salutare. am un audi 80 1.8s cu carburator keihin, si imi face numai probleme carburatorul. si cum nu am reusit sa gasesc unul ma gandeam daca pot pune in loc un Pierburg 1B SOLEX. se poate adapta usor? am vazut ca asta are soc automat pe apa ......nu cred ca e greu de adaptat. la sistem de prindere si functionalitate ma intereseaza daca ar merge. consum cam la fel ca asta, si sa traga masina. nu ma intereseaza viteza si chestii din astea pentru ca nu prea ies din oras cu ea. multumesc.
Chiar cu riscul de a fi hulit,iti pot da o sugestie:carburator de Dacia.Daca il montezi cum trebuie merge bine.Ma refer la flansa de aluminiu cu apa calda prin ea,la o flansa adaptoare(ti-o face orice mecanic,strungar,etc) si o gusa de plastic de Dacia pe carb si fitru de aer.Unchiul meu a avut multi ani un golf 2 cu aceasta"inventie",relanti rotund,putere buna,dar performante si consum mai mici.Cam ce ziceai tu ca iti trebuie.Am condus-o si eu si mergea bine.
fagarasan daca tu crezi ca acel carburator monocorp facut cu fonduri minime asigura u ncosum decent la un mtoor de 1.8 te inseli amarnic. De performante nici nu poate fi vorba si despre consum nici atat.............Acest carburator se regleaza relativ usor daca stii unde sa umbli.
pot sa confirm cele spuse de ManiacuV6,si eu am avut carburator de dacia relgat de 100000 de ori pe audi 80 motor 1,6 si era dezastruos,nu tragea,mergea mereu in 2-3 pistoane si consuma 20%.ManiacuV6 mi-a aratat cum se regleaz aun carburator de audi si am reusit sa scot un consum foarte bun si motorul sa lucreze bine
Motorul meu nu mai porneste. Cu cheia pusa in contact pe penultima pozitie, cea de dinaintea demarare, se aude la carburator sub carcasa filtrului de aer un tarait, sfarait. O fi normal ? ce sa fie ?
Salut, Am si eu o problema care nu ii da nimeni de cap si anume ca atunci cand accelerez "da in nas" apoi merge. Am un Audi 80 din 1989 cu motor RU de 1,8 benzina, carburator Keihin 2. Va rog un ajutor.
Salutare.Detin un Audi 80,din 1989 ,motor RU 1,8, benzina,55kw,carburator Keihin 2. Am o problema la care nu am gasit rezolvare nici macar la service cu pretentii. Atunci cand accelerez mai brusc "da in nas" apoi pleaca,ceea ce este enervant mai ales cand trebuie sa o iei din loc mai repede.Inca o problema ciudata ar fi ca atunci cand merg pe un drum mai denivelat sau cu gropi motorul parca tinde sa se opreasca. Eu nu prea ma pricep la mecanica asa ca va rog sa ma ajutati daca puteti cu un sfat.Multumesc.
Salut poate cineva sa imi dea niste explicati de reglaj la carduratorul de Audi 80 1987 ca, eu nu reusesc nici cum .Am consum mare si nici motorul nu merge prea bine .
Buna tuturor, Am tot cautat prin topicurile existente insa nu am gasit ce ma intereseaza pe mine si anume o schema sau o poza cu modul in care se leaga vacuumurile la carburator ( de unde vin si unde se leaga fiecare ) si de unde vin cele 2 fire de la mufa de la electrovalva de pe carburator ... Daca aveti ceva maculatura cu ceea ce am nevoie , va rog sa ma ajutati! Va multumesc!
Topicul asta te ajuta: http://www.clubaudi.ro/threads/schema-furtune-vacuum-delcou-si-carburator-pentru-b3-benzina.26233/ ? Sau aici: http://vwgolfmk1.org.uk/forum/index.php?page=topicview&id=big-block-carb-engines_2/how-to-repair-your_2