1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Aer Conditionat - Clima / Climatronic - Audi B3 - B4 - probleme si rezolvari

Discuție în 'Modele clasice' creată de Rusky25, 15 Sep 2008.

  1. Rusky25 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Iun 2008
    Locație:
    dej
    Masina:
    audi 100quattro
    sal am un 100quattro 2.6E din 93 si climatronicu nu mai vrea sa dea caldura numa cand accelerez.dupa ce ii dau cate un sprint merge caldura vreo cateva minute dupa care iara baga aer rece.am fost la calc. cu masina si zice omu ca mi defect senzoru de temp de la clima.Acuma ce vreau sa va rog sami spuneti si mie cam pe unde ii pozitionat senzoru asta ca sai pot zice la mecanic sa-l schimbe:) multumiri anticipate!!!
     
  2. marian c4

    marian c4 2nd Gear Member

    Înscris:
    24 Ian 2008
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    a6.quattro 2.6
    dubioasa problema dar dupa cum ai spus daca te dai la ea baga caldura.este posibil ca pompa de apa sa fie problema,oricum incearca sa pui mana pe furtunele care vin din blocu motor catre calorifer si vezi daca se incalzesc,in alta ordine cu masina stand tureaza pe la3000-3500 ture si vezi daca baga caldura.senzorul de temp interioara ar trebui sa fie undeva prin spatele torpedoului.este putin probabil sa al vada vag-comul.ce tip de motor ai?:confused:
     
  3. Rusky25 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Iun 2008
    Locație:
    dej
    Masina:
    audi 100quattro
    sal e motor pe benzina V6 de 2.6 .furtunele sunt calde ce vreau sa te intreb trebuie dat jos bordu ca sa schimb senzoru ala?
     
  4. daniel80 2nd Gear Member

    Înscris:
    26 Sep 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi 80 1.8S NE
    Montare Aer conditionat pe Audi 80 B3

    A montat careva din voi aer contitionat pe Audi 80 b3 model care nu a avut A/C din fabrica.As vrea sa stiu cat de complicat este sau cat ati platit pt.montaj la alti.Ma BATE GANDUL sa incerc
     
  5. pasbogdan Silver Member

    Înscris:
    11 Oct 2008
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    s4 c4 2.2 20v t quatt,100 C4 v6,coupe b2 2.2 20vt quatt,samurai,LT35,90 b2 quatt
    Compresor aprox 200 eur
    Curea agregate mai lunga ???RON
    Poate fulie vibrochen cu 2 canale...
    Instalatia aprox 200 eur
    Mai trebuie instalatia electrica.De preferat de pus toata nu doae partea de clima de pe alt audi(ar fi mai simplu si ar exclude posibile probleme)

    Frumoasa initiativa,grea,costa mai mult decat o masina care are deja ac(ebay sau mobile.de)
    Daca te apuci de treaba ma ofer si eu poate ai nevoie de ajutor(o piesa,un cod,un pretz etc)

    Cu respect
     
  6. daniel80 2nd Gear Member

    Înscris:
    26 Sep 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi 80 1.8S NE
    Multumesc
    Inca sunt la stadiu de culegere de informatii.Oricum nu sunt sigur daca ma bag.Sa o faci pt.prima oara sunt sigur ca este greu.
     
  7. daniel80 2nd Gear Member

    Înscris:
    26 Sep 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi 80 1.8S NE
    Costurile nu cred ca sunt asa de mari.Imi ofera cineva instalatia completa la 200euro.Dar cred ca ma rupe manopera chiar daca o fac eu pt ca "the time is money":)
     
  8. alex_hobeanu

    alex_hobeanu Bronze Member

    Înscris:
    10 Ian 2008
    Locație:
    California, USA
    Masina:
    A4 1.8T (AMB) quattro 2004 / A4 2.0T (CPMB) quattro 2014 / Q5 3.2 (CALB) 2012
    Salut

    Am avut si eu ganduri din astea si am facut ceva sapaturi. Ceea ce am gasit sunt pentru motorul in 5 cilindri, cod NG si constau in:

