1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Consum benzina la Audi 100 2.3 - diverse discutii - probleme si rezolvari

Discuție în 'Modele clasice' creată de Bogdan Audi, 30 Ian 2008.

  1. Bogdan Audi 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Ian 2008
    Locație:
    Sighet
    Masina:
    a6,3.0tdi,2005
    Cine stie cat consuma un Audi 100 2,3 benzina,ca tare ma trage sufletul sa imi cumpar unul si daca stie cineva cat costa un debitmetru nou pt modelul asta.va multumesc...
     
  2. 4Rings

    4Rings 2nd Gear Member

    Înscris:
    24 Ian 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Coupe Quattro 85 20V turbo
    Shtii codul motorului?
    Eshti sigur ca ai nevoie de debitmetru nou?
     
  3. alexa76

    alexa76 3rd Gear Member

    Înscris:
    2 Noi 2007
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    AUDI B4 2.0E 16V QUATTRO
    Pe Autovit era unul care avea debitmetrul defect.Consumul ti-l faci tu,in functie de cum mergi cu masina.Bafta!
     
  4. Bogdan Audi 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Ian 2008
    Locație:
    Sighet
    Masina:
    a6,3.0tdi,2005
    Nu stiu codul...

    Eu vreau sa cumpar audi ala de pe autovit.proprietarul zice k e debitmetrul defect...
     
  5. Bogdan Audi 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Ian 2008
    Locație:
    Sighet
    Masina:
    a6,3.0tdi,2005
    Consum...

    Ma intereseaza un consum aproximativ...la o schimbare a treptelor de viteza in 3000-3500 rot/min,k doar nu o sa il tin tot timpul in 6000 rot/min,dar nici in 1500-2000 rot/min.am mai avut un b4 1.9 td,i dadeam talpa si prin oras imi lua 10%.
     
  6. sandu B4

    sandu B4 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Ian 2008
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Audi80 b4 2.0
    Si eu vreau sa stiu un cosum aproximativ pt un B4 de 2.0 automat mie imi papa cam 14 in oras
     
  7. marian c4

    marian c4 2nd Gear Member

    Înscris:
    24 Ian 2008
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    a6.quattro 2.6
    eu am motor2.6 quattro consum oras 13.5-15 ierna
    consum extraurban9.5-10.5
    depinde f.mult de stilul de mers mai ales in oras .oricum vara sa stii ca eu consum oras 10-12lt
    consum afara8-10lt
     
  8. alex_hobeanu

    alex_hobeanu Bronze Member

    Înscris:
    10 Ian 2008
    Locație:
    California, USA
    Masina:
    A4 1.8T (AMB) quattro 2004 / A4 2.0T (CPMB) quattro 2014 / Q5 3.2 (CALB) 2012
    Salut Bogdan

    Daca este vorba despre masina de pe autovit cu numere de spania si pret 1850 de euro, iti pot spune ca este vorba despre un motor NF de 2309 cm3 si 100 kw. De asemenea pretul debitmetrului nu il vei afla niciodata pentru ca nu are asa ceva, injectia fiind mecanica, nu electronica.
    Ceea ce are si este posibil sa nu mai functioneze corect este distribuitorul de benzina. Exista un thread mai vechi, care se numeste "salut ! (audi 90)" si acolo am descris sumar acest subiect. Motorul NF este practic identic cu NG, diferenta fiinda ca primul s-a montat pe audi 100 si 5000 si este ceva mai aerisit, nu asa de ingramadit ca NG care s-a montat pe audi 80/90. Blocul motor, distributia, partea de injectie sunt la fel.

    Eu am un 90 cu motor NG din 1987 si ce pot sa iti spun este ca motorul este foarte flexibil, are putere suficienta si la turatii relativ reduse ( 2000 rot/min ) , nu se compara cu un diesel de 1.9 vechi, poate doar cu cele de 1,9 si 131 cai de pe audi A4 dupa 2001.
    De consumat consuma, sub 10 nu am avut placerea aproape niciodata, iar in Bucuresti pe vreme rece si distante scurte ( 2-3 km ) ajunge si la 20 la suta.

    Daca vrei sa ma mai intrebi ceva nu ezita.
     
  9. Bogdan Audi 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Ian 2008
    Locație:
    Sighet
    Masina:
    a6,3.0tdi,2005
    Merci pt raspuns...dak o sa am intrebari,o sa te caut...
     
  10. marius_cristian1974

    marius_cristian1974 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Iul 2008
    Locație:
    craiova
    Masina:
    AUDI 100 2,3CAT
    AUDI 100, 2,3E-CAT- consum mare

    Am de circa 5 luni de zile un autoturism marca AUDI 100,C4 -an fabricatie 1992, motor 5 pistoane,tip AAR, injectie de benzina mecanica, euro2 cu sonda lambda si catalizator, capacitate 2300cmc, 131 cp, cutie viteze hidramata CEA cu 4 trepte;jenti cu anvelope de 245/40/17,climatronic, instalatie GPL BRC-AT90E..
    Mentionez ca acum vara folosesc climatronic-ul si am un stil de conducere mai sportiv.
    Bujiile sunt noi, cele recomandate de producator, capacul la delco nou, fisele bujii functioneaza bine,filtrul de aer este schimbat,uleiul si filtrul ulei schimbate..
    Consumul urban este de 21-22 litri de GPL, iar benzina cred ca 18 litri...la 100km
    N-am umblat la sonda lambda,dar am observat ca a fost schimbata si ar avea 4 fire...nu stiu cea originala cite fire avea si daca merge cumva sa-i pun vreuna universala...Am vazut ca din electronica masini catre sonda lambda pleaca doua fire de culoare alba...Au importanta cum vin la sonda?
    Stie cineva daca acesta este un consum normal pt o astfel de masina??
    Deasemenea as vrea sa stiu daca se poate mari puterea la acest tip de motor si prin ce procedee..
    multumesc
     
