Salutare! Am o problema la plafonul masinii (Audi 80; '90; 1,6TD; 250.000km). Asta vara mi s-a desprins panza, pe anumite portiuni, de pe plafonul masinii. Aveti idee cum as putea remedia aceasta problema ? Sau un service/meserias in Bucuresti, unde as putea apela ? Multumesc
Aceasi problema o am si eu da din cauza ca eu am vrut sa spal interiorul si am dat cu prea multa apa pe plafon si buretele de sub panza sa mancat. am fost la un atelier care se ocupa de interior iar ei mi-au spus ca trebuie sa inlocuiasca tot buretele de pe plafon si ca trebuie lipit meterialul cumva in vid ca sa prinda pe burete si toata operatiunea costa undeva in jur de 70 de euro asa ca deocamdata am ramas tot asa cu panza o sa o fac cat de curand sper, dau 70 dar macar o sa am un interior ca de fabrica nu ca de dupa razboi.
Aceasta problema este comuna cam pentru toate modelele de audi 80/100 fabricate intre anii 1987-1995. Din cate am citit pe forumurile straine ar fi o modalitate de reconditionare(mai bine zis o relipire a panzei) pe care eu o studiez si am sa o postez aici cand voi gasi rezolvarea optima pentru asa ceva. Iar faza cu schimbatul buretelui nu cred ca e necesara.
:|:|:| Salut , cam aceeasi problema o am si eu la audi meu 90 .. la mine sta panza aia deasupra capului mei zici ca sunt arab si stau intr-un cort : la mine numai sta lipit deloc pe buretele ala .....si nu stiu ce sa ii fac.. ....am citit aici ca si voi aveti aceeasi problema ....a gasit cineva o solutie ceva ?? Nu merge sa dai buretele ala jos si sa cumperi o banda dublaadeziva si sa plipesti pe o parte panza si pe cealalta direct pe caroserie ?? nu stiu zic si eu ...daca ati reusit ceva ziceti-mi si mie pls ca sunt disperat cred ca o dau jos de tot )) Cu respect , Marius
Nu va grabiti... Asteptati numai sa gasesc articolul ala cu rezolvarea la problema asta. Era pe un forum strain si-mi pare rau ca n-am salvat-o.
Salut ! E primul meu post pe acest forum asa ca va rog sa nu fiti prea critici Nu stiu cat de util o sa va fie dar am avut si eu aceeasi problema si am procedat in felul urmator: Am gasit la dezmembrari alt plafon ( din acela care nu este cu panza, varianta cauciucata ), l-am bagat in masina si l-am schimbat in parcare cu ajutorul unui prieten dupa ce in prealabil l-am spalat bine. Ceea ce va pot spune cu siguranta este ca demontarea celui vechi ( de panza ) s-a facut cu distrugerea completa a lui, deoarece fata de cel cumparat de la dezmembrari acesta prezenta un suport mult mai fragil care era alcatuit dintr-un fel de fibre sintetice si s-a sfasiat cand am incercat sa il desfac. Cele cauciucate au suportul dintr-un fel de material lemnos ( pfl ) de aproximativ 5 mm grosime, fiind mult mai rigide. Problema pe care am intampinat-o a fost ca dupa ce l-am montat am descoperit ca avusese alt tip de manere ( exista 2 variante de manere ) asa ca a trebuit sa mai fac o tura pe la dezmembrari. Toata operatiunea de montare-demontare a durat mai putin de 30 de minute. Mentionez ca masina este un audi 90 2,3E din 1987 (B3 cu motor NG) iar cea de la care provenea plafonul era un 80 de 1,8 parca.