    -alt tip de radiator de racire + radiator auxiliar
    -termocontact pentru pornire ventilator cu 2 pozitii fata de cel existent cu una singura si modificarea partii electrice cu adaugarea releului pentru viteza mica
    -demontare bord si schimbare tubulatura de ventilatie si aeroterma.
    -instalatie electrica aferenta (pt. varianta automata este destul de complicata)
    -montare compresor, vaporizator, condensator si conducte/furtune
    -incarcare cu freon

    Si mai este o problema, fiind piese sh poti sa constati ca dupa ce ai montat totul ii pornesti si nu merge, sau merge cateva zile si pierde freonul.
     
  9. mihaimarin1

    mihaimarin1 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Aug 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    audi coupe
    Probleme cu incalzirea la un Audi 90 climatronic

    Am un Audi 90 Coupe benzina din 94 climatronic.In vara am bagat freon ca nu imi racea iar acum i-am bagat antigel si i-am facut aerisirea dar nu baga caldura.Stie cineva ce pot sa-i fac sau la ce service din Bucuresti sa merg.
    Va multumesc .
     
  10. raduomega 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Mai 2009
    Locație:
    pascani
    Masina:
    opel omega 2.5 tds
    bunaziua la toata lumea. un coleg de al meu are un audi 80 b4 2.0 16 v 103 kw din 1995. masina a cumparat-o saptamana asta. problema e ca atunci cand vrei sa dai drumul la clima baga numai caldura. compresorul cupleaza ,pot selecta vitezele dar nu pot da aerul rece . pe panoul de la climatronic scrie SERVICE E7 (eroare). stie cineva unde se afla acea piesa care nu comuta de aerul de pe cald pe rece. id mess:radupalade78 va multumesc !

    am pus si foto cu afisajul de la clima
     
    Ultima editare de un moderator: 28 Mar 2012
  11. alex_hobeanu

    alex_hobeanu Bronze Member

    Înscris:
    10 Ian 2008
    Locație:
    California, USA
    Masina:
    A4 1.8T (AMB) quattro 2004 / A4 2.0T (CPMB) quattro 2014 / Q5 3.2 (CALB) 2012
    La modelul anterior, care s-a montat pe B3 si cred ca si pe primele B4 eroare 7 inseamna lipsa semnal de la potentiometrul de pe clapeta de reglaj a temperaturii.
    Clapeta este actionata de un motor cu reductor si pentru determinarea pozitiei se foloseste un potentiometru.
    Modelul acesta nu l-am mai vazut pana acum.
     
  12. raduomega 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Mai 2009
    Locație:
    pascani
    Masina:
    opel omega 2.5 tds
    bun si eu ce tre sa verific acu ? unde are clapeta aia de reglare a temperaturii ?
     
  13. alex_hobeanu

    alex_hobeanu Bronze Member

    Înscris:
    10 Ian 2008
    Locație:
    California, USA
    Masina:
    A4 1.8T (AMB) quattro 2004 / A4 2.0T (CPMB) quattro 2014 / Q5 3.2 (CALB) 2012
    Clapeta se afla in tubulatura de aer care cuprinde caloriferul, evaporatorul si clapetele de dirijare a aerului. Deci, in spatele bordului, incepand de la portiera din dreapta pana in partea centrala exista o cutie neagra. In dreapta ai motorul ventilatorului de aer si clapeta de recirculare, apoi evaporatorul, caloriferul, clapeta de reglare a temperaturii si cele de dirijare a aerului spre parbriz, gurile de ventilatie superioare si inferioare (la picioare). Ceea ce te intereseaza pe tine se afla in zona centrala, in partea de jos, chiar langa gurile de ventilatie pt picioarele pasagerului. Trebuie sa fie un conector electric cu 5 fire pe care il gasesti relativ usor deoarece restul clapetelor sunt actionate vacumatic prin niste furtune. Numerotarea este in felul urmator: 1 si 2 motor, 3 si 4 capetele potentiometrului si 5 cursorul.

