Salut,s-a ivit o oportunitate de a schimba motorul actual(1.8 de pe un b3 cod p.m monomotronic cu unul de 2.0 de pe un audi 90 injectie mecanica).intrebarea ar fi:a mai facut cineva acest lucru si mai presus prinderile motorului?.....la 1.8 motorul are tampoanele pe H,iar la cel de 2.0 din cate am inteles sunt pe lonjeroane???am dreptate sau ambele motorizari au suportii pe H,lucru ce m-ar bucura. p.s:motorul de 2.0 vine cu tot cu cutie(in 5 trepte) mersi mult to all
Motoru de 1.8 are prindere pe jug iar cel in 5 pistoane are prindere pe lonjeroane. Nu e mare filozofie sa sudezi ( in argon) suportii de lonjeroane . Apoi mai ai pe suportul din fata soferului o ureche pt radiator si pe lonjeronul stang in dreptul bidonasului uleiului de servodirectie o ureche pt prinderea radiatorului .
mersi maniacule.acum revin cu alta intrebare:suporti gasesc la magazine?banuiesc ca da ca na....au ajuns americanii pe luna,dapoi un amarat de suportcel de 1.6d e prins tot pe jug nu?........mariuse,cand voi sch motorul fii sigur ca te sunbafta all
POti sa il scoti de pe o masina ce se dezmembreaza sau daca n use paote cumpara nou de la reprezentanta ( unde e posibil sa fie mai ieftin ca la alt magazin) . 1.6 e prins pe jug. 2.3 e prins pe lonjeroane , precum si motoarele toate de pe B4 .
multumesc inca o data si o sa va tin la curent cu eventualele decizii si o sa fac un tutorial cu eventuala schimbare,poze etc. numai sa ma hotarasc cu ce sa schimb motorul actual,am de 1.8 dar as pune 2.0 pt un plus de putere dar si un 1.6 pt economie(motorul este,il are acelasi vanzator ca si al celui de 2.0 si motorina mai gasesti si pe jos,daca ma intelegetzi,pana acum am avut numai masini cu motorizari diesel si sunt un inpatimit al dieselului).voi ce ziceti sa fac?eu inclin spre diesel(ca nu sunt fanul vitezei si 100 la ora e ok din pctul meu de vedere)oricum la noi in tara n-are rost sa te grabesti ca oricum prinzi semafoare,ambuteiaje etc.inca ceva:am numere straine pe masina si pot monta orice fel de motorizare(de audi).astept pareri,multumesc anticipat pt ele
Tavi, eu zic sa mergi pe diesel...acum ce sa spun...daca e un motor ok care nu iti lasa in spate fum ca la `copsa mica`, eu zic sa te bagi direct in el. nu stiu cum, dar eu devin obsedat pe zi ce trece de dieseluri si motoare mega mici care au consum infim. pana mea...iti spuneam ceva odata de mercedes 190...ei bine...iti spun acum de peugeot 106 si ford ka) acum tastez din targoviste, pana aici ma spart in consum...si maine ma intorc...mi-e groaza...devenisem intr-un timp asa de disperat incat am zis ca fac ce fac si la 10L de benzina bag eu 1-2L de apa )))
credema mariuse ca privind din prisma consumului as merge pe diesel oricand.am analizat un pic situatia,motorul de 1.6 vine pe suportii de pe jug,rezulta 0 modificari majore(plus ca se pupa cu cutia,oricum diferente vor fi cu rapoartele,turatia motorului etc)...am gasit p cineva ce vrea un schimb,am vazut mercedesurile,peugeot poate doar un 406 vechi si ford ka e ok(app am un prieten ce a vandut unu cu 1300e,1.3injectie,masina tzipla,am condus-o din nurnberg pana la vama,0 stabilitate dar ma acaparat nush cu ce....si cu rezervoru de 35 litri ma spart,am ramas la unguri fara gaz,ca la noi un sg peco pe 250km).in principiu n-as da audiul pe niciuna de mai sus,as modofica si rasmodifica numai pt calitatea si daruirea cu care a fost construita masina.nu se mai fac acum asa....bafta all,oldies but goldies
cauta un diesel cu turbo si intercooler,sunt b3 cu acest motor din fabrica.este foarte sprinten si consuma putin
da stiu,cam greu de gasit....eu am gasit un 1.6d simplu dar inca raman deschis la oferte,cine are un motor diesel il rog sa-mi dea pm sau sa posteze aici si il voi contacta eu.o sa postez si la rubrica cumparari piese pt mai multe sanse.multumesc all si ast oferte