1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor Benzina 2.2 la Audi 80 - 90 - 100 (B3 - B4)

Discuție în 'Modele clasice' creată de dniro25, 6 Oct 2009.

  1. dniro25

    dniro25 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Oct 2009
    Locație:
    IASI
    Masina:
    AUDI Coupe, 2.2 L, 1983
    Buna, sunt posesorul unui Audi Coupe din 83, problema cu care ma confrunt e ca nu reusesc sa identific motorul de pe ea, la baza a avut motor de 1.8L dar a fost montat unul de 2.2L de fostul proprietar, zilele astea vreau sa fac o comanda de consumabile sa schimb tot ce pot la ea dar nu pot face comanda pana nu-mi dau seama ce motor este!!
    Am gasit mai multe serii pe motor si am incercat sa caut pe google dar fara nici un rezultat!!

    Astea sunt o parte din seriile gasite :

    035 103 373 AD
    035 103 021 N
    035 103 475 D
    7J83
    035 103 475 o

    Cine ma poate ajuta cu ceva informatii despre motor si anul de fabricatie i-as fi foarte reconuscator!!!!
     
  2. Bogdan.IS

    Bogdan.IS Audi Expert

    Înscris:
    6 Sep 2007
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A6 C5 1.9 TDi , Audi 80 B3 1.6 D
    ceva de pe wikipedia
    2.2L I5 SOHC 10v (1987–89)
    2.2L I5 DOHC 20v (1989–91)

    Audi Quattros are often referred to among owners and enthusiasts by their engine codes, to differentiate between the earlier and later versions: the earliest 2144 cc 10v being the "WR" engine, the 2226 cc 10v being the "MB" engine, and the later 20v being the "RR" engine. Hence, Quattro models may be referred to as either the WR Quattro, MB Quattro, and RR or "20v" Quattro, respectively.
    tradus
    Quattros Audi sunt adesea menţionate între proprietari şi entuziaşti în codurile lor de motor, o diferenţiere între mai devreme şi mai târziu versiuni: mai devreme de 2144 10V cc fiind "WR" motor, 2226 10V cc fiind "MB" motor, iar mai târziu 20V fiind "RR" a motorului. Prin urmare, modele Quattro pot fi menţionate în continuare, fie Quattro WR, MB Quattro, şi RR sau "20V" Quattro, respectiv.
    sper sa-ti fie de ajutor
    (te asteptam la intalnirile club audi iasi in fiecare joi , in fata la stadion ora 19.00) detalii click pe semnatura mea
     
  3. dniro25

    dniro25 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Oct 2009
    Locație:
    IASI
    Masina:
    AUDI Coupe, 2.2 L, 1983
    ms pentru raspuns si pentru invitatie :cool:
    o sa vin si eu la acele intalniri dar dupa ce-mi pun masina la punct,mai am ceva de lucrat la ea!!!
    piesele pt ea vreau sa mi le comand de pe internet si am gasit pe saitul lor vre-o 3 versiuni de motor 2.2L la coupe!!! :
    1. KV 136 CP
    2. JT 120 CP
    3. KX 115 CP

    si inca nu-s sigur ca motorul pe care-l are coupe-ul acuma provine tot de pe un coupe pentru ca am vazut ca motorul de 2.2 L se mai gaseste si pe audi 100/200, in mare ma intereseaza daca piesele gen consumabile, garnituri chiulasa,etc se potrivesc la toate motoarele de 2.2L din anii aia!!
     
  4. dorutzu

    dorutzu Silver Member

    Înscris:
    8 Sep 2007
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    1.6 + 2.0
    Mda... stiu masina.
    A fost la cateva intalniri de prin Suceava si chiar am avut ocazia sa o conduc.
    Motorul ala e pacat sa-l schimbi.
    Daca iti zic ca masina aia cu motorul ala de 2.2 scartaie si in treapta a 3-a ma crezi? Am si un filmulet dovada. :)
     
  5. dniro25

    dniro25 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Oct 2009
    Locație:
    IASI
    Masina:
    AUDI Coupe, 2.2 L, 1983
    nu vreau sa schimb motorul, vreau doar sa investesc ceva bani in ea si sa-i inlocuiesc tot ce se poate - garnitura de chiulasa, filtre, curele, distributie, bujii, ulei, etc - asta doar la ce tine de motor, pentru treaba asta trebuie sa comand piesele de pe un site (magazin virtual) ca le-am gasit mai ieftine si toate la un loc, sa pot face comanda trebuie sa stiu exact ce motor am sub capota (model exact,an de fabricatie,etc), tot ce stiu e ca am un motor de 2.2 L cu seriile de mai sus!!!! ma gandeam ca poate are cineva vre-un program sau catalog piese sa identifice motorul ala!!!

    am stat ieri pana tarziu si am citit tutorialele alea , cum sa-ti schimbi diferite elemente fara sa mai mergi in service, zilele astea vreau sa ma apuc sa schimb garnitura de chiulasa, la prima vedere pare destul de simplu,ma refer la cum e asezat motorul si structurat, am mai schimbat pana acuma la un peugeot 309 si mi s-a parut mult mai complicat, daca aveti ceva sfaturi sa-mi dati legat de treaba asta va rog sa le postati aici ;)!!!

    o sa incerc sa fac si ceva poze cu operatiunea si un mic tutorial !!! o sa schimb garnitura de chiulasa + Garnitura capac supape + Garnitura galerie admisie + Garnitura galerie de evacuare + curea distributie + curele angrenare servodirectie si generator. astea ar fi ce tine de motor !!
    astept sfaturi !!! exclus service din cauza costurilor, treaba o sa fie facuta de mine + un prieten si el cu ceva cunostinte de mecanica + documentatie (manuale service ,etc)
     
  6. Romeo_79

    Romeo_79 Gold Member

    Înscris:
    12 Iul 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    A4 Allroad 2.0 TDI 177 CP CGLC 2013
    Daca motorul a fost luat de pe Audi 100/200,fabricatie intre anii 1982-1991,ar fi urmatoarele variante:
    -KF 130 CP;
    -WC 136 CP (acesta a fost montat atat pe Audi 100,cat si pe Audi 200,in acea vreme).
    Ambele motorizari sunt variantele fara turbo.
     
