1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Alarma OE sau After Market (instalata ulterior) - montaj inchidere centralizata la Audi 80 90 100

Discuție în 'Modele clasice' creată de johngotty, 18 Ian 2008.

  1. johngotty

    johngotty 3rd Gear Member

    Înscris:
    18 Ian 2008
    Locație:
    Buzău
    Masina:
    alfa romeo 166,2.0 ts,155 cp
    salut.am un b4 avant.....am montat alarma,dar am mari probleme cu legarea firelor la inchidere.......am gasit o schema(atasat),dar difera fata de culorile de la alarma mea....please help:anbet:
     
  2. alex_hobeanu

    alex_hobeanu Bronze Member

    Înscris:
    10 Ian 2008
    Locație:
    California, USA
    Masina:
    A4 1.8T (AMB) quattro 2004 / A4 2.0T (CPMB) quattro 2014 / Q5 3.2 (CALB) 2012
    Salut

    Eu am un audi 90 ( B3 ) la care alarma este legata la firele care vin din usa stanga, cea in care se afla si contactul pentru inchiderea centralizata (asa a fost de cand am cumparat-o, eu nu am mai umblat pe acolo. Din cate stu eu si din ceea ce vad pe schema electrica exista cate un fir de comanda pt usa stanga si pt dreapta ( eu nu am butuc si contact decat pe stanga ) si daca acel fir este pus la masa pompa merge intr-un sens iar daca este pus la plus merge in celalalt sens. Ti-am atasat schema electrica de la B3 in ideea ca poate te ajuta cu ceva. Partea de inchidere centralizata este jos.
    Partea de inchidere centalizata a alarmei contine in general 2 relee care sunt actionate pe rand ( la deschidere unul, la inchidere celalalt ).

    Daca mai ai nelamuriri ma intrebi.

    Succes
     
  3. Man

    Man 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Mai 2008
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi 80
    Salut.Legat de schema electrica,eu am un audi 80 diesel din 89,ar putea cineva un manual sau schema instalatiei electrice intregi?Va rog mult:(
     
  4. waterresistro

    waterresistro 2nd Gear Member

    Înscris:
    26 Mai 2008
    Locație:
    Alba Iulia
    Masina:
    Audi 100 C3 2.0l Diesel CN
    Pai in primul rand ar trebui sa folosesti schema alarmei. Din cate imi dau eu seama aici e doar schema inchiderii.si inca o chestie , schema pe care ai desenat-o tu, e corecta ? adica firul albastru si cel maro sunt legate intre ele ? dupa mine unu din ele trebuie sa fie legat la negru/maro de la motoras...
     
    Ultima editare: 27 Mai 2008
  5. ManiAcuV6 Banned

    Înscris:
    31 Aug 2007
    Locație:
    IASI sau BOTOSANI
    Masina:
    Audi A4 B6 2001 AWX
    Postez si eu o schema elelctrica care sigur merge 100% . tot ce trebuie sa mai stii e ca la alarma ta cele 2 relee le ai incroporate in modulul de alarma iar cele 3 fire /pt fiecare releu sunt firele din mufa aia cu 6 fire. Succes!
     
  6. yvu 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Feb 2009
    Locație:
    jimbolia
    Masina:
    audi 80
    stie cineva care sint firele pentru deschidere si inchidere in usa ca vreau sa imi montez o alarma
     
  7. ManiAcuV6 Banned

    Înscris:
    31 Aug 2007
    Locație:
    IASI sau BOTOSANI
    Masina:
    Audi A4 B6 2001 AWX
    daca ai invata sa citesti un pic mai sus pe topicul asta ai gasi:wtf:
     
  8. adumitrachy

    adumitrachy 2nd Gear Member

    Înscris:
    16 Iul 2008
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi B3
    Ati reusit sau postez eu o schema simpla?
     
  9. yvu 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Feb 2009
    Locație:
    jimbolia
    Masina:
    audi 80
    nu am apucat ca am avut mult delucru sti cumva care sint firele de la stilpu usi care inchide si deschide si cu ce merge cu plus sau cu minus
     
  10. adumitrachy

    adumitrachy 2nd Gear Member

    Înscris:
    16 Iul 2008
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi B3
    Maine cand ajung in firma ma uit si iti spun. Daca uit, da-mi un buzz fie aici, fie pe mes la id-ul andreidumitrachi. ;) Se rezolva foarte usor, stai cuminte.
     
  11. yvu 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Feb 2009
    Locație:
    jimbolia
    Masina:
    audi 80
    bine mersi
     
  12. adumitrachy

    adumitrachy 2nd Gear Member

    Înscris:
    16 Iul 2008
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi B3
    Deci. Eu voi spune firele in ordinea in care sunt la mine. La tine este posibil sa aiba alta culoare firele, dar, ai grija si tine minte ordinea firelor. Firele ti le voi spune de sus in jos. :


    portocaliu
    alb
    galben
    portocaliu/negru
    alb/negru
    galben/negru


    Specificatii:
    -motorasul are 3 fire
    -un fir cu plus (nu te vei lega de el niciodata)
    -un fir cu minus (nu te vei lega de el niciodata)
    -un fir fara impuls pe el (firul acesta va fi intrerupt)

