1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Pierdere sau scurgere motorina la audi 80 - 90 - 100 - cauze si rezolvari

Discuție în 'Modele clasice' creată de net, 28 Aug 2009.

  1. net

    net 2nd Gear Member

    Înscris:
    18 Apr 2009
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A4 B5 1.8 T 1998 150 CP
    De 1 2 zile am observat ceva ciudat ...se intâmpla inainte sa inceapa sa tuseasca motorul ... adica sa cutremure des dintr-o data... acest tremurat puternic il simti cand mergi , adica si masina tremura . Ieri am facut un drum mai lung si cand am plecat nu am avut problema , acel tremurat nu a aparut ... insa cand am pornit masina sa vin inapoi asa a tinut-o 100 km pana am ajuns acasa tremurand fiind incomod s-o conduc la dealuri in special nu mai puteam sa merg cu a 3 ... din cauza tremurturii imi picau rotatiile si trebuia sa merg cu a 2 ... deci foarte nasol. Azi dimineata am scos capacul de plastic deasupra motorului si m-am uitat atent... e scurgere de motorina ... cred ca din pompa daca zic bine. Am facut 2 filmulete si le-am postat pe youtube.. Va rog sa va uitati si sa-mi dati un sfat .. ce s-ar fi putu intampla cu pompa.. daca se poate repara... etc etc.

    Primul filmulet o sa vedeti despre ce masina e vorba : http://www.youtube.com/watch?v=bUMmmyJMn4g

    Al doilea filmulet o sa obserbati problema ... sa dati sonorul astfel incat sa auzit zgomotul si sa fie vizibila miscarea motorului cand se intampla acea tremuratura. PS. In al doilea filmulet o sa vedeti un cablu care il bag la loc ... acel cablu era scos afara , statea liber.. sa-mi ziceti va rog si despre el..
    http://www.youtube.com/watch?v=kqWmWr1ZVpA
     
  2. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    Mufa deconectata era de la bujia incandescenta;pompa de injectie se poate reconditiona,sau daca nu gasesti un pompangiu bun,ia una second;bataile care se auzeau veneau din pompa?Pot sa-ti pun un link cum functioneaza pompa si piesele componente,dar vad ca nu prea cunosti acest motor,asa ca nu o sa te ajute cu nimic.Ca si sfat,cauta de urgenta un mecanic care se pricepe la pompe de injectie;btw,nu poti localiza de unde curge exact motorina din pompa,ar trebui sa fie usor.
     
  3. net

    net 2nd Gear Member

    Înscris:
    18 Apr 2009
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A4 B5 1.8 T 1998 150 CP
    Bataile alea nu erau batai ... si nu se auzeau de niciunde .. bataile alea miscau motorul foarte violent si il si opreau pentru o fractiune , astfel se formau izbiturile alea...dar cred ca din cauza pompei se intampla... iar motorina curge exact de sub pompa dupa cum se vede in filmare... Iar firul ala ce ai zis ca e de la bujia incadescenta.. trebuie neaparat sa stea la locul lui ... nu?


    Multumesc
     
  4. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    Firul e normal ca trebuie sa stea la locul lui,dar vara nu au nici o importanta bujiile incandescente,acestea intrand in functiune de la +6grade;eu am inteles ca scurgerea e din pompa,dar de unde exact?Din pinioane,de conexiunle tur-retur?
     
  5. net

    net 2nd Gear Member

    Înscris:
    18 Apr 2009
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A4 B5 1.8 T 1998 150 CP
    O sa ma uit atent si o sa spun ... inca ceva ventilatoarele de langa carburator au o temperatura anume cand pornesc? ca atunci cand pornesc motorul ele nu pornesc. apropo daca ai nevoie de vreo poza sau filmulet ...
     
  6. net

    net 2nd Gear Member

    Înscris:
    18 Apr 2009
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A4 B5 1.8 T 1998 150 CP
    E nasol .. ca nu ma prea pot uita sub pompa astfel incat sa observ de unde exact curge .. si cum nu ma pricep e mai nasol
     
  7. Romeo_79

    Romeo_79 Gold Member

    Înscris:
    12 Iul 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    A4 Allroad 2.0 TDI 177 CP CGLC 2013
    Acest motor nu are carburator.
    Ventilatoarele pornesc NUMAI dupa ce lichidul de racire ajunge la o anumita temperatura,si nu o data cu pornirea motorului.
    Verifica piulitele celor 4 conducte care ies din pompa de injectie si merg catre injectoare,daca sunt stranse bine.
     
