1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Cum activez pilotul automat? Audi 100 2,3 1994

Discuție în 'Modele clasice' creată de Bogzos, 31 Iul 2009.

  1. Bogzos 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Iun 2009
    Locație:
    Buzau
    Masina:
    Audi 100 , 2300 , 1994
    Cum se activeaza pilotul automat la un Audi 100 2.3 1994 ?
     
  2. marius_msr

    marius_msr 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Dec 2008
    Locație:
    Calan
    Masina:
    Audi 100 2.3E
    Dupa ce treci de 35km/h ti apasat pe butonul din stanga care scrie fix, iar butonul de pe maneta trebe sa fie la mijloc pe EIN si ca sa il dezactivezi calci frana sau tragi de el in partea stanga
     
  3. Bogzos 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Iun 2009
    Locație:
    Buzau
    Masina:
    Audi 100 , 2300 , 1994
    o sa incerc..ms mult.
     
  4. Bogzos 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Iun 2009
    Locație:
    Buzau
    Masina:
    Audi 100 , 2300 , 1994
    am incercat si nu functioneaza ...ce poate fi ?
     
  5. marius_msr

    marius_msr 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Dec 2008
    Locație:
    Calan
    Masina:
    Audi 100 2.3E
    Se poate sa ai probleme de contact din cauza ca nu prea o fost utilizat eu il folosesc foarte de s pt ca utilizez frecven autostrada dar cateodata cand tin apasat pe el nu cupleaza trebe sa apas de 2 3 ori nu cred ca ii alta problema
     
  6. noxtras Junior Member

    Înscris:
    16 Dec 2009
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI 131cp, 2001
    Sa stie si altii care au asemenea probleme cu tempomatul:
    Daca pe vag-com nu da nici o eroare, problema e la switch-ul ambreiajului.
    Eu am cumparat unul nou la 70 ron cu montaj cu tot, dar daca se desface cel vechi sigur se poate repara.
     
  7. marius_msr

    marius_msr 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Dec 2008
    Locație:
    Calan
    Masina:
    Audi 100 2.3E
    Pt cei care au prbleme cu pilotul automat
    Daca nu da nici o eroare pe tester si swiciurile de la pedala de ambreaj si pedala de frana sunt bune poate fi din mufa senzorului de viteza de pe cutie este o mufa cu 2 fire.
    Deasupra este o mufa cu mai multe fire de la calculatorul pilotului automat
     
  8. marius_msr

    marius_msr 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Dec 2008
    Locație:
    Calan
    Masina:
    Audi 100 2.3E
    Dupa lungi cautari si teste am gasit adevarata problema a pilotului automat.
    Atasez cateva poze cu modulul CC unde poate avea probleme
    1 Contactele releului pot fi oxidate
    2 Lipiturile piaselor in special a condesatorilor pot fi desfscute din cauza variatiilor de temperatura, trbuie refacute toate lipiturile
    Modulul CC se afla in partea dreapta in spatele cutiei pentru documente
    La mine a fost problema din releu
    In afara de asta poate fi de la coloana volan pot fi contactele oxidate sau firele intrerupte
    Swiciurilr de la pedala de frana si ambreaj sau furtunele fisurate
    Motorasul de vacum
    Daca aveti ceva nelamuriri puteti sa ma intrebati
    Numai Bine
     

Distribuie pagina asta