mine are axul mai lung .. a fost modificat pentru a ajunge pe linie cu fulia de la motor doar ca nu se "pupa" foarte bine, acesta cred ca este si motivul uzurii simeringului. Fulia de la motor este alta improvizatie care numai dreapta nu este. Multumesc pentru cod .. si pentru tot.
     
  14. Romeo_79

    Romeo_79 Gold Member

    Înscris:
    12 Iul 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    A4 Allroad 2.0 TDI 177 CP CGLC 2013
    Apropo de pompa...
    Numai cand virez dreapta,se aude un huruit pronuntat.Si asta se intampla doar dupa ce se incalzeste motorul,respectiv uleiul de la servo directie.
    Sa fie de la pompa,sau de la caseta?Caseta curge putin pe la burduf...
     
  15. alex_hobeanu

    alex_hobeanu Bronze Member

    Înscris:
    10 Ian 2008
    Locație:
    California, USA
    Masina:
    A4 1.8T (AMB) quattro 2004 / A4 2.0T (CPMB) quattro 2014 / Q5 3.2 (CALB) 2012
    Zgomotul este din pompa sau din caseta ? Pune pe cineva sa roteasca de volan stanga dreapta si vezi de unde vine zgomotul. Daca zgomotul vine de la pompa de servo cel mai probabil lichidul de servo nu este bun.
     
  16. Romeo_79

    Romeo_79 Gold Member

    Înscris:
    12 Iul 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    A4 Allroad 2.0 TDI 177 CP CGLC 2013
    E acel zgomot specific pompei de servodirectie,atunci cand se roteste de volan,doar ca se aude mult mai pronuntat cand virez spre dreapta,si mai ales cand sunt in miscare si iau o curba spre dreapta.Spre stanga nu se aude deloc.
    Pentru a putea reconstitui acest zgomot,dar fara a fi in miscare,trebuie sa tin virat spre dreapta si sa accelerez putin.Zgomotul se amplifica direct proportional cu accelerarea.
     
  17. alex_hobeanu

    alex_hobeanu Bronze Member

    Înscris:
    10 Ian 2008
    Locație:
    California, USA
    Masina:
    A4 1.8T (AMB) quattro 2004 / A4 2.0T (CPMB) quattro 2014 / Q5 3.2 (CALB) 2012
    E fie pompa fie lichidul de servo. Cand iei dreapta nivelul lichidului creste putin in rezervor. Am avut si eu zgomote asemanatoare cand foloseam lichid de servo 2+2 care se pare ca nu merge la acest sistem. Cu caseta trebuie sa faci ceva pentru ca o sa piarda din ce in ce mai mult pana cand nu o sa mai mearga deloc servodirectia. Partea nasoala e ca iti umple cutia de viteze de ulei pe care in timp se lipeste praf si pamant si e foarte greu de curatat.

    Se gasesc kit-uri de reparatie la 100-150 de ron. Eu pana la urma am schimbat caseta + pompa cu totul dar cum si caseta aia are 20 de ani probabil ca in curand o sa curga si ea.
     
  18. Romeo_79

    Romeo_79 Gold Member

    Înscris:
    12 Iul 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    A4 Allroad 2.0 TDI 177 CP CGLC 2013
    Ce cuprinde kit-ul de reparatie?
     
  19. alex_hobeanu

    alex_hobeanu Bronze Member

    Înscris:
    10 Ian 2008
    Locație:
    California, USA
    Masina:
    A4 1.8T (AMB) quattro 2004 / A4 2.0T (CPMB) quattro 2014 / Q5 3.2 (CALB) 2012
    Partile de cauciuc, oringuri si simeringuri. Poza este cu el care se gaseste pe elit dar se gasesc si pe ebay. Procedura de reparatie o am eu (pentru B3). Pe langa ce este cuprins in kit mai trebuie si burduful care se gaseste separat.
     
    Ultima editare: 31 Mai 2009
  20. Romeo_79

    Romeo_79 Gold Member

    Înscris:
    12 Iul 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    A4 Allroad 2.0 TDI 177 CP CGLC 2013
    Multumesc mult.
     

Distribuie pagina asta