Salutare tuturor fanilor Audi! Sunt nou pe acest forum si as vrea sa achizitionez un Audi V8 Quattro cu motorizare de 3.6, dar intai vreau sa aflu cat mai multe detalii despre intretinerea unei astfel de masini, si in cazul incare nu ar renta, dati-mi alte sugestii... Masina am gasit-o la 6000 Euro, e din '89, are cutie automata si e oarecum tunat (cip computer, filtru aer sport, jante ATP cu caucicuri de vara, 4 tevi esapament BORLA, si are cica 300 CP si nu 250). Masina pare a fi in stare buna (cu exceptia faptului ca ar cam trebui revopsita). Astept parerile voatre.....
frate tare mult mi-as dori sa vad si eu o astfel de masina cu asemenea motor poate arunci si tu niste poze iti dai seama ca e o raritate ,bafta
Nu costurile de întreţinere ar trebui să te preocupe ci cele de exploatare. Consumul de benzină nu poate fi mic, pentru că are "toate atu-urile" să nu fie mic. Quattro şi automatic. Această combinaţie la motoarele pe benzină din generaţia anilor`80 cred că te duce la peste 20 l/100, dacă nu peste 25 (consum de Bucureşti). Ba mai mult, şi cele de deţinere a unei astfel de maşini. Impozitul se apropie de 1000 de Euro, la fiscalitatea asta excesivă din România. Ai grijă ce faci, în caz că nu-ţi place, de un astfel de monstru du te scapi uşor.
Subscriu si io la ce zice daniel84 ...vis a vis de costuri cu siguranta o sa paaaaaape, si cu siguranta piesele sunt rare, si daca nu-i inscrisa, cu siguranta o sa te coste o mica avere inscrierea (multumita prieteniilor din guvern). Mi-as dorii pt tine sa nu se pune problema baniilor. Pt mine V8-ul este pe locul doi la visuri (dupa RS2). In caz ca o iei asteptam cu sufletu la gura pozele!
hai sa privim lucrurile altfel un pic,inainte de toate cele spuse mai sus gandestete la ce ai nevoie de asemenea masina?sa ce?sa consume enorm,sa fi singurul ce are una asa sau pt ce?sincer la cat e benzina acum eu te-as sfatui la banii astia sa iti iei un a4,orice altceva,un 1.9tdi.gasesti si alte masini mult mai bune si mai ieftine.din 89 o masina e cam riscanta.daca iti cade cutia,ca are ceva ani si poate cine stie cate reparatii...acu te inteleg daca ai bani sa o intretii dar gasesti cava mai nou si mai bun la 6000e.si cum zicea nelu,daca o cumperi te saturi de ea cine o va mai cumpara?sa fim seriosiasa ca prieteneste iti dau un sfat subiectiv:uita de treburile astea.zicea cineva de un rs2,gasesti pe dincolo ieftine si super ok,chiar si in tara gasesti inmatriculate in jur de 2500-3000e(cele din tara sunt cam calarite da gasesti dincolo).si credema ca un rs2 bun e cam greu de depasit chiar si de masini de actualitate
Poate am inteles io gresit...dar rs2 la 2500-3000 euro? Io zic ca depinde si de dorinte...daca cineva isi doreste un youngtimer rapid si luxurios un V8 este ideal, daca isi doreste o masina la 6000 euro, ii clar ca sunt masini mai noi, mai ieftine in intretinere si mai fiabile.
baieti ,in cazurile astea este vorba numai de pasiune pentru putere si mai ales oldstyle,bineinteles ca daca strangi 6000 de euro din greu nu are nici un rost sa iti cumperi asa ceva dar daca ai niste banuti in plus nu ar strica in weekend sa iesi cu o astfel de masina la o plimbare ,nu credeti ?
