1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Planetare Audi 80 - 90 - 100 - Modele Clasice - probleme si rezolvari

Discuție în 'Modele clasice' creată de mad4audi, 1 Iun 2008.

  1. mad4audi

    mad4audi 2nd Gear Member

    Înscris:
    3 Ian 2008
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi 90 b3 2.3E quattro
    Cap planetara - Schimbare sau Rectificare

    Masina :audi 90 2.3E Ng nu are Abs.Care stie sigur si se pricepe ....vreau sa imi schimb capetele de planetare ....sunt student ...am 2 optiuni ...niciuna nu e cine stie ce geniala ...dar incercam ... Vreau parerea voastra sincera !

    1 Daca ar fi sa imi rectific planetarele , unde (loc) si cati bani m-ar costa? Merita?

    2 Se potrivesc planetarele de la un audi 80 ? Dar amortizoarele ?

    :think: nu prea am banii si eu unu as prefera sa le rectific am si garantie .. stie cineva un loc bun de rectificat? si un pret? :rolleyes:


    Cu respect , Marius
     
  2. ManiAcuV6 Banned

    Înscris:
    31 Aug 2007
    Locație:
    IASI sau BOTOSANI
    Masina:
    Audi A4 B6 2001 AWX
    Cu rectificatul nu prea sunt de acord. O solutie ar fi sa folosesti mai bine 2 capete de planetara second hand care arata bine. Parera mea.......
     
  3. mad4audi

    mad4audi 2nd Gear Member

    Înscris:
    3 Ian 2008
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi 90 b3 2.3E quattro
    mda

    si de unde sa fac eu rost de 2 capete care sa arate bine ?? sau mai precis ...captele de planetara de la un audi 80 se potrivesc la un adui 90 ??
     
  4. kellu

    kellu Platinum Member

    Înscris:
    19 Aug 2007
    Locație:
    Mioveni
    Masina:
    Opel Corsa
    nici alea noi nu sunt foarte scumpe si te tin mai mult... ca sunt noi. Dar sa le iei pe producator, nu pe originale. Eu am avut un 80 coupe si am dat 240 ron pe capul planetar dreapta.
     
  5. dorutzu

    dorutzu Silver Member

    Înscris:
    8 Sep 2007
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    1.6 + 2.0
    Pentru modelul meu un capat de planetara nou e vreo 70 RON. L-am schimbat eu acum vreo cateva luni.
     
  6. Vlad04NOZ

    Vlad04NOZ Gold Member

    Înscris:
    20 Sep 2007
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    Audi B3 1.8S & Audi A4 B5 Avant
    La 80-ul meu am cumparat o planetara in stare buna de la dezmembrari a costat 100 RON(1 mil lei vechi) + am cumparat un burduf nou (la partea dinspre roata) ca cel de pe planetara cumparata era imbatranit(burduful a constat in jur de 20 RON- cu tot cu piulitze, sigurante si ce mai nevoie sa schimbi cand desfaci burduful...inclusiv vaselina)....deci cam la 120 RON am iesit cu toata "afacerea", merge perfect nu mai am probleme.....apropo mare atentie la burdufurile de cauciuc sa nu fie uzate sau crapate....eventualul praf/nisip care intra in interior daca este deteriorat burduful distruge planetara in timp foarte scurt...asa am patit si eu:(....neglijenta costa:think::motz:........asa ca merita verificate din cand in cand pentru a nu avea surprize neplacute;):icon_thumright:
     
  7. Scarabeux 6th Gear Member

    Înscris:
    23 Ian 2008
    Locație:
    Voluntari, Ilfov
    Masina:
    B4 1,9TDI,1993,1Z/ B5 1,9TDI, 2000,AHH
    din cate stiu planetarele difera in functie de motor: diesel sau benzina. Si eu iti recomand tot varianta cu noi, ca la SH nu stii ce ei. Daca totusi nu te tine, chiar in conditiile de pret descrise mai sus, in Tunari (Ilfov) exista un atelier care e cunoscut ca foarte bun pentru rectificarea planetarelor. Nu mi-am dat seama de unde esti, dar daca poti, da o fuga si intreaba un pret, ca eu nu il stiu.
     
