1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Audi 200 Turbo

Discuție în 'Modele clasice' creată de Marius.Lungu, 8 Noi 2009.

  1. Marius.Lungu

    Marius.Lungu 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Mar 2009
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi 200 turbo 200cp
    Am un audi 200 turbo din 1988 cu motor de 2.2 benzina 200 cp si am o problema .....
    cand apa ajunge la 90 de grade se taie scanteia (de la delcou nu mai vine deloc scanteie)
    Ma poate ajuta cineva......am fost la mecanici si serviceuri si nu au gasit nimik(fiind un model mai deosebit multi nu stiu cu se mananca)
    dati-mi idei sa mai incerc cate ceva ca este nasol sa stau de fiecare data pana se raceste mororul
    eu am presupus ca are o sonda/senzor de siguranta sa nu se caleze motorul dar nu ma prea pricep foarte bine
     
  2. ManiAcuV6 Banned

    Înscris:
    31 Aug 2007
    Locație:
    IASI sau BOTOSANI
    Masina:
    Audi A4 B6 2001 AWX
    Vorbeste cu userul Nemilos. Sigur stie :) Verifica si tu releele de la ECU. In special cel ce alimenteaza ECU.

    L.E. : ecu = Electronic Control Unit ( calcuator de injectie mai pe romaneste ;) )
     
    Ultima editare: 8 Noi 2009
  3. Marius.Lungu

    Marius.Lungu 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Mar 2009
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi 200 turbo 200cp
    cum am mai zis nu ma pricep la prescurtari :)
    ce inseamna ecu??????
     
  4. pasbogdan Silver Member

    Înscris:
    11 Oct 2008
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    s4 c4 2.2 20v t quatt,100 C4 v6,coupe b2 2.2 20vt quatt,samurai,LT35,90 b2 quatt
    200 de cai,cod motor 1b,2b?aceste 2 variante sunt k jetronic(asa ca ecu iese din discutie)
    am avut pe un 100 motor de 2226 101kv o problema de delcou la cald.
     
  5. Marius.Lungu

    Marius.Lungu 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Mar 2009
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi 200 turbo 200cp
    codul motor este 1b 2226 200cp 147 kv
    crezi ca problema este din delcou???
    cum o pot remedia
    cineva sa uitat la delcou si a zis ca este ok
    acum ma repet la ce mecanici am fost a zis ca totul este ok dar nu multi stiu cu ce se mananca modele mai vechi
    multumesc mult

    mai astept si alte opini
    sunt dispus sa incerc tot ce se poate
     
  6. Marius.Lungu

    Marius.Lungu 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Mar 2009
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi 200 turbo 200cp
    inca ceva .......am observat ca daca masina (motorul este aproape de 90 grade) si o opresc normal si vreau sa o pornesc nu mai porneste
    aceiasi cauza nu mai da scanteie
     
  7. pasbogdan Silver Member

    Înscris:
    11 Oct 2008
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    s4 c4 2.2 20v t quatt,100 C4 v6,coupe b2 2.2 20vt quatt,samurai,LT35,90 b2 quatt
    rotorul delcoului are un fel de "fante" 5 in cazul tau.In exteriorul rotorului este un soi de"cititor".Eu l-am inlocuit cu unul de pe un delcou de golf 2.
    Imi cer scuze pt exprimarea de garaj de colt de bloc...
     
  8. Marius.Lungu

    Marius.Lungu 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Mar 2009
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi 200 turbo 200cp
    poti sa imi spui si mie daca rotorul delcoului este defapt asa numita lulea?????
    cam asta am gasit la magazin
    el putin asa arata in poza cand dadeau cautare pe rotor
     
  9. alex_hobeanu

    alex_hobeanu Bronze Member

    Înscris:
    10 Ian 2008
    Locație:
    California, USA
    Masina:
    A4 1.8T (AMB) quattro 2004 / A4 2.0T (CPMB) quattro 2014 / Q5 3.2 (CALB) 2012
    Luleaua (pipa) sau rotorul este piesa care distribuie tensiunea inalta de la bobina de inductie (electrodul central) la bujii. Bogdan s-a referit la coroana metalica aflata pe delcou (piesa de sub "pipa") si la senzorul hall care citeste acesta coroana. Sub acea coroana metalica se afla senzorul hall care este alcatuit dintr-un magnet interior, senzorul hall (piesa gri din foto) si conectorul electric. Rotatia coroanei in fata magnetului produce o variatie a campului magnetic in fata senzorului hall iar acesta o transforma intr-un semnal electric folosit de sistemul de aprindere pentru comanda bobinei de inductie.

    Luleaua este piesa portocalie din foto. Senzorul hall se gaseste destul de greu de cumparat ca piesa separata, in general se gaseste doar delcoul complet. Problema descrisa de tine este cel mai probabil datorata unui senzor hall defect.
     
  10. Marius.Lungu

    Marius.Lungu 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Mar 2009
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi 200 turbo 200cp
    am cumparat luleaua(piesa portocalie)si cei de la magazin au gasit-o sub numele de rotor.........am mai mers ceva km(50) cu cea veche si masina sa oprit.am schimbat-o cu cea noua si a pornit,lucru ce nu se intampla cu cea veche.Mai merg un pic cu luleaua cea noua sa vad daca mai face figuri daca mai face o sa comand si acel senzor hall..
    Aveti idee daca se masoara cumva acel senzor pt a vedea daca este de la el,nu de alta dar am schimbat foarte multe piese degeaba pe masina pana acum si fiind criza mondiala mai ales la noi romanii mai o lungim un pic :D
     
  11. Marius.Lungu

    Marius.Lungu 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Mar 2009
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi 200 turbo 200cp
    stie cineva cum se masoara acel senzor hall????????
    sau daca exista pe masina mai multi senzori e genu??????
     
  12. alex_hobeanu

    alex_hobeanu Bronze Member

    Înscris:
    10 Ian 2008
    Locație:
    California, USA
    Masina:
    A4 1.8T (AMB) quattro 2004 / A4 2.0T (CPMB) quattro 2014 / Q5 3.2 (CALB) 2012
    La tine nu exista decat un senzor (cel mai probabil). Este greu de verificat, mai ales daca nu s-a defectat complet si din cand in cand mai merge. Mai mult ca sigur are o intrerupere interna si atunci cand se incalzeste nu mai functioneaza bine. Asa cum ti-a spus si Bogdan, este cea mai probabila cauza. De verificat se poate verifica cu un led inseriat cu o rezistenta, dar acest lucru trebuie sa il faci atunci cand masina nu merge. Cand dai la automat ledul trebuie sa clipeasca daca senzorul functioneaza.
     
  13. dorutzu

    dorutzu Silver Member

    Înscris:
    8 Sep 2007
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    1.6 + 2.0
    Ca o completare la ce a spus foarte bine Alex:
    pe pinii 1 si 3, adica cei exteriori ai mufei de la senzorul hal trebuie sa ai minim 11.5-12 volti, masurabili cu aparatul de masura.
     
  14. Marius.Lungu

    Marius.Lungu 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Mar 2009
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi 200 turbo 200cp
    si inca ceva....am obsevat ca regulatorul de relanti nu primeste curent
    daca il alimentez separat merge dar din instalatie nu primeste nici macar un volt
    cum se poate verifica :((((:(
     

Distribuie pagina asta