daca are bani am zis si eu ca merita dar in caz contrarda trahanake gasesti da am zis ca sunt calarite.cauta asa de amorul artei sa vezi,sa nu te astepti totusi la 800bhp si masina tzipladar daca omul are o pasiune pt masina asta si o va folosi doar ocazional e ok/ia uitativa aici http://anunturi-auto.4tuning.ro/cau...75__0__stock__romania________data__1__0__0__0 scz daca fac reclama sau cva de genu dar nu am putut pune linkul altfel
Off-topic : Nu vreau sa fac polemica, dar totusi vreau sa clarific un lucru, Audi RS2 este doar acela care seamana foarte bine cu B4 avant (mici deosebiri), are motor fabricat impreuna cu Porsche, si are 315 CP (sau mai mult daca ii tunat). Modelu asta o fost fabricat in putine exemplare si sunt f putine in Romania. Pentru mine ii masina care mi-as cumpara-o(de voi avea vreodata "diridari" :P) sa o conduc cum ziceai si tu in weekend sau pana la cate o intalnire.
daca iti pui in cap poti realiza orice,fiecare masina isi are stapanul cum s-ar zice.mie imi place f mult si s2-ul dar tanjesc dupa un oldtimer,nu pot spune ce,doar ca e made in u.s.a(scz).in schimb sunt fff multumit de b3-ul actual,o masina exceptionala d.p.m.d.v.fiecare e diferit,pana la urma noi ne exprimam optiunile si parerile fiecare facand in final tot ce ii dicteaza inima.daca pt mine o masina e buna asta nu inseamna ca si pt ceilalti.si asta e un lucru bun.numai bine si tot respectul pt fiecare si pt optiunile lui
Va multumesc pentru opinii, din pacate nu am poze cu masina "mult visata", si intrucat e NON-EURO si cu un consum atat de mare, cred ca va trebui sa-mi iau gandul de la Audi V8, fiindca nu ma dau banii afara din casa, iar o masina ca asta nu va fi decat o gaura imensa in bugetul meu, asa ca ma axez pe Mercedes-Benz S-Class (W140) cu exceptia modelului S350 (care ar fi cea mai proasta alegere posibila pt ca e foarte slab si bineinteles si puturos pt capacitatea lui cilindrica). Oricum, eu sunt de fapt fan inrait Mercedes-Benz, doar ca aud zvonuri suparatoare pt urechile mele, cum ar fi ca nu se infige ca Audi sau BMW. O singura data in viata mea m-am urcat intr-un W140, S420 CDI si mi se pare net superior in fata unui V8 Quattro, doar ca o sa am remuscari pt ca eu sunt si fan al motoarelor V8, mai pe sleau....... pacat ca nu-mi pot permite un AMG....
Intradevar S-urile din perioada aia sunt niste masini care arata foarte bine, foarte elegant si daca esti si fan cu atat mai bine. Spor la cautari! In ceea ce priveste performantele, nu pot sa ma pronunt, dar in schimb sistemul Quattro, punctul forte al V8-ului, nu o sa-l intalnesti la Merc
TrahanaKe, nici nu sunt adeptul masinilor cu tractiune integrala, cele cu tractiune spate mi se par mult mai spectaculoase (dar si periculoase pt un sofer neexperimentat). Deci acel Audi V8 Quattro este enervant de ascultator in ceea ce priveste tractiunea, ori fara putin scartait de cauciucuri e plictisitor frate....
Da...io in ultima parte a mesajului faceam reclama la Audi Quattro, mai in gluma mai in serios . Legat de scartaitul de roti, poate iti place: http://www.youtube.com/watch?v=IzI2uciaNmY
Mda.... scartaiutul de roti e si in functie de ce cauciucuri are masina, si cat ar costa oare un RS2?
eu acum vad ce greseala am facute vb de 12500 13000,scuze dar acum am citit tot topicul si tin sa ma autocorectez
Se mai intampla . Doamne ajuta...la un rs2 (pt mine) si la un s2 (pt tine) A...si pt colegu fan Merc...un S d-ala
salut!Daca vrei un sfat bun ,Audi V8 la 6000 eur nu merita.Ia-ti A8 4,2din 95-99 la banii astia!Este continuarea la V8 si are macar E2.La V8 mai cad cutiile de viteze!