    Ultima editare: 20 Iul 2008
  11. nemilos

    nemilos 4th Gear Member

    Înscris:
    27 Sep 2007
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    AUDI 200 TURBO QUATTRO EXCLUSIV 1988
    este un consum f mare
    lambda tre sa aiba 2 fire
     
  12. alex_hobeanu

    alex_hobeanu Bronze Member

    Înscris:
    10 Ian 2008
    Locație:
    California, USA
    Masina:
    A4 1.8T (AMB) quattro 2004 / A4 2.0T (CPMB) quattro 2014 / Q5 3.2 (CALB) 2012
    Presupun ca senzorul de oxigen (sonda lambda) este jos, la intrarea in catalizator. Este un senzor cu incalzire, firele albe sunt pentru rezistenta de incalzire a senzorului. Unul merge la masa iar celalalt la un plus prin contact. Daca este cu 3 fire, atunci al treilea este negru si este semnalul, care merge catre ECU iar masa semnalului este legata la carcasa si merge prin caroserie.
    La cele cu 4 fire masa este izolata de carcasa senzorului si merge catre ECU printr-un fir de culoare gri.
    Cele mai bune sunt cele cu 4 fire, pentru ca mai ales la masinile vechi traseul de evacuare este ruginit si contactul dintre senzor si masa masinii poate sa fie afectat.
     
  13. marius_cristian1974

    marius_cristian1974 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Iul 2008
    Locație:
    craiova
    Masina:
    AUDI 100 2,3CAT
    Ajutoor...va Rog Frumos

    am rezolvat la sonda lambda;cind m-am uitat mai bine am vazut ca de fapt erau 4 fire,legate exact cum mi-ai zis tu;
    dar acum am dat de alta problema,tocmai inainte sa plec la mare;mai-a dat un rateu in timpul mersului,a spart toba si acum nu mai merge rotund;merge in 4 pistoane daca scot fisa de la bujia din mijloc nu e nici o diferenta;am schimbat bujia si fisa dar face la fel;capacul de delco este nou, la fel si bujiile;acum da mai greu automatul ca atunci cind are avansul mare;am umblat la avans dar degeaba;se poate sa fi sarit de la punct sau sa se fi ars supapele la pistonul acela?face aceiasi treaba si pe gaz si pe benzina...multumesc
     
  14. marius_cristian1974

    marius_cristian1974 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Iul 2008
    Locație:
    craiova
    Masina:
    AUDI 100 2,3CAT
    nu mai este nevoie,am rezolvato singur;:yes:
     
  15. Scarabeux 6th Gear Member

    Înscris:
    23 Ian 2008
    Locație:
    Voluntari, Ilfov
    Masina:
    B4 1,9TDI,1993,1Z/ B5 1,9TDI, 2000,AHH
    CUM ??????:think:
     
  16. marius_cristian1974

    marius_cristian1974 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Iul 2008
    Locație:
    craiova
    Masina:
    AUDI 100 2,3CAT
    am masurat compresia din cilindri, la doua pistoane era foarte mica, am dat chiulasa jos si am gasit supapaele arse la pistoanele 3 si 4.
    acum astept sa-mi vina piesele si sa o pun la loc.
     
  17. dorutzu

    dorutzu Silver Member

    Înscris:
    8 Sep 2007
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    1.6 + 2.0
    Sa ne tii la curent... si eventual poate ne faci si vreo 2-3 fotografii.
     
  18. marius_cristian1974

    marius_cristian1974 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Iul 2008
    Locație:
    craiova
    Masina:
    AUDI 100 2,3CAT
    am rezolvat,problema;
    daca tot am desfacuto i-am pus si un set de segmenti, telescoape+arcuri noi, bucsi, placheti, curele;
    merge super, acum o sa plec pe la mare si o sa vad cum se comporta dupa aceste interventii;
     
  19. Finutu audi 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Noi 2008
    Locație:
    Ilfov
    Masina:
    Audi 80 B4 2.3 E
    Consum 80 b4 cu motor de 2,3 E

    am si eu o intrebare !!!!are cineva idee cat consuma un audi 80 b4 cu motor de 2,3 E????scz daca nu am intrat unde trebuie dar sunt nou!
     
  20. 14jyn

    14jyn 3rd Gear Member

    Înscris:
    28 Noi 2007
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi 100 quattro 2226 mc2
    bine ai venit pe forum!
    in primul rand cand este vorba de consumul unei masini stim cu totii ca depinde foarte mult de sofer(stil de condus) asta poate sa fie un plus minus 2-4l la suta(valabil mai mult la benzinari).
    cat despre motoare de 5cil in linie cind ii dai se duce si suna placut (inca sting cd-ul sa-l aud) si n-o sa te intereseze consumul!
    pana acum am fost offtopic! scuze! dar oricum si in orice situatie min in oras 8-9-10 (iarna mai mult), in afara orasului cel mai bun consum la un drum de munte (serpentine) undeva la 8, asta a fost la mine.
     

Distribuie pagina asta