Dupa ce treci de 35km/h ti apasat pe butonul din stanga care scrie fix, iar butonul de pe maneta trebe sa fie la mijloc pe EIN si ca sa il dezactivezi calci frana sau tragi de el in partea stanga
Se poate sa ai probleme de contact din cauza ca nu prea o fost utilizat eu il folosesc foarte de s pt ca utilizez frecven autostrada dar cateodata cand tin apasat pe el nu cupleaza trebe sa apas de 2 3 ori nu cred ca ii alta problema
Sa stie si altii care au asemenea probleme cu tempomatul: Daca pe vag-com nu da nici o eroare, problema e la switch-ul ambreiajului. Eu am cumparat unul nou la 70 ron cu montaj cu tot, dar daca se desface cel vechi sigur se poate repara.
Pt cei care au prbleme cu pilotul automat Daca nu da nici o eroare pe tester si swiciurile de la pedala de ambreaj si pedala de frana sunt bune poate fi din mufa senzorului de viteza de pe cutie este o mufa cu 2 fire. Deasupra este o mufa cu mai multe fire de la calculatorul pilotului automat
Dupa lungi cautari si teste am gasit adevarata problema a pilotului automat. Atasez cateva poze cu modulul CC unde poate avea probleme 1 Contactele releului pot fi oxidate 2 Lipiturile piaselor in special a condesatorilor pot fi desfscute din cauza variatiilor de temperatura, trbuie refacute toate lipiturile Modulul CC se afla in partea dreapta in spatele cutiei pentru documente La mine a fost problema din releu In afara de asta poate fi de la coloana volan pot fi contactele oxidate sau firele intrerupte Swiciurilr de la pedala de frana si ambreaj sau furtunele fisurate Motorasul de vacum Daca aveti ceva nelamuriri puteti sa ma intrebati Numai Bine