hmmmmmmm deci sa inteleg ca asta ar fi una din rezolvarile ptr cei cu progleme la planonul din panza ....??? aaaa alex hobeanu ..zi si mie de unde esti (ce zina a buc.) sau un nr de tel .ceva , cat mai repede posibil Cu respect , Marius
legat de plafon Sal eu am cumparat un vinilin crem de 7m/2.5 latime si vreau sa va spun ca l-am schimbat cu totul , am dat jos inclusiv buretele care nu prea mai aveam ce sa refac din el asa ca l-am cumparat si pe acela de la o fabrica de mobila si l-am refacut complet dupa care am degresat plafonul cu diluant ,am lasat 30 de minute sa se usuce si am inceput sa lipesc burerele de plafon cu perandez si dupa acea am lipit si vinilinul acela nou cumparat si decupat dupa panza pe care am salvat-o . asa ca nu e greu , va ia o zi intreaga toata operatiunea pt ca prelandezul trebuie dat pe plafonul degresat si pe burete dupa care trebuie lasat cam 10 minute si apoi trebuie lipit buretele de plafon este unpic de inginerie dar credeti-ma ca a iesit super .daca vreti poze trimiteti-mi mail si o sa va arat cum a iesit. toata operatiunea a costat in jur de 150 RON .
OK! O treaba rezolvata cu succes sa inteleg! Nu am stiut ca exista si altfel de plafoane ! Este bine ca se pot gasi si din astea fara panza! Spune-mi te rog cum ai reusit sa bagi (introduci) plafonul nou in interiorul habitaclului ? Ai demontat parbrizul sau luneta? Si inca o chestiune: cat a costat plafonul, manerele, etc. Multumesc ! p.s. daca ai timp poate faci un tuturial, ai ajuta multa lume !
Plafonul a costat pana intr-un milion, parca 900.000 la vremea aceea. Ma dusesem dupa cu totul altceva la dezmembrari si am dat peste el. De bagat se baga pe portiera, nu mai stiu exact cum dar l-am bagat de 2 ori, odata acolo si pe urma acasa, dupa ce l-am scos ca sa il spal. Desi pare aparent imposibil, se baga destul de usor ( parca pe portiera stanga spate l-am bagat ) si am mers cu el asa pana acasa ( sprijinit in cap ). Toata partea nasoala e ca nu mai vezi nimic in oglinda retrovizoare daca mergi cu el asa. Manerele parca au fost 500.000 dar se poate sa nu fie nevoie daca se potrivesc cele vechi. Atunci am alergat ceva dupa ele pt ca cei de unde am luat plafonul nu le mai aveau si a trebuit sa caut prin alte parti. Au mai fost necesare cateva sticlute de prenadez care au costat pana in 100.000 toate.
Pentru cei interesati, am vazut astazi un plafon cauciucat de culoare bej, care se afla intr-o stare buna la un parc de dezmembrari aflat la aproximativ 10 km de Slobozia, pe drumul spre Constanta ( 10 km de la iesirea din Slobozia mergand spre Constanta, pe partea stanga a drumului ). Masina este un audi 80 de culoare alba din 1990 din care nu a mai ramas mare lucru. Pretul este de 100 ron dar se poate negocia, este foarte de treaba omul de acolo, si avea si manerele si plafoniera.
odata cu venirea caldurii au aparut si problemele.mi-am parcat masina in spatele blocului si mi-a cazut un morman de zapada de pe bloc. mi-a strambat plafonu si trapa. stiti cum se demonteaza tapiteria de pe plafon si cum se da trapa jos pentru a o indrepta? va multumesc.
Salut Plafonu nu lam demontat da trapa se demonteaza usorcel mai bine vezi in elsa daca l gasesti pe net , Trebuie sa inclini trapa si sa desprinzi 2 arcuri care tin partea cu tapiserie inchizi trapa impingi tapiseria in spate si dupa aia vezi toate suruburile (am atasat schema din elsa ) Succes!
Azi am dat cu fratele meu plafonul jos (s-a distrus in totalitate, nu stiu cu ce era lipit, cred ca cu ciment), acum cautam plafon pt B4 Break, daca stie cineva unde as putea gasi... Nemtii astia is nebuni cu sistemele lor de prindere si lipire, e un calvar sa lucrezi la masinile astea.
si eu astept pozele . dar cum ai facut cu buretele vechi , nu cade prin masina si face mizerie ??? la mine buretele ala ii ros , vai de el . daca dau materialul de pe plafon , toate bucatelele ale mici mici mici de burete vor cadea si imi vor da dea treaba putin , dar presupun ca voi gasi eu o metoda sa nu cada jos . mai are cineva aceeasi problema ca mine , cu buretele ???