Salutare. Am observat ca plasticurile acelea care sunt aplicate de sus pana jos pe stalpii, unde vin centurile de siguranta de pe fata trosnesc si pacane(mai ales cand este foarte ger am observat) la denivelari, avand un oarece ''joc'' Ma gandesc ca la primavara cand mai vine caldura umpic sa le fixez cumva. Aveti vreo sugestie cum sa fac asta? Ma gandesc la silicon transparent. Ce spuneti? Si ca va venit vorba de centurile de siguranta de pe fata cum pot sa le rasucesc pe pozitia normala pentru ca sunt bagate rasucite de aiurea?
salut,am avut si eu probleme cu acele ornamente(dupa ce am adus masina in tara a inceput chinul) dar si cu cele de pe stalpii din fata(cei pe care e lipit parbrizul pt cine nu intelege) si am folosit o metoda originala by me:am demontat plasticele si le-am lipit niste *tampoane* dintr-un material cauciucat(de la munca luat,un fel de burete cauciucat folosit la matritze,in fine).dupa montare a disparut zgomotul,nu stiu pana cand....si metoda ta o sa dea roade dar cand vei vrea sa demontezi acele ornamente....app de centuri,la mine sunt la fel,te-ai gandit vreodata ca producatorul le-a montat asa intentionat?nu cred ca cineva se apuca de schimbat pozitia centurilor(sa le roteasca 180grade).numai bine,sper sa te ajute metoda mea
Singurul lucru pus invers la centuri este chestia care intra in suport si o fixeaza. Ca sa-i schimbi pozitia e foarte complicat, deoarece trebuie desfacuta prinderea din podea, descusut, intoarsa piesa si cusut la loc. Eu nu "m-am" riscat sa umblu la cusaturile din fabrica, fiind vorba de centuri de siguranta.
pai tocmai,producatorul nu le-a pus invers ci chiar cum ar tb.eu(si tind sa cred ca si ceilalti colegi cu audi)avem toti centurile asa.eu cand imi pun centura se desfasoara/muleaza perfect pe linia corpului chiar daca in pctul de jos de prindere reste rotita cu 180grade.eu te inteleg pe tn ce vrei sa faci,dar te incomodeaza in vreun fel?se cuteaza cand o pui sau ceva de genu?eu unul nu as umbla,nu de alta dar cum zicea alex_flo e vb de siguranta ta,cine stie cum o ciupesti sau etc si cedeaza cand ai mai mare nevoie de ea(Doamne fereste).o zi buna
Ideea este ca atunci cand este stransa sta pe stalp rasucita si ma ''seaca''. Nu m-am uitat sa vad cum este la podea daca sta rasucita 180 de grade....
Centura trebuie sa stea cu partea de cuplare cu scaunul spre partea din fata a masinii cu un unghi de 90 grade. PAcat ca nu pot face poza. Intradevar daca partea de metal loveste in plasticul stalpului se poate intoarce la 180 grade . Normal trebui ca partea de metal sa fie indreptata spre parta fata ( nu paralel cu plasticul stalpului). pentru a le invarti cu 180 grade se poate incepand sa indoi partea de centura dintr-un capat suprapunandu-l pe bucata cealalta. Am sa incerc in curand sa fac o poza in paint .
Sunt total deacord cu tine. La mine partea aceea de fier care intra in lacasul de prindere vine spre stalp, nu spre mine. Anormal zic eu...Nu stiu cum naiba sa o rasucesc sa vina spre mine pentru ca fanta aceea prin care circula ea (in stalp) este extrem de ingusta si nu incap amandoua suprapuse una peste alta pentru a o rasuci. Aproape cat este grosimea ei si nu gasesc nici o solutie sa o rasucesc sa vina normal.
Pana nu pun mana pe o centura nu pot sa-ti arat. Ideea ca centura o lasi la fel .Inversezi doar limba aia prin plierea unui capat al centurii ce trece prin limba peste centura si apoi tot asa pana se inverseaza si celalat capat ajunge in directia opusa. Pozele ar face cat 1000 cuvinte.
...sincer nu am inteles nimic. Adevarat pozele erau de baza. O sa fac eu maine o poza sa vezi cum sta si ce zic eu...