1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Instalatia electrica la Audi B3 - B4 (80 - 90 - 100) - probleme diverse si rezolvari

Discuție în 'Modele clasice' creată de Floraly22, 11 Ian 2008.

  1. Floraly22

    Floraly22 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Ian 2008
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi80 diesel 1986
    :(:(
    sal poate cineva sa imi zica si mmie de unde pot sa fac rost de un manual de audi 80 , al meu e din 1986 si e diesel chiar cel din poza de la avatar si nu am gasit nici un manual de audi 80 diesel cu instalatia electrica de la acest model diesel. va multumesc.
    mail floraly22@yahoo.com;)
     
  2. cristi231077

    cristi231077 Audi Expert

    Înscris:
    5 Sep 2007
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    <<<<===
    Ultima editare de un moderator: 11 Oct 2011
  3. dorutzu

    dorutzu Silver Member

    Înscris:
    8 Sep 2007
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    1.6 + 2.0
    Floraly22 Ia legatura cu mine si te rezolv cu manualul.
     
    Ultima editare de un moderator: 11 Oct 2011
  4. johngotty

    johngotty 3rd Gear Member

    Înscris:
    18 Ian 2008
    Locație:
    Buzău
    Masina:
    alfa romeo 166,2.0 ts,155 cp
    salutare

    as vrea si eu un manual pt audi 80 b4 avant din 93:anbet:
     
  5. dorutzu

    dorutzu Silver Member

    Înscris:
    8 Sep 2007
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    1.6 + 2.0
    Completeaza-ti profilul ca sa vedem si noi de unde esti si ce masina ai (inclusiv cod motor).
     
    Ultima editare de un moderator: 11 Oct 2011
  6. enco

    enco 2nd Gear Member

    Înscris:
    22 Aug 2008
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi 80 B4 2.3i Quattro, cod NG - 1992
    Fara curent

    Sal. Am primit un aspirator de mana, si am gandit eu k ar fi cazul sa-mi aspir masina. Evident, fara motor pornit. Toata operatiunea a durat aprox. 10 min. Dimineata, bateria moarta complet. E posibil sa manance aspiratorul atat? Mentionez ca am bateria pe masina de 2 luni. Sau e altceva? Saptamana trecuta mi-am pus xenoane. Posibil vreun fir aiurea?
     
  7. liarc 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Noi 2008
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    A2-1,4 benzina
    Sigur nu e de la aspirator!
    Alternatorul incarca? Daca ai bateria de 2 luni trebuie sa fie in garantie, ai fost sa o masoare? Eu am ramas de doua ori fara curent in baterie...Am incercat sa pornesc de dimineata si nu invartea, bordul s-a stins, si nu era f. frig, doar 0 grade...
    O sa incerc cu un redresor, daca nici asa nu tine curentul in ea, inseamna ca e dusa :(
     
  8. Bogdan.IS

    Bogdan.IS Audi Expert

    Înscris:
    6 Sep 2007
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A6 C5 1.9 TDi , Audi 80 B3 1.6 D
    nu are cum sa manance toata bateria un aspirator . ori e bateria de vina , ori e alternatorul . Bateria descarcata indica la redresor arata 11 volti , si incarcata ar trebui sa arate 12 . Alternatorul incarca cu 14 volti . nu are nici o legatura ,cu ce ai cerut ... dar e bine de retinut :) .
     
  9. enco

    enco 2nd Gear Member

    Înscris:
    22 Aug 2008
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi 80 B4 2.3i Quattro, cod NG - 1992
    Cand am schimbat bateria am verificat si alternatorul respectiv i s-a intins cureaua, si asta intr-un service "electric", deci? Sa se fi dus intre timp?
     
  10. Bogdan.IS

    Bogdan.IS Audi Expert

    Înscris:
    6 Sep 2007
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A6 C5 1.9 TDi , Audi 80 B3 1.6 D
    te-ai uitat la ea ? apasa pe curea sa vezi daca e tensionata . La mine , este in fatza motorului cureaua de la alternator .
     