    Firele se leaga in felul urmator:



    portocaliu + alb/negru ===> se leaga intre ele si atat

    galben/negru ===> se leaga la masa

    galben ===> se leaga la o alimentare 12 V

    portocaliu / negru ===> se leaga la firul taiat in partea dinspre motoras

    alb ==> se leaga la celalalt fir liber taiat care ducea inspre motoras (adk inspre partea dinspre masina)


    Mentiuni:
    - legati din portiera de la sofer, pt ca sa se poata inchide portierele cand puneti contactul (in caz ca este bagata cheia in contact si legaturile se fac de la portiera din partea dreapta, optiunea de blocare a portierelor cand se porneste motorul va deveni innactiva)

    - in caz ca in loc sa se inchida, se vor deschide portierele si invers, inversati alimentarea firelor de alimentare de la modulul de IC
     
  13. cosminbaku

    cosminbaku 2nd Gear Member

    Înscris:
    26 Aug 2008
    Locație:
    Mangalia
    Masina:
    Audi 80 1.6 D jk
    Inchidere centralizata - montaj inchidere cu cheie briceag - audi 80 - 90 - 100 (B3 - B4)

    Va salut, Am un prieten care are un b4 cu inchidere pneumatica si la actionarea cheii nu se descuie toate usile , daca sunt deschise manual la inchiderea cu cheia se incuie toate , are cineva schema electrica sau stie cineva care e releul de inchidere sau un sfat bun.
     
  14. Romeo_79

    Romeo_79 Gold Member

    Înscris:
    12 Iul 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    A4 Allroad 2.0 TDI 177 CP CGLC 2013
    Am avut aceeasi problema.
    Am demontat fata de portiera,si am gasit un furtunas de vacuum obturat,prin torsionare.
     
  15. daniel80 2nd Gear Member

    Înscris:
    26 Sep 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi 80 1.8S NE
  16. tm_09_bul

    tm_09_bul 4th Gear Member

    Înscris:
    6 Ian 2009
    Locație:
    Caransebes
    Masina:
    Audi 80 B3 1.8 & Audi 80 B4 2.0E & VW PASSAT 3BG 1,9TDI PD AVF
    Inchidere centralizata - montaj inchidere cu cheie briceag - audi 80 - 90 - 100 (B3 - B4)

    Salut!Rog pe colegii posesori de audi , mai precis de modelul precizat anterior , si anume Audi 80 B4 2.0E , ABK-116 CP, sa ma lamureasca si pe mine la dilema cu care ma confrunt:
    cand am cumparat masina am avut cheia originala, de altfel si singura de la masina(cu ea se deschideau toate : usi,portbagaj, cutie acte , buson , contact pornire). eiii... problema este urmatoarea : inchiderea centralizata a masinii functiona perfect pana in momentul in care mi s-a rupt cheia in usa
    am scos resturile, am duplicat cheia,am mutat chip-ul in cheia noua , insa usile nu se mai inchid toate cand inchid usa de la sofer sau cea din dreapta
    are cineva idee de la ce ar putea fi?
    sigurantele le-am verificat toate, cablurile sunt toate la locul lor la pistonasele din usi... e sistem de inchidere centralizata fara telecomanda , fara vacuum...
    astept ceva lamuriri...
    toate cele bune
    :)
     
  17. tavi_cc

    tavi_cc 6th Gear Member

    Înscris:
    5 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Honda CRX Del Sol 1.6 VTEC
    acum eu la b3 tot asa am patit(bn la mine e vacuumatica tb si nu am cip).am scos bornele de pe baterie(am impreunat + cu - nu cred ca are niciun efect benefic nu recomand)si dupa ce am montat bornele merge totul perfect.nu stiu cu ce te ajuta tb asta da...:happy:sigur ai mutat cipul fara sa il deteriorezi sau cva de genu?numai respect:hi:
     
  18. tm_09_bul

    tm_09_bul 4th Gear Member

    Înscris:
    6 Ian 2009
    Locație:
    Caransebes
    Masina:
    Audi 80 B3 1.8 & Audi 80 B4 2.0E & VW PASSAT 3BG 1,9TDI PD AVF
    salut octavian,
    mai , bateria a fost data jos dupa evenimentul respectiv, insa nu am atins bornele intre ele. Da , cipul l-am mutat fara sa-l deteriorez, e intact.
    Altfel nu ar porni nici motorul, nu?

    habar nu am de la ce ar putea fi:(

    toata stima
     
  19. tavi_cc

    tavi_cc 6th Gear Member

    Înscris:
    5 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Honda CRX Del Sol 1.6 VTEC
    da ia dreptate ca tu ai imobilizator....nu ai verificat sigurantele?poate scapi super usor cu o sig arsa...daca esti in masina si apesi pe butonasele de inchidere se inchid usile ?toate?sau tot asa doar pe rand?
     
  20. tm_09_bul

    tm_09_bul 4th Gear Member

    Înscris:
    6 Ian 2009
    Locație:
    Caransebes
    Masina:
    Audi 80 B3 1.8 & Audi 80 B4 2.0E & VW PASSAT 3BG 1,9TDI PD AVF
    ba da, am facut deja si asta! am uitat sa mentionez
    toate sigurantele bune si la locul lor :D

    e tare ciudata problema ...:(
     

Distribuie pagina asta