  7. dniro25

    dniro25 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Oct 2009
    Locație:
    IASI
    Masina:
    AUDI Coupe, 2.2 L, 1983
    asa ma gandesc si eu c-ar fi,ca nu am turbo nici eu pe motor,ies acuma sa fac o poza la motor si sa o postez aici poate isi da cineva seama mai bine !!!!!
     
  8. dniro25

    dniro25 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Oct 2009
    Locație:
    IASI
    Masina:
    AUDI Coupe, 2.2 L, 1983
    minune ,am gasit seria la motor :salute:, era sub un strat bine pus de mizerie :)!!!! , am motorul cu seria KE 017 838 mai jos si ceva poze cu motoul , scuzati ca e murdar dar acu am luat masina si n-am avut timp sa ma ocup inca de el :)!!!
    asta inseamna ca e motorul de 2144 cmc si 96 Kw 131 CP
    ce parere aveti despre acest motor ?? merita facut si adus la cotele de functionare perfecta ???
     
    Ultima editare: 7 Oct 2009
  9. CoCaine

    CoCaine Silver Member

    Înscris:
    10 Aug 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B5 avant (AFN)
    Care e diferenta intre motorul asta si NG-ul de 136 cp?

    Felicitari pentru achizitie,o sa-ti dea satisfactii mari masinuta daca ai timp sa te ocupi de ea.

    Nu mi-a sarit in ochi pana acum,dar intreb: este Quattro? (daca da,esti cel mai norocos om din lume)
     
  10. FloRio

    FloRio Platinum Member

    Înscris:
    30 Aug 2007
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    Audi A4 1,9 TDI 110hp~AFN 1998
    Acesta masina a plecat din baia mare la suceava apoi se pare ca la iasi:)Cunosc masina era a unui prieten mai indepartat.Arata foarte bine si cand era la el si din cate stiu masina nu are quattro din pacate ci doar tractiune fata
     
  11. dniro25

    dniro25 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Oct 2009
    Locație:
    IASI
    Masina:
    AUDI Coupe, 2.2 L, 1983
    asa este,are doar tractiune fata dar sunt si asa fericit, de quattro am avut parte la un Audi A8 4.2L automat si stiu ce inseamna asta :), sunt multumit si cu ea asa cum este,acuma astept sa ma apuc de ea (saptamana viitoare), in masina se vede ca s-a investit mult si ca s-a lucrat cu interes la ea
     
  12. dorutzu

    dorutzu Silver Member

    Înscris:
    8 Sep 2007
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    1.6 + 2.0
    Eu cunosc istoria masinii in Suceava, dupa ce a plecat din Baia Mare.
    In Suceava a avut-o un coleg de pe aici de pe forum, a fost chiar la mai multe intalniri cu ea, am poze si chiar acel filmulet bestial cum masina scartaie in trepetele 1, 2 si 3. Cat de curand am sa-ti dau si filmuletul si multe poze cu masina de la intalniri.
    Dupa aproape 1 an masina s-a vandut in Iasi cam pe suma de 1400 de euro cred. In acel moment trebuia schimbata si garnitura la chiulasa care din cate am vazut a cedat.
    Cel care a luat-o din Iasi a scos-o imediat la vanzare. Tu probabil ca ai luat-o de la el si nu direct de la tipul din Suceava. Ne mai auzim.
    Pana atunci vezi ca ai poze cu masina la intalnirea de la Putna aici: http://www.clubaudi.ro/intalniri-cl...lubaudi-suceava-8-februarie-2009-putna-6.html
     
    Ultima editare: 9 Oct 2009
  13. dniro25

    dniro25 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Oct 2009
    Locație:
    IASI
    Masina:
    AUDI Coupe, 2.2 L, 1983
    exact,am luat-o de la iasi de la cineva si de aia am zis ca vreau sa-i fac motorul,masina inca mai merge si asa,dar dupa 15-20 min fierbe apa in vasul de expansiune, in mare nu vreau sa merg cu ea asa sa-i fac motorul praf de tot,de aia vreau sa schimb ca tot ce pot la ea, ms pt link si astept pozele si filmul :)
     
  14. dorutzu

    dorutzu Silver Member

    Înscris:
    8 Sep 2007
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    1.6 + 2.0
    Ai innebunit? Schimba dracului garnitura aia. Ala e un motor bun, e pacat sa-l fierbi si sa-ti bati joc de el.:asskicking:
    Sau nu-ti place cum suna 5 in linie? Eu zic ca nu s-a facut vreodata motor audi care sa sune mai frumos decat cele in 5.
     
  15. dniro25

    dniro25 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Oct 2009
    Locație:
    IASI
    Masina:
    AUDI Coupe, 2.2 L, 1983
    nici prin gand nu-mi trece sa merg asa cu ea, pretuiesc prea mult masinile sa le fac asa ceva, masina asta o sa aiba parte de un tratament cat mai bun ;)
     

Distribuie pagina asta