  8. dragos_dolana 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Sep 2008
    Locație:
    rusanesti olt
    Masina:
    audi 80 b3
    cap planetara

    salut eu mi-am cumparat un cap planetara pentru audi 80 si va rog sa-mi ziceti daca se monteaza greu si daca trebuie scoasa toata planetara sau se poate schimba capul pe loc,mentionez are ABS
     
  9. damutz20

    damutz20 2nd Gear Member

    Înscris:
    22 Noi 2007
    Locație:
    Branesti , IF
    Masina:
    Audi 80 b4 Limited edition 2.0i
    Salut... Acum 2 saptamani mi-am schimbat si eu capetele de planetare. Recomandarea mea este sa le cumperi noi . Cu rectificatul nu stiu cat ar putea sa te mai tina ...avand in vedere ca deja sunt uzate ( banuind ca nu le schimbi de bune :) ) . Pe mine m-au costat 170 ron/buc pentru un Audi 80 fara ABS.
     
  10. ManiAcuV6 Banned

    Înscris:
    31 Aug 2007
    Locație:
    IASI sau BOTOSANI
    Masina:
    Audi A4 B6 2001 AWX
    Nu trebuie scoasa planetara toata. Trebuie sa desfaci surubul de pa pivot, piulita(sau surubul<depinde de an>ce tine planetara de butucul rotii) apoi infiletzi un surub mai lung in capul de planetara(in locul la cel de mai sus) si infiletezi pana ce se departeaza capul de planetara si iese. Infiletarea se face cu capul in pozitie dreapta(rectiliniu cu axul intermediar).
     
  11. Romeo_79

    Romeo_79 Gold Member

    Înscris:
    12 Iul 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    A4 Allroad 2.0 TDI 177 CP CGLC 2013
    In viraj dreapta,la plecarea de pe loc,se aude o troncaneala la roata fata dreapta.
    Trebuie schimbat capul de planetara?
    De asemenea,imi poate spune cineva,daca la Audi 100 se potriveste capul de planetara de la Audi 80?
     
  12. alex_hobeanu

    alex_hobeanu Bronze Member

    Înscris:
    10 Ian 2008
    Locație:
    California, USA
    Masina:
    A4 1.8T (AMB) quattro 2004 / A4 2.0T (CPMB) quattro 2014 / Q5 3.2 (CALB) 2012
    Daca ar fi de la capul de planetara trebuia sa se auda in stanga cand virezi dreapta, plus ca in mers, la viteza mare ar trebui sa se auda o bataie ritmca. Daca apare numai la plecarea de pe loc, in general mai pronuntat dupa o franare puternica este din pivot, care nu e bine strans in port-fuzeta sau are joc in interior.
     
  13. Romeo_79

    Romeo_79 Gold Member

    Înscris:
    12 Iul 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    A4 Allroad 2.0 TDI 177 CP CGLC 2013
    Am rugat pe cineva sa mearga cu masina mea,sa vireze dreapta,si zgomotul acela se aude clar de la roata dreapta fata.
    In linie dreapta nu se aude nicio bataie,niciun zgomot.Doar in viraj dreapta,de pe loc.
     
