Desi motorul din semnatura a fost omologat in Germania in 1993 ca fiind EURO 2,"specialistii" de la RAR Romania l-au declarat NON EURO. Prin urmare,ce se va intampla din 2011 cand se zvoneste ca autoturismele NON EURO vor fi scoase din circulatie,si cum vom putea trece peste aceasta situatie?
aceasta lege trebuia pusa in aplicare mult mai devreme avem pe drumuri "epave" care pur si simplu de Sufoca daca mergi in spatele lor... Cu ocazia asta scapam si de cotetul pe roti 1310 pe care o repara toata lumea pe marginea drumului cred ca este suficent din "89" pina in prezent ne-am transormat in "Cimitirul de masini" al europei,eu nu spun ca nu s-au adus si masini bune.....dar in cele mai multe cazuri s-au inmatriculat masini cu tot felul de probleme tehnice grave ....si asta tot cu ajutorul spagilor date la RAR Sper ca de data asta sa se tina de CUVINT si sa scoata aceste masini de pe drumuri @romeo 79 motorul A FOST!!!! omologat in 93 legile s-au schimbat si in germania de atunci pina in prezent Inclusiv nemti vor sa scape de aceste masini,prin programul RABLA.......DE CE CREZI CA IMPORTA MASINI NOI IEFTINE DIN RO.(Dacia SANDERO)
Masina din semnatura arata a epava? Intrebarea era ce facem noi,cei a caror masini au fost omolagate in Romania ca fiind NON EURO,desi motoarele sunt EURO 2 sau EURO 1.
Nu cred ca ai inteles!!?? daca masina a fost OMOLOGATA in romania ca fiind NON EURO....nu ai ce face.... REPET aceste motoare au fost omologate ca EURO 1 & 2 IN ANI 93???? INCLUSIV in germania s-au schimbat legile si vor sa scape de aceste masini Sincer tu cit timp crezi ca aceste masini ar trebui sa circule ....pina in 2020!!! sau pina te lasa masina!!!!
Bine,dar ce vom face noi cu aceste masini,le vom tine ca amintire,ca obiect decorativ? Cu ce va veni guvernul in sprijinul nostru?
din ce stiu eu guvernul a venit in ajutor cu programul rabla....nu se compara cu cel din germania ,dar totusi iti ofera ceva pe masina. Aceasta intrebare trebuia sa ti-o pui inainte de a cumpara masina!!!!! ai intrebat RAR-ul daca poti sa inscri masina inainte de a cumparao?????? Daca raspunsul lor a fost DA atunci nu ar trebui sa ai probleme Daca NU atunci ce pretenti mai ai
Atunci sa iasa din circulatie si masinile lui Mazare din constanta ca sunt epave dupa parerea ta. Dute tata in germania.Io in romania nu imi pot permite una euro 5.Da tu un Audi80 din 90-91 pe o dacie (si peste 100 de ani tot dacie ramane) Sorry acum am vazut tu esti din ROBIN HOOD LAND si io stiu cum o fi pe acolo?
Nu cred ca se va putea interzice circulatia pe sosele a masinilor NON EURO, inmatriculate cu acte in regula si cu verificarea tehnica valabila. Asa ceva ar insemna moartea partidului care va sustine acesta propunere. Dar, pe de alta parte, sa asteptam sa vedem unde va ajunge impozitul anual pe autoturisme, s-ar putea ca posesorii de NON EURO sa le tina benevol in garaj. Insa nu vor fi interzise, ganditi-va la masinile de epoca, unele dintre ele bijuterii pe 4 roti, dar cu certitudine NON EURO.
TATI era vorba de cu totul altceva,,,,vad ca incepi cu "abureli" de 2 bani Nu stiu despre ce masini vorbesti????si ce legatura are mazare cu topicul...in fine va doresc bafta si sa reusiti sa le inscrieti in circulatie Nu m-ar mira la nivelul coruptiei ,,,,cei de la RAR sa continuie sa ia spaga in continuare
ca sa te lamuresc.Mazare era un exemplu.Are numai masini de colectie din 1900 toamna inscrise toate.Crezi ca le va scoate din circulatie.Spui asta din postura celui care are masini euro x .dar sa te vad ce spuneai daca erai in celalata tabara.
Masina E inscrisa in circulatie de multi ani... Initial a avut motor pe benzina care era omologat EURO 2,in Romania. Dar,dupa montarea actualului motor,cei de la RAR l-au clasat la NON EURO.
hmmmmm.masinile de care vorbesti au un statut special(masini de epoca) si fac parte din patrimoniul national Total gresit sa faci comparatie intre o masina din ani 90 si una de epoca din ani 30-40(masini de colectie) In uk aceste masini au nr de inmatriculare negre si nu platesc taxa de drum cite asfel de masini vezi zilnic pe drumurile din RO concluzie NU este nici o legatura intre masinile de epoca(ale colectionarilor) si cele NON EURO 1 &2 care sincer ar trebui sa plateasca taxe de poluare mai mari fata de masinile EURO 3 & 4
Pt tine e usor sa zici treburile astea RED , ca tu ai masina cat de cat mai noua . daca te-ai pune in situatia mea sau a lui romeo , s-ar schimba treaba
sal si eu sunt de acord cu RED ca masinile non euro ar trebui scoase din circulatie. Dar sa stii RED ca nu toata lumea are posibilitatea sa treca de la o masina veche la una mai noua. Ca sa nu mai vorbesc de cei care sunt posesori de AUDI 80 ,90, B3, B4 care nu ar da masinile lor nici pe 2 logane.
masinile vechi nu vor fi niciodata scoase din circulatie atata timp cat vor trece de inspectia tehnica periodica care din 2011 va fi facuta in fiecare an si asta este oficial ,daca masina are noxele ok,franele la fel si sistemul de iluminare ,si caroseria fara rugina ,puteti face multi km fara sa va zica cineva ceva ,toate bune
Multi dintre voi uitati de unde ati plecat.Da cui nu i-ar place o masina euro 3-4,dar nici atunci nu as fi deacord sa fie scose din circulatie cele non euro. Pana la urma astea euro polueaza si sunt la fel de nesigure ca cele non euro.
daca ar exista masini care sa nu polueaze deloc , as zice , ca da , sa scoata cazanele . dar cum un lamborghini , cu de 10 ori mai multi cai polueaza la fel , ce alegi ? sa poti omora in accidente la viteze de 250 kmh ,sau sa nu-ti treaca masina de 140-150 , cu pedala la fund .