  11. enco

    enco 2nd Gear Member

    Înscris:
    22 Aug 2008
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi 80 B4 2.3i Quattro, cod NG - 1992
    Acum a murit de tot. Macar azi dimineata se aprindeau martorii. Pana seara, nici aia, iar in timpul asta masina a stat in fata blocului. Am un consumator, e clar, dar care? Ce a starnit toata faza asta? N-am facut altceva decat sa scot bricheta, sa pun 10 minute aspiratorul si apoi sa pun bricheta la loc.
     
  12. ManiAcuV6 Banned

    Înscris:
    31 Aug 2007
    Locație:
    IASI sau BOTOSANI
    Masina:
    Audi A4 B6 2001 AWX
    Daca ai o borna slabita sau firul de masa ce se pridne de sasiu acolo langa baterie tot la fel face. Verifica-le. E simplu.
    Daca nu "da-i curent" , porneste-o si masoara cat incarca alternatorul. Normal e intrre 13.8 si 14.2 V. Daca incarca normal baterie e pe duca.........
     
  13. enco

    enco 2nd Gear Member

    Înscris:
    22 Aug 2008
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi 80 B4 2.3i Quattro, cod NG - 1992
    Am chemat electricienii, sa vada daca n-au busit ei ceva. De cand am masina nu am avut probleme cu ea. De vineri, de cand mi-au instalat boxe pe spate si xenoane (cu bloc trafo samd) am probleme, pt. ca, daca stau sa ma gandesc bine, si luni a pornit greu, iar marti deloc. Daca era alternatorul sau bateria ar fi trebuit sa dea rateuri si inainte, nu? Va tin la "curent".
     
  14. enco

    enco 2nd Gear Member

    Înscris:
    22 Aug 2008
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi 80 B4 2.3i Quattro, cod NG - 1992
    Rezolvat!

    Am rezolvat. Vineri cand au pus boxele, baietii au observat ca becul din portbagaj nu se aprinde si l-au schimbat. Problema e ca becul nu se stingea, asa ca au fost destul cele 10 minute de aspirat ca apoi acel bec sa termine treaba. Dar, hai sa vedem partea buna, cu ocazia asta am reverificat incarcarea bateriei si e ok.
     
  15. 19-RNG

    19-RNG 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Sep 2008
    Locație:
    Drobeta-Turnu Severin
    Masina:
    Audi80 Avant 1.9TDI
    Nu cred ca este normal sa se descarce asa repede acumulatorul, chiar daca a stat becul aprins.
    Eu nu am inchis usa bine si a stat masina de vineri pana duminica dimineata cu becul de la plafon aprins si a pornit fara sa dea semne de oboseala bateria.
    Si unde mai pui ca becul de la plafon este mult mai puternic decat cel de la portbagaj.
     
  16. panti

    panti Silver Member

    Înscris:
    13 Noi 2008
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    audia3 1.9 TDI ALH,seat toledo 1.9 TDI
    la b4 becul nu sta aprins mai mult de vreo 20 de secunde.chiar daca usa e deschisa becul se stinge dupa un anumit timp,cel putin asa e la mine asa ca nu cred ca a stat becul aprins atata vreme:)
     
  17. enco

    enco 2nd Gear Member

    Înscris:
    22 Aug 2008
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi 80 B4 2.3i Quattro, cod NG - 1992
    Era vorba de becul din portbagaj, care are un switch. La mine acel switch (intrerupator) era dus, drept pentru care becul nu se mai stingea nici cu portbagajul inchis. De vineri si pana luni a fost destul, si ajutat de aspirat fara motor...
     
  18. beby_zan 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Noi 2008
    Locație:
    lugoj
    Masina:
    audi 80
    schema electrica audi 80

    salut am si eu nevoie de schema electrica de la audi 80 din anul 87 model butoias motor 1,9e tip sd problema este ca imi sta turata la 2000 rot/min
     
  19. Bogdan.IS

    Bogdan.IS Audi Expert

    Înscris:
    6 Sep 2007
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A6 C5 1.9 TDi , Audi 80 B3 1.6 D
  20. ManiAcuV6 Banned

    Înscris:
    31 Aug 2007
    Locație:
    IASI sau BOTOSANI
    Masina:
    Audi A4 B6 2001 AWX
    Cauta-ma pe Pm sa vedem cum facem. Craciun fericit!
     

Distribuie pagina asta