  14. Vlad04NOZ

    Vlad04NOZ Gold Member

    Înscris:
    20 Sep 2007
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    Audi B3 1.8S & Audi A4 B5 Avant
    Nu stiu daca merge pe 100 planetara de 80 dar ar trebui sa iei in calcul si o planetara second;), eu pe 80-ul meu am inlocuit planetara de pe dreapta acum 2 ani (am schimbat si burdufurile de cauciuc cu unele noi la care primesti tot inclusiv vaselina...de multe ori aceasta este una din cauzele care duc la uzarea unei planetare un burduf rupt pe unde intra praf si nisip :crying:)...oricum planetara se comporta impecabil costul a fost 100 RON planetara la o dezmembrare plus in jur de 50 RON ambele burdufuri(dinspre cutie si cel dinspre roata)..bafta...incearca sa iei legatura cu ManiacuV6 el s-ar putea sa stie daca potriveste planetara de 80(sau poate de pe passat) pe 100...bafta:icon_thumright:
     
  15. Romeo_79

    Romeo_79 Gold Member

    Înscris:
    12 Iul 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    A4 Allroad 2.0 TDI 177 CP CGLC 2013
    Am schimbat bratele si capul de planetara de pe dreapta.
    Dupa aceasta lucrare,a aparut problema cu planetara de pe stanga,in sensul ca aceasta iese din cutia de viteze,cand virez maxim dreapta.
    Iar dupa schimbarea cauciucurilor de pe fata,in momentul cand accelerez,volanul se misca putin spre dreapta,dar traiectoria ramane rectilinie.
    Cum va explicati aceste manifestari,si care considerati ca ar fi rezolvarea lor?
     
  16. cipri@n

    cipri@n Bronze Member

    Înscris:
    4 Iul 2008
    Locație:
    Iași / Catania
    Masina:
    A4 Avant 2002, 1.9 TDI, 131 CP, AVF
    in legatura cu planetara nu stiu ce sa iti zic, nu am avut probleme cu ele si sper nici sa nu am; poate au umblat mecanicii pe acolo si te-au "lucrat" de ea; sau au uitat sa remonteze ceva. in legatura cu volanul care se misca putin spre dreapta, se rezolva prin reglarea unghiului de fuga. de astfel dupa fiecare lucrare la bucsaraie si directie, trebuie refacut unghiul; de altfel si dupa schimbarea cauciucurilor, numai ca aici pe mine m-a invatat cineva sa fac unghiul la cateva zile dupa ce am pus cauciucurile pentru a le da timp sa se aseze bine pe janta ;).
     
  17. Romeo_79

    Romeo_79 Gold Member

    Înscris:
    12 Iul 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    A4 Allroad 2.0 TDI 177 CP CGLC 2013
    Directia am reglat-o acum mai putin de un an,dar aveam pivotii ceilalti,cu uzura.Faptul ca volanul se misca la dreapta numai cand accelerez,se datoreaza pivotilor noi?La franare,traiectoria nu se modifica.
     
  18. Romeo_79

    Romeo_79 Gold Member

    Înscris:
    12 Iul 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    A4 Allroad 2.0 TDI 177 CP CGLC 2013
    Am reglat directia,si s-a rezolvat problema cu volanul care tragea spre dreapta la accelerare...
    Cat despre planetara,imi poate spune cineva daca axul care intra in cutia de viteze trebuie sa aiba siguranta?
     
  19. Nelu Pătraşcu Gold Member

    Înscris:
    9 Feb 2009
    Locație:
    KAVARNA
    Masina:
    AUDI A6 C4 2,5 TDI motor AEL 103 kw
    Nu ştiu din ce an este maşina ta. A mea e tot C4 numai că-i A6.
    Oricum, la mine flanşele acelea cu nuturi interioare ce pătrund în cutia de viteze, sunt asigurate cu un şurub central (cheia tubulară de 13). Poate nu l-ai pus.
    Posibil să fie aceeaşi soluţie şi la tine. Nu are siguranţă.
     
  20. Romeo_79

    Romeo_79 Gold Member

    Înscris:
    12 Iul 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    A4 Allroad 2.0 TDI 177 CP CGLC 2013
    Masina e din 1992.
    Cutia de viteze e de B3.
    Planetara iese foarte usor,exact asa cum se vede in foto.
    DSC01303_resize.JPG
     

Distribuie pagina asta