  8. net

    net 2nd Gear Member

    Înscris:
    18 Apr 2009
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A4 B5 1.8 T 1998 150 CP
    Ok si daca ar fi o piulita... izbiturile alea.. tot din cauza asta apar?
     
  9. Romeo_79

    Romeo_79 Gold Member

    Înscris:
    12 Iul 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    A4 Allroad 2.0 TDI 177 CP CGLC 2013
    Da,fiindca se pierde presiune.
    De asemenea,verifica si firul care vine pe electrovalva (cu rolul de a opri motorul cand iei contactul) de pe pompa,daca e bine strans.E usor de identificat.
     
  10. net

    net 2nd Gear Member

    Înscris:
    18 Apr 2009
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A4 B5 1.8 T 1998 150 CP
    posibil sa ai dreptate... deci chestia cu izbiturile s-a intamplat si in aprilie dar foarte putin ... si foarte rar .. dar in ultimele 2 zile si mai ales ieri non stop face... si pe langa izbituri curge motorina ca din robinet :(
     
  11. Romeo_79

    Romeo_79 Gold Member

    Înscris:
    12 Iul 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    A4 Allroad 2.0 TDI 177 CP CGLC 2013
    Verifica ce ti-am spus,si revino cu rezultatele.
     
  12. net

    net 2nd Gear Member

    Înscris:
    18 Apr 2009
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A4 B5 1.8 T 1998 150 CP
    Gata ... deci pe la piulitele despre care spuneai nu curge ca alea sunt bagate pe lateral si e usor vizibil ca nu curge pe acolo .. curge jos unde intra un cablu .. am pus si niste poze cu partea de jos a pompei. In patratelul rosu e scurgerea ...unde e bucata subtire de metal dupa parerea mea.
     
  13. net

    net 2nd Gear Member

    Înscris:
    18 Apr 2009
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A4 B5 1.8 T 1998 150 CP
    se observa o crapatura... e cumva ala un furtun de presiune ?
     
  14. net

    net 2nd Gear Member

    Înscris:
    18 Apr 2009
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A4 B5 1.8 T 1998 150 CP
    nu .. nu e furtun ala .. e un cablu .. nu stiu ce sa cred pe partea opusa nu ma pot uita ca e lipita de motor.. si ar inseamna sa dau pompa jos imediat dupa ce curge.
     
  15. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    Banuiesc ca e cablu prin care vine comanda de la ECU;poza e facuta prea aproape si nu pot sa-mi dau seama.
     
  16. Romeo_79

    Romeo_79 Gold Member

    Înscris:
    12 Iul 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    A4 Allroad 2.0 TDI 177 CP CGLC 2013
    Acea componenta se numeste "Advance Solenoid",si are rolul de a ajusta avansul dinamic.
    Daca esti convins ca pe acolo se pierde motorina,incearca sa o desfaci.Are 2 suruburi "in stea".Are si o garnitura,vezi in ce stare se afla.
     
  17. Romeo_79

    Romeo_79 Gold Member

    Înscris:
    12 Iul 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    A4 Allroad 2.0 TDI 177 CP CGLC 2013
    Ti-ai rezolvat problema?
     
  18. net

    net 2nd Gear Member

    Înscris:
    18 Apr 2009
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A4 B5 1.8 T 1998 150 CP
    cu scurgerea am rezolvat , am schimbat garniturile ... e ok. dar tot asa apar izbiturile si va trebui sa merg iar la service sa gasesc problema...
     
  19. matre 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Mai 2009
    Locație:
    spania
    Masina:
    audi 80 b4 1z 1896cc 66kw ''94
    sal exact problema ta o am si eu,am fost la un mecanic si mi-a recomandat ori sa schimb pompa ori sa merg la un pompangiu bun
     
  20. matre 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Mai 2009
    Locație:
    spania
    Masina:
    audi 80 b4 1z 1896cc 66kw ''94
    sa-mi schimbe garniturile sa o regleze si dupa, mecanicul sa-mi verifice fff bine toate furtunasele ca prinde aer pe undeva
     

Distribuie pagina asta