    Asta e valabil pentru sistemul climatronic de pe B3, cel pe care il stiu eu. La acest sistem singurele comenzi electrice sunt viteza motorului de la ventilator si pozitia clapetei de reglaj a temperaturii, restul este vacumatic.

    Din ce mi-a spus Cristi (ManiacuV6) sistemul de pe B4 este integral cu servomotoare, acum ramane sa vezi tu ce ai pe masina.
     
  14. neyss

    neyss 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Mar 2009
    Locație:
    Tirgoviste
    Masina:
    audi 100
    Caut instalatie completa de AC pentru audi 100 din 1988.Dati-mi un sfat daca merita sa ii pun.Multumesc!
     
  15. audi90

    audi90 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Mai 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi 90 B2 1,6 Turbo Diesel & Audi A4 B7 2.5 TDI
    e destul de costisitoare montarea unei instalati de ac si nu stiu daca se merita iti trebuie radiatorul pentru ac conpresorul suporti de prindere pe motor fulii curea conducte si multe alte chiesti.parerea mea ca nu se marita ce sa zic multa bafta sa gasesti instalatia de ac
    Cu respect ionut :)
     
  16. Bogdan.IS

    Bogdan.IS Audi Expert

    Înscris:
    6 Sep 2007
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A6 C5 1.9 TDi , Audi 80 B3 1.6 D
    aceeasi chestie e si la un audi 80 b3 , no ? :think:
     
  17. enco

    enco 2nd Gear Member

    Înscris:
    22 Aug 2008
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi 80 B4 2.3i Quattro, cod NG - 1992
    M-am interesat eu pt. Auditza mea. In cazul in care suporta motorul si daca ai loc de montare, te duce undeva la un 3.500 -4.000 euro numai instalatia. Mai adaugi manopera... Oricat de mult le-am iubi, nu stiu daca chiar merita investitia.
     
    Ultima editare: 1 Iun 2009
  18. Bogdan.IS

    Bogdan.IS Audi Expert

    Înscris:
    6 Sep 2007
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A6 C5 1.9 TDi , Audi 80 B3 1.6 D
    macar , de ar creste valoarea la masina ... defapt creste dar nu semnificativ ..
    ar fi fost fain , daca mi-as fi pus ac pe ea , sa dupa aia sa coste masina 4000euro , dar nu e asa :bye:
     
  19. pasbogdan Silver Member

    Înscris:
    11 Oct 2008
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    s4 c4 2.2 20v t quatt,100 C4 v6,coupe b2 2.2 20vt quatt,samurai,LT35,90 b2 quatt
    Daca iti place masina(tare de tot) merita.
    Daca o ai de 2 luni si peste 2 luni iti face cu ochiul un a4 din 95-2008 etc nu merita.

    Daca "musai"vrei.....cauti in dezmembrari un 100 cu ac sau clima(aici imi permit sa rad,fiindca e f.f greu sa gasesti unul complet)
    Varianta EXTRA:mobile.de,cumperi unul cu clima si faci TRANSPLANT de clima(compresor,radiator,tubulatura,instalatie electrica) si orice altceva....
    Dar sunt sigur ca vei ramane la a intreba(1%0 din cei care ar vrea executa)

    SPOR!!
     
  20. alex_hobeanu

    alex_hobeanu Bronze Member

    Înscris:
    10 Ian 2008
    Locație:
    California, USA
    Masina:
    A4 1.8T (AMB) quattro 2004 / A4 2.0T (CPMB) quattro 2014 / Q5 3.2 (CALB) 2012
    Cum a spus si Bogdan, nu merita decat daca vrei sa pastrezi masina. Investitia nu o recuperezi nici daca e vorba de cateva sute de euro deci din punctul asta de vedere nu merita. Gasisem anul trecut o instalatie completa de B4, motor de 2.0 cu 200 de euro. Trebuia alt condesator, suportul de prindere pe motor era altfel dar in final gandul ca trebuie sa dau bordul jos m-a facut sa renunt in cele din urma.
     

Distribuie pagina asta